Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - omatix
Strony: [1]
1  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Edytor map : 22 Lipca 2014, 15:08:55
Dzięki ^,^ właśnie myślałem ,że to może być kwestia formatu pliku.Wygląd wizualny mapy jest moim zdaniem w porządku,jednak sama optymalizacja mapy jak i gry pozostawia wiele do życzenia.Właśnie pracuje na edytorze z konfiguracją na 9 , przyda mi się potem w stworzeniu scenki  ;D
2  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Edytor map : 14 Lipca 2014, 22:24:18
Ostatnio zacząłem bawić się edytorem map do H5 - Dzikich Hord. Sprawdzam jego możliwości.Wizualnie mam gotową mapę, w skryptach utworzyłem questy dla frakcji.Dodałem jakieś ,w sumie zbędne dodatki typu lecące ptaki(kombinowałem żeby zmienić je na czarne smoki,ale jako smoki miały zbugowaną animacje - cofały się do tyłu podczas lotu).W planach mam zrobić thumbnailse i obrazek,który jest wyświetlany podczas ładowania mapy.
Zaciekawiła mnie opcja w skrypcie LoadingScreenSound.Podejrzewam (w sumie jestem pewny w 99%),że jest to dźwięk który jest odtwarzany podczas ładowania mapy. Przekonwertowałem programem Audacity plik .mp3 na .ogg i dałem go do mapki.Edytorem utworzyłem nowy plik .xdb ,który jest uwarunkowany przez tą funkcję skryptową "LoadingScreenSound" i określiłem edytorem tekstowym (notepad++) w nim:<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<Sound>
   <SrcName href="lsm.ogg"/>
   <uid>30C0FF02-F697-4648-A3E8-4DBF9E22ED61</uid>
   <Loop>true</Loop>
   <Is3D>false</Is3D>
   <MinDistance>0</MinDistance>
   <MaxDistance>0</MaxDistance>
   <Priority>0</Priority>
   <EndingSamples>0</EndingSamples>
   <StartSamples>0</StartSamples>
   <FrequencyVar>0</FrequencyVar>
   <VolumeBase>1</VolumeBase>
   <VolumeVar>1</VolumeVar>
   <FinalSound href="/Sounds/_(Sound)/Town/Gates/open.xdb#xpointer(/Sound)"/>
   <NeedLocalization>false</NeedLocalization>
</Sound>
Jednak ku mojemu rozczarowaniu ani dzwięk(muzyka) nie jest odtwarzana podczas ładowania ,ani nie jest wydawany odgłos otwieranych bram przystani pod koniec (który też dałem dla testu).

Macie jakieś pomysły jak to przerobić ,żeby działało?

p.s
~Nie jestem pewny czy jest to odpowiedni dział,ale chyba jest bardziej odpowiedni niż modyfikacje,czy problemy techniczne.  ;D
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry