Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 200 201 202 [203] 204 205 206 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036678 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #3030 : 09 Stycznia 2011, 10:31:16 »
Boże świec Panie nad naszymi duszami!
Czy Ubisoft oficjalnie powiedział, że to nowa rasa?
Mi podobają się wszystkie jedonostki, zwłaszcza rekino-ludzie.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3031 : 09 Stycznia 2011, 10:39:47 »
Kapitan jest tylko jeden: Ubisoft. Współpraca nie istnieje raczej skoro mamy taki cyrk zamiast porządnego zamku.

A to nie jest tak, że fani brali udział przy współtworzeniu tych jednostek ?


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #3032 : 09 Stycznia 2011, 10:43:19 »
Kapitan jest tylko jeden: Ubisoft. Współpraca nie istnieje raczej skoro mamy taki cyrk zamiast porządnego zamku.

A to nie jest tak, że fani brali udział przy współtworzeniu tych jednostek ?
:o Toś mnie zamurował gorzej niż Hells dziury w Tawernie. gracze by chyba chcieli więcej nag, w zamku, a nie tylko 1 jednostkę :/


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Gotai

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 58

Zobacz profil
« Odpowiedz #3033 : 09 Stycznia 2011, 10:53:42 »
1. Jeżeli to naprawdę TE nagi, to miałem rację jak widać.
2. Mam pewien niedosyt, głównie odnośnie Rekinatorów i Duchów zimy. Dla mnie to pomyłka. Te Pearl Maiden również skopane pod względem nazwy. Po prostu: Meduza ->Gorgona i sprawa załatwiona.
3. Kappa są świetnym pomysłem wg mnie. Również Kirin jest niczego sobie.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3034 : 09 Stycznia 2011, 10:59:21 »
To czemu Ubisoft kazało je od razu wykasować z forum Heroes community? Gdyby to była tylko plota i nic by z tego nie było to nwet palcem nie kiwnęliby, a tu jednak zaeragowali.

A propo "współpracy", gdyby admini (którzy też są w tej współpracy) wiedzieliby o takiej pomyłce to by zawetowali. Większośc by zawetowała, bowiem lepiej si grało monorasowym miastem niż zlepieńcem.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kenai

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17


Sic parvis magna

Zobacz profil
« Odpowiedz #3035 : 09 Stycznia 2011, 11:01:21 »
Spring/River Spirit oraz Snow/Ice Maiden wyglądają tak, jakby były robione "na siłę"... I chyba tak było, bo niezbyt się różnią :-/
Cytuj
Jednostki trzymają się kupy, całość ma sens.

Grupa nag - istot wodnych - stworzyła grupę lodowych duchów, opanowała istoty będące mieszanką istot morskich i ludzi a także opanowała istoty bagienne, chociaż bagna są oddalone znacznie od ich ziem. W końcu opanowała też wielkie wodne smokopokemony. Tak więc Nagi stworzyły armię, chociaż w niej Nag jest zapewne ok 10%. Większość to jakieś rekinopotwory, kappy i wodne duchy. W dodatku w jakiś sposób przeniknął tam człowiek, który dowodzi legionami kilkunastu różnych ras. Rzeczywiście, wszystko ma sens i trzyma się kupy. Także fakt, iż Nagi są tu istotami śnieżno-błotnistymi, a ich państwo-miasto nie jest ani na terenach śnieżnych, ani na bagiennych.
Podsumowując: Mamy indyjskie demony Nagi, miasto wzorowane na Japonii, japońskie potwory, chińskie bestie i rekinokształtni wojownicy co mają tyle z rekinami wspólnego co mięso z parówkami.
To rzeczywiście nie trzyma się kupy. O ile znając orków, można przyjąć, że dzięki mentorowi-orkowi Sandor objął wysoką pozycję wśród orków. Oraz możliwe, że zaimponował im zdolnościami walki i odwagą, gdyż orkowie cenią takich wojowników i w takich okolicznościach Sandor został wodzem. Nie wiadomo, lecz taka opcja pasuje. W przypadku nag i całej reszty tych stworków to byłoby już raczej skopiowane od Sandora i mało oryginalne. Sam nie wiem, przekonamy się... Cóż, zgadzam się z Kokoju i Belegorem - nadużywają słowa "maiden". Kolejny przykład, że ten kto wymyślał te istoty nie miał pomysłu na nazwy, ani na wygląd niektórych jednostek czy w ogóle pomysłu na jednostkę :-/
Boże świec Panie nad naszymi duszami!
Czy Ubisoft oficjalnie powiedział, że to nowa rasa?
Mi podobają się wszystkie jedonostki, zwłaszcza rekino-ludzie.
Masz rację - te arty nie zostały potwierdzone. Tylko, że różnimy się nieco opiniami na temat niby nowej nacji - mi raczej nie przypadło to do gustu. Mam nadzieję, że to nie są prawdziwe arty, tylko jakiś żart. Nawet nie ma znaczka MMH VI na zdjęciach ani symbolu frakcji na każdym z artów. To wszystko nie pasuje mi do klimatu tej gry. Moim zdaniem to niekoniecznie są prawdziwe arty i wolałbym, aby tak było. No i poza tą domniemaną nową nacją gra zapowiada się bardzo dobrze i z pewnością ją kupię. Nawet o modele ze strony o HVI się nie martwię - widać różnicę pomiędzy nimi a tymi na gameplayu z Igromir i raczej cerbery, juggernauty czy inne postacie, które średnio wyszły w grze będą wyglądać lepiej.


IP: Zapisane
"Człowiek stworzony jest na to, by szukać prawdy, a nie, by ją posiadać." - Blaise Pascal
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3036 : 09 Stycznia 2011, 11:04:48 »
Ubisoft narazie milczy, obawiam się jdnak że potwierdz się czarny scenariusz- czemu? Bowiem byłaby odpowiedź, że to nie ich dzieło, a takiej rasy nie będzie w grze, a tak zostawiaja nas w niepewności. Może czekają aż to trochę przycichnie.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kroater
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #3037 : 09 Stycznia 2011, 11:33:41 »
Kapitan jest tylko jeden: Ubisoft. Współpraca nie istnieje raczej skoro mamy taki cyrk zamiast porządnego zamku.
Weź się człowieku przymknij, nie musisz robić 15 postów dziennie w których piszesz jaka ta gra jest do kitu. Możesz się troszkę powstrzymywać? Panować nad sobą? Nie podoba Ci się nowa frakcja, napisałeś to raz i wystarczy.

A teraz powtarzam jeszcze raz - Tak, ten zamek jest potwierdzony przez Ubi i nazywa się Sanktuarium (Na oficjalną prezentację trzeba jeszcze troszkę poczekać) A teraz coś odnośnie nazw jednostek dla tych, którzy nie czytają JB:

Podobno jednostki zyskały już "nowe" nazwy. Możemy liczyć na malutki przeciek? A konkretniej czy "Perłowa Dziewica" jest meduzą : )

Na przeciek nie ma co liczyć. Jednak spora część nazw po naszej interwencji została zmieniona. Na przykład Perłowa Dziewica nie jest już dziewicą :-P A czy jest meduzą to łatwo zauważyć :-)



IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3038 : 09 Stycznia 2011, 11:58:48 »
1. Widzę, że niektórzy narzekają na nazwy. Spokojnie, wyjdzie gra weźmiemy notatnik i podmienimy nazwy oraz jeśli będzie koniecznie potrzebne to opis też. Zamiast koralowej dziewicy będziemy mieć meduzę, zamiast cerbera orthosa(dwugłowy pies z mitologii greckiej), lamassu sfinksa itp.
2. Odnośnie wyglądu hmm...tu nieco trzeba zmienić szatę, tu nieco zastąpić, tu wkleić, tu coś. Może z tego ducha rzeki zrobi się przeróbkę ghula i nazwie się go "topielcem", ah tak..
3. Co do waszego lewiatan mam mieszane uczucia, ale raczej bym na niego nie zagłosował. Lewiatan to pradawne stworzenie, zbyt wielkie jak na cztery kratki, więc kurde jak takiego balerona chcecie zmieścić.
4. Odnośnie potomka można na początku mieć pewną teoryjkę: Pewien syn Slavy podróżował morzami, napadli na niego piraci i stateczek z nim zatonął i synek umarł, nagi go pożałowały a następnie wskrzesiły pod innym ciałem jako topielec czy inny cudak.
5. Wodna rasa? A co z tym złego? Zresztą jakoś jaszczuroludzie nie kojarzą mi się rozwiniętą kulturą, jednakże tylko z takimi plemieniem i dzikusami, bardziej niż orkowie.
6. Oślizgi? To bardziej podchodzi pod stworzenia bagienne bądź pustynne.
7. Ta Snow Maiden ma sensu, jest to tradycyjny rozkładany japoński wachlarz dla uwagi. Więc nawiązanie do orientu ma.
8. Może by ktoś się zastanowił kim jest ta czerwonowłosa dziewoja na choince?
9. Może zamiast narzekać może najlepiej byście wymienili zalety wyglądu.
10. Przy okazji weźmy choć trochę im odpuśćmy, Ubisoft stawia pierwsze kroki w marce Heroes jak początkowo 3DO, które stworzyło M&M. Zauważcie różnicę między I a II, II a III, tak samo będzie między V a VI, kto wie, może VII będzie o wiele lepsza. Zresztą mało która dziś gry jest doskonałe. Dodatkowo zauważcie, że nie wszystko co Ubisoft stworzyć może to dupa i syf. Oni dopiero co się uczą o tej marce bo 3DO upadło. Poczekajcie do VII, VIII, IX, X..a może zyskacie to czego większość pragnęła z was.
11. Może Heroes VI będzie takim "braciszkiem" Heroesów IV? Zbesztaną, obdartą ze skóry, obszczaną, a nawet pomimo tego piękna pod innym względem, hę?


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3039 : 09 Stycznia 2011, 12:12:54 »
Cytuj
Jednostki trzymają się kupy, całość ma sens.

Grupa nag - istot wodnych - stworzyła grupę lodowych duchów, opanowała istoty będące mieszanką istot morskich i ludzi a także opanowała istoty bagienne, chociaż bagna są oddalone znacznie od ich ziem. W końcu opanowała też wielkie wodne smokopokemony. Tak więc Nagi stworzyły armię, chociaż w niej Nag jest zapewne ok 10%. Większość to jakieś rekinopotwory, kappy i wodne duchy. W dodatku w jakiś sposób przeniknął tam człowiek, który dowodzi legionami kilkunastu różnych ras. Rzeczywiście, wszystko ma sens i trzyma się kupy. Także fakt, iż Nagi są tu istotami śnieżno-błotnistymi, a ich państwo-miasto nie jest ani na terenach śnieżnych, ani na bagiennych.
Podsumowując: Mamy indyjskie demony Nagi, miasto wzorowane na Japonii, japońskie potwory, chińskie bestie i rekinokształtni wojownicy co mają tyle z rekinami wspólnego co mięso z parówkami.
Ja pie*dolę czy wy wszędzie widzicie problem!? Co do twojej wypowiedzi to a czy przypadkiem wśród elfów w H5 masz tak zabójczą ilość elfów :wsciekly: Nie masz zamiast nich driady, jednorożce, enty, smoki? Co to za zlepek stworzeń nieprawda? Bo jeśli automatycznie szuka się dziury w całym to się znajdzie. Nikt też niech nie mówi iż są to istoty mocno powiązane bo smoki w książkach, filmach nie kumplują się z elfami, jednorożce różnie, a driady to do cholery odmienna rasa!! Jedynie enty zawsze są po stronie szpiczastouchych, zawsze i wszędzie gdzie wspomniane. Oczywiście można uznać, że mogą się połączyć ale po co? Przecież lepiej naskoczyć iż to zupełnie odmienne stworzenia i jak można tak je łączyć, w końcu to iż związane z lasem to co z tego? To jest wasza logika i z całym szacunekiem powinniście zmienić sposób patrzenia na grę, bo wszędzie widzicie problemy. Rozumiem, naskoczyć na jednostki to się zgodze, bo nie trzeba być odkrywcą żeby zauważyć jak bardzo są kontrowersyjne te rekiny oraz 2 jednostka. 3 i 4 zbyt podobne więc też można się przyczepić iż powinny być pierwowzorem i ulepszeniem jednej istoty najlepiej. Wy jednak macie święty zwyczaj zjechać coś od góry do dołu, wszędzie znależć co wam niepasuje jeśli frakcja się nie spodobała, bo jak jechać to po całości... :/ Wcześniej było że wszyscy się czepiali orków, teraz nagle wszyscy Ci czepiający się nadmiernej krytyki orków nagle sami atakują inną frakcję (to akurat nie do Ciebie Kokoju, taki przy okazji wyraz frustracji co do wszystkich użytkowników o których mowa, bo już nie wytrzymuję...) :wsciekly:


p.s. W swojej wypowiedzi chciałem tylko zwrócić uwagę na sposób patrzenia na niektóre rzeczy, zrobiłem to jednak trochę impulsywnie więc jeśli kogoś uraziłem to przepraszam ;)


« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2011, 12:24:17 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3040 : 09 Stycznia 2011, 12:42:32 »
Za impulsywnie i bez przemyślunku. W piątce akurat wida że sylwan to miasto elfów bo 3/7 jednostek było elfami, a w sanktuarium? 1 naga na 7 jednostek, duchy stanowią 2/7, meduzy to samo co nagi. Co u jest dominujca rasą zatem? Hm?

Orkowie przynajmniej są dominujac rasa w twierdzy  i mimo i czasowo nie pasują to moga zostać. Ale sanktuarium.... pomimo iż ma parę ładnych jedostek to spodziewałem sie czegoś lepszego. Coś na kształt sylwanu czy twierdzy- gdzie by było widać kto tu dominuje.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3041 : 09 Stycznia 2011, 12:45:52 »
Cytuj
a pie*dolę czy wy wszędzie widzicie problem!? Co do twojej wypowiedzi to a czy przypadkiem wśród elfów w H5 masz tak zabójczą ilość elfów  Nie masz zamiast nich driady, jednorożce, enty, smoki? Co to za zlepek stworzeń nieprawda? Bo jeśli automatycznie szuka się dziury w całym to się znajdzie. Nikt też niech nie mówi iż są to istoty mocno powiązane bo smoki w książkach, filmach nie kumplują się z elfami, jednorożce różnie, a driady to do cholery odmienna rasa!! Jedynie enty zawsze są po stronie szpiczastouchych, zawsze i wszędzie gdzie wspomniane.

Owszem, w Sylvanie i tak są tylko trzy elfie jednostki, ale są to poziomy 2, 3 i 4, czyli można rzec, że armia elfów składa się głównie właśnie z elfów. I mrocznych elfów podobnie, nawet lepiej: są to poziomy 1, 2, 4 i 6. W każdym razie, gdyby tak wziąć i podliczyć przyrost istot, w Sylvanie elfy to ponad 50% całej armii (tygodniowo - bez zamku ani innych wspomagaczy - mamy armię liczącą 36 żołnierzy, z czego 20 to elfy), a w Lochu - około 70% (na 28 żołnierzy 18 to elfy). Krótko mówiąc, można śmiało powiedzieć, że armia elfów składa się głównie z elfów, a armia mrocznych elfów z mrocznych elfów. A u nag? W najlepszym wypadku 15-20%.

Cytuj
Oczywiście można uznać, że mogą się połączyć ale po co? Przecież lepiej naskoczyć iż to zupełnie odmienne stworzenia i jak można tak je łączyć, w końcu to iż związane z lasem to co z tego?

Owszem. Leśne elfy są związane z lasem, tak samo jak smoki, jednorożce, rusałki i driady. Tutaj mamy Nagi zamieszkujące jakąś leśną zatokę, które mają jeszcze w swojej armii istoty bagienne i lodowe. Świetna logika.

Cytuj
Rozumiem, naskoczyć na jednostki to się zgodze, bo nie trzeba być odkrywcą żeby zauważyć jak bardzo są kontrowersyjne te rekiny oraz 2 jednostka. 3 i 4 zbyt podobne więc też można się przyczepić iż powinny być pierwowzorem i ulepszeniem jednej istoty najlepiej. Wy jednak macie święty zwyczaj zjechać coś od góry do dołu, wszędzie znależć co wam niepasuje jeśli frakcja się nie spodobała, bo jak jechać to po całości..

W tym temacie nie widziałem, aby ktoś się czepiał Nag jako samej rasy, ale wszyscy jadą właśnie jednostki, gdyż zrobione one są debilnie. I ja należę do większości. Nagi mogłyby być świetną rasą, ale takie jednostki są po prostu idiotyczne.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #3042 : 09 Stycznia 2011, 12:53:42 »
W tym temacie nie widziałem, aby ktoś się czepiał Nag jako samej rasy, ale wszyscy jadą właśnie jednostki, gdyż zrobione one są debilnie. I ja należę do większości. Nagi mogłyby być świetną rasą, ale takie jednostki są po prostu idiotyczne.
No toś mnie na prawdę załamał :-/ ja np: nie, a jednostki są bardzo dobre, o wiele lepsze od świetlistej Przystani, która wygląda gorzej od choinki. Pragnę wspomnieć, ze Magowie w H5 byli tylko 1 jednostką w armii, do tego 4 poziomu, a reszta to były ich twory, które tym bardziej był dziwne. Ja nie widzę Kappy jako jednostki bagiennej, równie dobrze może byc wodną, zależy jak na to się patrzy. a Kiriny tym bardziej są wodne..


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #3043 : 09 Stycznia 2011, 12:54:51 »
Co do wyglądu jednostek na stronie i w grze to jak, np. weźmiemy sobie Lisza to jego screen z pola bitwy jest podpisany Lich in game. Tak samo jest z innymi jednostkami, więc chyba nie ma co się martwić o ich wygląd (chociaż mogli tylko tak napisać :P).
Co do Nag to jak napisał Kroater "potwierdzony" został tylko zamek a nie poszczególne arty czy jednostki, więc trochę może się jeszcze pozmieniać. Relax 8)


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #3044 : 09 Stycznia 2011, 13:02:20 »
Pragnę jeszcze raz zwrócić na magów z H5, oni byli jedyna jednostką ludzką ze swego zamku, a jednak panowali nad każdą inną. Widocznie tak samo będzie z Sanktuarium.
A i Włśnie? Cóż to za jeżyk Belegorze?


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: 1 ... 200 201 202 [203] 204 205 206 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.081 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry