Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431434 razy)
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 13 Sierpnia 2014, 12:38:23 »
Etam etam.. W Trailerku nudno. Dużo kryształów, stół z mapką najfajniejszy  :D A przeczuwam, że znowu zrobią gniocik podobny do szóstki. Blee. Oczywście moją futrzaną pierś rozpiera nadzieja, że to będzie zajebiste. Nadzieja jedyne, co mnie utrzyma w obserwacji tego  ^_^
Cytuj
Przypuszczam, że niezależnie od frakcji, która wygra to ta przegrana "przejdzie" na dodatek ;) Myślę, że twórcy w zależności od wyników głosowania mają w rękawie różne scenariusze fabuły :)
Tja, to sensowne posunięcie, w miarę  :)


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 13 Sierpnia 2014, 13:01:39 »
Mam 2 małe problemy :  ;D
- To tylko u mnie nie ładują się frakcje :nekropolia i Twierdza ?
- Mógłby ktoś wkleić tutaj foto "arcane bird" bo mi się nie ładuje.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 13 Sierpnia 2014, 13:04:41 »
Odpowiem już...
1. Nie, nikomu nie bangla.
2. W zasadzie to samo, obrazek nie chce kooperować z moimi internetami.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 13 Sierpnia 2014, 13:53:07 »
Ciekawie nam się zapowiada nowa część hirołsów.  :rolleyes:
Podoba mi się nowy art style zaprezentowany w kolejnej odsłonie gry.
Jest nieco podobna do tej z poprzedniej części, ale bardziej mroczna, kolory są bardziej stonowane.
Co do frakcji to w Akademii brakuje jeszcze 4 jednostek (2 core i 2 elite) i prawdopodobnie pojawią się te zaprezentowane na artach z h6, czyli golem, gargulec, rakszasa i mag, bo wątpię żeby chciało im się zrobić coś nowego.  :P
W Haven też nie pokazali jeszcze 4 jednostek, ale dwie jak dla mnie są pewnikami - gryf i anioł.
Na screenach z mapy można zauważyć, że mamy powrót do 6 surowców plus złoto:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/mapa1.jpg
Z niecierpliwością czekam na nowe grafiki i wiadomości. :D


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 13 Sierpnia 2014, 13:58:59 »
Mam nadzieję, że do tłumaczenia oficjalnego produktu wezmą takich tłumaczy, którzy cokolwiek wiedzą o świecie Ashan. Poza tym spolszczą parę podstawowych imion.

Bo przyznam, że ten Ivan mnie gryzie w oczy ;/ Nie chciałbym drugiego tłumaczenia ze Zmornikami i Ajglajami, ale i zostawianie każdej nazwy własnej nieprzetłumaczonej to nie jest moim zdaniem dobry pomysł (jak "Księstwo Greyhound" w H5).

Poza tym trochę mnie zaniepokoił ten fragment: "Seamus pała żądzą zemsty na mieszkańcach Arkath." - jak pisałem, mam nadzieję, że tłumacz będzie wiedział COKOLWIEK o świecie gry i nie będzie robił takich kwiatków, bo pomylenie nazwy boga z nazwą państwa to spore niedopatrzenie (aż mi się przypomniały słowa Nikolaja z H5, który o swojej duszy mówił, że "Skradziono ją z Elrath" :P ).

No i poza tym mam nadzieję, że zachowają konsekwencję w przypadku płci różnych postaci, bo i to nie jest ich mocną stroną. Serio. Pominę już przypadek Duel of Champions, gdzie w samej tej grze częstokroć postacie kobiece później były odmieniane jakby były facetami (np. czarodziejka Gazal i karta "Mądrość Gazala" albo orkijka Kat i "Wielki Finał Kata", co biorąc pod uwagę znaczenie słowa "kat" w języku polskim brzmi jeszcze dziwniej), ale np. nieznajomość gry u tłumaczy Might and Magic: Legacy zmieniła płeć u Nur, która(y?) mówi w tej grze o sobie w rodzaju męskim, podczas gdy wszędzie indziej jest kobietą.

Ten właśnie brak konsekwencji mnie smuci.
Poza tym, mam nadzieję że nie zrobią też zamieszania z historią Ashanu (znów sięgając do Might and Magic: Legacy i Duel of Champions, w Duelu, którego historia działa się PO wszystkich wydarzeniach z H6, widzimy Craga Hacka, choć jego ducha spotykamy w drugiej kampanii nieumarłych w H6, podobnie jak w Might and Magic: Legacy miasto Karthal przedstawione jest jako starożytne, istniejące od niepamiętnych czasów, choć sama oficjalna strona Might and Magic do dziś podaje, że Karthal założyli Karmazynowi Czarodzieje).


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 13 Sierpnia 2014, 14:10:54 »
 Ciekawie, to na pewno. Nie będziemy narzekać jeśli idzie o względy graficzne, tego po Ubi można się spodziewać, stworzą piękną grę. Tylko niech poprawią błędy 'szóstki'. Przede wszystkim rasy muszą być siłowo zrównoważone, nawet jeśli fabuła pokazuje, że jakaś rasa jest lepsza, to niech będą zrównoważone, bo inaczej kiepsko się gra w taką grę.

 Po drugie drzewko rozwoju. Zrezygnować z elementu RPG-owego z 'szóstki' i wrócić do 'pół-losowania' z piątki, tworząc przy tym więcej talentów. Albo niech wymyślą coś zupełnie nowego, a nóż się przyjmie?

 Po trzecie - trzy ulepszenia, czyli podstawa ulepszenie i alternatywa, jak w TotE.

 Po czwarte - surowce, powrót do tych z 5 byłby świetnym posunięciem. Trzy surowce w 6 to za mało, nie ma o co walczyć na mapie przygody.

 Po piąte- mam pewien dylemat jeśli idzie o granie na mapce, mianowicie o podbijanie grot, kopalń. Nie jestem pewien czy lepiej tak jak w H6, garnizon broniący całego terenu, czy tak jak w H5, podbijanie każdej kopalni osobno. Biorąc pod uwagę, że zwiększa się ilość surowców, byłoby to trochę dziwne gdyby podbijając 1 garnizon, odbić tym samym 6/7 kopalń. Według mnie byłoby czymś bardzo miło zaskakującym gdyby można tworzyć garnizon. Zbudować go w konkretnym miejscu, a on zaś wpływałby na jakiś określony obszar. Wtedy mmm, wtedy hirołsy dostałyby +10 do strategii :D


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 13 Sierpnia 2014, 14:23:58 »
SUROWCE! TAK! :D
Każdy, kto czytał to, co pisałem na Tawernie przed premierą H6 wie, że nienawidzę tego, co zrobili z surowcami. Tutaj... wait... Kryształy, coś czerwonego, metal, metal i złoto? Co to kuźwa jest? Hmm... Nieważne, grunt, że jest ich 7. :D
Tak poza tym, to:
-Widać, że niektóre ikonki to placeholdery, bo są w niskiej rozdzielczości.
-Bardzo ładny interfejs.
-Fajny styl graficzny, mniej bajkowy niż w H6.
-Bohaterowie i jednostki są zdecydowanie za duże. Mam nadzieję, że to zmniejszą.
-Nie widać żadnych stref kontroli i bardzo mi się to podoba!


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2014, 14:46:07 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 13 Sierpnia 2014, 14:39:38 »
Po pierwsze chciałem tylko dodać, że bardzo podoba mi się taka wizja Przystani jak na tym screenie. Widać, że chyba przejmą rolę krasnoludów, przynajmniej połowicznie, jeśli chodzi o obronę. Mówię o tej ich specjalności super defensorów. A i po stylu zamków widać, że wzorują się na h3, gdzie zamek nie był tylko zamkiem, ale terenem i to sporym. Np piękny bastion z h3, gdzieś w oddali taki kanion a w nim smocze groty. Piękny styl przystani..




MMmm, co do bastionu... spójrzcie co się pojawiło na zakładce ' last comments' na stronie M&MH7

Cytuj
andergrand3
#jebać_bastion



IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 13 Sierpnia 2014, 14:41:13 »
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/mapa1.jpg

To wszystko takie duże....
Nie powiem, styl graficzny jest całkiem ładny i (na szczęście) mroczniejszy niż w HVI.
Jednostki i bohaterowie (tam w rogu jest czerwony :P) też wyglądają nieźle. Oczywiście rozumiem, że będzie to jeszcze w miarę czasu ulepszane i dopracowywane i z tego się cieszę.

Co do stref kontroli, to pewnie są, tylko został wyłączony ich podgląd na minimapie. :P Nawet widać tam przyciski podobne do tych z HVI, ale nie widać natomiast fortów mających ich kontrolować. OK, jest jeden, należący do gracza czerwonego, a przy nim dwie kopalnie, ale czy to możliwe, żeby sam zamek kontrolował aż tak wielki obszar?
Jeszcze się okaże, co z tym wymyślili.

A teraz do najważniejszego:
SUROWCE!!!
Znów jest więcej surowców, a na dodatek dwa nowe. Co prawda nie ma klejnotów, rtęci, ani siarki, ale są dziwne czerwone kryształki, jakieś ciemne sztabki (coś podobnego do cieniostali ?) i srebrne sztabki pokryte pewną oświatą (mithril?). Nie ważne co to jest, ważne, że Ubi się uczy... chyba. :P

MMmm, co do bastionu... spójrzcie co się pojawiło na zakładce ' last comments' na stronie M&MH7

Cytuj
andergrand3
#jebać_bastion
Nie cierpię Gimpera za tę "piosenkę". :P


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2014, 14:44:04 wysłane przez Hadras » IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 13 Sierpnia 2014, 14:44:24 »
Jeden z nich to pewnie żelazo.
Mam szczerą nadzieję, że nie będzie stref kontroli...


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 13 Sierpnia 2014, 14:54:39 »
Jak dla mnie mapa wygląda ślicznie. Niech tylko będzie możliwość moddingu, oraz dobry, zoptymalizowany edytor map, błagam!




« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2014, 14:57:36 wysłane przez Hunter » IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 13 Sierpnia 2014, 14:55:29 »
Mi się akurat strefy kontroli podobały, była to jakaś motywacja, by oblegać wrogie miasta i eliminowała strategię "Zaczepię, podpieprzę kopalnię ucieknę", która tak kochać grać zwłaszcza AI. x]

Poza tym mamy jeden bonusowy argument, by narzekać, że Heroes kradnie z Disciples. ;P

Cytuj
Jak dla mnie mapa wygląda ślicznie. Niech tylko będzie możliwość moddingu, oraz dobry, zoptymalizowany edytor map, błagam!
W Heroes IV, Warcrafcie III i Armies of Exigo masz potęzne edytory. ;>


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 13 Sierpnia 2014, 14:58:30 »
Dobra, nadzieje podtrzymują. Jeśli pójdą w stronę piątki to  :ok: jak w szóstki to  :( Ehh tak macie rację: dobrze, że więcej surowców, klimat itd. Oby wyszło dobrze.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 13 Sierpnia 2014, 15:00:44 »
Mi się bardziej podobała szóstka niż piątka, chociaż próbowała udawać, że jest "oryginalna" i "nowatorska" na tle serii, podczas gdy piatka to tylko techniczna kalka H3 z przerobionymi trochę frakcjami, sztampową fabułą, kiepską kamerą i inną grafiką. x]


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 13 Sierpnia 2014, 15:01:32 »
Cytuj
Jak dla mnie mapa wygląda ślicznie. Niech tylko będzie możliwość moddingu, oraz dobry, zoptymalizowany edytor map, błagam!
W Heroes IV, Warcrafcie III i Armies of Exigo masz potęzne edytory. ;>

HELLS stop it!!

Ciekawi mnie jeszcze kwestia obracania ekranu. O wiele lepiej sprawowała się pod tym względem szóstka, w której nie trzeba było obracać ekranu żeby zobaczyć, czy tam za krzaczkiem to nie jest czasem skrzynka złota. W H6 mimo sporej ilości elementów, nie trzeba było tego robić.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry