Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 276 277 278 [279] 280 281 282 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036794 razy)
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #4170 : 10 Marca 2011, 10:37:50 »
Bardzo fajne są te nagi. Dobrze, że taka jest ta 5 rasa. Tide Warrior wygląda kozacko. Bedzie z niego niezły kosiarz ;)

Fajnei zamek pomyslany, choćta cała kultura japońska mi nie odpowiada. Może inaczej ... ta otoczka niezbyt mi apsuje, bo sama idea rasy oparta na honorze i kodeksie samuraja jest dość fajna choć trąci myszką trochę.

Nagi przypominają mi trochę swoją rolą Sylvan z 5-tki. Nastawione na naturę, na spokój, na defensywę. Do tego ta wszędobylska woda i drzewa... Fajnie, choć ja wolę inne klimaty.

Wydaje mi się, że będą związane z Orkami. Nagi wydają mi się jedyną rasą, która będzie chciała stanąć po stronie Orków i wspomóc je w walce z resztą wrogich im armii. W końcu Orki i Nagi mają to wspólne(prócz bliskiej historii Sandora i Iriny), że nie sąrasami wywołującymi wojny, tylko właściwie się broniącymi, bo ktoś chce albo je zniewolić, albo zakłócić spokój.


Wiem, że wielu zaraz powie, że Orki słyną z ataku, ale akurat ten atak jest wymuszony tym, że ktoś chce ich zniewolić i zabrać im wolność, bo same z siebie nie najeżdżają innych terenów. Choć fakt faktem metody zdająsię mieć dużo bardziej brutalne niż Nagi ;)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4171 : 10 Marca 2011, 13:15:56 »
Cóż smutno mi tylko, że te nagi wyglądają jednak tak jak z wycieku. Ale mimo wszystko klimat mają fajny. Mój sceptycyzm jednak był zbyt wczesny. Jest parę ciekawych rzeczy związanych z nagami, na przykład to ,że nie potrzebują statków. A przynajmniej tak wnioskuję ze screenów na których bohater stoi na morzu. Ten kto pisał miał rację, że nagi będą siedzieć zwinięte na koniu. Wierzchowiec jest bardzo fajny, wyjątkowo przypadł mi do gustu w porównaniu z pozostałymi.
Dla ciekawych informacje mam ze strony Cd-action.

Edit: och chyba jednak się pomyliłam... chyba mają normalne nogi.


« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2011, 13:39:56 wysłane przez Adseruki » IP: Zapisane
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4172 : 10 Marca 2011, 13:21:51 »
Na kwasowej grocie dodane screeny. Ostania rasa wygląda trochę jak by wyciądneli ją z jakieś kerskówki. Lecz mi bardzo sie podbają. Bardzo fajny pomysł, nawiązanie do krajów azjatycki rewelka. Co do sreenów na KG to bardzo ładny mają zamek! Nie podoba mi się jednak oblężenie zamku! ?Na liliach? 


IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #4173 : 10 Marca 2011, 13:26:04 »
A, a tutaj mamy adres strony, na której możemy grę zamówić.

Edycja rozszerzonahttp://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/productID.226667500/sac.true
Edycja podstawowahttp://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/ThemeID.8605700/productID.226206700/Might-Magic-Heroes-VI.html

Są tu dodatkowo jeszcze inne screeny

Drogo, ale jednak trzeba przyznać, graficzna oprawa jest fantastyczna. A nagi? Trochę mnie zawiedli, coś dziwnym jest wklejanie do ich zamku żywiołaka wody. Skoro wszystkie są neutralne, to czemu tak? A czemu tak, to czemu w inferno nie ma żywiołaka ognia? Ale graficznie wyglądają dobrze. Wydaje mi się, że ten art "za-Michałowy" to boss bądź bohater. Bo jednostki się (w niektórych przypadkach niestety) nie zmieniły. Ale co tu dużo mówić, godnie zastępują zarówno elfiaków jak i czarodziei. Teraz już mamy pełną równowagę. Budynki, zamek- są idealne. Fajnie też przemyślana strategia, teraz przypomina mi to niebieską frakcję "magic the gathering". Nieźle. Na prawdę jestem pod ogromnym wrażeniem, tyle tylko, że śnieżny duszek w swojej naturze okazał się nie pasujący. Danie tu żywiołaka jest dla mnie zaś albo brakiem pomysłu, albo lenistwem, albo po prostu wpadką. Miałem nadzieję, że wcześniejszy screen wypuszczono specjalnie aby spostrzec reakcje i ewentualnie coś zmienić. Zwyciężyło lenistwo, które lubi się ujawniać pod koniec pracy.

Cóż, teraz czekać już w zasadzie na arty wszystkich bohaterów no i dla zasady prawdziwych artów nag.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4174 : 10 Marca 2011, 13:49:22 »
Mnie nie przeszkadzają te "duszki" we frakcji. Bardziej irytują mnie te żabo podobne stworzenia. A jeśli chodzi o to, że to ma być żywiołak wody... może nie jest? Aczkolwiek już sama nie wiem... w takim wypadku jakby kiedyś były krasnoludy, to powinni mieć żywiołaka ognia- w końcu wyznają Arkatha smoka ognia. Tak samo u efów powinien być żywiołąk ziemi, a u czarodziei żywiołąk powietrza. Ale pewnie i tak zrobią inaczej.


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #4175 : 10 Marca 2011, 14:36:00 »
Nagi są dobrą rasą, lecz nie urzekły nie tak jak np. Twierdza, nie powiem bo dobrze są zrobione i będę nimi grał, ale mogło być ciut lepiej..
Jest parę ciekawych rzeczy związanych z nagami, na przykład to ,że nie potrzebują statków. A przynajmniej tak wnioskuję ze screenów na których bohater stoi na morzu.

Wydaje mi się że może powrócił czar z "Hirołsów" 3, a mianowicie "Chodzenie po Wodzie" , bądź może tam być mielizna ;)


« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2011, 14:38:01 wysłane przez Hydromax » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4176 : 10 Marca 2011, 14:58:15 »
Patrząc na szybkie rysowanie nagi, zmienią się nazwy stworów. W charakterystyce tego "nagowego wojownika" jest napisane, że zwie się Kensei, a nie Wave/Tide Warrior.
Dziwi mnie też inna sprawa. Nie patrzyłem, jak jest w oryginale, ale w filmiku z polskimi napisami jest tekst, że "Irina jest starszą siostrą Księcia Slava z Gryfów" (moment 1:41). Chyba chodziło iż "jest najstarszą córką Księcia Slavy" (w końcu potem jest tekst, że wolała spędzać czas ze swym przyrodnim bratem Sandorem).


« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2011, 15:04:04 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
.....

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #4177 : 10 Marca 2011, 15:07:50 »
No to zapowiada się ciekawa frakcja.
Na kwasowej grocie znalazłem tablicę z nazwami jednostek sanktuarium.
1.rekin wojownik-rekin kapitan
2.kappa-kappa shaya
3. .......panna-perłowa panna
4.wiosenny duch-duch rzeki
5.śnieżna panna-panna lodu
6.wojownik fali-wojownik Tiea
7.kirin-........ kirin
Nie mogę się doczekać grania sanktuarium. Dobrze, że wprowadzili zupełnie nową frakcję, zamiast przereklamowanych elfów i czarodziejów.


« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2011, 15:16:09 wysłane przez ..... » IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #4178 : 10 Marca 2011, 15:31:03 »
Ja w sumie jak tak dłużej patrzę na te Nagi, to dochodzę do wniosku, że zamek sam w sobie genialny. W sensie klimaty, wystrój itd.
Gorzej wg mnie trochę z jednostkami. Zdecydowanie odstaje tutaj Tide Warrior, który wyszedł wg mnie genialnie.

Na minus to za dużo kobiet w tych zamku, z których żadna nie powaliła mnie swym wyglądem. Ddatkowo trochę kłóci mi się to z kulturą Japonii i Azji gdzie kobiety mają raczej służalczą rolę w stosunku do mężczyzn, których zadaniem jest się nimi opiekować. Żaden Japończyk nie posłałby swojej kobiety do walki, no ale to gra więc ... niemniej i tak za dużo ich. 3 jednostki (4 jeśli liczyć żabę ;)).


Żaba szczerze mówiąc jest z gatunku pozytywnie śmiesznych. Rekin trochę taki urwany z księżyca. Czempion zaś ... hmmm ... Miejscami fajnie, miejscami średnio. Bez rewelacji.

Ogólnie to chyba tylko jednostki Przystani mi się mniej podobają. Za mało tych wężowatych stworzeń jak dla mnie u Nag.


« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2011, 15:34:18 wysłane przez One eyed wrath » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4179 : 10 Marca 2011, 15:31:48 »
@..... - No cóż, były one wraz z wyciekiem tych istot, choć raczej powinno być tak:
1. Rekin Wojownik/Rekin Kapitan
2. Kappa/Kappa Shaya
3. Koralowa Dziewica/Perłowa Dziewica
4. Wiosenny Duch/Rzeczny Duch
5. Śnieżna Dziewica/Lodowa Dziewica
6. Wojownik Fali/Wojownik Przypływu
7. Kirin/Kroczący Wśród Chmur Kirin (?)
Jednak z tego co widać nazwy ulegną zmianie, świadczy to chociażby o tym, że Wojownik Przypływu został już nazwany przez twórców "Kensei".


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #4180 : 10 Marca 2011, 15:33:43 »
Doczekaliśmy się, po kilku miesiącach nareszcie mamy nową rasę, ale według mnie efekt jest najwyżej zadowalający.

Po pierwsze: jednostki. Wyglądają zupełnie jak na artach, które dostaliśmy w styczniu. Nie są beznadziejne, ale mogłyby być o wiele lepsze. Nie ma tej różnorodności, którą możemy zaobserwować chociażby w Nekropolii. Prawie wszystkie powstały na tej samej konwencji. Większość jest nudna i nieciekawa (chociażby ta meduza).

Podoba mi się motyw wiecznej cesarzowej, jako wszechwładnej królowej i na tym koniec. Reszta jest mało oryginalna. Oddanie smoczej bogini mieliśmy już u nekromantów i elfów, a rycerze również są honorowi (zresztą orkowie po części też).

Jeśli chodzi o Irinę to historia Sandora jest niemal identyczna - nietypowa już od dziecka, nie ciekawi ją życie nadworne życie, woli walczyć niż spędzać czas w bibliotekach. Kiedy wpakowała się w kłopoty uciekła i zdobyła uznanie u innej rasy. Planuje zebrać wielką armię i zemścić się na tych, którzy ją skrzywdzili.
Główne elementy historii pozostają te same. A więc nudy.

Sam kraj - Hashima wygląda całkiem ładnie. Dżungla, strumienie, morze... podoba mi się. Wygląda egzotycznie i zachęcająco.


Przy okazji wyjaśniło się, że bohaterowie nag będą jeździć po prostu na koniach. Co za niespodzianka!
Nie sądzę, żeby bohaterowie mieli zdolność łażenia po wodzie sami z siebie. Prędzej za pomocą jakiegoś czaru, a może to po prostu mielizna.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #4181 : 10 Marca 2011, 15:37:57 »
Potwierdzam. Miałem nadzieję, że ten "wyciek" nie jest prawdziwy, albo chociaż że twórcy zmienią to, póki nie jest za późno. I się zawiodłem. Jednostki dokładnie jak na artach. Aż kipi z tego azją. Rozumiem, że dawne Chiny i Japonia są ciekawe, ale to tak jak nałożyć nadmiar dżemu na kanapkę. Dobre, ale kiedy się nie przesadza. A to? Tutaj nadmiar dalekiego wschodu już gryzie. Jedyne, co wygląda znośnie, to tereny, które są bardziej wodne, niż azjatyckie. Ale i tak nie jest świetnie. Bardzo się zawiodłem na tej 5 frakcji.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #4182 : 10 Marca 2011, 15:53:36 »
Mi się spodobało akurat wszystko, mam już swoją ulubioną rasę ;D

Jednostki: Malownicze, nieźle wykombinowane, a zwłaszcza Kiriny i Kenseie. Bardzo dobry miks kultur dalekiego wschodu powstał, dla mnie jednostki są piękne, ciekawe i warte popatrzeć na każdy szczegół. No i spodobała mi się wzmianka, że rasa polega na m. in. wzmacnianiu czempionów.

Tereny i zamek: Tereny same w sobie spodobał się średnio, ale lilie mnie zaskoczyły nie wiem czy dobry pomysł, czy zły. Spodobało mi się też zamek nag, a ten posąg smoka, przecudowny i jeszcze do tego muzyka odpowiednia i można pół godziny siedzieć w zamku.

Irina: Podobna do Sandora i to mi się lekko nie podoba, ale narzekać nie mogę, chętnie poznam jej dalszą historię.

W końcu poznamy lepiej Shalasse i może Sylatha?


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4183 : 10 Marca 2011, 16:24:11 »
No, z jednostek to kensei i kirin są najlepsi. Fajnie, że zostały meduzy, ale mimo to zawiodłem się na jednostkach. Samo miasto świetne i wspaniałe, stretegia również. Podoba mi się również wizja cesarzowej (tak jak w mojej wizji z Opowieści Ashan). Duszek wody- zmienią mu arta, choć szczerze niczym od żywiołaka wody się nie rózni, a on był przedstawiony przed tą "rewelacją". Duszek lodu i kappa- w ostateczności mogą być, choć spodziewałem się przerobienia duszka na nagę, żeby była coś w rodzaju gejszy, ale żeby duch. Kappa, no jak kappa, przynajmniej jest strzelcem. Najgorzej z rekinoludźmi i duszkami wody. Katastrofa, wszystko fajnie gdyby nie jednostki. Niepotrzebnie nas trzymali w niepewności i nadziei na lepsze.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4184 : 10 Marca 2011, 16:25:46 »
WoW! :) Nagi :) Jestem zarazem na tak i na nie.
Na tak ze względu nowości i swieżośći. Wole żeby było coś nowego niż odgrzewane kotlety jak w heroes V i to jeszcze nieudane:|. Odejscie od rzeczy które były w piątce cieszy mnie niezmiernie:) Aż fikam z radośći; )
Ale niestety gra z drugiej strony zalatuje mi W3. Nagi?: O No kurcze Nagi, jakby nie było Warcraft 3. Zresztą nie tylko, wiele rzeczy bardzo mi swiat Warcrafta przypomina. Aczkolwiek jeśli gra ma być klasykiem i hitem tego poziomu conajmniej, biore w ciemno ;)
Na spokojnie jeszcze nie umiem ocenić tej nowej rasy. Za wcześnie:) Jest to dla mnie pewnego rodzaju szok


IP: Zapisane

Strony: 1 ... 276 277 278 [279] 280 281 282 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry