Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 195 196 197 [198] 199 200 201 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036695 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2955 : 04 Stycznia 2011, 21:28:40 »
Cytuj
W sumie, wszystkie miasta na razie mają przynajmniej jedną jednostkę płci żeńskiej. Ciekawe co będzie, kiedy przyjdzie pora na krasnale

Jeśli liczyć Rodzicielki z Inferno, to każda rasa ma minimum dwie.
Co do krasnali, jeśli taka rasa będzie, to zapewne dadzą krasnoludzice (?) jako czarodziejki czy kapłanki oraz dodadzą jakąś walkirię czy coś w tym guście...
Jeśli chodzi o to drzewko i te obrazki nowych postaci... też rozmyślałem nad tym, że każda jednostka ma swoiste tło, a te jednostki nie wyglądają jakby były screenami z gry... jednak te dwie nimfy mogą mieć po prostu jakąś otoczkę niebieską, a niektóre postacie mogą być po prostu bohaterami.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #2956 : 05 Stycznia 2011, 18:06:41 »
Ciekawe co będzie, kiedy przyjdzie pora na krasnale ;>.
Nie wychodźmy aż tak do przodu...nie wiadomo, co z Elefami, a Ty rozmyślasz o Krasnoludach... :P
Przypuszczam, że twórcy nie będą mieli problemu ze stworzeniem żeńskich jednostek do Fortecy-wśród krasnoludzkich bohaterów były kobiety, wystarczy przerobić je na jednostki.

też rozmyślałem nad tym, że każda jednostka ma swoiste tło, a te jednostki nie wyglądają jakby były screenami z gry... jednak te dwie nimfy mogą mieć po prostu jakąś otoczkę niebieską, a niektóre postacie mogą być po prostu bohaterami.
Myślę, że to prędzej bohaterki niż jednostki z świetlistą otoczką. Tło na ich portretach jest jednolite, podczas gdy na bombce z Chwałą (która też promieniuje aurą światła) wyraźnie widać, że im dalej od jednostki tym tło staje się ciemniejsze.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #2957 : 05 Stycznia 2011, 18:16:34 »
Ciekawe co będzie, kiedy przyjdzie pora na krasnale ;>.
Nie wychodźmy aż tak do przodu...nie wiadomo, co z Elefami, a Ty rozmyślasz o Krasnoludach... :P
Przypuszczam, że twórcy nie będą mieli problemu ze stworzeniem żeńskich jednostek do Fortecy-wśród krasnoludzkich bohaterów były kobiety, wystarczy przerobić je na jednostki.
Jak dla mnie nie uosabiały sobie nic z krasnoludzkiego wyglądu, czasami miałem przebłyski, że gram człowiekiem :o rozumiem nie powinny mieć brody, ale jakieś charakterystyczne cechy wyglądu/ charakteru, by rozróżnić je od ludzi.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #2958 : 06 Stycznia 2011, 10:50:30 »
Cytuj
Jak dla mnie nie uosabiały sobie nic z krasnoludzkiego wyglądu, czasami miałem przebłyski, że gram człowiekiem :o rozumiem nie powinny mieć brody, ale jakieś charakterystyczne cechy wyglądu/ charakteru, by rozróżnić je od ludzi.

A czymże tak naprawdę różnią się krasnoludy od ludzi jak wzrostem, posturą i gęstością owłosienia? Skupiając się na stronie fizycznej, rzecz jasna.
Wg mnie krasnoludzice nie wypadłyby dobrze w wersji Gimli'ego, nosząc długie brody, bo tak na prawdę byłoby to śmieszne i nie realne. Ludzie też noszą brody- np magowie czy inni, którzy po prostu ją sobie zapuszczają, kobiety ich nie posiadają i myślę, że krasnoludzkie wojowniczki też ich mieć nie będą  :) Swoją drogą, ja tam odczułem po samych portretach twarze krasnoludzic a nie ludzi- posturniejsze, z determinacją na twarzy "Helgi" :P

Cytuj
Nie wychodźmy aż tak do przodu...nie wiadomo, co z Elefami
Otóż to, otóż to... gdzie ci Elfowie? :huh:


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #2959 : 06 Stycznia 2011, 11:29:01 »
Kobiety krasnale powinny być małe i postawne. Wg mnei taki naród jak Krasnale wogóle by ich na wojnę nie puszczał (więc dla mnei bezsensem są wogóle kobiety w armi krasnali). To jest nacja wybitnie męska, a prawdziwi mężczyźni dbająo kobiety i się nimi opiekują, a nie posyłają na wojnę.

Jeśli już na siłę trzeba tam wciskać kobiety, to nie widzę dla nich inej roli niż jakichś jednostek leczniczych lub dystansowych.

Jakoś krasnalka dzierżąca w ręce wielki młot, a w drugim kowadło jak to widzą zapewne wszyscy socjaliści (głoszący bzdury o równouprawnieniu) nie przemawia do mnie.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2960 : 06 Stycznia 2011, 19:42:37 »
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/home/

Zaszły małe zmiany na oficjalnej stronie i pojawił się jakiś komiks  ;D

Aha, jeszcze jest screen miasta inferno (!) i sporo nowości. Mamy Arta Dragon Eel'a (węża wodnego), modele postaci w 3D (tylko niektórych), opisy jednostek. Co dziwne ów wyżej wymieniony Dragon Eel'a jest zaliczony do jednostek neutralnych. Kategorii "Bossowie" nie ma. Mamy też art Slavy, mapę Ashan z zaznaczoną krainą Hashima (?), wygląd zewnętrzny bohatera twierdzy i dwie grafiki.


« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2011, 19:59:31 wysłane przez Percival » IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2961 : 06 Stycznia 2011, 20:26:17 »
Gryf wygląda jak jakiś wychudziały kurczak  :P. Inferno całkiem całkiem, trzeba dodać, że miasto na screenie jest najprawdopodobniej na niskim poziomie. Co do jednostek inferna, to już trochę gorzej - ogar chyba naprawdę ma coś ze szczura, a ten pustoszyciel... no dziwny taki - znacznie ciemniejszy niż na arcie.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2962 : 06 Stycznia 2011, 20:31:28 »
I już wiadomo, grafika nieco lepsza od tej z 5, mniej cukierkowa, a jednostki tylko w 70% takie jak na arcie. Smok wodny ciekawy. Ciekawe także, kiedy te stronke wreszcie uaktualnią!! Chętnie zobaczyłbym model czarta, lammasu.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2963 : 06 Stycznia 2011, 20:56:57 »
Narazie są te jednostki, które widzieliśmy na różnych gameplayach (z wyjątkiem ogara i pustoszyciela). Chodzą słuchy, że jutro ma być coś nowego, ale nie wiadomo co. I jeszcze sprawa dotycząca bohaterów - ci główni z zewnątrz nie wyglądają tak jak na portrecie, tylko mają hełmy, itp. Chyba, że to arty ogólnie bohaterów tych frakcji.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2964 : 06 Stycznia 2011, 21:02:27 »
Warto też dodać, że jest art Eel'a




IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2965 : 06 Stycznia 2011, 21:20:30 »
Chociaż jeden w 100% taki jak w 3D. No te jednostki inferma nie fajne, nie fajne.... ale cóż póki co liczę na to, że pozostałe lepiej pokażą.

Co do nowej rasy- nie wiem czemu, ale ostatnio nasuneła  i się myśl- że nową frakcją byłyby... minotaury:
-raz uciekły od orków
-dwa mrocznych elfów jeszcze nie ma (dopiero co powstaje konflikt)
-Ten Thallan... tej krainy jeszcze nie było.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kroater
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #2966 : 06 Stycznia 2011, 22:23:51 »
Nowa stronka super, jest przejrzysta i ładnie wygląda. Nawet umieścili linki do tawerny, jaskini behemota i kwasowej groty - http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/community/fan-made/index.aspx. Modele głównych bohaterów są cudowne, podejrzewam, że tak będą wyglądali herosi danych frakcji. Bardzo podoba mi się grafika - to przepaść technologiczna od H5. Gra wygląda pięknie, ma taką "gumowo" komiksową otoczkę : P Niektóre jednostki budzą grozę jak np. ghul - ohydny, czyż nie? Bardzo ucieszyły mnie słowa, które padły podczas wywiadu - "Data premiery to pierwszy kwartał 2011 (Q1)" Czyli pewnie marzec. A wszyscy myśleli, że ta data jest już bardzo mało prawdopodobna.
Zamek Inferno po prostu cudowny, najlepszy ze wszystkich jakie do tej pory pokazano. Moim zdaniem pod tym względem najsłabiej wypadło Haven. Ten rycerzyk w pięknej zbroi - Slava to pewnie jakiś król, jest pokazany na jednym arcie z którego możemy również wywnioskować, że ten "anioł boss" :P to jednak nie boss, tylko ważna postać fabularna gdyż stoi obok wcześniej wspomnianego Slavy. BTW te artworki też są cudowne! Jednego ustawiłem sobie nawet jako tapetę.
Ciekawi mnie czy ten "porządny news" planowany na piątek to ta strona czy jednak pokażą nam 5 frakcję lub ekrany wnętrza miast. Mam nadzieję, że uzupełnią te niegotowe działy gdyż ujawnią one dużo nowego. Szczególnie ciekawi mnie Buildings, Reputation, Artifacts oraż buy now gdyż pewnie ujawni nam okładkę gry.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2967 : 06 Stycznia 2011, 22:28:09 »
A mnie się wydaje, że ojczyzną nowej frakcji będzie Hashima - blisko wysp Pao i wogóle wyspiarski kraj pasowałby do rasy wodnej (to oczywiście nie jest pewne, że 5 rasa to rasa wodna, ale sądząc po wodnym smoku Eel'u, to jest bardzo prawdopodobne.)


IP: Zapisane
spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2968 : 07 Stycznia 2011, 00:21:16 »
Animacja juggernauta http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/game/creatures/inferno/index.aspx#tcm2111291-Maintab-2 wygląda strasznie.
Cerber też nie za dobrze http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/game/creatures/inferno/index.aspx
Z ghula to się prawi zlałem ze śmiechu http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/game/creatures/necropolis/index.aspx#tcm2111292-Maintab-4
Mam nadzieję że tak nie będą wyglądać w grze.


« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2011, 00:31:36 wysłane przez spidermiso » IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2969 : 07 Stycznia 2011, 06:36:59 »
Cytuj
"Data premiery to pierwszy kwartał 2011 (Q1)" Czyli pewnie marzec. A wszyscy myśleli, że ta data jest już bardzo mało prawdopodobna.

Nic nie jest takie pewne. H5 miało wyjść w grudniu 2005, potem przesunęli na luty 2005, potem na wiosnę 2006, w końcu na maj 2006... aż w końcu wyszło w lipcu. Osiem miesięcy później od zapowiedzianej pierwszej premiery. Więc H6 możemy się też zapewne spodziewać gdzieś tak na wakacje.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: 1 ... 195 196 197 [198] 199 200 201 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.072 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry