Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 448 449 450 [451] 452 453 454 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037753 razy)
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #6750 : 12 Czerwca 2012, 18:42:34 »
To nie jest art. Irina oficjalnie podała, że właśnie tak townscreen nekro będzie wyglądał w grze: "Necro townscreen as it is going to be implementer in Heroes 6. Stick around to see more!"
A tak wygląda w pełnej krasie:



Jak dla mnie ok, tylko te mury jakoś tak dziwnie wyglądają. Nie ma co oceniać póki nie zobaczymy animacji.
Edit:Oczywiście powinno być implemented - skopiowałem z błędem  ;D


« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2012, 18:50:16 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6751 : 12 Czerwca 2012, 18:58:07 »
No tak, ale i tak będzie przerobiony graficznie na Heroes VI, nie wstawią przecież rysunkowego ekranu do gry. Wreszcie będzie widać, że buduje się jakieś obiekty dla jednostek i się je ulepsza. Nie mogę się ich doczekać jak będą w grze.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #6752 : 12 Czerwca 2012, 18:58:23 »
Wygląda dobrze, tylko właśnie ten mur zupełnie jakoś nie pasuje do całej reszty, jakby wklejony na obrazek. Nie obraziłbym się jakby w wersji finalnej w grze go nie było.


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6753 : 12 Czerwca 2012, 19:03:42 »
I miało się pojawić "życie" w mieście, pewnie do czasu wydania pacza z miastami to też będziemy się bawić w układanki z innymi miastami


IP: Zapisane
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6754 : 12 Czerwca 2012, 19:47:39 »
I miało się pojawić "życie" w mieście, pewnie do czasu wydania pacza z miastami to też będziemy się bawić w układanki z innymi miastami
lichen, nie załamuj mnie. Naprawdę uważasz, że ekran miasta do każdego kolejnego miasta będzie wydawany w innym patchu. Ubisoft już tak by nisko nie upadł, nie rozmieniałby ekranów miast na drobne. A jeśli chodzi o ekran miasta, jest całkiem niezły, chociaż wolę trójwymiarowe z "Piątki".


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6755 : 12 Czerwca 2012, 20:04:17 »
To nie jest art.
Masz Pan oczy? :) Według Ciebie to nie jest art? Nawet jakby mieli to wcisnąć w dokładnie takiej postaci do gry, to nadal będzie szkic.

http://soundcloud.com/ubi_irina/veteran-hero - Crag Hack na 90%.



IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #6756 : 12 Czerwca 2012, 20:10:58 »
To ja mogę jechać nas reprezentować ;D. Dajcie mi tylko status redaktora, napisze kilka newsów i poradników i jadę.
A jeżeli o uzasadnienie chodzi, to podam że to pierwsze takie wydarzenie na którym mógł bym być, chciałbym spotkać twórców mojej ulubionej serii (żadnej nie lubię tak jak might and magic) oraz chęć poznania sławnych ludzi.
Prędzej świnie zaczną latać :) Jesteś za młody na to, żeby zostać redaktorem, żeby pojechać na tą imprezę i żeby skleić cokolwiek mądrego na stronkę. Jak chcesz zrobić coś pożytecznego, to zacznij od zaprzestania sprawiania kłopotów dla naszej moderacji.
Staram się już zaprzestać, co przeszkadza wiek w wyjeździe na to spotkanie? Sam nie możesz pojechać i chcesz sprawić bym i ja nie mógł? Czy może chcesz po prostu zrobić mi na złość? Staram się stać lepszym użytkownikiem i pragnę jak znowu będziecie szukać nowych członków do niej dołączyć, coś Ci też nie pasuje? Każdy wie byłem spamerem, każdy może mieć swoją opinie na temat zmiany ale co by Ci przeszkadzał mój wyjazd?


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6757 : 12 Czerwca 2012, 20:12:04 »
Mnie się nieszczególnie podoba ten screen. Porównując ten w piątką mam wrażenie, że jest on bardzo chaotyczny, a budynki są przypadkowo porozstawiane. Już nawet net szkic, który był zrobiony przez Black Hole był lepszy, miał jakąś zasadę.

Oczywiście można się sprzeczać, że to fantastyka i na dodatek gra, więc nie ma po co aż tak się trzymać jakiś zasad, ale mam wrażenie, że jest to krok w tył w porównaniu do poprzedniej części.

Przyglądając się bliżej w zasadzie można zauważyć, że to są tylko budynki, które wznosi gracz. Kapitol nie dodaje "mieszkań" nekromantów, albo żadnych budynku tła (jak widać na obrazku). Sprawia to, że nie widzę tego jako miasto, tylko jako przypadkowy zbiór budowli.


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6758 : 12 Czerwca 2012, 20:12:51 »
I miało się pojawić "życie" w mieście, pewnie do czasu wydania pacza z miastami to też będziemy się bawić w układanki z innymi miastami
lichen, nie załamuj mnie. Naprawdę uważasz, że ekran miasta do każdego kolejnego miasta będzie wydawany w innym patchu. Ubisoft już tak by nisko nie upadł, nie rozmieniałby ekranów miast na drobne. A jeśli chodzi o ekran miasta, jest całkiem niezły, chociaż wolę trójwymiarowe z "Piątki".
Chodziło mi  do czasu wydania 1.5, czy tam innego wtedy kiedy mają być zrobione ekrany miast (nie wiem czy to będzie ten w lipcu, pewności nie mam?). Przecież bezsensu się rozdrabniać  :)

Wiadomość doklejona: 12 Czerwca 2012, 20:20:01
Mnie się nieszczególnie podoba ten screen. Porównując ten w piątką mam wrażenie, że jest on bardzo chaotyczny, a budynki są przypadkowo porozstawiane. Już nawet net szkic, który był zrobiony przez Black Hole był lepszy, miał jakąś zasadę.

Oczywiście można się sprzeczać, że to fantastyka i na dodatek gra, więc nie ma po co aż tak się trzymać jakiś zasad, ale mam wrażenie, że jest to krok w tył w porównaniu do poprzedniej części.

Przyglądając się bliżej w zasadzie można zauważyć, że to są tylko budynki, które wznosi gracz. Kapitol nie dodaje "mieszkań" nekromantów, albo żadnych budynku tła (jak widać na obrazku). Sprawia to, że nie widzę tego jako miasto, tylko jako przypadkowy zbiór budowli.

Twórcy mówili, że to nie są wiernie odwzorowane ekrany miast, że i tak do dnia wydania tego pacza zmieni się dużo np, jakieś oświetlenie, życie mieszkańców, szczegóły w budynkach, mam nadzieję żę ulepszone budynki będą się różniły od podstawowych (chodzi o rekrutację podstawowych i ulepszonych jednostek).
A tak przy okazji, to ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego Black Hole nie pracuje nad Heroes 6 tylko te niemieckie studio? W necie pełno plotek i głupot, a wy forumowicze znacie się na tym  ;> :rolleyes:


« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2012, 20:20:01 wysłane przez lichen9 » IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #6759 : 12 Czerwca 2012, 20:33:42 »
Miło, że się w końcu za to wzięli, ale czy taki ekran nas zadowala? ja mam mieszane uczucia. Czy pamiętacie ekrany miast z Heroes IV? To były najgorsze ekrany z serii, mimo, iż sam uważam czwartą część za najlepszą. Ogromnie raziło mnie to, co widzę i tu- to znaczy zbiór osobnych, nie do końca pasujących do siebie budynków. W HIV były one od siebie strasznie odseparowane, tu są potwornie zagęszczone, upychane były jak się dało, byle tylko nie były spowinowacone- a to błąd! W HV w ekranach miast ogromną zaletą było to, że budynki zwyczajnie przystawały do segmentu innych, że w większości nie wyróżniały się i stanowiły spójność. Tu nie ma żadnej spójności, a szkoda.

Sam wygląd budynków i styl graficzny- nie narzekam, jest w porządku, nie trzeba mi ekranów 3D, to co jest też się nada. Ale chyba sami  widzicie ten absurd- budynek_nic_budynek_nic_ klepsydra- ni stąd ni zowąd jakaś klepsydra... Ech, fajnie, fajnie, ale to nie do końca to.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6760 : 12 Czerwca 2012, 21:35:28 »
Osobiście sądzę, iż po prostu art jest zrobiony z kiepskiej perspektywy. Jeśli zrobią już finalną wersję, zapewne będzie lepiej wyglądała, nawet przy identycznym ułożeniu. Choć mogliby dodać parę nagrobków czy czegoś innego, bo jednak faktycznie między różnymi budynkami nieco pusto...


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6761 : 12 Czerwca 2012, 23:06:14 »
Staram się już zaprzestać, co przeszkadza wiek w wyjeździe na to spotkanie? Sam nie możesz pojechać i chcesz sprawić bym i ja nie mógł? Czy może chcesz po prostu zrobić mi na złość? Staram się stać lepszym użytkownikiem i pragnę jak znowu będziecie szukać nowych członków do niej dołączyć, coś Ci też nie pasuje? Każdy wie byłem spamerem, każdy może mieć swoją opinie na temat zmiany ale co by Ci przeszkadzał mój wyjazd?
A może zanim zajmiesz głos najpierw się trochę obeznasz w temacie? Bo w tej chwili robisz aferę, której ofiarą będziesz jedynie ty. Dlaczego? Bo gadasz pierdoły. Co ma wspólnego wiek z wyjazdem? To, że żeby pojechać musisz dostać się do redakcji, a żeby się tam dostać wymagane jest 15 lat!

Cytuj
A tak przy okazji, to ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego Black Hole nie pracuje nad Heroes 6 tylko te niemieckie studio? W necie pełno plotek i głupot, a wy forumowicze znacie się na tym  ;> :rolleyes:
Ponieważ Black Hole najzwyczajniej w świecie spajtowało. By dowiedzieć się czegoś więcej polecam zajrzeć do newsów ;)

Cytuj
Mnie się nieszczególnie podoba ten screen. Porównując ten w piątką mam wrażenie, że jest on bardzo chaotyczny, a budynki są przypadkowo porozstawiane. Już nawet net szkic, który był zrobiony przez Black Hole był lepszy, miał jakąś zasadę.
Oj tam narzekacie. To taki artystyczny miszmasz ;D No ale tak szczerze to ja tutaj nie widzę przypadkowego rozstawienia. Wszystko jest zrobione w takiej "kompozycji" (nie wiedziałem jak to inaczej nazwać), że wszystko jest ze sobą zgrane i wygląda jakby było tam gdzie być powinno. Oczywiście swoją drogą trochę bardziej byłem za tymi ekranami 3D, jednak już jak będą takie ekrany to niech już im będzie ;P W każdym razie zapomniałbym jeszcze, że według mnie też ten mur wygląda trochę dziwnie, choć jak już się przyzwyczaisz to nie wadzi.


« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2012, 23:09:08 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« Odpowiedz #6762 : 12 Czerwca 2012, 23:11:52 »
Coś mi mówi, że dadzą teraz z tydzień odpoczynku i znowu wyjadą z puzzlami kolejnego miasta xD. ;D


IP: Zapisane
Voymir
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Per Mortis Ad Gloria!

Zobacz profil
« Odpowiedz #6763 : 13 Czerwca 2012, 02:39:10 »
Jeśli o mnie chodzi i o moje zdanie to uważam, że ogólnie te ekrany miast jeśli tak mają wyglądać to są one wielkim krokiem wstecz w stosunku do HoMM V - i nie chodzi tutaj nawet o rozmieszczenie budowli bo to co widzę to..., nie wiem, nie wygląda to najgorzej, ale nie, mnie chodzi o "umiejscowienie" miasta - choć to może być taka tylko wersja alfa tych ekranów to jednak skomentuję to tak - w piątce każde miasto miało swoją własną miejscówkę - Inferno było pnącymi się ruinami wielkiego starożytnego, zniszczonego (?) miasta, Przystań - miasto, gród, podgrodzie i gigantyczna forteca pnąca się ponad miasto - a na niej koszary, klasztory, wieże łucznicze, Kapitol i tak dalej... W Sylwanie - mistrzostwo świata - gigantyczne drzewo, a wkoło niego budynki elfów. Nekropolia - bliżej nieokreślone górskie krajobrazy, a na nich budynki nekromantów - akurat to miasto mi najmniej przypadło do gustu w HoMM V. Co dalej - Latające srebrne miasta Magów - cud nad cudami.  :rolleyes: , podziemne miasta mrocznych elfów (co po screenie z Lochem może się okazać, że będzie powtórka z rozgrywki), wydrążone w skale miasta krasnoludów i warowny obóz orków - wszystkie lokacje były malownicze i chciało się tam zamieszkać - choć nie było tam żadnych jednostek poza może tymi w klatkach na targu niewolników u orków ;8-]  :P A tutaj? Zobaczymy, jest nadzieja, że Świątynia będzie otoczona wodą, a Inferno płomieniami, zaś Twierdza - dżunglą i stepami...


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2012, 02:52:36 wysłane przez Voymir » IP: Zapisane
Audaces Fortuna Iuvat!
Acid Dragon

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6764 : 13 Czerwca 2012, 16:43:03 »
Ogólnie myślę, że to prawda - miasta w Heroes V prawdopodobnie były najładniejsze z całej serii i Heroes VI rzeczywiście pod tym względem się nieco "cofa". Ale koszt tych wszystkich bajerów w H5 był wg mnie zbyt duży - a kosztem była funkcjonalność. Mimo wielu godzin gry nie potrafiłbym sobie za nic przypomnieć jak wygląda np. targowisko w Akademii, czy budynek zmor w Inferno. Dlaczego?

Na miasta w H5 można sobie popatrzeć - raz, dwa, czy trzy. Ale potem do gry i tak wykorzystuje się interfejs złożony z malutkich znaczków pocztowych. Prawda jest taka, że na miasta w H5 gracz po prostu nie patrzy. Miasta te są pozbawione kompletnie jakiejkolwiek funkcjonalności (bo nie wyobrażam sobie obracać widoku miasta i szukać konkretnych budynków, żeby na nie kliknąć), więc cały ten piękny wygląd jest po prostu na nic! Przynajmniej dla mnie był bez znaczenia - bo skoro nie patrzę na miasto, a na interfejs, to nijak nie uprzyjemnia mi gry.

H1-4 pod tym względem jednak były o wiele lepsze i miasta zachowywały jednocześnie i klimat (no... może nie do końca w przypadku H4),  i funkcjonalność. Ja się cieszę, że w Heroes 6 powrócono do tego rozwiązania i może wreszcie będę mógł odwiedzić siedlisko, a nie tylko kliknąć na przycisk w interfejsie oraz zrekrutować jednostkę (na wzór ekranu rekrutacji z H3-4), a nie kliknąć jej ikonę.

Najważniejszy więc w HoMM wg mnie nie jest wygląd, ale połączenie wyglądu i funkcjonalności.


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2012, 16:46:10 wysłane przez Acid Dragon » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 448 449 450 [451] 452 453 454 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.134 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry