Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 421 422 423 [424] 425 426 427 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036693 razy)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6345 : 26 Listopada 2011, 13:02:00 »
Ej, czemu tylko Kwasowa Grota i Jaskinia Behemota może brać udział w ich konkursie literackim? Też bym chciał wziąć udział. To nie jest fair. W czym Tawerna jest gorsza od Acidcave? JareQ wytłumacz.

Z Tobą człowieku jest wszystko dobrze? Gdzie tutaj widzisz coś nie fair? Kwasowa i Jaskinia organizują konkurs na swoich serwisach, to oni mają nagrody. Z jakiej racji mieliby robić konkurs dla tawerny, czyli konkurencji?


IP: Zapisane
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #6346 : 26 Listopada 2011, 14:05:08 »
Nie chce być nie miły ale wystarczy umieć czytać.

5. Aby wziąć udział w konkursie, należy założyć konto w którymś z serwisów - jest to bezpłatne i trwa chwilę, a pomoże przy ogłaszaniu wyników. Pomoże również w zadawaniu pytań w przypadku wątpliwości co do kwestii związanych z punktem 4. regulaminu.

Więc w czym jest problem? :rolleyes:


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6347 : 27 Listopada 2011, 14:08:59 »
Hmm... mam takie pytanie. Zauważył ktoś, że dodali kilka nowych scenek do kampanii Twierdzy? Bo dzisiaj postanowiłem zagrać w nią od nowa tym razem jako bohaterem-magiem i od Łez. I jak pokonałem już Markusa, to moim oczom ukazała się scenka jak Strzelec Wyborowy rozmawia z Iriną stojącą za kratami, po czym nagle strzała  trafia w Strzelca i zza drzwi wychodzi Sandor wraz z Kraalem. Scenkę tę ujrzałem pierwszy raz na oczy, i pamiętam, że poprzednio pojawiało się po prostu okienko dialogowe, bez scenki.
W drugiej misji też takie coś się pojawiło. Po pokonaniu wojsk Gerharta, już po przybyciu na wyspę pojawiało się okienko dialogowe, że Sandor pyta się Kraala, co to było (bo statek, którym przybyli, został zatopniony), a Kraal odpowiedział, że cyklopy (i je opisał). A teraz, jak pokonałem armie Inkwizytora, demko się pojawiło jak cyklopy (a właściwie katapulty Twierdzy) zatapiają statek, i wówczas też Sandor się pyta, co to było, a Kraal mówi to, co dawniej.
Ktoś widział wcześniej te demka? Czy po prostu mi się zdaje, a one od zawsze tam były?


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
jokerkara

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #6348 : 27 Listopada 2011, 14:24:56 »
Ja te scenki miałem od początku, więc to nic nowego. Nie wiem tylko, czemu dopiero za drugim razem się u Ciebie wyświetliły, a za pierwszym nie.


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #6349 : 27 Listopada 2011, 15:20:52 »
Możliwe że to zależy jaką drogą się gra lub czy bohater to mag czy wojownik ale to tylko moje domysły gdyż chwilowo gram w multi.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6350 : 27 Listopada 2011, 16:48:14 »
Nie wiem... to by było jednak głupie, jakby dwa demka nie mające nic z tym wspólnego od tego zależały. Albo może jednak mi się coś popieprz.ło? Ale... przysiągłbym, że dawniej to były okna dialogowe, a te demka - choć znam ich treść - to widziałem pierwszy raz na oczy.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6351 : 27 Listopada 2011, 19:35:37 »
Ja też tak miałem, a grałem jako barbarzyńca i poszedłem ścieżką krwi.
Te filmiki już były, więc nie zależą ani od rodzaju i ścieżki bohatera.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6352 : 27 Listopada 2011, 20:16:15 »
Są jakieś wiadomości w sprawie patchy albo łatek? Trochę wypadłam z obiegu i nie wiem co się dzieje.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6353 : 27 Listopada 2011, 21:06:52 »
Dobra. Czyli mi się musiało coś popiep..yć.
Cytuj
Są jakieś wiadomości w sprawie patchy albo łatek? Trochę wypadłam z obiegu i nie wiem co się dzieje.

Ja niedawno zauważyłem, że wgrał mi się automatycznie patch. Nie zauważyłem jakichś większych zmian poza tym, że Yuki-Onna ma jakąś świecącą głowę. Poza tym zauważyłem, że poprawili Kirinowi jego zdolność. Płynniej idzie animacja lotu Kirina, poza tym zauważyłem, że jego chmurne ślady zostają tylko na jedną turę, a wejście w nie je usuwa.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6354 : 28 Listopada 2011, 18:14:39 »
Dobra. Czyli mi się musiało coś popiep..yć.
Cytuj
Są jakieś wiadomości w sprawie patchy albo łatek? Trochę wypadłam z obiegu i nie wiem co się dzieje.

Ja niedawno zauważyłem, że wgrał mi się automatycznie patch. Nie zauważyłem jakichś większych zmian poza tym, że Yuki-Onna ma jakąś świecącą głowę. Poza tym zauważyłem, że poprawili Kirinowi jego zdolność. Płynniej idzie animacja lotu Kirina, poza tym zauważyłem, że jego chmurne ślady zostają tylko na jedną turę, a wejście w nie je usuwa.
O dzięki... spróbowałam włączyć grę, ale chyba się nic nie ściągnęło... może później sprawdzę :)


IP: Zapisane
Zares

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #6355 : 29 Listopada 2011, 12:49:25 »
Cytuj
(...) poza tym zauważyłem, że jego chmurne ślady zostają tylko na jedną turę, a wejście w nie je usuwa.
Przecież tak było od bardzo dawna.
Wie ktoś coś więcej o tym patchu, co zmienił?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6356 : 29 Listopada 2011, 14:41:34 »
Na pewno nie. Tu już na 100% jestem pewien, że chmurne ślady Kirina zostawały. Przynajmniej w początkowych wersjach. Pamiętam bowiem walkę z Królową Roju - wówczas okrążenie całego bossa sprawiało, że wokół niego była mgła i moje jednostki całą walkę w niej tkwiły zaś ona nie znikała. Walczyłem z nią gdzieś tak dwa/trzy dni po premierze H6.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6357 : 01 Grudnia 2011, 21:35:32 »
Jak dobrze, że wychodzi w końcu nowa łatka. Wreszcie cerbery nie będą głównym celem ataku!


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6358 : 02 Grudnia 2011, 00:29:45 »
15 i 16 grudnia odbędzie się ciekawe wydarzenie - przy odrobinie szczęścia i wysiłku będzie można zmierzyć się z twórcami gry poprzez tryb duel. Wcześniej trzeba zrobić dowolną pracę, pokazującą czemu to właśnie Ty masz stanąć naprzeciw producentowi. Ja swój projekt już mam, a o jego realizacje postaram się jutro...

Więcej informacji tutaj - http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_313_zagraj-z-tworcami-gry.html


« Ostatnia zmiana: 02 Grudnia 2011, 00:32:32 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
krx1988

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27

Zobacz profil
« Odpowiedz #6359 : 02 Grudnia 2011, 15:58:23 »
Jak dobrze, że wychodzi w końcu nowa łatka. Wreszcie cerbery nie będą głównym celem ataku!
sorry, ale cerber to jest jedna z pierwszych jednostek do wyeliminowania jak się gra z Demonami... Może głupie AL przestanie je eliminować, ale dobry gracz będzie wiedział co z nimi zrobić :P


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 421 422 423 [424] 425 426 427 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.106 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry