Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 163 164 165 [166] 167 168 169 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037758 razy)
matiozo

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 83


Zobacz profil
« Odpowiedz #2475 : 25 Listopada 2010, 17:37:34 »
dla mnie troche przesadzone te jednostki przystani jeżdziec na "świetlistym rumaku" co to ma być.A chwała  to wogóle mi do przystani nie pasuje mi by tam pasował paladyn czy cuś.
Mi też mieczników brakuje :(


IP: Zapisane
Nic nie jest prawdziwe wszystko jest Dozwolone
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2476 : 25 Listopada 2010, 17:57:52 »
Przystań wzorowana na średniowieczu - Miecze popularniejsze od włóczni. Jeśli kogoś było stać na taką zbroję, to wolał miecz. To jednak gra fantasy, choć trochę realizmu bym zachował.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2477 : 25 Listopada 2010, 18:03:30 »
Ale mamy starożytność, to dawne wieki Ashanu, dopiero półtysiąc lecie od przemiany Sar-Elama. Stąd wniosek popularniejsze włócznie niż miecze, kusze też pasują, bo w czasach Imperium Rzymskiego, posługiwali nimi się Chińczycy i chyba Sasi.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #2478 : 25 Listopada 2010, 18:12:57 »
Cześć jestem nowy i proszę o wyrozumiałość  :P
Wracając do tematu to wydaje mi się, że w h6 nadal są poziomy jednostek a ten podział na trzon, elitę i czempiona jest jakiś sztuczny. Dowód na screenie:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20100818-official-06.jpg
A co sądzicie o Matce Namtaru i nowych grafikach z Playa - jeślli ktoś jeszcze nie widział:

http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,6599.15.html


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2479 : 25 Listopada 2010, 18:17:41 »
Ale Rzymianie nie, w takim razie niech Akademia ma kusze, albo inne miasto, ale nie Imperium, które nie jest wzorowane na dalekim wschodzie, ani na barbarzyńskich Sasach.
Skoro to Starożytność, to Imperium powinno wyznawać wielu bogów, powinien panować politeizm, a oni wyznają jednego Boga.
Czemu oni są tacy dobrzy, światli i pobożni? Pluton był jednym z ważniejszych bogów, a był zły, Jowisz był Bogiem Piorunów, nie światła.

Podsumowując: To gra fantasy, czas biegnie inaczej niż w prawdziwym świecie, to czasy świetności... Jeśli wydarzenia mają podchodzić pod historię razem z czasem, to jest Imperium Bizantyjskie, Demony to armie Turków Seldżuckich atakujących i osłabiających Bizancjum, reszta frakcji to kraje Europejskie. W 1453 Imperium upada, tu, w jego odpowiedniku, roku około 1000, Demony (Seldżucy) zostają pokonane. w 953 roku od świetności trochę daleko było, ale znacznie lepiej niż w 1453.


Mój komentarz do Inferno i większości H6: Litości...


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #2480 : 25 Listopada 2010, 18:20:49 »
Jeeeju, to inny świat. -.- Twórcy mogą się inspirować faktycznymi kulturami, ale nie muszą w 100 procentach. Jak dla mnie jest to doszukiwanie się dziury w całym. ;P


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2481 : 25 Listopada 2010, 18:28:31 »
To że tam pisze jeednostka 1, znacz bardziej, że pierwsza w trzonie, bowiem budowanie będzie takie jak w piątce, nie? Czyli z jednego budynku wychodzi jeden lub kilka. Atak, obrona będą do siebie bardzo zbliżone, tylko różnić się będą ilością strzał, szybkością i resztą.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raphael94

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #2482 : 25 Listopada 2010, 18:39:45 »
witam wszystkich!!!

@Hex- slyszalem od kumpla ze ten podzial bedzie polegal na tym że beda budynki np trzon, a puzniej ten budynek bedzie rozbudywany na jednostki(nie wiem skad on to wie)

co do jednostek wszystkie frakcje mi sie podobaja,choc troche zawiodlem sie na przystani.

pozdrawiam


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #2483 : 25 Listopada 2010, 18:50:38 »
Przypuszczam, że trzon na przykład ma takie jakby podpoziomy.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2484 : 25 Listopada 2010, 20:39:39 »
Tylko dwie grafiki z Playa były nieznane. Te ze zbliżeniami na jednostki Nekro. Niezwykle rozbawił mnie ghul z wytrzeszczem. Szkielet fajnie się uśmiecha i ma fajne rączki, a mina wampira rzeczywiście może porazić (śmiechem).

Dopóki nie ujawnią następnych ras nie będę oceniał zamków ogólnie.


Ah jeszcze co do grafik. Dopatrzyłem się, że na trzech pierwszych screenshotach mamy nekromantę, a na czwartym już paladyna. Dziwne, ale pewnie nic nie znaczy.


« Ostatnia zmiana: 25 Listopada 2010, 20:42:22 wysłane przez hamlet » IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Didi16

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #2485 : 25 Listopada 2010, 20:51:48 »
Chciałabym żeby było coś takiego jak Sylvan. Uwielbiałam nim grać :D
Mogli by też zrobić coś takiego jak w dodatku Dzikie Hordy, że są  dwa ulepszenia. Niech dadzą nowe istotki bo się doczekać nie mogę :D:D


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #2486 : 25 Listopada 2010, 20:58:09 »
Ale Rzymianie nie, w takim razie niech Akademia ma kusze, albo inne miasto, ale nie Imperium, które nie jest wzorowane na dalekim wschodzie, ani na barbarzyńskich Sasach.
Skoro to Starożytność, to Imperium powinno wyznawać wielu bogów, powinien panować politeizm, a oni wyznają jednego Boga.
Czemu oni są tacy dobrzy, światli i pobożni? Pluton był jednym z ważniejszych bogów, a był zły, Jowisz był Bogiem Piorunów, nie światła.

Podsumowując: To gra fantasy, czas biegnie inaczej niż w prawdziwym świecie, to czasy świetności... Jeśli wydarzenia mają podchodzić pod historię razem z czasem, to jest Imperium Bizantyjskie, Demony to armie Turków Seldżuckich atakujących i osłabiających Bizancjum, reszta frakcji to kraje Europejskie. W 1453 Imperium upada, tu, w jego odpowiedniku, roku około 1000, Demony (Seldżucy) zostają pokonane. w 953 roku od świetności trochę daleko było, ale znacznie lepiej niż w 1453.



1. Kusze zdecydowanie były w wojskach europejskich. Zakazano je przez wiele wieków, jedynie używane na wojnach krzyżowych, tylko dlatego że siały zniszczenie i zamęt(mechanizm kuszy ciała szybciej aniżeli napięcie łuku).
2. Dlaczego Akademia niech ma kusze? Łuk nie pasuje do ludzi, szczególnie na większości realiów fantasy(owszem są tam ludzie z łukami, ale ludzkie wojska zazwyczaj używały kusz), łuk to szlachetna broń, o delikatnych kształtach, to broszka elfów zamieszkujący powierzchnię, w tym przypadku leśnych elfów z Irollan. Na wystrzał z kuszy niewiele trzeba, więc kusznik(wyobraź sobie) widzi jakiegoś demona idącego w jego kierunku, prawie już jest, więc kusznik wystrzeliwuje bełt bez większego stresu jaki jest wywołany przez mierzenie łukiem. Zresztą i w III i w IV Przystań/Zamek ma kusze i nikt nie narzekał.
3. Kusza to na pewno nie daleki wschód ani Sasi.
4.To jest połączenie epok, starożytność i średniowiecze, można by powiedzieć, że zanim jeszcze kościół się podzielił na katolicki i na prawosławny.
5. Mitologia Ashan wyznaje coś 8-11 bóstw(jeśli wliczając też Sar-Elama), wpierw ludzie wielbili (S)Ylatha, potem częściowo już w Elratha. Zresztą wśród Rzymian największym kultem wyróżniał się Jowisz(była też Minerwa, Junona, Mars i może Westa, ale oni byli od niego "poboczni"). Zresztą to jest Ashan, nie inny świat fantasy, gdyby to był inny to byłby już politeizm. Woda, Ziemia, Ogień, Powietrze - to żywioły, do żywiołów można dodać od biedy światło(będące pewnym sensie symbolem rzeczy należący do dobra czyli słońce, ciepło, lato, życie) i ciemność(zło czyli księżyc, zimno, zima, śmierć). Kogo mają wyznawać ludzie, tym bardziej, że to są "czyści chrześcijanie" jak widzimy, w bóstwo światła, nie żadnego tam urodzaju, mroku, śmierci, w Elratha.
Przy okazji: http://www.idarionis.com/wanderpedia/index.php/%C5%BBywio%C5%82#.C5.BBycie
6. Dlaczego światła a nie powietrza czy piorunów? Anioły są kojarzone z światłością, blaskiem, a nie powiewaniem wiatru, wichurą, grzmotem.
7. Ach przestań, że idzie innym czasem to wszystko. Istnieją takie też, że niby się wydaje, że to średniowiecze, nie ma palnej, a jest np. teleskop, który się pojawił w okresie odrodzenia. Warhammer zwykle(przynajmniej na moich sesjach) grywany w późnym średniowieczu, jednak to RPG najpóźniej może sięgnąć baroku.

Didi16: Cierpliwości, jeszcze coś 2-3 tygodnie. Nowe istotki najpewniej będą jak wyświetlą informacje o zamkach.



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2487 : 26 Listopada 2010, 08:26:59 »
Nie, grafika jest lepsza niż ta w h5, może nie jest mroczna,ale taka cukierkowa także nie jest więc +. A matka namtaru niezła ;P. Co do pomieszania epok i itd. Nie muszą w 100% bazować na historii świata, po prostu oni mieszają co popadnie dając do tego otoczkę fabularną świata, który stworzyli, to do niego się odwołują, sami wymyślają wydarzenia, ew. w kilku %-tach wzorując się na prawdziwych wojnach. A przyrównywanie demonów do turcji, to już przegięcie.


IP: Zapisane
spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2488 : 26 Listopada 2010, 09:25:22 »
Co do kuszy, pochodzi z Azji, potem przez Grecję i Imperium Rzymskie trafiła do Europy. Pierwsze plany pochodzą sprzed ok 2000 lat, wzorowano się z łuku kompozytowym. Podsumowując cały cywilizowany świat używał kuszy.Potem Sobór Laterański II uznał kuszę za niegodną rycerza i tak kusza formalnie ,,umarła" w Europie. Ale była używana nadal Dopiero w XVI w gdy broń palna weszła na pole bitwy kusza ,,umarła'' na prawdę(taka ciekawostka w Polsce na kuszę trzeba mieć zezwolenie ponieważ wg rządu to broń szczególnie niebezpieczna). A jednostki,
inferno- 7/10 :-\
heaven- 5/10  :(
nekropolis- 8/10 ;D
(tu oceniam tylko arty więc jak wyjdzie gra albo staty ta ocena może się zmienić)


« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2010, 10:22:14 wysłane przez spidermiso » IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #2489 : 26 Listopada 2010, 13:12:09 »
Na profilu H6 na facebooku pojawiła się okładka polskiego Playa :D Chyba wykrakałem :P

Wiadomość doklejona: [time]26 Listopad 2010, 15:25:09[/time]
Ubisoft wydał ostatnio grę Clash Of Heroes i zauważyłem w tym projekcie ciekawą rzecz. A mianowicie jest tam pięć frakcji:

-inferno
-haven
-necropolis
-akademia
-sylvan.

I nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że trzy frakcje do tej pory ujawnione w H6 maja dokładnie takie symbole jak te z gry Clash of... Może należy sie spodziewać w podstawce Elfów i Magów, a Nag dopiero w dodatkach ?? Kto wie?
Tu macie linka do tej gry a u góry strony baner z napisem "change fraction" Po kliknięciu w niego pojawiają sie obrazki kolejnych ras http://mightandmagic.uk.ubi.com/clashofheroes/


« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2010, 15:26:49 wysłane przez MatteoX » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 163 164 165 [166] 167 168 169 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry