Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Który loch jest fajniejszy?
Z HommV
Z HommIII
obydwa są fajne
Obydwa są fajne, ale bardziej z HommIII
obydwa są fajne, ale bardziej z HommV
oba mi się nie podobają
Loch z HommIII jest fajny, a z HommV nie
Loch z HommV jest fajny, a z HommIII nie

Strony: [1] 2 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
co zrobili z Lochem??? (Czytany 26419 razy)
GeloGelek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 45

Zobacz profil
« : 02 Listopada 2007, 17:20:36 »
W temacie NOWE RASY dużo jest nowych miast, ale czy ktoś nie zechciałby poprawić czegoś w rasach, które są w HommV?

Ja osobiście poprawiłbym loch, bo nie podoba mi się, że napchali tam jakichś mrocznych elfów. Lochy kojarzą się z więzieniem, a w więzieniu powinny być jakieś straszne potwory, a nie jakieś wiedźmy, które sami wiecie kogo przypominają?
Do tego wywalili też kilka fajnych stworzeń np. obserwatorów czy mantikory.

Co o tym myślicie? Czy według waz inne miasta też zasługują na poprawki?


IP: Zapisane
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 02 Listopada 2007, 17:23:59 »
Jestem w trakcie dodania propozycji - odpowiednika lochu prawdzaiwego z Homm 3 , bo ten śmieć mroczne elfy też nie jest jednak aż taki zły...

I denerwuje mnie że dodali tam hydrę , w moim projekcie tatalli dałbym je na 7 level , no ale musiałem węża morskiego bo zajęta..


IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 02 Listopada 2007, 17:26:37 »
dla mnie ten loch z H5 jest lepszy niż z H3. I fajnie że są w nim mroszne elfy


IP: Zapisane
GeloGelek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 45

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 02 Listopada 2007, 17:30:10 »
może dlatego, że nie lubiłeś lochów w HommIII, bo masz inne upodobania.
Dla mnie był ulubionym miastem - a teraz? = bardziej przypomina mi jakiś se*shop niż loch. Mogliby go nazwać inaczej...


IP: Zapisane
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 02 Listopada 2007, 17:38:30 »
E tam , większość procent graczy chcę starego lochu z homm 3 , czyli podziemnych istot , twórcy w końcu zmuszą samych siebie wprowadzidź odpowiednika lochu z Homm 3 , ciekawe z jaką nazwą :P Może podziemna krypta(tak jak w moim projekcie) :P

I co do se*shopu , to prawda pod pewnym względem , półnagie wiedźmy -.-...


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 02 Listopada 2007, 17:49:24 »
Ja ci dam se* shop... Popieram, że chyba jakis napaleniec robił matrony i furie, bo naprawdę wyglądają... nieskromnie. Jednak z resztą sie nie zgadzam. Wygląda o wiele lepiej, loch z HOMM3 wcale nie jest lepszy. Obserwatorzy raczej mi sie kojarzą z Forgotten Realms niż z Ashan. A co do mantikor- powracają w dodatku HoF jako stworzenia neutralne, co moim zdaniem jest znacznie lepsze. Co do więzienia i mrocznych elfów- widać nigdy nie byłeś w więzieniu mrocznych elfów :P, a to że one mieszkają pod ziemia to niemal standard. Dobrze zrobili je wstawiając, gdyż, o ile nie zauważyłeś, w oryginalnym HOMMV nacje są zrobione jakby parami, wróg z wrogiem- rycerze i demony, nekromanci i magowie, a mroczne elfy stanowią idalną opozycję dla zwykłych, leśnych, to klasyka na miarę niemal Rolling Stonesów. No i co do strasznych potworow- a niby takie hydry, smoki czy jaszczury podobne do tyranosaurusa rexa to nie są straszne? Dziękuję za uwagę.


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
GeloGelek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 45

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 02 Listopada 2007, 18:00:45 »
rzeczywiście - czarnoksiężnicy są udani, chydry też. Prawdą też jest, że rasy są robione parami, ale tym mrocznym elfom mogliby dać inną nazwę miasta.
Natomiast lochy powróciłyby do dawnej postaci i dorobiliby odpowiednika cytadeli - wywalając chydry z tych mrocznych elfów. Też by pasowało. Elfy - elfy, potwory - potwory >:(


IP: Zapisane
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 02 Listopada 2007, 18:08:46 »
1 - Loch z homm 3 jest lepszy.
2 - Obserwatorzy - co z tego że Ci się z tym kojarzą , jeden potwór nie kręci się w okół jednej gry,filmu czy jakiegolwiego innego shitu.
3 - W neutralnych mi nie pasują , na klimaty lochu z homm 3 idealnie się wpasowały.
4 - Mroczne elfy żyją na powierzchni , a nie w podziemiach i więzieniach...Tylko zamki mają podziemią..
5 - A to nie są robione systemy wrogowe , to przypadki.
6 - hydry to bagniste stworzenia powinny być , te "raptory" są ****** a smoki też nie najlepiej wymyślili - mroczne elfy , hydry , raproty smoki - to się kupy nie trzyma! Jakby to było mroczne elfy town , to nie smoki tylko dridery!
7 - Dziękuja za uwage


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 02 Listopada 2007, 18:15:00 »
Kolego GeloGelek, prawie żaden zamek w HOMMV nie składa się wyłącznie z członków społeczeństwa które reprezentuje. A hydry pisze się przez h. Kolego troglodyto- pozwól, że się uczepię tych driderów. Obserwatory mogą jeszcze być, ale dridery są nierozerwalnie związane z kulturą mrocznych elfów z Forgotten Realms, nie będą pasowały do elfów z Ashan. Poza tym o ile dobrze pamiętam, dridery były wyklęte, nie były pełnoprawnymi członkami spoleczeństwa drowów, a tu od razu na stwora najwyższego poziomu?


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 02 Listopada 2007, 18:20:19 »
W większości gier i innych przykładów, mroczne elfy czciły kult wielkich pająków , istniały też dridery , nierozerwalnie łączone z wielkimi pająkami , mieli też od Bogów mrocznych elfów wielką siłe , więc jako wysoki poziom nie zaprzecza zamiast smoków szczególnie iedy elfy opiekują się zazwyczaj smokami , a mroczne elfy to ich przeciwieństwo..


IP: Zapisane
GeloGelek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 45

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 02 Listopada 2007, 18:35:51 »
Troglodyta ma rację, że to się kupy nie trzyma, ale z tym przypadkiem nie jestem pewien. Nic by się nie stało, gdyby zrobili lochy i miasto tych elfów. Po prostu każdy lubi Herosy za co innego. Zacząłem ten temat, bo byłem ciekawy, co sądzą inni o przemienionym lochu - ja byłem bardzo zdziwiony. Pewnie zrobili tak, bo nie mogli z lochu stworzyć jednej mocno ze sobą powiązanej rasy - choć w obecnym lochu też wszystko nie trzyma się kupy.
Jeśli kogoś obraziłem - to nie chciałem - pewnie w HommVI będzie mi się bardziej podobał, albo zrobią z tego dwa miasta i dołączą odpowiednika cytadeli


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 02 Listopada 2007, 18:40:05 »
A czy to przypadkiem nie ty mówiłeś, że jeden potwór nie kręci się wokół jednej gry? Nie wszędzie mroczne elfy czczą pająki, tutaj solidarnie z resztą świata czczą jedno ze SMOCZYCH bóstw. A co do tego, że zwykłe elfy opiekują się smokami- hmm, prosiłabym o podanie przykładu, bo w żadnej grze jak dotąd nie spotkałam się z takim fenomenem...


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 02 Listopada 2007, 18:42:36 »
Co do tego że stwory nie kręcą się w okół jednego to prawda. Ale wyjątkiem są mroczne elfy, oni zawsze czcili pająki. Dridera nie umieli zrobić i palneli smoki -.-

A co do tego że elfy się opiekują smokami - przykład : Disciples 2 : powrót Galleana tam królowa elfów , hoduje sobie jednego smoka , i reszta też.


IP: Zapisane
Kapitan Jack Sparrow

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 413


"...Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 02 Listopada 2007, 18:53:53 »
Ale dyskusja :P
Mi oczywiście brakuje lochu z III, ale w V loch jest jednym z moich trzech ulubionych zamków.
Co do hydry, to faktycznie do lochu nie pasuje, ale grunt że jest bo to fajna jednostka.
Co do smoka to jakoś w III w lochu też był, a
Cytuj
czczą jedno ze SMOCZYCH bóstw

No właśnie! Zresztą wymyślili coś po swojemu, a nie wzorowali się na innych grach - dla mnie to duży plus.
A minotaury mogłybybyć w jakimś labirynacie jak w III umiejscowione.
Powiem tak: Loch i z III i z V to jedne z moich ulubionych zamków mimo że tak się różnią :P


IP: Zapisane
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.
Pojawił się czart i skończył za resztę.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.




Żywa Legenda:
http://www.ksu.of.pl/

Czekam na:
2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE.   KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 02 Listopada 2007, 19:53:27 »
Właśnie tak, jak powiedział kolega Kapitan Sparrow. Robienie driderów byłoby oczywistym zrzynaniem, nie tak jak powiedzmy beholdery, ponieważ dridery to nie tylko stwory. Są związane z kulturą i religią drowów. A co do disciples- fakt, zwracam honor, ale w HOMMV połowa nacji ma smoki. W tym przypadku to chyba kwestia religii.


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Strony: [1] 2 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.087 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry