Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 96 97 98 [99] 100 101    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze i ulubione jednostki każdego poziomu (Czytany 407804 razy)
Moriak

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 45


Srebrny Smok

Zobacz profil
« Odpowiedz #1470 : 03 Października 2011, 17:17:46 »
Najlepsi są rycerze śmierci! spoko wyglądają i w ogóle mają zarąbiste miecze
SauroNN, zarypiasty podpis...  ;)


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1471 : 03 Października 2011, 21:06:06 »
Czarci lord i pomiot (ulubione stworki!!!)
magmowy smok
rakszasa rani i kszatrija (nie raja!Raje są brzydkie :)  )
Jeszcze kilka na pewno są fajne,ale nie chce mi się zastanawiać...


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
gordon38

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #1472 : 06 Października 2011, 10:35:48 »
mi najbardziej feniksy z HOMM V się spodobały  :)

Edit: Może tak więcej Panie kolego, tak na przyszłość pisz bardziej rozbudowane posty./Loczek


« Ostatnia zmiana: 06 Października 2011, 16:08:26 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Duch27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #1473 : 08 Października 2011, 14:19:52 »
Bardzo fajnie wyglądają Widmo,Duchy,Arcylisze i Dżiny Królewskie


Edit: Już drugi raz kolegę łapię na tym samym, następnego razu nie będzie pisz bardziej rozbudowane posty+argumentacja./Loczek



« Ostatnia zmiana: 08 Października 2011, 14:29:29 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Duch27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #1474 : 13 Października 2011, 19:05:13 »
Widmo(Wysysanie many)
Dżin(Rzuca byle jaki czar)
Arcylisz(Dobre czary)
M.Strażnik(2x atak)
Prześladowca(Znikanie)
Mag Bitewny(Całkiem niezłe czary)
Marmurowy  Gargulec(Aury)


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1475 : 28 Października 2011, 18:21:32 »
Nie spamujcie krótkimi tekstami na temat stworów i wyjaśniajcie dlaczego wam się one podobają. Bo jak na razie Moriak i Ent wyjaśniają, a reszta opisuje bez wytłumaczenia. Przepraszam za spam, ale to naprawdę, nie jest śmietnisko!
Tak w Ogóle:
Matikun - Rakszase to coś nowego, a nie cały czas ciągnięte czarty. Głównie z tego mają bardzo dobre określenia na ich temat.
Zastanawiam się czy nie zmienić już tematu na Might and Magic Heroes VI...
Tak do Might and Magic Heroes VI :
Ogólnie to grafika potrafi zdziałać cuda, nie tylko patrząc na tło, ale również ona wyróżnia stworzenia znajdujące się na niej. Po za tym tekstury są poprawione i nie ma błędów jakie czasem występują w HoMM V, np.: ślad, że widać jak jest aktywowany bohater, przez gracza.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1476 : 11 Marca 2012, 20:32:50 »
1. Prześladowca-niewidoczny dla wroga, mocne statystyki
2. Kusznik-bardzo dobry strzelec
3. Wielki Łowczy-podwójny strzał elfa
4. Czarny Jeździec-dobre umiejętności i statystyki
5. Dżin Królewski-zaklęcia, mocny atak
6. Paladyn-mocne statystyki, leczy
7. Czarny Smok-duże obrażenia



IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #1477 : 11 Marca 2012, 20:45:46 »
1. Zabójcy - strzelają , mają truciznę i ładne statystyki . Po resztą lubię taki mroczny klimat .
2. Krwawe Siostry - kocham je za brak kontrataku i za ich rude włoski :D
3. Mistyczny Łucznik - jest potężny i  ma cały zasięg pola . Fajnie wygląda jest taki bardzo elficki .
4. Awanturnicy - lubię ich bo są krasnoludami i mają fajną umiejętność . Utożsamiam się z nimi tez jestem mały ,rudy i gó**o mogę komuś zrobić.
5. Hydry - są cudowne , takie pięciogłowe czołgi .
6. Dama - ładna , fajna , mocna i diabelnie skuteczna .
7. Czarne smoki - za to że są potężne i takie mroczne .

No i me ukochane wilki , są najlepsze  i mają skowyt :D.
EDIT
Dobra nie umiem liczyć hydry mają 6 głów .


« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2012, 20:54:05 wysłane przez Fenir » IP: Zapisane
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1478 : 11 Marca 2012, 20:51:58 »
Chyba Twoje hydry mają odrąbaną głowę, bo ja znam tylko sześciogłowe i trzygłowe hydry.  ;D


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #1479 : 01 Maja 2012, 20:21:28 »
1.Zabójca- zatruwający strzał, dużo życia.
2Krwawa furia- atak i powrót bez kontrataku wroga, ogromna inicjatywa, duży zasięg ruchu
3. Wielki łowczy- podwójny strzał przy szczęściu daje kopa  ;D Moim zdaniem jeden z najlepszych strzelców.
4.Książę wampirów- duży zasięg ruchu, oślepienie, wyssanie życia, spora inijatywa
5.Biały jednorożec- oślepienie, dziecko światła, dobre statystyki i inicjatywqa
6.Chempion- sieje ogromne spustoszenie w szeregach wroga
7.Czarny smok- jest słodziutki, śliczniutki, nie imają się go czary, wali płomieniem na dwa pola.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Albionis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #1480 : 09 Maja 2012, 21:29:23 »
Jak dla mnie najlepszy jest Cyklop.
No i oczywiście smoki :D


IP: Zapisane
moolu17

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #1481 : 12 Maja 2012, 08:06:19 »
Moimi ulubionymi sa:
- Przystań - Paladyn (dobry jesli wróg stoi daleko a mozna go zaatakować)
- Inferno - Czarci Lord (głównie przez wygląd, ale i umiejętności)
- Nekropolis - Upiór (po pierwsze cos nowego, poza tym fajnie wyglada i nawet dobry)
- Loch - Posępny Jeździec (jak na jednostkę 4 poziomu potrafi nieźle namieszac)
- Sylwan - Wielki Druid (moim zdaniem super jednostka, wygląd, siłą, moc)
- Akademia - Arcymag (fajna jednostka na kilku wrogów)
Oczywiscie to sa moje ulubione:)


IP: Zapisane
Kha Beleth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Ogień trawi wszytko. No prawie. Nie mnie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1482 : 12 Maja 2012, 16:43:29 »
Najlepsze wg, mnie jednostki każdego poziomu z HoMM V Dzikie Hordy:

1. Zabójca (trucizna, strzlec)
2. Krwawa Furia/Krwawa Siostra (obie są dobre)
3. Widmo (wyssanie many lepsze)
4. Arcymag (ma księgę zaklęć)
5. Arcylisz (chmura śmierci)
6. Ent/Dziki ent (też oboje są dobrzy)
7. Archanioł I Feniks (pierwszy za wskrzeszenie, a drugi za całokształt)


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #1483 : 02 Lipca 2012, 06:06:09 »
Podobnie jak przy wyborze najgorszych jednostek, tak i tu pominąłem wpływy "zewnętrzne" (szały itp.). ;)
Z wyborem najlepszych miałem zdecydowanie większy problem niż z wyborem najsłabszych,
dlatego też z każdego dla jednostek z każdego poziomu postanowiłem przydzielić po 3 miejsca na podium ;)
Moja lista najlepszych jednostek z każdego poziomu idzie mniej więcej tak:


Poziom I
1. Prześladowca: głównie za umiejętność znikania, która jest jedną z najlepszych umiejętności w ogóle. Jeśli do tego doliczyć bardzo dobre staty, to na 1 poziomie nic nie może im się równać. Jak bohaterowi many nie zabraknie, to możemy całkiem spokojnie podbijać mapę mając tylko kilku prześladowców ze sobą.
2. Gremlin sabotażysta: najlepszy strzelec 1 poziomu + dobra umiejętność (szczególnie przeciwko zamkom idącym w machiny :D ).
3. Ex-equo:
- driada: głównie za wskrzeszanie entów, chociaż brak kontry też się czasem przydaje
- chowaniec: jeśli naszym przeciwnikiem jest bohater lubiący poczarować, to kradzież many się bardzo przydaje.


Poziom II
1. Krwawa siostra - bardzo wysoka inicjatywa, najwięcej PŻ, super zasięg i brak kontry. W zasadzie jedyna jej wada to duży rozrzut obrażeń.
2. Ex equo:
- kusznik: pełna skuteczność strzału oraz niezłe statystyki. Wada podobna jak powyżej (bardzo duży rozrzut obrażeń).
- centaur grasant: pełna skuteczność w walce wręcz, dobra inicjatywa i dobre statystyki. Niestety jako duża jednostka jest bardziej narażony na ataki wrogów.
3. Tancerz wiatru: bardzo ciekawa jednostka ofensywno-defensywna ;) ofensywna ze względu na duży zasięg i silny atak, defensywna ze względu na umiejętność.


Poziom III
1. Ex-equo
- Mistyczny łucznik: pełna skuteczność strzału, wysoka inicjatywa plus największe obrażenia wśród 3 poziomu. Jedyna wada, to niedużo PŻ, przez co są bardzo lubianym celem ataków, jednakże imho siła ognia to rekompensuje.
- Poltergaist: niematerialność to zdecydowanie jedna z najbardziej przegiętych umiejętności w grze (nie raz widziałem jak 4-5 razy pod rząd ataki nie wchodziły). Jest to wprawdzie czysto losowe, ale jeśli los dopisze, to duszek nieźle namiesza w szeregach wroga.
2. Magnetyczny golem: regeneracja pod wpływem magii zniszczenia otwiera bardzo szerokie pole do kombinowania, włącznie z bezstratnym wygrywaniem bitw za pomocą armageddonu :D
3. Minotaur nadzorca: najsilniejsza fizycznie jednostka na 3 poziomie, ze względu na mój styl gry lochem preferuję nadzorcę nad strażnika (który też jest bardzo dobry)


Poziom IV
1. Arcymag: bardzo duża siła rażenia w ataku zwyczajnym (pełna skuteczność na dystans + magiczny atak), jak i przy pomocy czarów (kula ognia rządzi :D ).
2. Książę wampirów: wysoka inicjatywa, dużo PŻ, wskrzeszanie, a jak dopisze szczęście to bez większych strat wyłączy z walki większość armii wroga.
3. Ex-equo:
- Uwodzicielski sukkub: głównie ze wzgędu na bardzo ciekawą zdolność. Bo po co bohater ma rzucać hipnozę, skoro może to zrobić jednostka... ;)
- Gryf królewski: bardzo wysoka inicjatywa, nieograniczona kontra oraz nieograniczone pikowanie czynią z niego bardzo dobrą jednostkę do psucia krwi wrogim strzelcom.


Poziom V:
1. Liszmistrz: dobre statystyki, wysokie obrażenia, ale przede wszystkim możliwość wskrzeszania sojuszników.
2. Strażnik runów: ciekawy zestaw zdolności i czarów (znamię ognia w połączeniu z ognistą kulą ładnie kosi), oraz dobre statystki.
3. Zmora: super inicjatywa (w zdecydowanej większości przypadków uderza jako pierwsza), dobre statystyki, obniża morale przeciwnika dookoła, a dodatkowo może przestraszyć wroga łamiąc szyki obronne.


Poziom VI:
1. Ex-equo
Ent: niesamowita jak na ten poziom ilość PŻ i obrony (dodatkowo o 50% zwiększanej przez zapuszczenie korzeni), plus unieruchamianie wrogów dają idealną jednostkę defensywną. Obrona na poziomie 60-70 to u zakorzenionego enta nic niezwykłego, a widywałem już wartości ponad 100. W większej liczbie są nie do ruszenia. ;)
Rakszasa kszatrija: atak jak u hydry, ale bez nieco ograniczającego ją małego zasięgu. No i fajnie wygląda na polu bitwy.
2. Dama cienia: znikanie połączone z możliwością rzucania czarów z księgi oraz przypadkowych przy ataku. Dodatkowo jako mała jednostka (jedyna na tym poziomie) może być łatwo osłonięta przed atakami dużych stworzeń.
3. Władca płomienia: silny atak, wysoka obrona i ciekawy zestaw umiejętności (jedyna jednostka fortecy, która przy oblężeniach może dostać się szybko za mury).



Poziom VII:
1. Ex-equo
- Czarny smok: odporność na wszelką magię plus olbrzymia siła rażenia.
- Tytan: najlepszy strzelec w grze, dodatkowo w pełni skuteczny w zwarciu i odporny na magię umysłu.
2. Magmowy smok: żywiołak z największą liczbą PŻ wśród wszystkich jednostek. Bardzo ciężko je ubić.
3. Dziki cyklop: atak wielu pól sprawia, że jego siła rażenia jest zdecydowanie większa ni to by wynikało ze statystyk. Jedyną wadą jest podatność na magię umysłu.



« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2012, 23:17:45 wysłane przez LohiMP » IP: Zapisane
Diego444
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1484 : 21 Lipca 2012, 10:39:02 »
Moje ulubione jednostki to:
Kostucha
Feniks
Ptak Gromu
Żywiołak Energi
Arcydiabeł
Archanioł
Posępny Jeździec
Władca Burz
Władca Ognia
Wielki Druid
Czarci Lord
i Żywiołak Światła


Wiadomość doklejona: [time]21 Lipiec 2012, 10:51:44[/time]
Mam pytanie jakie stworzenie 7 poziomu jest według was najsilniejsze bo według mnie Feniks głównie za umiejętność automatycznego wskrzeszania się raz na bitwę. ^_^ a statystyki to atak 30
obrona 27
obrażenia 30-50
życie 150
prędkość 10
inicjatywa 16
strzały 0
mana 0
morale 0
szczęście 0
zasięg brak
zdolności : Żywe stworzenie. Odporność na magię opartą na żywiole ognia.Ognista Tarcza. Odrodzenie. Duża istota .Latanie.


« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2012, 10:59:10 wysłane przez Diego444 » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 96 97 98 [99] 100 101    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.093 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry