Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 143 144 145 [146] 147 148 149 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036949 razy)
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2175 : 08 Listopada 2010, 16:01:15 »
Dokładnie, podstawka, to świetny sukkub, prawdziwa uwodzicielka, ale oczywiście ulepszenie pełno rogów, kolców i ognia ( ale i tak o niebo lepiej niż w h5) Co do Bossa, dobrze wykonany, jeśli będzie miał(a) na serio TAKIE skille, to ja nie wiem co dadzą smokom. Co do tamtych zdjęć z ekranów, to nieco zbyt niewyraźne, ale grafika nie taka zła, postacie niewiele różnią się od tych na artach.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #2176 : 08 Listopada 2010, 16:19:42 »
Sukkubus jest nawet, nawet. Przynajmniej ma coś na głowie, nie to, co ten z HV. I wreszcie jakaś jednostka Inferno, która nie choruje na nadmiar ognia, kolców i mięcha (przynajmniej w podstawowej wersji). W ulepszeniu wygląda to gorzej, ale na tle pozostałych jednostek Inferno i tak wypada bardzo dobrze.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #2177 : 08 Listopada 2010, 16:29:52 »
Skkubus.. mam o nim mieszane uczucia. Z jednej strony zbyt człowiecze, skrzydła i rogi wyglądają jak przylepione. Z drugiej strony bardziej kobiece. Trudno ocenić, ale ulepszenie mi się nie podoba, bo bardzo sztuczne i nierealne.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #2178 : 08 Listopada 2010, 16:34:33 »
Trudno ocenić, ale ulepszenie mi się nie podoba, bo bardzo sztuczne i nierealne.

Wiesz, trudno o realizm w grach fantasy. 

Mi się podobają jak na razie wszystkie jednostki. Oczywiście, że są bajkowe i nierealne, ale IMHO to nadaje grze niepowtarzalnego klimatu.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #2179 : 08 Listopada 2010, 16:38:38 »
Trudno ocenić, ale ulepszenie mi się nie podoba, bo bardzo sztuczne i nierealne.

Wiesz, trudno o realizm w grach fantasy. 

Mi się podobają jak na razie wszystkie jednostki. Oczywiście, że są bajkowe i nierealne, ale IMHO to nadaje grze niepowtarzalnego klimatu.
Nie chodzi mi o realia nasze, ale mi po prostu chodzi o te "symbole" na skórze, wyglądają jakby skóra ta to taki płaszczyk, a pod nim sama magma, ognie {i organy}.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #2180 : 08 Listopada 2010, 16:58:41 »
Sukkubus jest nawet, nawet. Przynajmniej ma coś na głowie, nie to, co ten z HV. I wreszcie jakaś jednostka Inferno, która nie choruje na nadmiar ognia, kolców i mięcha (przynajmniej w podstawowej wersji). W ulepszeniu wygląda to gorzej, ale na tle pozostałych jednostek Inferno i tak wypada bardzo dobrze.
Ludzie wy macie jakiś kompleks co do tych rogów, kolców i ognia!!! To chyba normalne, że demon będzie miał rogi , parę kolców i do tego płonął. Gdy mówicie o ulepszeniu wasz kompleks kompletnie widać, albo może raczej przyzwyczajenie by objechać jednostkę bo pojawiły się rogi na głowie, włosy jej płoną i ma parę kolców. To czego wy chcecie, człowieka? Bo ta pierwsza odmiana praktycznie nim jest. Nie wiem gdzie w ulepszeniu coś przesadzono, bo tutaj jedyna przesada to wasza mania na tym punkcie. Kolory tu są dobrane dobrze, fajnie został zrobiony kontrast między nimi, brak przepychu ozdób, 1000 rogów oraz kolców więc nie rozumiem o co wam chodzi. Osobiście uważam że 2 odzwierciedlenie istoty wygląda dużo lepiej, bo pierwsze to tak właściwie mutacja człowieka z demonem, z dużą przewagą cech ludzkich.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2181 : 08 Listopada 2010, 17:20:09 »
Sukkub posturą bardziej mi przypomina wampirzego księcia niż demona, jak dla mnie, sknocili ją, jest za bardzo ludzka, a najgorsze są jej łapy, lepsza była z kopytami i z ogonem. Tak przypomina opętana matronę Cienii z płaskostopiem.

mogliby chociaz wzorować się na demonicznej formie Xany.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #2182 : 08 Listopada 2010, 17:24:54 »
Ludzie wy macie jakiś kompleks co do tych rogów, kolców i ognia!!! To chyba normalne, że demon będzie miał rogi , parę kolców i do tego płonął.
Owszem. Ale od twórców oczekuję, że wysilą się na więcej niż dodawanie rogów, kolców i ognia do jednostek z poprzedniej części. Bo to co prezentują w artach to przyrost formy nad treścią-mnóstwo bajerów, a pomysł średni.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2183 : 08 Listopada 2010, 17:27:37 »
u demonów, czartów, czy cerberów jakoś im wychodzi, ale przy całkiem skopanym sukkubie tylko pogarsza sprawę, na dodatek widac, że nie jest jednostką strzelajaca, więc zmór napewno nie będzie, bo infermo musi mieć choć jedną strzelającą.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2184 : 08 Listopada 2010, 17:32:41 »
Michale787 zgadzam się, że porządny demon powinien mieć rogi i takie tam inne, ale zauważ, że nie można przesadzać w drugą stronę. Np. w przypadku Dręczyciela trzy czwarte całego potwora stanowią zęby i kolce. Ulepszony Juggernaut całą twarz ma w rogach, a mięśnie składają się w 80% z ognia, a pozostałe 20% to bazalt. Gdyby te jednostki miały nie wiem, chociażby płonący grzbiet jak w h5, albo po parze rogów jak h3, wtedy nie byłoby to tak rażące. Nie mówię, żeby kopiowali jednostek z poprzednich części, tylko żeby z nie robili z tych demonów płonących kul ognia.
Tak jak powiedziała Ireth - to przerost formy nad treścią.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #2185 : 08 Listopada 2010, 17:44:46 »
Popieram Michała&787. I doadm tylko, że to oni robią tą grę, a nie Wy... Gdyby się wzorowali na archetypach tych stworów, to ludzie by narzekali, że to juz było itd. Spokojnie, poza tym to tylko arty. ;)


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2186 : 08 Listopada 2010, 18:04:34 »
Popieram Michała&787. I doadm tylko, że to oni robią tą grę, a nie Wy... Gdyby się wzorowali na archetypach tych stworów, to ludzie by narzekali, że to juz było itd. Spokojnie, poza tym to tylko arty. ;)
No tak my nie produkujemy tej gry, ale my mamy w nią grać :> Jestem całkowicie spokojny i jak już powiedziałem nie chodzi o to, żeby robili ciągle takie same (lub podobne) jednostki, tylko żeby nie przesadzali, bo w heroes7 będziemy już mieli jeżowce zamiast demonów.
Poza tym to nie są "tylko arty" lecz jednostki, którymi będziemy dowodzić. Takie małe szczegóły jak się uzbiorą w jedną kupę, to mogą zepsuć całą zabawę z gry.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #2187 : 08 Listopada 2010, 18:13:57 »
To znaczy no twórcy muszą w pewien sposób zrobić demona. Oczywiście w niektórych przypadkach może jest niektórych elementów dużo, ale na przykałd ten Oprawca wygląda dobrze. Co prawda ulepszenie, Dręczyciel ma trochę za dużo wystających kości lecz gdyby nie kolorystyka to nie wyglądałby z tym tak źle. Zaś Uwodzicielka w nie spełnia tych stereotypów bo nie jest naćkana ozdobami, a dominuje tu skromność formy w fajnym, oryginalnym połączeniu cech demonów z domieszką elementów człowieka, nic dodać nic ująć. Fakt iż wolałem poprzednią wersję, choć jak teraz na nią patrzę co bardziej się do niej przekonuję.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2188 : 08 Listopada 2010, 19:15:33 »
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sukkub
Coś o sukkubach.
Cytat: "w demonologii sukkubami nazywa się demony przybierające postać nieziemsko pięknych kobiet (często obdarzonych również atrybutami charakterystycznymi dla demonów, np. rogami albo kopytami)..."
Dlatego właśnie podoba mi się podstatowa wersja Sukkubusa. Jest taka jaka powinna być. Rozumiem, że aby skusić mężczyznę kobieta musi być gorąca, ale nie bierzmy tego dosłownie. ;D Nie zamieniajmy ich w płonące pochodnie. ;)

Z innej beczki: ciekawe po co im skrzydła i bat? Co prawda w h5 też miały coś w rodzaju skrzydeł, ale nie były skórzaste. Może Sukkuby przestaną być dystansowcem i zaczną podlatywać i walić z bata.
Co o tym sądzicie?


« Ostatnia zmiana: 08 Listopada 2010, 19:19:20 wysłane przez hamlet » IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
sandro99-00

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #2189 : 08 Listopada 2010, 19:16:01 »
Szymon - mówisz żeby nie spartaczyli całej sagi - ale już spartaczyli I i IV..

A co do Heroesa VI to byłbym zadowolony , gdyby zmienili tą tęczową grafike , i pozmieniali pare rzeczy , a wszystko inne jak w V bo mają ciekawe koncepcje..Ale z alternatywami również! XD

Zgodze się z tym co mówisz moze troche więcej klimatu z np.Disciples'a?
Tak czy siak cała saga wygladała dość baśniowo a od szustki niema co pewnie wiecej sie spodziewać.
Lecz niby czemu ma się na tym skończyć cała saga (bezsensowie niktórzy myslą!, kto sie zgadza?!) ;D


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 143 144 145 [146] 147 148 149 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry