Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 345 346 347 [348] 349 350 351 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036899 razy)
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #5205 : 18 Czerwca 2011, 18:06:05 »
Grownock słuchaj, czy rozwój miasta się nie zmieni?, wiem, że to beta i trochę banalnie brzmi, ale przecież jest tam sporo miejsca na dodanie nowych budynków. A te co już mamy, to 1/3 z tego co jeszcze powinno tam być. Zauważyłem, że są tam wolne miejsca szczególnie na ostatnim 4 etapie rozwoju. Z normalnych budynków ( Nie rekrutacyjnych ) jest targowisko, sztandary, mury, chyba karczma i specjalne(2 z 4). trochę mało, jak na tą część gry, która powinna być bardzo rozbudowana.


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2011, 18:09:12 wysłane przez Psychol55 » IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #5206 : 18 Czerwca 2011, 18:11:50 »
Adseruki - nie wydaje mi się. Zauważyłem tam np. ikonki z klepsydrą, a w ogóle nie zauważyłem powiedzmy wskrzeszenia umarłych czy czegoś, co wskazywałoby na bolesne klątwy. Moim zdaniem jest to ta magia pierwotna, obstawiam że dostępna dla każdej rasy. Pewnie będzie polegać na manipulacji samą naturą świata, tzn. władza nad czasem i przestrzenią.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #5207 : 18 Czerwca 2011, 18:58:05 »
Co do Iriny - radzę nie snuć teorii spiskowych, bo zaprezentowane drzewko umiejętności pochodzi z trybu hotseat, a nie z kampanii.

Budowle w zamku na przykładzie Przystani:
Town Hall (cztery poziomy) - ratusz, daje złoto
Basic Fortification - mury
Advanced Fortification - lepsze mury
Superior Fortification - najlepsze mury
Barrack (dwa poziomy) - rekrutacja obrońców/ pretorianów
Archer Tower (dwa poziomy) - rekrutacja kuszników/ strzelców
Priory (dwa poziomy) - rekrutacja sióstr/ westalek
Griffin Tower (dwa poziomy) - rekrutacja gryfów/ imperialnych gryfów
Altar of Light (dwa poziomy) - rekrutacja Blasku Chwały/ Płomienia Chwały
Jousting Arena (dwa poziomy) - rekrutacja Słonecznego: Jeźdźca/ Krzyżowca
Altar of Haven (dwa poziomy) - rekrutacja Serafina/ Niebianki
Basic Marketplace - targowisko
Advanced Marketplace - lepsze targowisko
Hall of Heroes - tawerna (rekrutacja bohaterów)
Basic Town Portal - teleportuje bohatera do danego zamku
Advanced Town Portal - teleportuje bohatera z powrotem do wyjściowego zamku
Guardian Angel lub Statue of Revelation (unique) - daje bonusy
Choral of Belivers lub Ressurection Altar (unique) - daje bonusy
Tears of Asha - 5000 złota na dzień, 50% większy przyrost jednostek, bonus do wskrzeszania


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #5208 : 18 Czerwca 2011, 19:48:22 »
Co do Iriny - radzę nie snuć teorii spiskowych, bo zaprezentowane drzewko umiejętności pochodzi z trybu hotseat, a nie z kampanii.

Grownock - czyli będziemy mogli wybrać bohaterów z kampanii do trybu hot-seat ? Ciekaw jestem, czy w pełnej wersji też będzie to możliwe.


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #5209 : 18 Czerwca 2011, 19:58:47 »
Adseruki - nie wydaje mi się. Zauważyłem tam np. ikonki z klepsydrą, a w ogóle nie zauważyłem powiedzmy wskrzeszenia umarłych czy czegoś, co wskazywałoby na bolesne klątwy. Moim zdaniem jest to ta magia pierwotna, obstawiam że dostępna dla każdej rasy. Pewnie będzie polegać na manipulacji samą naturą świata, tzn. władza nad czasem i przestrzenią.

Tam niema wskrzeszenia umarłych, ponieważ przestało ono robić za czar, a przeszło na tą umiejętność, którą Nekromanci mogą używać, po naładowaniu się tego paska podczas bitwy..! :P :D

@Grownock :
Co to są za strzałki, na niektórych budynkach.?


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2011, 20:00:51 wysłane przez Hydromax » IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #5210 : 18 Czerwca 2011, 21:47:58 »
@Grownock - ogólnie gra jak ci się wydaje ? Jakie wrażenia, czy to godny sequel poprzednich Heroesów ? Co najbardziej ci się podoba, a co szczególnie razi w oczy ?



IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #5211 : 19 Czerwca 2011, 11:48:35 »
ogólnie gra jak ci się wydaje ? Jakie wrażenia, czy to godny sequel poprzednich Heroesów ? Co najbardziej ci się podoba, a co szczególnie razi w oczy ?
Pisałem o tym już parę razy i kolejny raz nie będę - gra jest świetna, chcesz więcej informacji to poszukaj sobie w wątku.

Co to są za strzałki, na niektórych budynkach.?
Nic szczególnego, oznaczają, że budynek jest wielopoziomowy.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #5212 : 19 Czerwca 2011, 12:37:58 »
O ile się nie mylę to poprawili wygląd zarówno Snow Maiden jak i Yuki-Onna. Obu dodali ten śnieg u dołu sukni jak na artach, a tej drugiej chyba nawet diadem. Niestety słabo je widać jedna jest pokazana z oddali, a drugą zasłanie Kensei. Miałem rację kilka stron temu już o tym pisałem jak wyszło te kilkanaście screenshotów z beta trailerem, tylko tamten screen był z mapy, więc nie byłem pewny czy to ona. Mógłbyś to potwierdzić Grownock.
Ciekawe jest też, że niektóre portrety jednostek to nie są ich twarze z artów tylko zupełnie nowe, np. u Serafina, Aglai czy Prządki.
Grownock czy te okna miast rzeczywiście wyglądają tak kiepsko czy tylko na screenach - pewnie animowane wyglądają dużo lepiej.
Co do maszyn oblężniczych takich jak namiot medyka, balista czy wóz z amunicją to dla mnie są one zupełnie zbędne. To tylko strata doświadczenia by je rozwijać, a jak się ich wcale nie rozwinie wtedy są do niczego - no może prócz wozu z amunicja, którego zasadność była dla mnie nie zrozumiała, no bo przecież strzelcy wcale nie mają żadnej przewagi i są w ogromnej większości słabi w zwarciu, a w dłuższej walce potrzebowali wozu z amunicją, bo inaczej po pewnym czasie trzeba nimi walczyć wręcz - po prostu idiotyzm jak dla mnie.


« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2011, 12:40:23 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #5213 : 19 Czerwca 2011, 12:46:31 »
Z tymi portretami rzeczywiście jest różnie. Z przystani to chyba wszyscy dostali nowe portrety i oprócz westalki to chyba wyszło im to na dobre. Inny portret ma również dziewica śniegu, koralowa kapłanka i kenshi z sanktuarium. Co do machin oblęzniczych to wg mnie przydałyby się, ponieważ najlepsze częsci Heroes'ów jednak je miały i czasem były bardzo przydatne. Przypomina mi się także pewien budynek specjalny twierdzy wyglądający jak taran i myślę, że nieźle by był gdyby zależnie od frakcji mielibyśmy dostęp do różnych machin, np Przystań miałaby balistę, a twierdza tarana, który rozwalałby bramy.


« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2011, 20:14:39 wysłane przez Percival » IP: Zapisane
ziutek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #5214 : 19 Czerwca 2011, 13:35:36 »
Grownock pmoge cię prosić o statystyki jednostek troche scerenów z walki nazwy budynków z innych frakcji i nazwy czarów
Z góry dzięki




« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2011, 17:19:25 wysłane przez ziutek » IP: Zapisane
Wiolonczelista

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #5215 : 19 Czerwca 2011, 13:46:57 »
Ziutek, mógłbyś chociaż poprosić. Napisałeś jakbyś coś zamawiał. "dawaj to, tamto i jeszcze tamto"

Grownock i tak już wiele dla nas zrobił, ponieważ daje nam mnóstwo informacji i odpowiada na wszystkie pytania.


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5216 : 19 Czerwca 2011, 13:58:25 »
Podziwiam Cię, Grownock.
Jak bym był na Twoim miejscu to przez okres bety nie wchodziłbym na Tawernę :P.
Nie no żartuję oczywiście.
Bardzo fajnie, że pokazujesz nam te zdjęcia i dajesz mnóstwo informacji.
Znowu zaczynam wierzyć, że ta gra odniesie sukces.
I taka mała prośba ode mnie, mógłbyś powiedzieć, muzyka do której rasy jest najlepsza. Która najbardziej do Ciebie trafiła?



IP: Zapisane
SkeleCross

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #5217 : 19 Czerwca 2011, 15:27:44 »
Cześć Grownock!

To bardzo fajnie, że udało Ci się wylosować dostęp do bety. Ufam, że gra w nią sprawia ci dużo przyjemności. Uważam, że zamieszczając materiały z niej na forum, w dużym stopniu przyczyniasz się do powiększania wiedzy forumowiczów i do zwiększania popularności tej gry w naszej społeczności. Dzięki Tobie poznałem już odpowiedzi na część zagadnień, które mnie interesowały. Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś mógł i chciał mi odpowiedzieć na kilka dodatkowych pytań. Oto one:

1. W jak dużym stopniu bohaterowie prezentujący różną przynależność rasową i jednocześnie podobną klasę, różnią się między sobą listą dostępnych umiejętności? To znaczy, iloma umiejętności różni się np. bohater mocy Przystani podążający Drogą Łez od bohatera mocy Nekropolii podążającego tą samą Drogą? Z czego nie mam na myśli tzw. umiejętności stricte rasowych i klasowych.

2. W jak dużym stopniu bohaterowie prezentujący tą samą przynależność rasową i różny typ klasy, różnią się między sobą listą dostępnych umiejętności? To znaczy, iloma umiejętnościami różni się np. bohater mocy Inferno od bohatera magii Inferno? Z czego nie mam na myśli umiejętności stricte klasowych.

3. W jak dużym stopniu bohaterowie prezentujący tą samą przynależność rasową, ten sam typ klasy i podążający różną Drogą, różnią się między sobą listą dostępnych umiejętności? Z czego nie mam na myśli umiejętności stricte klasowych.

4. Jaka jest proporcja między ilością umiejętności aktywnych a pasywnych bohaterów?

5. W jak dużym stopniu budynki unikatowe różnych ras różnią się między sobą?

6. Czy możesz zamieścić opis umiejętności jednostek neutralnych?

Z góry dziękuje Ci za odpowiedź na co najmniej jedno z zadanych przeze mnie pytań i życzę miłego dnia.  :)


« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2011, 16:42:35 wysłane przez SkeleCross » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #5218 : 20 Czerwca 2011, 12:39:16 »
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150221153909588.335365.161184829587

Tydzień Umiejętności.! :P ;)



IP: Zapisane
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #5219 : 20 Czerwca 2011, 16:22:00 »
Ja osobiście i pewnie większość osób na forum wolę dostawać jak najwięcej informacji na temat szóstki bo w końcu po to istnieje ten temat. Co do mnie przez wakacje skupię się na zarabianiu funciaków na jakimś angielskim zad***u więc z netem może być ciężko dlatego im więcej będę wiedział przed lipcem tym lepiej dla mnie :D


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 345 346 347 [348] 349 350 351 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry