Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Sylvan vs. Loch (Czytany 21354 razy)
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 06 Lutego 2014, 23:34:21 »
Imperator wracam jutro z ferii di domu wiec ci wyśle, mysle ze wieczorkiem albo może w południe mi się uda. Jest strasznie fajna. Nie wiem kto jest autorem ale się podbisalem na niej że to mój " Update" nie. Nie chce twierdzić ze moja jednak jest zupełnie inna niż jej pierwowzór. Cały czas nad nią pracuje u kolejne rzeczy wgrywam. Głównie to wizualnie bo grywalnie wszystko jest ok. Jej specyficznym elementem jest to ze każdy ma swój teren 7 osobnych terenów pod rasę i 8 teren na wybór zamku jaki sie chce + każdy ma podziemia i są podziemia ' główne '. Każdy ma również 2 zamki ,startuję się  z jednym ale w 3 tygodniu w 1 dniu zawsze się idzie na ten 2 on ma swój garnizon. Jest na prawdę swietna


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 06 Lutego 2014, 23:39:44 »
Dzięki, lubię takie ciekawe mapy. Chyba zmienię nick bo dziwnie się czuję kiedy nazywają mnie imperatorem. Tak czy tak dzięki.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 06 Lutego 2014, 23:46:12 »
Dzięki, lubię takie ciekawe mapy. Chyba zmienię nick bo dziwnie się czuję kiedy nazywają mnie imperatorem. Tak czy tak dzięki.

Hahah no tak, dziwnie :D . Z takich czysto moich map mam 2 jedna to władca pierścieni ogromna , a druga to " Zdrada Elfów " na niej jest loch vs akademia i przystań w sojuszu tylko że loch o wiele większe zbierze armie dzięki budynkom przyrostu. A władca pierścieni to krasnoludy , przystań , elfy vs orkowie. Nie mam pojęcia czy te mapy są dobrze przystosowane  go grania ogólnie czy nie są jakieś przesadzone w którymś względzie no czy aka  i przystań mogą wgl pokonać loch. Niestety ja , ich twórca nie znalazłem nigdy czasu żeby w nie zagrać :D


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 07 Lutego 2014, 07:09:51 »
Wyślij mi też tę mapę, to sobie obczaję.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 07 Lutego 2014, 14:22:56 »
MAPA BATTLE IN VASTELAND


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 07 Lutego 2014, 16:58:52 »
Mapa ogólnie jest całkiem fajna, nie pasują mi tylko te kopalnie złota niebronione koło zamku. Lepiej już było zmniejszyć poziom istot na mapie niż dawać szybsze możliwości rozwoju zamku.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 07 Lutego 2014, 17:48:42 »
Kopalnie złota to był wspólny mój i kolegów pomysł, żeby właśnie przyspieszyć możliwość rozwoju zamku, bez tych kopalń grało się ciężko w sensie że tak strasznie powoli. Natomiast z kopalniami ogólnie jest o wiele szybciej mimo to mapa i tak zajmuje 4/5 miesięcy gry a przynajmniej można armię wykupić w całości dzięki temu. Bez kopalni wykupienie armii graniczyło z cudem tak więc podjęliśmy decyzje żęby narobić  ich aż tyle


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 07 Lutego 2014, 18:34:59 »
Jeśli oryginalnie budynki strzegły jednostki takie, jakie tam były, to mapę robił jakiś masochista. Bo jednostki 4 tieru strzegące kopalni to trochę przesada w moim odczuciu. Te kopalnie w takim wypadku nie są złym pomysłem, dzięki temu jest to grywalne.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 07 Lutego 2014, 18:50:37 »
Tak jednostek nie zmieniałem , no  jednak 4lvl choćby Berserker ale jednak to 4lvl i jest ciężko, również dlatego dodałem kopalnie. Można by pozmieniać istoty choćby na 3-cie poziomy zamiast 4


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 07 Lutego 2014, 19:49:02 »
Dziękuje. Całkiem fajna mapa, nastawiona na szybą rozbudowę ale to zapobiega monotonii w rozwoju, ciekawe tereny - ogółem porządna robota. Mam pytanie: Ty zrobiłeś te efekty tzn. twarze nad kopalniami złota, anioły itp.? Gdzie je znaleźć?


« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2014, 16:41:40 wysłane przez Imperator RHS » IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 07 Lutego 2014, 20:44:20 »
Wchodzimy w edytor robimy jakiś skrawek terenu. Po prawej str mamy obiekty jakie chcemy dodać, biorę np kopalnie złota. Stawiam na mapie.

Klikam na nią, żeby się zaczerwieniła i z LEWEJ strony wyświetla mi się drzewko tejże kopalni. Teraz szukamy tam wyrazu "Shared" klikamy w tekst obok tego wyrazu, obok tekstu pojawią się nam 3 kropki, klikamy w nie.

Wyskakuje okienko. W tym okienku z PRAWEJ strony są różne opcje, szukamy opcji "Effect" klikamy w "null" obok tejże opcji pojawią się 3 kropki klikamy w nie. Teraz z lewej pojawia się Folder "Effect" w kolejnym okienku klikamy w + obok tego Effect i mamy wszelkie Efekty wizualne jakie są w grze.

Są tam buildings czyli efekty danych budynków z gry , spells czyli efekty czarów i wieeele innych.

Nie powiem Ci jaki jest dany efekt i jak wygląda wiem tylko, że należy szukać takich z końcówką ".(effect)" wtedy efekt jest wizualny, widoczny. Ja ustawiałem tak na chybił-trafił i jak znalazłem jakiś fajny to go stosowałem do wszystkich kopalń albo np do Archaniołów musiałbym nagrać filmik bo tam opcji jest caaała masa, np można zmienić wygląd jednostki itd mnóstwo róznych.


Ps. Jeżeli chodzi akurat o kopalnie to efekt w grze będzie inny jeśli zajmiemy ją naszym bohaterem, wtedy pojawi się nad kopalnią nasz kolorek a te twarze jak ja zrobiłem znikną jeśli chcemy by były musimy taki sam efekt (np tych twarzy ) ustawić w opcji "EffectWhenOwned" pod naszym poprzednim "Effect"

na obrazkach wszystko widac


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 07 Lutego 2014, 20:59:29 »
Wielkie dzięki, poszerzyłeś mój asortyment zdolności w edytorze. :ok:


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 08 Lutego 2014, 12:16:13 »
Z mniejszych map polecam Dragon Hill, w której tak samo masz swój teren z garnizonem wraz z podziemiami, czyli podobnie do mapy, którą dał Hunter, jest podzielona na bliźniacze części, w tym wypadku na dwie.

Jest wiele wersji, polecam tę.

http://www.maps4heroes.com/heroes5/maps.php?keywords=dragon+hill&type=&size=&sort=2


Z takich otwartych świetna jest Erythia. Bodajże jest to mapa dla 4 graczy w sojuszu.

http://www.maps4heroes.com/heroes5/maps.php?keywords=erythia&type=&size=&sort=2


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2014, 12:49:49 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 08 Lutego 2014, 12:46:20 »
O tak dragon Hill też jest swietna mam te mapkę super się gra. Moze trochę wolno na początku z rozwojem ale potem leci ładnie z tym ze ona jest na 2. Ale jakbyśmy znaleźli jakas mapę na 4 nawet bez sojuszu to moge zrobić sojusze w edytorze. 



Erythia dla 8 jest, a 4 sojusze


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 13 Lutego 2014, 04:00:41 »
I będę dalej bronił dopóki nie spotkam kogoś kto pokona mój Sylvan.

Z chęcią podejmę wyzwanie.  8)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry