Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rozwój bohatera (Czytany 10383 razy)
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 16 Grudnia 2012, 18:18:03 »
Kampania to raczej tylko z komputerem :P
Lodowa Tarcza lepsza? No nie dko końca. Masowa Kamienna Skóra dość długo i skutecznie chroni przed obrażeniami. Inna sprawa jest taka- czy orkowie mają dostęp do Magii Wody, bo nie pamiętam?
Regeneracja jest świetna- przy małych armiach i walkach ze stosunkowo niskimi stratami. Kiedy ma się wojska idące w setki i tysiące (a takie zazwyczaj osiąga się w kampaniach) to wyssanie życia jest zdecydowanie górą. Zwłaszcza dla Nekropoli, ale dla Twierdzy i Inferno też jest dobre. Zdolność tą można dodatkowo wzmocnić artefaktem jakim jest Arachne. Przy niewielkich i słabych armiach regeneracja rzeczywiście jest o wiele lepsza, ale na późniejszym etapie rozgrywki już nie.
A ze zdolności pasywnych to najważniejszy jest Kontratak III. Przyjmując, że wzięliśmy te wszystkie skille magiczne, to moja recepta na rozwój bohatera Twierdzy, Moc, Łzy:
1.Oświecenie- znacząca zwiększa prędkość rozwoju bohatera, co jest bardzo ważne w kampanii.
2. Logistyka- wydłuża nam ruch, więc wszystko zajmuje nam mniej czasu, łatwiej wroga gonić i uciekać przed nim.
3.Regeneracja
4.Kontratak I
5.Regeneracja II
6.Znajdywanie drogi
7. Strzelectwo I
8. Ukrycie za przeszkodą
9.Kontratak II
10-11. Masowa Kamienna Skóra
12-13. Masowe Wyssanie Życia
14. Kontratak III
15. Strzelectwo II
16. Pogromca
17.Rozpłatanie
18, 19, 20. Witalność III
 No i dalej nie pamiętam co tam jescze było, ale to są takie moje najbardziej ulubione.

A Posiłki III przy sporych armiach potrafią dać naprawdę dużo- np. 400 dodatkowych jednostek. Nawet jeśli nie mają one zbyt dużej wartości bojowej, to przynajmniej nie tracisz tych "właściwych".


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2012, 14:45:19 wysłane przez Cahan » IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Smaczna Kromka 121
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 17 Grudnia 2012, 09:53:33 »
Aż tyle umiejętności magicznych? Przecież to aż 6 lvl bym stracił, a gdzie strzelectwo, kontratak, rozpłatanie, itp? Co do tych posiłków nie jestem do końca przekonany, ale zobaczę jak mi zostaną punkty umiejętności.

6 lvl raczej dwa. Ja mówię że albo regeneracja albo leczenie albo wyssanie życia.to wszystk są zaklęcia leczące a te potrzebne są każdemu bohaterowi.Strzelectwo jak najbardziej nawet na 3 poziom bo przecież twierdza ma 3 jednostki strzelające(podobnie jak nekropolia).Kontratak też przydatny.Dlatego mówiłem że posiłki brać dopiero pod koniec kampanii kiedy jest dużo jednostek.



Aha cahan dwa razy dałeś Regeneracja II


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2012, 09:55:39 wysłane przez Smaczna Kromka 121 » IP: Zapisane
Forum internetowe powinno łączyć,nie dzielić
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry