Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 262 263 264 [265] 266 267 268 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036612 razy)
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #3960 : 25 Lutego 2011, 15:35:17 »
Wszystko fajnie, ale są dwa szkopuły:
-> Ludzie jako bohaterowie Inferno? Co oni zgłupieli? Że jednego Kirila nie rozszarpały, to nie oznacza, że każdy kolejny człowiekiem ma być! Znowu będzie paskudna sytuacja w stylu HoMM 1-4, gdzie ludzie zdarzali się praktycznie w każdym zamku. A i w Twierdzy bohaterowie wyglądają na ludzi. Jeśli to orkowie, to niech chociaż dadzą im jakieś pazury czy coś! Inferno i Twierdza to zamki nie-ludzkie, więc bohaterowie ludźmi nie powinni być!
-> A co jeśli zechcę być neutralny do końca gry? Nie powinno się dawać podziału na dobro i zło. Jako neutral też powinni dawać możliwość rozwoju.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #3961 : 25 Lutego 2011, 16:16:57 »
Zgadzam się z powyższym, trochę to dziwne, nawet bardzo.. Co do bohaterów:
-Przystań, ach ci jakże światli, przedobrzy rycerze :rolleyes: Jedyną formą, która mi się spodobała jest mag zła, reszta aż odpycha by nimi grac. :-/
-Nekropolis- żniwiarze są ekstra, ciekawie zrobieni, mroczni, a najlepszy z nich neutralny, po prostu aż chce się grac nimi, już nie mogę się doczekać, natomiast ci "mroczni rycerze" są koszmarni, spodziewałem się innego efektu, no ale trochę mi przypominają Króla Lisza..
-Inferno-Magowie są hem... zaskoczeniem, miłym, ogólnie to wyszli nawet, nawet, z tymi "kosturami", ale ci z mocy to mi średnio wyszli, a "dobry" z mocy jest naprawdę przedobrzony, za jasny!
-Twierdza- z początku pierwsze słowo mi się przewinęło, gdy oglądałem arty bohaterów orków WTF? Myślałem, że ten podstawowy bohater mocy to Sandor, a nie bohater mocy, sami ludzie, co to niby ma być, orkowie mają więcej cech po demonach, ale akurat bohaterowie prawie w całości są ludźmi???


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #3962 : 25 Lutego 2011, 17:38:11 »
Tyle dobra na raz! Niesamowite. No dobra, arty bohaterów podobają mi się, aczkolwiek zastanawiam się czy będą żeńskie wersje gdyż to by oznaczało 12 modeli na jedną frakcję... może w zamian za małą liczbę potworów.
Będą, będą. W końcu już widzieliśmy model bohaterki magii z Nekropolis:
http://www.tawerna.biz/images/photoalbum/album_21/20100821-eternor-02_t2.png
Pozostałe ukażą się zapewne w najbliższym czasie :)

Jednak... nawet jak na ludzi są przepakowani. Bohaterowie Mocy Przystani są dużo szczuplejsi, nawet Bohaterowie Orków i Demonów (którzy są zwykle kojarzeni z dużą masą mięśniową) są chudsi. Ludzie żyjący, czy nieżyjący tak nie wyglądają.
Myślę, że jest to złudzenie optyczne spowodowane po części krojem zbroi, a po części pozą. Bohaterowie Nekropolis mają znacznie większe buty i naramienniki do tego ich okrągły kształt sprawia, że wydaje nam się, iż bohater jest jeszcze bardziej masywny. Do tego dochodzi jeszcze to, że widzimy go w trzech czwartych, a nie od przodu tak jak herosów Inferno i Przystani.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #3963 : 25 Lutego 2011, 18:10:12 »
@Ireth: mi się zdaje, że art bohatera magii z Nekropolii to ten sam który podałaś. Nawet jeśli to są inne arty to są łudząco podobne, a mam wrażenie, że kobiety będą zupełnie inne od mężczyzn (np. w Inferno bohaterem może być sukkubus).

Po przyjrzeniu się bohaterowi mocy dochodzę do wniosku że jego masywność to rzeczywiście złudzenie.
W związku z powyższym w tej chwili najmniej podobają mi się dobrzy bohaterowie z Inferno i Przystani. O Infernie już mówiłem (zbyt jaskrawi). Natomiast ścieżka łez w Przystani jest spaprana, bo bohaterowie wyglądają jakby ktoś oblał ich białą farbą. Na screenshotach widać to jeszcze lepiej.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #3964 : 25 Lutego 2011, 18:18:56 »
Mnie się najbardziej podobają bohaterowie magii przystani i orków. Mniej mocy- inferno i przystani. Co do kobiet to jakoś bym tak specjalnie na wiele nie liczył, bo kobieta w armii, szczególnie Orków to nic dobrego. Osobiście bardziej niż na potwierdzenie informacji o Nagach czekam na arty i info o jednostkach neutralnych.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #3965 : 25 Lutego 2011, 18:24:52 »
@Ireth: mi się zdaje, że art bohatera magii z Nekropolii to ten sam który podałaś. Nawet jeśli to są inne arty to są łudząco podobne, a mam wrażenie, że kobiety będą zupełnie inne od mężczyzn (np. w Inferno bohaterem może być sukkubus).
Przyjrzyj się lepiej. Trochę trudno jest to zauważyć, gdyż postacie są na innym tle, jednak gdy się lepiej przyjrzysz, zobaczysz różnicę. Bohaterka posiada ciemną zbroję, okrywającą całą klatkę piersiową i brzuch, u bohatera brzuch okrywa biała zbroja. Poza tym, postać którą wysłałam jest drobniejsza i smuklejsza, ma chudsze ręce, zaznaczoną talię, a i doskonale widać, że posiada również piersi ;]


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3966 : 25 Lutego 2011, 18:35:58 »
Może ja już mam problemy z głową od wypłapywania szczegółów, ale czy tylko mi się zły bohater mocy u Orków kojarzy z Predatorem ? Tzn. ten jego hełm, co wygląda jak twarz Predatora ?


IP: Zapisane
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3967 : 25 Lutego 2011, 18:42:44 »
@Ireth: mi się zdaje, że art bohatera magii z Nekropolii to ten sam który podałaś. Nawet jeśli to są inne arty to są łudząco podobne, a mam wrażenie, że kobiety będą zupełnie inne od mężczyzn (np. w Inferno bohaterem może być sukkubus).
Przyjrzyj się lepiej. Trochę trudno jest to zauważyć, gdyż postacie są na innym tle, jednak gdy się lepiej przyjrzysz, zobaczysz różnicę. Bohaterka posiada ciemną zbroję, okrywającą całą klatkę piersiową i brzuch, u bohatera brzuch okrywa biała zbroja. Poza tym, postać którą wysłałam jest drobniejsza i smuklejsza, ma chudsze ręce, zaznaczoną talię, a i doskonale widać, że posiada również piersi ;]

spójż także na oczy!! i "rysy" twarzy bohater mocy ma całkiem inne niż bohaterka!!
I do tego bohaterka ma swoją broń!



IP: Zapisane
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #3968 : 25 Lutego 2011, 18:49:18 »
Bohaterowie magii Nekropolis również mają swoją broń, tylko nie jest w całości na arcie, bo by się nie zmieściła. Rzeczywiście mogą być osobno panie i panowie, ale równie dobrze tylko Svetlana i Irina mogą mieć swoje żeńskie odpowiedniki...


IP: Zapisane
kolcz8P

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 62


Zobacz profil
« Odpowiedz #3969 : 25 Lutego 2011, 19:47:48 »
mam wrażenie, że kobiety będą zupełnie inne od mężczyzn (np. w Inferno bohaterem może być sukkubus).
Raczej będą(są) bardzo podobne



IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3970 : 25 Lutego 2011, 20:52:01 »
Mnie też sie wydaje że będa sie różnic dość nieznacznie ;] Po co robic sobie sporo roboty jak mozna tylko troche zmienic posture dodac pare detali w rodzaju hm innej osłony klatki piersiowej ;p czy innego przody tuniki/ubrania zbroi, i innego kroju dołu;p zamiast totalnie nowych artów?
Po prostu pragmatyzm zwycięży, oraz pewna jednolitość w zamku. Tak ja sądze.


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3971 : 25 Lutego 2011, 21:53:45 »
Mimo to, bohaterowie trzymają poziom, wedle gustu różnie wyszli, ale  nie o nich się dyskutuje. Arty pasują klimatem do swych zamków, są przedstawieni ci idący za smoczą krwią i ci za smoczą łzą. Dlatego nie ma neutralności, są tylko dwie drogi nie ma pół na pół. Ciekawe jak będą wyglądać bohaterowie sanktuarium, czy jako nagi będą (za wyjątkiem Iriny/księżniczki Gryfów), czy tak jak w przypadku twierdzy będą ludźmi? Jeśli nagi to jak będą się poruszać na mapie. Ja ich widzę albo bez wierzchowca albo na ogromnym jaszczurze (w stylu iguanodona lub hadrozauara) tak jak mag na słoniowatym ssaku w H5.

Edit: Słoniowaty, bo słoń ma 1 parę ciosów, a wierzchowiec maga ma dwie pary.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #3972 : 25 Lutego 2011, 22:03:57 »
słoniowaty ssak,dobre ;D ;D
Przecież Irena się utopiła w rzece,i w wodnego ducha się zmieniła.Denerwuje mnie fakt braku żywiołaków na stronie głównej.
Patrząc na przystań(bohater i bohaterka)to im ta zmiana płci do dupy wyjdzie.Wiadomo,że kobieta powinna mieć inny rodzaj zbroi,wiecie,To nie mają być laski w męskich zbrojach z wgłębieniami na cycki(sory za określenie,ale mówimy po polsku,i trudno się powstrzymać.),muszą mieć lekką zbroję(nie przesadzajmy,że wojowniczka uniesie 60kg.zbroi przez dłuższy okres czasu.


« Ostatnia zmiana: 25 Lutego 2011, 22:07:30 wysłane przez seboran » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3973 : 25 Lutego 2011, 22:09:37 »
Z drugiej strony to paladynka- czyli do walki. Bophaterka jest zatem do walki, anie do pokazywania swych krągłości jak elfki z cośik-tam-crafta, czy bohaterka z wojowniczej księżniczki. A skoro nasza bohaterka ma walczyć musi mieć porządną zbroję, a nie stalowe bikini. Morale, rozumiem, ale w armii sa też i siostry (w przypadku przystani).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3974 : 25 Lutego 2011, 22:19:11 »
Według mnie bohaterowie nag będą poruszać się na wierzchowcach tak jak wszystkie inne rasy, i zapewne nagami będą dowodzić ludzie. Choć fajnie by wyglądała naga na wierzchowcu, która przerzuci ogon na jedną stronę, a w ręce będzie trzymała trójząb. Ale to tylko moja fikcja, zapewne standardowo będą sami ludzie.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: 1 ... 262 263 264 [265] 266 267 268 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.112 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry