Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
5 ulubionych artefaktów ? hmm.. (Czytany 20707 razy)
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 21 Kwietnia 2010, 13:53:16 »
Hrunting powiadasz?  :huh: Pierwszy raz słyszę o takim artefakcie... i że niby do potęgi smoków? Nie, wszystkie artefakty z Potęgi dają po 5-15% inicjatywy.  :P Może tylko pierścień daje po +1 do wszystkich statystyk...


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 05 Maja 2010, 18:44:10 »
hrunting? chyba gry ci się pomyliły kolego... mieczem do smoczego setu jest miecz z smoczego języka czy coś w tym stylu.. i z tego co pamiętam to on daje 2 czy tam 3 ataku i obrony


IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 04 Lutego 2011, 02:43:12 »
Widzę, że większość osób ograniczyła się jedynie do wyliczanek, a szkoda, bowiem warto czasem coś uzasadnić, zwłaszcza, że niektórzy mogą się zastanawiać, który artefakt jest lepszy / bardziej przydatny itd...

Na starcie pomijam Skrzydła Anioła. Jest to zdecydowanie przegięty artefakt, daje bohaterowi niesamowitą mobilność. W Herosie III ten artefakt, a także 5-poziomówki z magii powietrza, prowadziły do niesamowitych niezbalansowań, więc cieszę się, ze w Heroes V twórcy zreflektowali się i Skrzydła Anioła nie są powszechnie dostępne.

Bardzo natomiast cenię
1. Buty Szybkiej Podróży.
Szybsze poruszanie się naszego bohatera jest bardzo przydatne. Zwłaszcza, jeśli rozgrywka toczy się na dużych mapach.

Następnie to co uważam, za wybitnie istotne w Heroes V to inicjatywa. Dlatego kolejne dwa wielce pożądane przeze mnie artefakty to:
2. Laska Piekieł
3. Pierścień Szybkości

Pragnę przy okazji zauważyć, że pierwszy z przedmiotów jest minimalnie lepszy. Redukcja wrogiej inicjatywy o 20%, sprawia, że jesteśmy o 1.25 raza szybsi od przeciwnika. Zwiększenie naszej inicjatywy o 20%, daje nam tylko 1.20 przyspieszenia. Najlepiej jednak posiadać oba przedmioty, dzięki którym będziemy 1.5 raza szybsi. :D

Ostatnie dwa bardzo lubiane przedmioty również są dość symetryczne. Są to:
4. Lwia Korona
5. Płaszcz Cienia Śmierci.

Korona zwiększa nasze morale i szczęście o 2, zaś płaszcz obniża o tyle samo morale i szczęście u wroga. W tym przypadku preferuję jednak lepsze parametry moich jednostek, niż pogorszenie u przeciwnika, zwłaszcza, że często dążę do posiadania empatii.

Dziwię się natomiast, dlaczego tak wielu z Was wymieniło w swoich postach Kajdany Ostatniego Żywota? Chyba nie gracie za często na heroicznym... Mi niestety dość często zdarza się (zwłaszcza w początkowej fazie gry), że muszę ratować się ucieczką / kapitulacją. Utrata głównego bohatera jest niezmiernie bolesna i nieraz prowadzi do klęski.
Co prawda nie raz zdarza się, że przeciwnik ucieka nam, gdy pozostaje mu już tylko malutki oddział, jednak mimo wszystko bezpieczeństwo swojego herosa cenię znacznie wyżej.


« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2011, 02:45:30 wysłane przez Boski » IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 04 Lutego 2011, 09:46:38 »
(...)
Co prawda nie raz zdarza się, że przeciwnik ucieka nam, gdy pozostaje mu już tylko malutki oddział, jednak mimo wszystko bezpieczeństwo swojego herosa cenię znacznie wyżej.

Nie chciałem jeszcze sie wypowiadać w tym temacie ale jak zobaczyłem powyższy post no musiałem... ..dlaczego to? 

Gdyż 3 pierwsze uważam za bardzo dobry wybór, oraz uważam że kajdany to głupota na wysokich poziomach trudności i w PvP.

Jestem Logistykiem i uwielbiam logistykę i wysoką mobilność, nie tylko na wielkich mapach. Daje ona nie tylko większą mobilność, ale tez szybki rozwój jak juz potrafi sobie nasz bohater uporać z neutralnymi oddziałami. (Oraz niczego nie cenie sobie bardziej jak gdy jestem w trakcie pogoni za jakimś bohaterem i przejmuje mu niemalże pusty zamek nim on w ogóle do niego dotrze.)

Co do inicjatywy Boski powiedział wszystko, ponad to tylko mogę powiedzieć że bohaterowie co podwyższają inicjatywę swoich oddziałów na wysokich poziomach z tymi artefaktami...        .. to bezcenne)

Co do modyfikatorów morale to zależy jakim zamkiem gram , jak gram magią (loch/necropolis/akadmia) to wole zazwyczaj miec:
 jakieś artefakty dające siłe czarów (szata Isar-Susa) i wisior mistrzostwa.
Jeśli mocą to morale ;)

Czasem kupuje części potęgi smoków, ale maja za wiele części i jakiś taki za słaby bonus (chyba że chcemy grać miesiącami...).

Czyli
1. Buty Szybkiej Podróży.
2. Laska Piekieł
3. Pierścień Szybkości

Jeśli Magią -                                                                          Jeśli Mocą -
4.a) Szata Sar-Issusa (czasem całe Insygnia Sar-Issusa)                4.b) Lwia Korona(jeśli nie gram Necro)
5.a) Wisior Mistrzostwa                                                           5.b)Płaszcz Cienia Śmierci



« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2011, 10:08:16 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 04 Lutego 2011, 14:47:44 »
Kajdany głupotą na multi? Rozumiem, że jeżeli grasz z taktyką  h'n'run.
Jeżeli grasz przeciwko niej, to masz przerąbane ... . Takie Aka np. weźmie żołte golemy i zdąży walnąć z 2 razy armagedon i ucieknie ... . Gracz znów wykupi herosa w karczmie da mu znów 7golemów i znów rzuci armagedon dwa razy i tak w kółko ... . Więc proszę nie mówcie, że ten art to g... .
Kij piekieł i pierścień inicjatywy to tutaj się muszę zgodzić świetne arty  :ok:


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 04 Lutego 2011, 17:48:14 »
1.Buty szybkiej podróży- są bardzo dobrym artefaktem, ponieważ dzięki nim można więcej przejść na "jednym koniu", niz bez nich, a jak masz ekspercką logistykę to już jest niedo dogonienia taki heros.

2.Wisior mistrzostwa- nie ma to jak mistrzowska zdolność, nie? Mistrzowska logistyka, tropiciel, magia żywiołów, nekromancja, brama.... dużo daje ten artefakt.

3.Korona dowódcy- idealna dla rycerza i dla każdego, kto ma rozwinięte dowodzenie.

4.Kajdany wojny- lepiej jest gdy pokonujesz wroga, niz znowu go gonić, bo się poddał.

5.Runiczna zbroja- niezły design i zwieksza nieźle statystyki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 04 Lutego 2011, 18:42:57 »
1. Łuk z rogu jednorożca (najlepszy w czasie gry sylvanem - bierzemy wielkiego łowcę i zamiast jednego mocnego strzału (mistyczny łucznik) są dwa  ^_^
2. Drzewny Kołczan - zastępuje wóz amunicji i zwiększa atak o 5, a w połączeniu z Łukiem z rogu jednorożca czyi naszych strzelców prawie niepokonanymi
3. Pierścień pokrewieństwa  maszyn
4. Korona Sar-Issusa
5. Pierścień Sar-Issusa


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 04 Lutego 2011, 19:33:35 »
najkozaczniejszy build:
Sylwan
-Atak - Flaming Arrows, łucznictwo
-Machiny- Balista, 3strzalowa Balista, ipregnowana balista
- m zniszczenia- pioruny
- szczescie wojownika
i dwa pierscienie pokrewieństwa  maszyn ;D
to byl ulubiony art nr1 w tym buildzie
2- Łuk z rogu jednorożca
3 - topór władcow gór
4 - Drzewny Kołczan
5 - wisior mistrzostwa

co daje : przy Arcydruidach np 35~spellpower  + 30 ataku
-5strzalow balista z ogniem : ok. 400hp kazdy+ czar np lancuch piorunow 4k kazdy
-kojelnie 10k od shooterow
deszcz strzal ;]
i z wroga nie ma co zbierac ^^


ps. poparte wlasnymi doswiadczeniami ;)


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 05 Lutego 2011, 01:26:25 »
Cytat: SeRaFiNeK
Kajdany głupotą na multi? Rozumiem, że jeżeli grasz z taktyką  h'n'run.
Jeżeli grasz przeciwko niej, to masz przerąbane ... . Takie Aka np. weźmie żołte golemy i zdąży walnąć z 2 razy armagedon i ucieknie ... . Gracz znów wykupi herosa w karczmie da mu znów 7golemów i znów rzuci armagedon dwa razy i tak w kółko ... . Więc proszę nie mówcie, że ten art to g... .

Ależ nie, nie interpretuj naszych słów w ten sposób. :D W określonych sytuacjach Kajdany Ostatniego Żywota są niezwykle przydatne. Jednakże nie jest to przedmiot, na który się rzucam, jeśli przykładowo pojawi się u handlarza artefaktami, chyba, że rzeczywiście przeciwnik stosuje taką taktykę. Jednak to tylko w określonych sytuacjach na PvP, komputer nie jest aż tak pomysłowy. Na ogól jednak, jeśli zdobędę Kajdany, to nie umieszczam ich w aktywnym ekwipunku, lecz chowam do plecaka, gdzie sięgnę po nie w razie potrzeby.

Cytat: Belegor
2.Wisior mistrzostwa- nie ma to jak mistrzowska zdolność, nie? Mistrzowska logistyka, tropiciel, magia żywiołów, nekromancja, brama.... dużo daje ten artefakt.

Nie do końca się z Tobą zgodzę Belegor, czasem istnieją lepsze premie, niż sama mistrzowska podstawowa zdolność. Co prawda Lord Demonów, Łowca, czy Barbarzyńca, raczej nie mają ciekawych alternatyw dla naszyjnika, z wyjątkiem oczywiście Naszyjnika z Zębów Smoka, jeśli posiadamy już całą, bądź nawet część z Potęgi Smoków. Jednakże w przypadku Czarnoksiężnika możemy wręcz nie chcieć rozwijać głównego talentu, chociażby jeśli spamujemy armagedonem. Dla Nekromanty o wiele przydatniejszy jest Amulet Nekromancji, zwłaszcza jeśli tworzy cały komplet. Czarodziej zakłada ten naszyjnik jedynie w mieście, gdy tworzy ekwipunek. Zdobyczny, pozwala oszczędzić trochę zasobów, jednak jeśli mamy sami go kupić to opłacalność mocno zależy od bogactwa mapy. Dla Rycerza o wiele przydatniejszy może być pospolity Lwi Duch, Naszyjnik Krwawego Szponu, czy też Wisior Skupiska. Zaś dla Kapłana Runów? Niemal każdy inny przedmiot jest bardziej przydatny...


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 05 Lutego 2011, 12:48:12 »
(...)
2.Wisior mistrzostwa- nie ma to jak mistrzowska zdolność, nie? Mistrzowska logistyka, tropiciel, magia żywiołów, nekromancja, brama.... dużo daje ten artefakt.
(...)

Hah jak by to dawało do wszystkich umiejętności... ale to daje tylko do rasowych (klasowych) podstawowych umiejętności bohatera z danego zamku :P


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 02 Kwietnia 2011, 22:16:50 »
1.Łuk z rogu jednorożca- i nagle jednostki dystansowe robią wiekszą sieczke niż walczące w zwarciu po dojściu.
2.Wisior MIstrzostwa- mistrzostwo się jednak przydaje
3.Drewniany kołczan - i wóz ci nie podtrzebny
4.Buty szybkiej podróży - logistyka + ten artefakt i jedziesz dalej
5.Pierścień pokrewieństwa maszyn  + deleb/vittorio  i nagle balista robi wiecej niz sie spodziewasz


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 02 Kwietnia 2011, 22:32:34 »
Peleryna Sandro- niweluje ochronę przez atakami umysłowymi, więcej mówić nie trzeba

Zbroja Zapomnianego Bohatera- 2 do wszystkich stat, tu też mówić więcej nie trzeba

Tarcza ze Smoczych Łusek- daje dużo do obrony i bonus do inicjatywy

Pierścień Sar-Issusa- bardzo przydatny artefakt, zwłaszcza jak masz mało many lub jak grasz Czarnoksiężnikiem, który ma zaklęcia pożerające po 14 punktów many

Topór Władców Gór- dużo do ataku, dobre bardzo u wojowników

Nagolenniki ze Smoczych Kości- dużo do siły czarów i znów bonus do inicjatywy


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry