Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 319 320 321 [322] 323 324 325 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036767 razy)
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #4815 : 02 Maja 2011, 21:41:38 »
Znowu odpierdzielacie z tym tymi bohaterami? Jak dla mnie na pierwszy rzut oka widać, że bohaterowie Twierdzy to orkowie, a Sanktuarium, to ludzie (a przynajmniej nie w pełni nagowie).

Jak dla mnie najpotężniejszymi zdolnościami (wnioskując z opisu) dysponują martwi. Podobają mi się Asha uses alll, Sacrifice, Bound by Death i For whom the bells tolls.

Podoba mi się jeszcze piekielnik i demonista (trochę porąbane te nazwy, no ale cóż...)


System rekrutacji jet następujący: Teraz będzie jedna pula dla danego "poziomu" (jednostki podstawowe, elitarne i czempioni), z której będzie można nająć dowolną ilość (nie większą jednak niż sama pula) stworzeń w obrębie tego "poziomu", czyli dla przykładu: z puli 60 stworzeń podstawowych Nekropolii będzie można nająć albo 60 szkieletów i 0 ghuli oraz duchów, albo po 20 szkieletów, ghuli i duchów, albo 11 szkieletów, 34 ghule i 15 duchów, albo jeszcze inaczej pokombinować. (Oczywiście z AC)
Natomiast specjalność Eileen wg mnie będzie polegała na tym, że po wykupieniu całej podstawowej puli stworów, zostanie nam do wykupienia 6 sióstr.

Nosz kurde ubiegł mnie Kokoju...


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
softnet
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #4816 : 02 Maja 2011, 22:06:03 »
Zastanawiam się, czy taki podział jednostek jest słuszny, niby mają być one powiązane zdolnościami, ale jednak 60 szkieletów rozwali 3x20szkieletów(takie porównanie), dlatego też zastanawiam się czy nie lepiej będzie stawić na 1 typ jednostki, ale za to bardzo liczebnej.


IP: Zapisane
http://myempire.pl - zapraszam maniaków:)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4817 : 02 Maja 2011, 22:06:47 »
Cytuj
Jak dla mnie na pierwszy rzut oka widać, że bohaterowie Twierdzy to orkowie

Przerabialiśmy to już kiedyś, że bohaterowie orków - przynajmniej ci widoczni tutaj - to ludzie, gdyż orkowie od ludzi różnią się czymś więcej niż głową. Skóra orków jest szorstka, w kolorach czerwieni, skały czy w kolorze lekko brązowym. Ich tułów jest większy niż u ludzi, a ich stopy i dłonie zakończone są pazurami.
Ludzie natomiast mają zwyczajną, typową skórę. Ich karykatura jest zrównoważona, a ręce i stopy zakończone są paznokciami. Tak więc jest znaczna różnica między człowiekiem a orkiem.
Porównanie:






IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4818 : 02 Maja 2011, 22:22:46 »
Owszem, ale w grze to nie będzie,aż tak widoczne, gorzej z nagami. Bo to aż bije w oczy. W trójce nawet się bili pomimo problemów o toby jakoś herosi wyglądali, np: w cytadeli widać było iz mamy do czynienia z herosem jaszczuroczłekiem, a nie z człowiekiem. A tu w szóstce, graficznie o wiele lepszej od trójki co mamy? Na odwal zrobionych ludzi-herosów we frakcji, w której nie powinno być innych ludzi poza Iriną.

Kokojou również ma rację, ale orka łatwiej udawać niż nagę. Tu twórcy nie popisali się i niczym to raczej nie zrekompensują.
Pula wedle stworzeń nie bardzo mi się podoba, ale ma to też swoje plusy,bo pozwala na wybór mini-strategii w głównej- rasowej. A to daje z przynajmniej 30 kombinacji lub nawet więcej.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #4819 : 02 Maja 2011, 22:26:16 »
@Kokoju zgodzę się z tobą ,że szaman nie wygląda na orka(może przerośnięty Goblin?) ,ale bohater mocy moim zdaniem go(orka) przypomina.Nie zapominaj też ,że orkowie są różnie zbudowani ponieważ każdy może pochodzić z innego gatunku demona :) .


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4820 : 02 Maja 2011, 22:49:25 »
A jak wytłumaczysz bohaterów nag? Krzyżówkami?! Najbliżej ludzi miały być koralowe nagi, które mają wciąż wężowe ogony. Herosi sanktuarium na kolekcji specjalnej też mają wężowe ogony, a Yuna wcale nie przypomina koralowej nagi. Co jest grane zatem? Az tak ci twórcy rozleniwi się, że zaczęli robic wszystko na chama, byle to skończyć?!


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #4821 : 02 Maja 2011, 22:55:25 »
@Beleg. krótko mówiąc lenistwo twórców.Ale cóż mam nadzieję ,że przez ten czas ekipa pomyśli trochę o tych nagach-herosach :).Skoro mowa o tej rekrutacji to raczej będzie tak jak mówił Kokoju i Hamlet.Narazie się uciszę do czasu kolejnego newsa.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4822 : 02 Maja 2011, 23:02:04 »
Tu raczej nic nie zmienią, skoro poszły już arty....
Poza tym to nie pierwszy ich wybryk z sanktuarium. Pamiętacie nieoficjalne ukazanie się piątej rasy? Na HC i w kwasowej Grocie było mówione że twórcy zmienią to i owo, głównie nazwy i zmienią jedną jednostkę- co zrobili? Nic, nun, nothing, nanimo, 0.
I tak w ten szybki sposób spie****lili tak świetnie zapowiadającą się rasę. Szkoda, po prostu szkoda.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4823 : 02 Maja 2011, 23:50:01 »
I tak w ten szybki sposób spie****lili tak świetnie zapowiadającą się rasę. Szkoda, po prostu szkoda.
Spieprzyli rasę bo są dwa duszki, złe nazwy, które można zmienić w każdej chwili i jakieś nerdowskie nieścisłości związane z bohaterami, które nie obchodzą 99,99999% graczy? Daj spokój człowieku...


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4824 : 02 Maja 2011, 23:55:04 »
Wiesz... co innego gdyby nie obiecywali tych zmian po ich wielkiej wpadce oraz gdyby byli słowni, a nie okazywali się hipokrytami. Ty możesz na to nie zwracac uwagi, ale jednak inni, np: ja zwracają na to uwagę. Do nazw się nie czepiam- i tak mamy gorsze niż oryginalne. Duszków jest zdecydowanie więcej, niz tylko dwa, w którym jeden jest klonem żywiołaka wody (dwie identyczne jednostki pod róznymi nazwami- tego nie było w żadnym herosie).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4825 : 03 Maja 2011, 00:06:46 »
Mi się wydaję, że będzie inny model Żywiołaka Wody ;D ale z tego co pamiętam, to na facebooku wyraźnie napisali przy zdjęciu z duszkiem, że to żywiołak :P no cóż... 
Do samej rasy oraz do duszków nic nie mam. Niech sobie będzie, jaka jest. Tylko twórcy niech sobie darują podsycanie emocji graczy, bajerowanie ich współpracą z fanami, liczeniem się z ich zdaniem itd, itp.
Ekran miasta jestem jeszcze w stanie przełknąć, ale jak rzeczywiście dadzą te same modele dwóm jednostkom to to będzie kpina. Co innego duch, a co innego żywiołak :P
Boli mnie też premiera dopiero na początek roku szkolnego xD sami sobie tym strzelili samobója ; D
Jakby wydali ją nawet nie wiem, w lipcu to byłyby wakacje i gracze by sobie popykali. A we wrześniu wielu fanów heroes (między innymi ja) nie zagra w nią, bo zwyczajnie zacznie się szkoła, zaczną się obowiązki i tak dalej. Matura :(. Choć, jak znam swoje lenistwo, to pewnie i tak zacznę się uczyć na ostatnią chwilę xD
A dla osób, które płaczą nad przesunięciem premiery powiem tak: Głowa do góry. Przecież 1 lipca premiera Uzurpatora 2 :P



IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4826 : 03 Maja 2011, 00:08:45 »
Niesamowite jak przez 4 dni to forum poleciało do przodu w porównaniu do poprzedniego zastoju.
No to zaczynając od początku screen tygodnia ciekawy ale nie powala, dość schizowa natomiast jest ta twarz na zbroi konia.
Okno miasta jest... eee no nie wiem, musiała bym zobaczyć je w akcji i w obsłudze, sam obrazek nic mi nie mówi.
Jeśli chodzi o bohaterów to faktycznie ciężko odróżnić kobiety od mężczyzn.
Z niecierpliwością czekam na rozpiskę reputacji a zapowiada się ciekawie. Pachnie mi trochę HOMM IV tam też była taka rozpiska na "klasy" tyle, że ogólna dla wszystkich zamków.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4827 : 03 Maja 2011, 00:14:30 »
Tylko że w czwórce zależało to od talentów, a tu od jakiej rasy, typu (moc, czy magia) i nacji, a to skąpy wybór w porównaniu do czwórki, mimo to, pomysłem to dobrym jest. Menelag wtrącił to co ja chciałem dodam tylko iż nie dla wszystkich to samobój (ja mam wtedy jeszcze wolne, a drugi rok na początku jest całkiem spokojny). Trudno jednak spodziewac się jakichkolwiek rewelacji przez ten czas:
-Niby mają zmienić ekran miasta na lepsze, ale szczerze wątpię, nadziei nie będę sobie robił, jak w przypadku sanktuarium
-Nie poprawią sanktuarium
-Żywiołaka wody też raczej nie zmienią, co jest chore, ale po tym czym sie popisali nie zdziwiłbym się gdyby zostawili to tak jak jest.


Ciekawe zatem, na co te miesiące idą- chyba jedynie na lokalizację, bo oni nic raczej nie zmieniają.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4828 : 03 Maja 2011, 00:19:51 »
Są sprawy, na które powinniśmy bardziej zwracać uwagę i krytykować to gdzie tylko się da - town screeny - ikona serii została wykastrowana, jakbyś się kogoś zapytał z czym kojarzy głównie serię to założę się, że pierwszy obrazek w głowie o HoMM to będzie właśnie jakiś town screen. Twórcy chyba nie są świadomi w jakim stopniu są one ważne i ile radości dają graczom. Można robić wielkie eksperymenty, wprowadzać świeżość do serii jak np. w H4, które jest moją ulubioną częścią (pewnie jednak przez wspomnienia, pamiętam jak gra wchodziła do sklepów i dostałem od wuja swój egzemplarz w dużym, tekturowym boxie...), jednak twórcy zawsze próbowali zrobić coraz to piękniejsze wnętrza zamków. Black Hole to olewa.

Niby obiecali te nowe ekrany w 2,5D, więc po co parę dni wcześniej pokazali ten town screen Inferno w stylu Nekropolis prezentowanego jeszcze w 2010 roku? Kompletna niekompetencja, olewanie graczy, złe rozplanowanie newsów i zwykła głupota. Jak to jeden użytkownik HC zgrabnie określił - "Rozumiem, że w te parę miesięcy developingu, twórcy zrobili taki postęp:

Zmienili to, na to:
http://static2.cdn.ubi.com/forums/pictures/heroes6/H6_preview_town_screen.jpg"



IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #4829 : 03 Maja 2011, 01:30:49 »
Spieprzyli rasę bo są dwa duszki, złe nazwy, które można zmienić w każdej chwili i jakieś nerdowskie nieścisłości związane z bohaterami, które nie obchodzą 99,99999% graczy? Daj spokój człowieku...
Brak ogona wśród członków rasy, której cechą rozpoznawczą jest ogon to taka mała nieścisłość, no nie? Nie wiem po co w ogóle twórcy się męczyli, wszystkie jednostki Nag mogłyby mieć nogi, w końcu to nie obchodzi 99,99999% graczy...

Boli mnie też premiera dopiero na początek roku szkolnego xD sami sobie tym strzelili samobója ; D
Jakby wydali ją nawet nie wiem, w lipcu to byłyby wakacje i gracze by sobie popykali.
Ależ to nie ma znaczenia, czy gracze "popykają" czy nie. Ważne aby kupili.

W pocieszeniu za brak ekranu miasta w 3D i "ludzkich" bohaterów w Sanktuarium mamy przynajmniej bardzo ładne portrety bohaterów. O niebo lepsze od tych z HV. Bardziej żywe, realistyczne, kolorowe. Oczywiście nie rekompensuje to błędów Black hole, ale mimo wszystko uśmiechnęłam się w duchu. Chociaż w tym przypadku coś zmieniło się na lepsze.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 319 320 321 [322] 323 324 325 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.095 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry