Ostatnio zacząłem bawić się edytorem map do H5 - Dzikich Hord. Sprawdzam jego możliwości.Wizualnie mam gotową mapę, w skryptach utworzyłem questy dla frakcji.Dodałem jakieś ,w sumie zbędne dodatki typu lecące ptaki(kombinowałem żeby zmienić je na czarne smoki,ale jako smoki miały zbugowaną animacje - cofały się do tyłu podczas lotu).W planach mam zrobić thumbnailse i obrazek,który jest wyświetlany podczas ładowania mapy.
Zaciekawiła mnie opcja w skrypcie LoadingScreenSound.Podejrzewam (w sumie jestem pewny w 99%),że jest to dźwięk który jest odtwarzany podczas ładowania mapy. Przekonwertowałem programem Audacity plik .mp3 na .ogg i dałem go do mapki.Edytorem utworzyłem nowy plik .xdb ,który jest uwarunkowany przez tą funkcję skryptową "LoadingScreenSound" i określiłem edytorem tekstowym (notepad++) w nim:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<Sound>
<SrcName href="lsm.ogg"/>
<uid>30C0FF02-F697-4648-A3E8-4DBF9E22ED61</uid>
<Loop>true</Loop>
<Is3D>false</Is3D>
<MinDistance>0</MinDistance>
<MaxDistance>0</MaxDistance>
<Priority>0</Priority>
<EndingSamples>0</EndingSamples>
<StartSamples>0</StartSamples>
<FrequencyVar>0</FrequencyVar>
<VolumeBase>1</VolumeBase>
<VolumeVar>1</VolumeVar>
<FinalSound href="/Sounds/_(Sound)/Town/Gates/open.xdb#xpointer(/Sound)"/>
<NeedLocalization>false</NeedLocalization>
</Sound>
Jednak ku mojemu rozczarowaniu ani dzwięk(muzyka) nie jest odtwarzana podczas ładowania ,ani nie jest wydawany odgłos otwieranych bram przystani pod koniec (który też dałem dla testu).
Macie jakieś pomysły jak to przerobić ,żeby działało?
p.s
~Nie jestem pewny czy jest to odpowiedni dział,ale chyba jest bardziej odpowiedni niż modyfikacje,czy problemy techniczne.