Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najpotężniejszy bohater każdej rasy (Czytany 13704 razy)
SierSoft

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« : 12 Kwietnia 2014, 13:15:04 »
Mam do was wszystkich pytanie.
Jaki bohater każdej rasy jest według was najlepszy.
oczywiście nie liczymy postaci tworzonych specjalnie do kompani.
Moim zdaniem najlepsi są:
Akademia - Narxes ponieważ dodaje punkty ataku i obrony Magom i Arcymagom.
Przystań  - Laszlo Przy wysokim levelu nie trzeba się martwić o swoich żołnierzy :)
Inferno    - Deleb gdy jego balista jest wymaksowana to dopiero szykuje się "Welcome to Hell"
Silvan      - Wyngal w skrócie elficka LEGENDA :D
Forteca   - Ingvar nie ma co się kłucić :P
Twierdza  - Telsek Atak + obrona dla rębaczy czyli dla głównej jednostki bojowej orków.
Loch       - Lethos możliwość zatrucia wrogów jeszcze przed początkiem walki.


« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2014, 09:49:39 wysłane przez SierSoft » IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 12 Kwietnia 2014, 16:24:07 »
Jedziemy:
Barbarzyńca (Twierdza) - Telsek, ze względu na to, że rębacze, będący ogólnie bardzo dobrą piechotą, są u niego jeszcze silniejsi, dzięki czemu mogą swobodnie eksterminować wszystko na swojej drodze.
Lord Demonów (Inferno) - Deleb, której chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, bo, jak się jej wymaksuje balistę i "Machiny Wojenne", to jej balista sieje ogromne zniszczenia w szeregach wroga.
Rycerz (Przystań) - Laszlo [Por. Telsek (Barbarzyńca). Zmieniając wyraz "Rębacz" na "Fanatyk"] :P
Nekromanta (Nekropolis) - Kaspar, ponieważ nie trzeba ciągle wydawać many na Wskrzeszenie Umarłych, aby minimalizować drobne straty, a jak nie ma takiej potrzeby to można eliminować wrogie wojska medykiem ;D
Łowca (Sylvan) - Ossir [Por. Telsek (Barbarzyńca). Zmieniając wyraz "Rębacz" na "Wielki Łowczy" oraz "Piechota" na "Łucznik"] No sorry...
Kapłan Runów (Forteca) - INGVAR DA BOSS. Największy kozak ze standardowych scenariuszy. Jego Strażnicy są tak wyj... w kosmos tankami, że zawsze posyłam kilkaset tych maleństw na całą armię wroga, bo wiem, że nic nie stanie im na drodze. Oczywiście ma się farta jak się trafi na runy, które na 1 turę podwajały szybkość jednostki (Runy Szarży).
Czarnoksiężnik (Loch) - Trudno mi się zdecydować między Lethosem a Vayshan. Aby się dowiedzieć, dlaczego Vayshan już wiecie, co musicie zrobić, a umiejętność Lethosa jest bez wątpienia bardzo pożyteczna, lecz jednoznacznej decyzji nie umiem podjąć.
Czarodziej (Akademia) - Nathir. Nie ukrywam, że wybór nie był łatwy, gdyż (dzięki modowi), jeśli gram Akademią to tylko Zehirem. Gdybym musiał grać bez modów, wybrałbym Nathira, bo jego kulka jest efektywna i tyle.


« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2014, 15:04:18 wysłane przez Agrael II » IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 13 Kwietnia 2014, 02:14:48 »
Moje typy są nieco inne.

Twierdza
Haggash - za ini dla centaurów. To taki Wyngaal w mniejszej skali. Dobrze poprowadzona jest jednym z najsilniejszych bohaterów w całej grze.

Inferno
Nymus - w przypadku starcia bardo dużych armii przywołanie o 30% więcej demonów da nam nieporównanie więcej niż wykoksowana na maksa balista Deleb.

Przystań
Irina - tu wybór głównie za to, że gryf jest jednostką najwyższego poziomu, która dostaje bonusy do ataku i obrony od bohatera. No i nie zapominajmy, że nawet nieulepszone mogą pikować.

Nekropolis
Naadir - nietypowa i jednocześnie potężna zdolność specjalna.

Sylvan
Wyngaal - najbliżej mu do określenia "OP". Na wysokim lvl jest praktycznie nie do pokonania.

Forteca
Ingvar - na wysokim poziomie z jednostek 1 lvl robi jednostki 3 lvl.

Loch
Sinitar - pomimo iż wysokopoziomowy bohater raczej ma sporo many, to wzmocnione zaklęcia w przypadku dużej bitwy zjedzą każdą jej ilość, więc im tańsze tym lepiej.

Akademia
Ihora - czarodziej ma czarować, im częściej to robi tym lepiej, a Ihora będzie czarować najczęściej.


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 20 Kwietnia 2014, 16:02:19 »
Wiem, że mam refleks szachisty, ale:
Cytuj
Przystań
Irina - tu wybór głównie za to, że gryf jest jednostką najwyższego poziomu, która dostaje bonusy do ataku i obrony od bohatera. [...]
No sorry, ale fekalia prawda. Słyszałeś o takim bohaterze w przystani jak Klaus, który daje bonusy kawalerzystom? A poza przystanią mamy jeszcze na przykład takiego pana jak Shak'Karukat dającego bonusy wiwernom. Nie pisz takich głupot, facet (nie czepiam się, ale wyprowadzam z błędu).


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 20 Kwietnia 2014, 19:22:13 »
No to mój drogi za bardzo kolegę oskarżasz. Bo i ty mogłeś i powiedziałbym wprowadzasz w błąd. Kolega wcześniej pisał o ataku i obronie a ty potem o bohaterze Klausie z przystani. Ten bohater nie daje statystyk ataku i obrony lecz bonus do zadawanych obrażeń zależny od ilości przebiegnietych pol. Co prawda napisałeś bonus a nie atak i obrona ale to i tak wprowadza w błąd jako ze mówimy o ataku i obronie właśnie ;)


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 20 Kwietnia 2014, 23:37:59 »
Co do bohaterów dających premię do stworzeń wysokiego poziomu to prócz wspomnianych panów, wymienić należy jeszcze elfkę Ylthin, która ulepsza jednorożce, co jest imho bardzo dobre, gdyż te koniki są wspaniałą jednostką- szybką, mobilną i silną.

Ciekawy talent ma też Eruina, ale tylko jeśli pójdzie się w magię destrukcji.



IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 21 Kwietnia 2014, 08:25:53 »
@The Hunter
Faktycznie, masz rację, poniosło mnie, przepraszam z tym Klausem, bo w Przystani faktycznie Irina daje bonusy ataku i obrony jednostkom najwyższego poziomu . Ale na temat Shak"Karukata mam rację, a Cahan dopisała jeszcze Ylthin i chwała jej za to ;)


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 22 Kwietnia 2014, 14:38:33 »
Rycerze - Klaus (dalej, dzielni rycerze! Na koń rychło... inni bohaterowie jakoś mnie nie zachwycili swoimi umiejętnościami, a Klausowa premia wydaje mi się najpotężniejsza)
Lordowie demonów - Nymus (MEGAFALA DEMONICZNYCH HORD  PIEKIEŁ!!!)
Nekromanci - Markal (magnes na jednostki nekropolis!), a z niekampanijnych - Orson (niezbyt ciekawy wybór, ale zombie to moja ulubiona jednostka - pamiętam walkę w scenariuszu "Ostatni duch" kampanii Nekropolis w Dzikich Hordach; byli tak megawytrzymali, że wygrałem! Poza tym niezłe obrażenia zadają, a premia Orsona daje sporo do statystyk)
Czarnoksiężnicy - Sinitar (WMOCNIONA IMPLOJA!!!!... i wszystkie inne zaklęcia ofensywne)
Łowcy - Ossir (strzelcy to śmiertelna broń, ale dzięki premii Ossira...)
Czarodzieje - Nathir (KULA OGNIA!!!!)
Kapłani runów - tu jestem w kropce... ale myślę, że rzeczywiście Ingvar
Barbarzyńcy - też się zgadzam, że Telsek, ale mógłby z nim konkurowac Gorshak i jego siepacza


IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 22 Kwietnia 2014, 22:18:42 »
Chyba doszło do małego nieporozumienia. Zapewne po części z mojej winy. Pisząc, że Irina dodaje atak i obronę jednostce najwyższego poziomu (gryfom) miałem na myśli tylko i wyłącznie jednostki i bohaterów Przystani, a nie innych zamków. Jak pisałem to wydawało mi się to oczywiste, ale faktycznie można to dwojako rozumieć. ;)
Jedno z czym nie mogę się zgodzić to, że Telsek jest potężniejszy od Haggash. Na niższych lvl może i stanowi jakąś konkurencję, ale im wyższy lvl bohatera tym bardziej Haggash zyskuje przewagę.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 22 Kwietnia 2014, 23:44:18 »
A dla mnie to taki zestaw.

Akademia - Ihora - Tak jest czarodziej ma czarować tak więc bohaterka ze zwiększoną inicjatywą jest wręcz błogosławieństwem.

Forteca - Ingvar - No cóż, świetny 1 lvl staje się świetnym 3 lvl jak juz ktoś pisał, nic dodać nic ująć strażnicy są jakby to rzec... niezniszczalni. 

Przystań - Dougal/Irina - Lubię grę na dystans a Dougal zapewnia niszczycielską siłę ataku i tak juz świetnych kuszników. Irina natomiast wspiera według mnie najlepszy 4 lvl więc tu więcej dodawać nie muszę.   

Twierdza - Gorshak - ani Haggash ani Telsek nie dadzą mi tej  barbarzyńskiej siły co wzmocnieni Oprawcy Gorshaka. The best of. Mając 3 poziom szału zadają 3 ciosy, a każdy tak niszczycielski, że aż miło popatrzeć.

Loch - Shadya - Dla mnie jedyna dobra bohaterka na duze mapy, a na takowych gram. Dobra na Akademię czy Sylvan.

Inferno - Nymus/Grok - Hordy z bram są bardzo pomocne a ich większa jeszcze ilość dzięki Nymusowi - bosko - , Grok natomiast może SB daleko pobiegać a to może nie raz uratować i pomóc.

Necropolis - Raven - Klątwa która obniża obronę o 10 ? Hell Yea ! Magia mroku dostaje jeszcze jeden bonus mimo i tak ogromnej siły.

Sylvan - Anwen/Wyngaal - Wreszcie mój ulubiony zamek. Wyngaal no cóż wszyscy wiemy ze jest az za mocny. Kosmiczna inicjatywa na strzępy rozrywa... Anwen zwiększa obrażenia zadawane ulubionym wrogim istotom. Na 35 lvl jest to już 70% Hell Yea once again.


« Ostatnia zmiana: 23 Kwietnia 2014, 20:25:20 wysłane przez The Hunter » IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

obliczeprawdyzaslaniam

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 26 Sierpnia 2014, 13:38:35 »
Ossir smialo w wielu realiach pocisnie wyngala.
Mowienie o zaletach hero bez uscislenia ustawien jest od rzeczy, a jakos nigdzie tego nie znalazlem?! Ale akurat dawac przewage wyngalowi nad ossirem jest chyba kiepskim pomyslem niezaleznie od ustawien.



IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 26 Sierpnia 2014, 14:57:17 »
Ossir smialo w wielu realiach pocisnie wyngala.
Mowienie o zaletach hero bez uscislenia ustawien jest od rzeczy, a jakos nigdzie tego nie znalazlem?! Ale akurat dawac przewage wyngalowi nad ossirem jest chyba kiepskim pomyslem niezaleznie od ustawien.


Jak na moje, to wierutna bzdura. Sylvanem rozegrałem niezliczoną ilość gier na każdym rodzaju mapy i Ossir mógł wygrać z Wyngaalem jedynie do 10lvl, dalej było coraz ciężej, aż w końcu od 15 Wyngaal wygrywa zawsze.

Przy inicjatywie od Wyngaala łucznicy Ossira umierają w pierwszej turze, jak zresztą większość jednostek w jego armii. Mistyczni łucznicy od Wyngaala mają pierwszy ruch przed tymi od Ossira, wystarczy skupić ich atak, oraz atak jeszcze jednej jednostki (smoka) na łucznikach Ossira i jest po nich.

To dlatego, że w gruncie rzeczy - nie opłaca się na wyższych lvl-ach niż 10 dawać bonusów łucznikom z Sylvanu. Mówię oczywiście o pojedynku Sylvan-Sylvan, bo tak nakreśliłeś zasady zmagań. Łucznicy z Sylvanu na wyższych poziomach są już tak mocni, że zwiększając ich możliwości dochodzimy do obłędu, w którym niszczą oni każdą jednostkę jednym strzałem, natomiast nie są już tak odporni. Słowem- ich atak przyćmiewa możliwości obrony i życia, co prowadzi do konkluzji- to jest bez sensu.

Mimo zwiększenia obrony oraz ataku umierają oni równie szybko, wystarczy tylko skupić na nich większą uwagę, a jak wiadomo, gdy w armii Ossira zabraknie tychże łuczników, to absolutnie cała jego zdolność może się...

Wyngaal natomiast prze dalej, dodatkowo mając przewagę pierwszego ciosu zmniejsza drastycznie ilość przeciwników, którzy już fizycznie nie mogą pokonać jego armii. Możemy tu dyskutować w nieskończoność, dlatego nie będę tego kontynuował, mam zdanie jakie mam. Chciałem tylko zmienić nieco mój skład najlepszych bohaterów.

Zamiast Dougala w przystani dodam Maeve, której przyspieszenie nie daje szans przeciwnikowi na rozegranie walki, natomiast w fortecy zmieniłbym Ingvara na Ebbę, której niedźwiadki dają mi znacznie więcej zmartwienia niż tanki Ingvara.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

obliczeprawdyzaslaniam

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 26 Sierpnia 2014, 15:20:11 »
S3 4p2 4z4k1m bez wody , podziemi, 4 graczy, L, potworki bardzo silne, exp i zasoby na 5 - w kazdej chwili mozemy sprawdzic, jak tam wyngal da rade z moim ossirem. Na innych ustawieniach oczywiscie takze, ale skoro mowisz o przewadze wyngala w ujeciu ogolnym, dlaczego nie na tych ustawieniach ? To jak - testy, czy tylko opinie?


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 27 Sierpnia 2014, 14:33:24 »
Ossir smialo w wielu realiach pocisnie wyngala.
Mowienie o zaletach hero bez uscislenia ustawien jest od rzeczy, a jakos nigdzie tego nie znalazlem?! Ale akurat dawac przewage wyngalowi nad ossirem jest chyba kiepskim pomyslem niezaleznie od ustawien.

Oczywiście, że w wielu realiach Ossir rozwali Wyngaala (w pewnych realiach to każdy bohater może każdego rozwalić ;) ). Ossir ma najsilniejszy start z Sylvanu i nikt rozsądny tego nie neguje. Na niższych lvl (czyli generalnie na początku gry i na mniejszych mapach) ma zdecydowaną przewagę nad Wyngaalem. Na takim "Kluczu do zwycięstwa" Wyngaal nawet nie ma do niego startu...
Jednakże im większa mapa, a w konsekwencji im wyższy lvl bohaterów i liczniejsze armie, tym bardziej Wyngaal będzie stawał się nie tylko najsilniejszym bohaterem Sylvanu, ale najsilniejszym bohaterem w całej grze - tak niestety po prostu jest i już kiedyś dawałem nawet repy z bitw, które to udowadniają. Jeśli odpowiednio poprowadzimy rozwój, to na bardzo wysokim lvl (tak od 30 w górę) i przy adekwatnie do upływu czasu licznej armii, bardzo wątpię aby jakikolwiek bohater, z któregokolwiek zamku miał szansę w starciu z Wyngaalem - a już na pewno taką konkurencją nie będzie Ossir. ;)


S3 4p2 4z4k1m bez wody , podziemi, 4 graczy, L, potworki bardzo silne, exp i zasoby na 5 - w kazdej chwili mozemy sprawdzic, jak tam wyngal da rade z moim ossirem. Na innych ustawieniach oczywiscie takze, ale skoro mowisz o przewadze wyngala w ujeciu ogolnym, dlaczego nie na tych ustawieniach ? To jak - testy, czy tylko opinie?

Obawiam się, że mapka L może być trochę za mała aby Wyngaal pokazał pełnię swoich możliwości.  ;)


IP: Zapisane
obliczeprawdyzaslaniam

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 29 Sierpnia 2014, 12:16:46 »
Nawet na mapach ze wszystkim maksymalnie podkreconym, gdzie istotnie sie levele wysokie pojawiaja musowo, ossir zgrabnie moze pocisnac wyngala. Jak twoje czytam, mam wrazenie, ze rozpatrujesz jakis bitewny wynalazek, na ktorym wykluczone sa rozne okolicznosci, bedace koniecznocia na mapie. No ale i na takim czyms wyngal nie wygra "ustawowo", bo go przeciez zmodyfikuja odpowiednio :)

Mocny pewnie jest, ale czy najlepszy? Jak to sprawdzic niby? Z relacji zero hero widac, ze dobry typ. Zero gadal, ze na dobrze znanej im obu mapie ma czesto wrazenie jakby ganja wiedzial o jego planach zanim powstana!?!


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.095 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry