NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #2040 : 04 Października 2010, 17:26:42 » |
|
W sumie jeśli będzie lepiej niż w 5 to i tak dobrze choć fakt, że tamte nie były takie złe tylko po prostu chwilami widać było tą bajkowość.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #2041 : 04 Października 2010, 20:53:11 » |
|
To tak: jak cerber, to wolałbym ,aby miał trzy głowy, niestety, ale obrazki nie chcą mi się załadować ;/
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #2042 : 04 Października 2010, 20:54:37 » |
|
W sumie tak, takie kształty bardziej przypominają potworki z gry SPORE ( nie grałem, screeny) czy Black&White (to samo), więc widać, że to po prostu popularne, a mogli by zrobić coś "mhrocznego".
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #2043 : 04 Października 2010, 21:01:08 » |
|
Ale mamy dwugłowe, jak dla mnie ciekawiej- bo oryginalniej. Wiemy teraz skąd wyewoluowały piekielne ogary i cerbery.
Ciekawe co z innymi jednostkami inferno. Sukkubów raczej nie usuną, lub dodadzą gogi i inkubusy zamiast tych "dziewic", co do zmór i koszmarów może wrócą do wzoru z trójki. Impy zostana bo co może zastąpić chochliki w inferno? Miejmy nadzieję, że diabłów nie tkną.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #2044 : 04 Października 2010, 21:04:01 » |
|
Ale o co chodzi z zmorami i "z 3"?? Myślisz o Ifrytach, czy o tych z WoG-a. Ja osobiście wolałbym sukkuby i tak, byle impów i diabłów nie tykali, ale te ostatnie zrobili nieco straszniejsze.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2045 : 04 Października 2010, 21:06:19 » |
|
co do zmór i koszmarów może wrócą do wzoru z trójki.
W HIII nie było Zmór i Koszmarów... Ja w Inferno nie spodziewam się rewolucji. może wywala Czartów, Rogate Demony, a Impy zastąpią Chochlikami, ale to będą niewielkie zmiany. Ale mamy dwugłowe, jak dla mnie ciekawiej- bo oryginalniej. Wiemy teraz skąd wyewoluowały piekielne ogary i cerbery.
Te dwugłowe psy to jest ulepszenie czy podstawowa forma? Bo jeśli to pierwsze to nie mam nic przeciwko, jeśli to drugie to wolałabym jednak trójgłowe...
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #2046 : 04 Października 2010, 21:06:30 » |
|
Te czarne konie z grzywami, tak, te z WoGa. Co do ifrytów to raczej nie będzie ich, bo 50% ma być całkiem nowa, taka jaka nie była w całej sadze. Niestety ifryty już były w trójce.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #2047 : 04 Października 2010, 21:07:27 » |
|
Więc albo wsadzą jakieś hybrydy, albo jakieś dziadostwo nieoryginalne zamiast zmór...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2048 : 04 Października 2010, 21:12:58 » |
|
Ilu ludzi tyle pomysłów...
Hmm.. czy oni się nie zagalopowali na tych podmianach jednostek? Czy im się przypadkiem we łbach nie poryło...?
|
|
|
|
The Great LichMaster
Punkty uznania(?): 27
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 473
Scream for me Tawerna!
|
|
« Odpowiedz #2049 : 08 Października 2010, 06:05:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2050 : 08 Października 2010, 09:04:22 » |
|
oj widać że gra nareszcie trzyma poziom a nie jest kwadratowa. Co do jednostek to ten gościu mówi że będzie dużo nowych frakcji czyli nowych jednostek co za tym idzie pewnie wezmą parę pomysłów z 3 dla tych frakcji które już są.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #2051 : 08 Października 2010, 09:27:10 » |
|
Obejrzałem wywiad i tak, wszystko co zostało powiedziane, już wiemy. Co do postu korohori, to raczej wątpię, by cokolwiek wzięli z heroes3. Ma to być oryginalne, więc pewnie powymyślają coś nowego, ale niestety niekoniecznie dobrego i fajnego ;/.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2052 : 08 Października 2010, 15:42:40 » |
|
Co do jednostek to ten gościu mówi że będzie dużo nowych frakcji czyli nowych jednostek co za tym idzie pewnie wezmą parę pomysłów z 3 dla tych frakcji które już są.
To "dużo nowych frakcji" to jeden zamek. Muzyka z trailera bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że jest kopią innego utworu: http://verboten.wrzuta.pl/audio/4jXspxdcTQa/02._god_particle_-_hans_zimmer
|
|
|
|
"Król Multikont"
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 397
Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
« Odpowiedz #2053 : 08 Października 2010, 16:15:34 » |
|
Nie kopią a remixem. Do tego o niebo lepsza od oryginału, imo.
Może mi to umknęło, ale chyba nie powiedzieli kto konkretnie będzie tworzył ścieżkę dzwiękową do H6? Całkiem duża sznasa, że własnie Hans Zimmer, na co bym się nie obraził. Chociaż jego ostatnich kilka soundtracków średnio mi się podobały.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2054 : 08 Października 2010, 16:35:01 » |
|
Hans Zimmer jest wybitnym kompozytorem muzyki filmowej, a nie muzyki do gier. Wątpię, aby ktoś tak znany i szanowany w przemyśle filmowym nagle zaczął komponować muzykę do gier. Powiedzmy sobie szczerze, że tworzenie soundtracków do gier jest mniejszym prestiżem niż komponowanie do filmów. Ale nie wykluczajmy tej możliwości tej możliwości, w końcu kiedyś Zimmer tworzył muzykę popową, może znowu się przerzucił na coś innego.
|
|
|
|
|