Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 499 500 501 [502] 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2033106 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #7515 : 25 Lipca 2013, 09:19:49 »
Ponoć modowanie ma być łatwiejsze niż w piątce. Jeżeli nie kłamali to do doczekamy się może jakichś modyfikacji typu NCF czy WoG.
Na patche od Ubi nie ma szans a szkoda.
Mam nadzieję, że w H7 będziemy mieli odblokowane bronie i zwierzaki z szóstki. Skoro już wprowadzili coś takiego jak conflux to powinni pomyśleć o przeniesieniu tego do kolejnej części.

EDIT: No cóż tak obiecywali w jakimś wywiadzie jeśli dobrze kojarzę. Miał edytor czy coś pomóc w pracy modderom.

EDIT2: Dlatego napisałem "ponoć" :)


« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2013, 16:13:29 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #7516 : 25 Lipca 2013, 10:08:32 »
Moddowanie łatwiejsze niż w H5? A to w ogóle możliwe? Póki nikt nie wyczai, jak otworzyć pliki .gobj (Geoworks Object Code), nie pojawią się żadne nowe istoty, a to podstawa moddingu. A, właśnie, tak przy okazji, czy i jak można otworzyć te pliki? :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Nikt

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 100


Sad... but true

Zobacz profil
« Odpowiedz #7517 : 26 Lipca 2013, 14:10:37 »
EDIT: No cóż tak obiecywali w jakimś wywiadzie jeśli dobrze kojarzę. Miał edytor czy coś pomóc w pracy modderom.

No, to co Ubi obiecuje to jedno, a to co wychodzi to drugie.
Już niejednokrotnie przekonaliśmy się o tym.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #7518 : 27 Lipca 2013, 08:44:57 »
Już w H5 edytor pomaga w pracy modderom. A co więcej, w H6 mody nie mają racji bytu, ponieważ korzystając z nich nie można się połączyć z Confluxem, a przecież ta usługa to podstawa przy graniu w tę część serii.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7519 : 29 Lipca 2013, 11:55:58 »
Nie wiem czy ktoś z was się zagłębiał w edytorze do 6 ale jego budowa nie odstaje aż tak bardzo od 5. Fakt, jest mniej instynktowny niż w poprzedni, ale za to możliwości są większe (mówię o tych wspaniałych wielopoziomowych mapach) i dlatego żałuję trochę, że nie jest na tyle przystępny by laik taki jak ja mógł sobie wymodelować teren i poustawiać jednostki.

Co do modów natomiast wiem, że zmiana tekstury nie wpływa na połączenie z Confluxem. Przynajmniej ja nie miałam problemu gdy na początku żywotności gry je sobie modowałam.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #7520 : 29 Lipca 2013, 20:27:16 »
Ale za to mod, który by dodał miasto (akademia chociażby) na podstawie danych które podobno w grze się znajdują, już by pewnie nie pozwalał się łączyć... Mylę się?


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #7521 : 30 Lipca 2013, 07:36:27 »
Skoro ktoś kto nie wykupił SoD i nie ma dostępu do Lochu może się łączyć z confluxem to dlaczego nie?

Nie jestem pewien na 100% ale był gdzieś taki wywiad i poza wspieraniem modów gadali też, że miało nie być problemów z confluxem i rozgrywką sieciową. Z mapami chyba miało być tak, że gracz miał możliwość pobrania mapy poprzez conflux jeśli nie posiadał jej a chciał dołączyć do gry.
Z modami może miało być podobnie? Gracze decydują z czego będą korzystać i obaj mają podobne ustawienia?

Co do samych tekstur to one tylko poprawiają wygląd na naszym komputerze więc tutaj wiadomo, że nie ma problemów gorzej chyba ze zmianą statystyk jednostek.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7522 : 01 Sierpnia 2013, 16:44:21 »
Ale za to mod, który by dodał miasto (akademia chociażby) na podstawie danych które podobno w grze się znajdują, już by pewnie nie pozwalał się łączyć... Mylę się?
Dane, które tam się znajdują to w zasadzie jedno wielkie nic, z czego rzecz jasna nie da się czegokolwiek zrobić.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #7523 : 01 Sierpnia 2013, 21:49:43 »
Dane, które tam się znajdują to w zasadzie jedno wielkie nic

Jeśli tak, to przepraszam, mój błąd. Swoją drogą szkoda że tak po macoszemu potraktowali H6, bo skoro już zrobili na stronie opis innych ras, i concept arty przynajmniej akademii, to aż szkoda że zostawili.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #7524 : 02 Sierpnia 2013, 09:24:51 »
Zawsze mogą je wykorzystać do następnej odsłony. Mody będzie trudno zrobić, gdyż to oznacza gmeranie z kodem, który samym twórcom nie raz spłatał figla. Jedynie co wychodzi to zmiana kolorków (propozycje Adseruki) jak i tworzenie map- do poziomu takiego jaką mają moderzy w H5 jeszcze daleko.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #7525 : 23 Września 2013, 14:48:00 »
Czyżby zapowiedź kolejnego DLC?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151865511569588&set=a.440842199587.209353.161184829587&type=1&theater
Ja nie mam nic przeciwko jeśli pojawiłby się tam Sylwan i kampania Orków. Moje przypuszczenie opieram oczywiście na powyższym obrazku.  ;>


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7526 : 23 Września 2013, 15:15:08 »
Czyżby zapowiedź kolejnego DLC?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151865511569588&set=a.440842199587.209353.161184829587&type=1&theater
Ja nie mam nic przeciwko jeśli pojawiłby się tam Sylwan i kampania Orków. Moje przypuszczenie opieram oczywiście na powyższym obrazku.  ;>
Bardziej mi to śmierdzi Might and Magic X lub Duel of Champions. Jednak również nie pogardziła bym Sylvanem do H6 :D


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #7527 : 23 Września 2013, 15:17:24 »
Ja mam pytanie - co to jest to pośrodku co ma czapkę z kota? Reszta to nic nowego, tylko taka "jesienna ramówka". Cieszyłbym się gdyby dodali elfy, ale zastanowiłbym się czy na pewno kupić dodatek jeśli ma to wyglądać jak z Lochem. Jeśli dadzą coś więcej niż nową frakcję i oprzyrządowanie (zestaw artefaktów, itd.) to może.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #7528 : 23 Września 2013, 15:30:06 »
To niejaki "Kitten Warrior" z M&M:Duel of Champions 8)
Co do zdjątka, to nie żywiłbym większych nadziei. A nawet jeśli, to prędzej coś, o czym pisała Adseruki. Tym bardziej, że w niedalekim czasie wychodzi nowy dodatek do Dueli.


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

Acid Dragon

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7529 : 23 Września 2013, 19:13:27 »
Z całą odpowiedzialnością za swoje słowa mogę powiedzieć, że rozwój Heroes VI już od dłuższego czasu jest zakończony.

Autorzy Shades of Darkness i ostatnich patchy pożegnali się i przeszli do innych projektów. Nic nowego już raczej nie powstanie.

Oczywiście - nadzieja umiera ostatnia i raz zamknięte drzwi można jeszcze otworzyć, ale do tej pory coś podobnego się jeszcze nie zdarzyło.

Z tego co wcześniej informowali, to zakończyli wsparcie dla Heroes VI, co oznacza zero dodatków, zero patchy... właściwie już zero wszystkiego dla tej gry i wątpię, żeby coś w tej sprawie się zmieniło. Trwają wstępne przymiarki do H7 i pozostaje czekanie, pewnie paroletnie...



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 499 500 501 [502] 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.091 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry