Kampania to raczej tylko z komputerem
Lodowa Tarcza lepsza? No nie dko końca. Masowa Kamienna Skóra dość długo i skutecznie chroni przed obrażeniami. Inna sprawa jest taka- czy orkowie mają dostęp do Magii Wody, bo nie pamiętam?
Regeneracja jest świetna- przy małych armiach i walkach ze stosunkowo niskimi stratami. Kiedy ma się wojska idące w setki i tysiące (a takie zazwyczaj osiąga się w kampaniach) to wyssanie życia jest zdecydowanie górą. Zwłaszcza dla Nekropoli, ale dla Twierdzy i Inferno też jest dobre. Zdolność tą można dodatkowo wzmocnić artefaktem jakim jest Arachne. Przy niewielkich i słabych armiach regeneracja rzeczywiście jest o wiele lepsza, ale na późniejszym etapie rozgrywki już nie.
A ze zdolności pasywnych to najważniejszy jest Kontratak III. Przyjmując, że wzięliśmy te wszystkie skille magiczne, to moja recepta na rozwój bohatera Twierdzy, Moc, Łzy:
1.Oświecenie- znacząca zwiększa prędkość rozwoju bohatera, co jest bardzo ważne w kampanii.
2. Logistyka- wydłuża nam ruch, więc wszystko zajmuje nam mniej czasu, łatwiej wroga gonić i uciekać przed nim.
3.Regeneracja
4.Kontratak I
5.Regeneracja II
6.Znajdywanie drogi
7. Strzelectwo I
8. Ukrycie za przeszkodą
9.Kontratak II
10-11. Masowa Kamienna Skóra
12-13. Masowe Wyssanie Życia
14. Kontratak III
15. Strzelectwo II
16. Pogromca
17.Rozpłatanie
18, 19, 20. Witalność III
No i dalej nie pamiętam co tam jescze było, ale to są takie moje najbardziej ulubione.
A Posiłki III przy sporych armiach potrafią dać naprawdę dużo- np. 400 dodatkowych jednostek. Nawet jeśli nie mają one zbyt dużej wartości bojowej, to przynajmniej nie tracisz tych "właściwych".