Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 403 404 405 [406] 407 408 409 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036612 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6075 : 01 Października 2011, 11:15:09 »
Cytuj
Mam dokładnie te same odczucia co do tej skandalicznej wiadomości. Czuję się oszukany i nieźle wkur[...]. W jakim celu przesuwali premierę na 13.10.11 skoro już w dniu wydania gry ma wyjść patch usprawniający grę i likwidujący bugi. Granda

Pewnie żeby załatwić poboczne sprawy związane ze sprzedażą a także figurką Michała. Owszem, trzeba to było zrobić, ale k..wa mogli szczerze to powiedzieć, a nie wciskać ludziom kity że powodem jest zmiana graficzna ekranów miast. Ogółem, wygląda na to, że fani będą musieli sami grę naprawić - zapewne szybko powstaną mody do Blasków Chwały i Źródlanych Duchów (tak, aby nie wyglądały jak żywiołaki) albo zwiększające koszty budowli (żeby nie było tak, iż w kilkanaście tur ma się rozbudowany całkowicie zamek). No i zapewne polscy fani szybko zrobią moda zmieniającego nazwy istot, bo wątpię, aby ci Jaguarze, Panternicy, Zmornicy i Majarze komukolwiek do gustu przypadli.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6076 : 01 Października 2011, 11:45:49 »
Na pewno tak będzie. Co prawda wolała bym by zmienili żywiołaki, by nie wyglądały jak jednostki z zamków. W końcu tam jest po jednym żywiołaku a w zamkach są jeszcze ulepszenia.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6077 : 01 Października 2011, 11:50:21 »
Toż samo trzeba uczynić w dodatku, bowiem żywiołaki cienia na pewno będą w zamku Bezimiennych- mr.elfów, bowiem już w podstawce walczą po ich stronie z aniołami.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Idarion

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 126


Amicus stultorum similis efficietur

Zobacz profil
« Odpowiedz #6078 : 01 Października 2011, 12:05:04 »
Czyli dla gracza najważniejsze są ekrany miast, niźli rozgrywka? To też można nazwać hipokryzją. Mi osobiście to nie przeszkadza, chociaż po cichu liczyłem na te ekrany. A do tych, co uważają, że przez ten miesiąc obsuwy nic nie zrobili: beta różni się od finalnego produktu. Jest mniej stabilna, mniej dopracowana. Służy temu, by wyeliminować błędy finalnej wersji. Przecież przez czas trwania drugiej fazy bety, kilka razy dodawali nowe patche. A z ekranami miast... mogą dodać je w przyszłych patch'ach. Chciałem za przykład podać gigantyczne i rewolucyjne patche do obu wiedźminów (Edycja Rozszerzona oraz Wiedźmin 2 2.0), ale rozmyśliłem się, bo ubi czegoś takiego nie zrobi.

Nie oceniajcie twórców (i samej gry) po tym, że nie ma waszych ukochanych ekranów miast. Jeszcze kilkadziesiąt stron wątku wcześniej, kilka osób pisało, że te ekrany mogą być, ale niech naprawią bugi.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6079 : 01 Października 2011, 12:07:31 »
Belegor też tak sądzę. Beznadziejne to, ale przecież trzeba oszczędzać na każdym możliwym modelu :/ ciekawe jakie im wymyślą nazwy i ulepszenia. Myślę też, że żywiołak ognia poleci do krasnoludów, żywiołak ziemi do elfów a powietrza do magów zapewne. I w ten sposób nie będzie potrzebny dodatkowy budynek na mapie do rekrutacji żywiołaków. I tak ich nie ma. Nie miałam okazji zobaczyć budynku syren, albo wilków. Przykre, naprawdę przykre.
Jest w ogóle możliwość dodawania budynków specjalnych na mapę? Pytam się czy po prostu było by możliwe, jeśli ubi tego nie zrobi, dodanie przez graczy specjalnych budynków?
Idarion z tobą też się zgadzam.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6080 : 01 Października 2011, 12:41:21 »
Heroes to nie tylko mapa przygody- drugą, bardzo ważną cześcią rozgrywki było miasto. Ekran jest bardzo ważny- był on od początku herosów i to był ich atut. Był odskocznią od mapy przygody- bo ona z czasem mogłaby się znudzić. Po za tym mówili że przekładają premierę z powodu miast, bo z ankiet wyszło że mają być ekrany miast- nie dziwię się temu, bo herosy bez ekranów miast to już nie ta sama gra. A tu robią taki numer- szczyt hipokryzji.
Tak, finalna wersja się zmieniła od bety- będzie więcej bugów i niedociągnięć. Wersja 1.4 zamiast zredukować tylko zwiększyła bugi- bohaterowie miecza nie mogą atakować strzelców, niszczenie wieży centralnej nic nie daje, bohaterowie w ataku wyglądają jak Ishtvan. nie działa większość opcji, które jeszcze działały w poprzedniej wersji- tak, dużo nakombinowali, to na pewno.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6081 : 01 Października 2011, 12:52:41 »
Czyli dla gracza najważniejsze są ekrany miast, niźli rozgrywka? To też można nazwać hipokryzją. Mi osobiście to nie przeszkadza, chociaż po cichu liczyłem na te ekrany. A do tych, co uważają, że przez ten miesiąc obsuwy nic nie zrobili: beta różni się od finalnego produktu. Jest mniej stabilna, mniej dopracowana. Służy temu, by wyeliminować błędy finalnej wersji. Przecież przez czas trwania drugiej fazy bety, kilka razy dodawali nowe patche. A z ekranami miast... mogą dodać je w przyszłych patch'ach. Chciałem za przykład podać gigantyczne i rewolucyjne patche do obu wiedźminów (Edycja Rozszerzona oraz Wiedźmin 2 2.0), ale rozmyśliłem się, bo ubi czegoś takiego nie zrobi.

Nie oceniajcie twórców (i samej gry) po tym, że nie ma waszych ukochanych ekranów miast. Jeszcze kilkadziesiąt stron wątku wcześniej, kilka osób pisało, że te ekrany mogą być, ale niech naprawią bugi.
Ehhh ty chyba nic nie rozumiesz... Tu nie chodzi o to, że nie zrobili tych ekranów, tylko po raz kolejny perfidnie kłamią w żywe oczy graczom, którzy uczciwie czekają na grę, a później ich po kolei oszukują, spłycają grę jak tylko można tnąc po kosztach, aby jak najmniej stracić i jak najwięcej zyskać (weźmy pod uwagę oszukiwanie, że tylko Ci co kupią preorder dostaną betę, robienie jednego modelu do paru jednostek lekko go przerabiając itp.) . Ja już bym nawet nie miał do nich pretensji za te ekrany, GDYBY NIE OBIECYWALI ICH ZROBIĆ. Proszę więc nie tłumaczcie ich tym, że coś tam poprawili, bugi usunęli ponieważ dla mnie to ich podstawowy, zasrany, zaszczany obowiązek zrobić grę bez bugów na termin, który sami wyznaczyli, a nie przekładanie premiery by mieć czas na usunięcie ich, zasłaniając się ekranami miast, które również powinni zrobić jako podstawowy element z poprzednich części (którego nie będzie tylko z powodu, że tną po kosztach!!). W takiej sytuacji człowiek po prostu się zastanawia czy się śmiać czy płakać. To jakby ktoś obiecywał, że pomoże wam i kupi podręcznik oraz ćwiczenia z załóżmy geografii do szkoły, których w waszej okolicy nie ma, po czym okazałoby się, że kupił tylko podręcznik, chociaż całość kasy wziął i nie chciał oddawać, a wy byście mu przyznawali rację, bo i tak już tyle dla was zrobił. Po prostu nie trawię zachowania Ubi wobec graczy i jest to dla mnie wielkie rozczarowanie.


« Ostatnia zmiana: 01 Października 2011, 13:01:27 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #6082 : 01 Października 2011, 14:50:05 »
@Michał Ale obiecywali zrobić ekrany takie jak w H5, czy obiecali je ulepszyć. Bo to akurat wielka różnica :P.

Nie rozumiem czepiania się o żywiołaki, dla mnie błędem było robienie żywiołaków wody i światła x2, wystarczyły te w zamku. Po za tym zobaczymy jak będzie w finalnej wersji, może nas zaskoczą pozytywnie, lub negatywnie. Głowa do góry!


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6083 : 01 Października 2011, 15:12:47 »
@Michał Ale obiecywali zrobić ekrany takie jak w H5, czy obiecali je ulepszyć. Bo to akurat wielka różnica :P.

Nie rozumiem czepiania się o żywiołaki, dla mnie błędem było robienie żywiołaków wody i światła x2, wystarczyły te w zamku. Po za tym zobaczymy jak będzie w finalnej wersji, może nas zaskoczą pozytywnie, lub negatywnie. Głowa do góry!
W głosowaniu mieliśmy wyraźne pytanie czy chcemy ekranów miast, a nie czy chcemy ulepszenia obecnych ekranów. Już proszę Ciebie Hadrian nie broń Ubi, które ewidentnie teraz robi sobie z nas jaja. W związku z tym ja nie zamierzam w najbliższym czasie kupować H6, zwłaszcza gdy widzę takie podejście do fana. To jest po prostu niemożliwość co oni wyprawiają. Zwłaszcza, że dla mnie nie ma co czekać na finalną wersję, jeśli już teraz widać, że gra będzie przynajmniej częściowo lipna.

No i jeszcze taki edit odnośnie wypowiedzi Idariona, bo zapomniałem o tym wspomnieć, że nie wiem jak można wspominać o patchu 2.0 do Wiedźmina, który zawiera tak dużo fajnych dodatków specjalnie od twórców za darmo, podczas gdy Ubi wydałoby jak już takie ulepszenie w postaci dodatku, który pewno by kosztował co najmniej połowę ceny gry, jeśli nie więcej. Tu zaś widać też, po czym można poznać iż dana firma szanuje gracza lub ma go gdzieś.


« Ostatnia zmiana: 01 Października 2011, 15:14:48 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #6084 : 02 Października 2011, 21:53:18 »
Nie wiem po co te pretensje. Przecież Ubihole zapowiedziało jedynie, że pojawią się pełnoprawne ekrany miast i POSTARAJĄ SIĘ żeby znalazły się w wersji premierowej gry, a jeśli nie zdążą to w patchu. Nigdy nie mówili, że na pewno znajdą się one w grze wraz z jej wydaniem. Co do zmian w Sanktuarium to też nie było o nich mowy - tylko plotki, tak samo jak ze zmianą modeli żywiołaka światła i wody. Nie kryje, miałem cichą nadzieję, że otrzymamy ekrany miast z prawdziwego zdarzenia już w dniu premiery, no ale cóż... .


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6085 : 02 Października 2011, 23:27:34 »
Cytuj
Nie wiem po co te pretensje. Przecież Ubihole zapowiedziało jedynie, że pojawią się pełnoprawne ekrany miast i POSTARAJĄ SIĘ żeby znalazły się w wersji premierowej gry, a jeśli nie zdążą to w patchu. Nigdy nie mówili, że na pewno znajdą się one w grze wraz z jej wydaniem.

O ile się nie mylę, powiedzieli, że przesuwają premierę aby poprawić ekrany miasta. Więc rozumuje się samo przez się.
Zresztą, nie tyle chodzi tu o ekrany miasta, co o to - jak tu już powiedziano - że Ubi ciągle nas oszukuje. Wciska kity. Jak narazie nie jest najgorzej, choć dalej denerwująco. Jednak jeśli zamiast patchu dostaniemy płatne DLC, to się wk..wię. Ostatnio firmy popadają w różne skrajności, jedni oszczędzają na wszystkim i próbują wyłudzić pieniądze, a inni wręcz przeciwnie - zasypują fana mnóstwem gadżetów, o ile ten kupi oryginalną wersję. Niestety, Ubi zaczyna się zaliczać do tej pierwszej kolumny. Mogłoby się wzorować od wspomnianych już twórców Wiedźmina 2, którzy stworzyli kilka fajnych gadżetów przez które ma się chęć kupić oryginalną grę. Albo twórcy Mortal Kombat 9, Netherrealm Studio. Zapowiedzieli konkretną datę. Od razu powiedzieli, ile będzie postaci w grze (choć nie zdradzili od razu, jakie to będą). Bez owijania w bawełnę dodali, że zrobią postać dodatkową do kupienia. Nie przekładali terminów, gracze dostali pełną grę bez żadnych niedorobień. A po premierze twórcy zrobili kilkanaście DARMOWYCH kostiumów dla postaci (co prawda większość to jeden model w kilku różnych kolorach, ale mimo wszystko - całkowicie dali to za darmo) to jeszcze dodali cztery nowe, świetne postacie, które są owszem, płatne, ale w porównaniu do jakości to kosztuje po prostu grosze.
I to jest prawdziwa, świetna firma, która liczy się z klientem. Nie zasypuje płatnym badziewiem, nie przekłada nic i nie kręci, tylko wydaje świetny produkt w terminie i pokazują, że liczy się dla nich ich opinia. I w moim przypadku to podziałało, sposób postępowania Netherrealm Studio sprawił, że - głównie właśnie ze względu na MK9 - przerzuciłem się z przerobionego X'Boxa (na którym grałem w spiracone MK9) na oryginalnego PS3 (i kupiłem od razu MK9). Teraz nawet głupio mi, że piraciłem produkt tej firmy. W przypadku Heroesa zdążyłem już kupić H6 kiedy premiera była przełożona raz, a nie aż trzy razy. Teraz zaczynam żałować tego kupna, gdyż patrząc na politykę Ubi z czystym sumieniem ściągnąłbym H6.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
EvilMan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zobacz profil
« Odpowiedz #6086 : 03 Października 2011, 08:20:22 »
Z informacji jaka jest zamieszczona na stronie kwasowej komnaty http://www.h6.acidcave.net/
"Wszyscy się zgadzamy z faktem, że ekrany miast muszą być poprawione, lecz nie będziemy mogli tego zmienić przed premierą gry, jednak możemy was zapewnić, że zmienienie tego jest na szczycie naszej listy rzeczy do zrobienia w planie wsparcia gry po jej wydaniu."
Także wynika z tego, że premiera nie jest zmieniona a z patchem wejdzie dopiero wprowadzenie zmian w oknach miast i nie ma pewności czy uda im się go wydać na dzień premiery.


IP: Zapisane
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6087 : 03 Października 2011, 11:32:14 »
Szkoda, że Ubi tak dziwnie postawiło sprawę. Faktycznie fani mogą czuć się oszukani i zdenerwowani w tym i ja. Jeśli oczywiście tak było, że przesunięcie premiery było podyktowane głównie zmianą ekranu miast. I chyba głównie tu jest problem. Ja sam prywatnie, nie płaczę, że tych ekranów miast nie ma, gdyż nie jest to element gry dla mnie ważny. Wręcz przeciwnie, pomysł z takimi ekranami miast pierwotnie przyjąłem optymistycznie.


IP: Zapisane

Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6088 : 04 Października 2011, 17:50:36 »
http://www.puppetworks.eu/#/work/might-and-magic-heroes-6-game

Dzisiaj udostępniono filmiki z licznymi animacjami.
I przyznać muszę, chociaż BlackHole zachowuje się skandalicznie, to grafiki są po prostu cudne. Widać dbałość o szczegóły, a w animacji Yumy się po prostu zakochałem. Nawet te Źródlane Duszki wyszły bardzo ładnie. Jedynie Sukkuby i Anioły nie za dobrze wyglądają, ale oprócz tego - mistrzowska sztuka. Zarówno od strony grafików, jak i speców od animacji. Szkoda mimo wszystko, że ekranów miast na obecną chwilę nie ma poprawionych, choć o czym innym mówiło BlackHole, ale trudno. Pozostaje tylko czekać do 13.10.2011.

A tak btw, w dodatkowych 'zabawnych' animacjach pokazali Blask Chwały bez tego światła, i muszę przyznać, że wygląda lepiej gdy nie ma tych świateł i nie lewituje jej tak wszystko. Co prawda Blask Chwały właśnie powinien błyszczeć, ale ogółem model niebłyszczącego Blasku może być świetnym modelem nowej jednostki.


« Ostatnia zmiana: 04 Października 2011, 17:57:40 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6089 : 04 Października 2011, 19:55:09 »
Hadrian, Hadrian, Hadrian.... to ostatnie na pewno nie jest jednostką i tym bardziej Bezimiennych. To katapulta i to nekromantów.
Natomiast ten "łysy" stworek to jest żywiołak powietrza bez wiru i atakującego bezpośrednio przeciwnika.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 403 404 405 [406] 407 408 409 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry