|
|
« Odpowiedz #7290 : 06 Października 2012, 11:34:03 » |
|
Skąd wiesz? Miło by było, gdybyś swoją opinię poparł linkiem, obrazkiem etc.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 189
Pełzająca śmierć.
|
|
« Odpowiedz #7291 : 06 Października 2012, 11:37:57 » |
|
Aha, a propo zmian w patchu 1.7, 1.7.1 : - strzał przebijający strzelca wyborowego jest teraz zdolnością aktywowaną i jest zbugowana, bo można jej używać nawet jak przeciwnik stoi tuż obok naszej jednostki, - opisy kapłanek i westalek poprawiono na zgodny ze stanem faktycznym, (czyli kapłanki maja uspokojenie, a westalki uspokojenie i leczenie), - żywiołak ognia przy śmierci zadaje obrażenia od ognia stojącym obok jednostkom,
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7292 : 06 Października 2012, 11:59:52 » |
|
Hahaaaha, wiedziałem że dadzą Loch jako nową frakcję. Z artów widzę że powrócą Siostry Krwi i Matrony (które w piątce nawiasem mówiąc wyglądały lekko mówiąc jak, kurtyzany?), te minotaury co są w kompedium są beznadziejne. No bo czemu w takim razie w piątce nie są fioletowe, a mają normalną skórę i są owłosione? Obserwatorzy zastępują chyba zabójców z piątki a szkoda bo bardzo ich lubiałem. Mantykora w VI? Nieeeee beznadziejny pomysł, chociaż biorąc pod uwagę lata pomiędzy szóstką a piątką to można powiedzieć, że dopiero za 100lat? Albo mniej, mroczni zawrzą sojusz z hydrami. Ten jakby wampir też zupełnie nie pasuje, raczej brałbym jeźdźców jaszczurów chociaż biorąc pod uwagę znowu historię to może jednak pasuje ten wampir tutaj? Bezimienny i smok, nie grałem w VI jednakże wyglądają fajnie i obstawiałbym smoka jako czempiona a beziego jak elite.
|
I kroczę ciemną doliną.
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #7293 : 06 Października 2012, 12:07:51 » |
|
Hm... muszę się odnieść do artów. Wydaje mi się, że smok został tam wrzucony bo ewidentnie jest od tej fakcji. Ale jest to córa malassy. więc nie będzie jej w jednostkach, nie przy filozofii Ubi, by smoków nie było w zamkach. Ten "wampirzy" elf to albo bohater, albo jednostka. Osobiście stawiam na bohatera. Wtedy było by 6 jednostek pokazanych. Można założyć też, że wszystko oprócz smoka jest jednostkami. Była by wtedy pokazana cała armia. Mam jednak nadzieję, że ten wampirzy jest to bohater ze którejś ścieżki. Bo jakoś miło by było zobaczyć hydry, albo jeźdźców jaszczurek. Ciekawe, czy Loch dostanie też kunia do jazdy, czy może w końcu coś innego. Może jaszczura? [UP] heh a więc zero jaszczurów
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7294 : 06 Października 2012, 12:27:20 » |
|
Zapytam retorycznie: Naprawdę wszyscy sądzicie, że Ubisoft pokazał już wszystkie jednostki Lochu w tym kompedium?
|
Dawny nick: Rozk*rwiciel
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7295 : 06 Października 2012, 12:38:25 » |
|
Zapytam retorycznie: Naprawdę wszyscy sądzicie, że Ubisoft pokazał już wszystkie jednostki Lochu w tym kompedium?
Krótko i zwięźle: Nie (przepraszam za pisanie krótkiego posta)
|
I kroczę ciemną doliną.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7296 : 06 Października 2012, 12:43:36 » |
|
A ja myślę że wszystkie które Ubi pokazał się pojawią, zostają tylko te których nie pokazał, w tej chwili mamy: Trzon: Obserwator Minotaur Nie wiadomo Elita: Mantykora Wiedźma Nie wiadomo Czempion: Smok/Bezimienny/Mantykora (w hydre raczej wątpie bo najwyraźniej z motywu jaszczurów zrezygnowano) A ten Wampiropodobny to ma być Smoczy Rycerz, (źródło Kompendium).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7297 : 06 Października 2012, 12:44:54 » |
|
Zapytam retorycznie: Naprawdę wszyscy sądzicie, że Ubisoft pokazał już wszystkie jednostki Lochu w tym kompedium?
Na podstawie przykładu z Sanktuarium(Świątynią)... tak, tak właśnie sądzimy. A przynajmniej ja. Kolega powyżej ma krótką pamięć. Tragedii nie ma, choć owszem, przydałaby się jakaś doza szarości błękitu, granatu czasem czerwieni, choć owszem, wszystko zależy od tego jak to ostatecznie wyjdzie w przełożeniu na modele. Jaszczurów nie będzie, także moją wizję szlag wziął, ale dla naiwnych to powód do wiary, że może im się kiedyś zechce utworzyć frakcję jaszczurów. Na ten moment udam się w krainę naiwniaków, bo przyjemnie mi będzie żyć z taką frajerską wiarą Co według was ma wspólnego z wampirem ta jednostka, którą doń właśnie porównujecie? Że miecz i szata? Bez przesady... A modelu Lammasu nie mogą wykorzystać tak, aby Mantrykora go przypominała- co najwyżej rozmiar ciała, generalny tułów. Na bliższe podobieństwa nie pozwala art i wyrażona nim wizja.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7298 : 06 Października 2012, 12:52:26 » |
|
A ja myślę że wszystkie które Ubi pokazał się pojawią, zostają tylko te których nie pokazał, w tej chwili mamy: Trzon: Obserwator Minotaur Nie wiadomo Elita: Mantykora Wiedźma Nie wiadomo Czempion: Smok/Bezimienny/Mantykora (w hydre raczej wątpie bo najwyraźniej z motywu jaszczurów zrezygnowano) A ten Wampiropodobny to ma być Smoczy Rycerz, (źródło Kompendium).
To według mnie, będzie to wyglądało tak: Trzon: Obserwator Krwawa siostra ( ten art z tą kobietą z takimi obręczami) Minotaur Elita: Mantykora Wiedźma Bezimienny Czempion:Smok - moje przypuszczenia na podstawie Heroes V i artów, no bo niestety w szóstke nie grałem, niestety ale pieniędzy na nią nie mam a także komputer. Według mnie to bohaterowie będą wyglądać jak smoczy rycerze, może być kilku z modeli bezimiennych a także Raelag tylko trochę zmieniony.
|
I kroczę ciemną doliną.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7299 : 06 Października 2012, 15:01:25 » |
|
Minotaur powinien być w elicie, a ten wampir to pewnie bohater lochu albo jakaś jednostka ale raczej bohater bo juz jest tych wszystkich stworków za dużo.
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #7300 : 06 Października 2012, 15:33:29 » |
|
Ja nie będę ustawiać na razie jednostek według siły. Jak dla mnie minotaur równie dorze może być w elicie, jak i trzonie. Tak jak pisał Drauphir i sama o tym wspominałam, jakieś drobne akcenty innych kolorów by się przydały. Możliwe, że jeszcze rozdzielenie na podstawkę i ulepszenie trochę rozwiąże problem. Co prawda odnosząc się do artu bezimiennego, wszystko będzie fioletowe. Nie mniej postanowiłam, że zrobię drobne kosmetyczne poprawki w kolorystyce dotychczasowych zamków. Jeśli loch będzie wymagał także po wydaniu gry, zrobię to. Obiektem poprawek będą trzy zamki: Przystań, Inferno i Nekropolis. Zapraszam za kilka dni na forum z modami do h6. Edit: Pozwólcie sobie zauważyć iż już jest 500stron na temat H6News/Aktualki. Miejmy nadzieję że do 1k dobijemy /Loczek
|
|
« Ostatnia zmiana: 06 Października 2012, 18:44:45 wysłane przez Loczek »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #7301 : 06 Października 2012, 19:01:52 » |
|
Jednak To ulepszenie nie jest jakieś spektakularne... znowu mam wrażenie, że będzie fioletowa sieczka.
Bardzo mi się podoba za to ten art z mgłą. Zastanawia mnie tylko Dlaczego elfy zalatują w stylistyce demonami. W obu jest motyw oczu, "bezkształtnej masy" i takiej jednolitości kolorystycznej.
Zanim mnie zaleje fala hejtu powiem tylko, że wiem iż w grze może to wszystko wyglądać inaczej. Jednak obawiam się o to bo jak do tej pory wszystkie arty są... no takie jednolite. Jeszcze nie widziałam żadnego artu z innymi kolorami niż fioletowy, czarny i biały. Jakaś ruda elfka może?
Jestem osobą bardzo zwracającą uwagę na stronę wizualną i brak takich drobnych niuansów i odbić od ogólnego schematu kolorystycznego w moim odczuciu zakrawa o kicz i brak pomysłu.
A kto powiedział, że jednolitość kolorów zakrawa o kicz? Dla mnie jednolitość kolorów jest fajna i nie wiem co w niej złego. Nie rozumiem też wypowiadania się jako osoba wszechwiedząca, która wie co jest najważniejsze i najlepsze. Najlepiej od razu walnąć całą paletę kolorów i sieknąć mroczne elfy w takiej kolorystyce:
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #7302 : 06 Października 2012, 19:56:13 » |
|
Tak i od razu niech wszystko było różowe. Walnijmy pluszowe kucyki i serduszka. Na pewno to doda uroku grze Podejście do kolorystyki jest bardzo subiektywnym tematem i ciężko jest dogodzić wszystkim. Wyraziłam swoją opinie na ten temat i dalej się jej trzymam. Jeśli odebrałeś to jako atak na swoja osobę... no cóż ja nie kazałam ci się ze mną zgodzić. Dolan jak pisałam drobne zmiany kolorystyczne. Chcę pozostawić główny motyw, ale sprawić by mimo wszystko była różnorodność.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7303 : 06 Października 2012, 19:58:02 » |
|
No, to teraz do jakiegoś Vipa niech napisze jak wszyscy chcemy żeby wyglądał sylwan - miasto różowych, sweetaśnych potworków, głównie kucyków, wszyscy będą zadowoleni jak walniemy tęcze i chmurki jako budynki rekrutacyjne.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7304 : 06 Października 2012, 20:02:47 » |
|
Ale się czepiasz. Przecież w HIV były tęczowe jednorożce i nikt nie marudził, a nie wszystkie jednostki muszą mieć zaraz ten sam kolor tak jakby ktoś nie wiedział i trzeba mu pokazywać 'o patrz ten jest z lochu bo jest fioletowy zapamiętaj to fioletowe z lochu' Sorki ale ludzie nie są głupi i nie potrzeba jednolitych kolorków żeby wiedzieć co jest skąd.
|
|
|
|
|