Może zmiana developera wyjdzie hirołsom na dobre? Świeże spojrzenie, brak sentymentu, sami rozumiecie
? Co do jednostek Nekropolis to wystarczą małe szlify, na pewno przyda się osłabienie:
Ghouli - tu osłabiłbym ich odporność bardziej niż obrażenia, mimo wszystko Nekropolis potrzebuje jakiegoś ofensywnego frontlinera.
Wampirów - najpotężniejsza jednostka w grze bez wątpienia. Nie wiem na ile tę sytuację zmieni osłabienie Masowego Wysysania Życia czy generalne poprawki osłabiające magiczny potencjał bohaterów Mocy (nie jestem pewien czy to też zapowiadali ale ja bym coś takiego spróbował wprowadzić). Na pewno jednak Wampiry + Arachne (nawet odbugowane) + bohater Mocy 1 lvl Krwi + Wysysanie życia + Nekromancja prowadzą do absurdalnej potęgi tej jednostki, która staje się delikatnie rzecz ujmując nie do zdarcia i to już w okolicy 5-6 tygodnia gry. Brrrr...
- Tkaczki Przeznaczenia. Ta dowolność formy jest naprawdę sporą zaletą. Dodatkowe dwie zdolności aktywowane i dwie pasywne powinny nieść za sobą mocne osłabienie głównych atrybutów jednostki jak atak/życie itd. Niestety tak się nie dzieje i mimo świetnych zdolności ma jeszcze świetne statystyki no i... strzela. Groza...
W przeciwieństwie do części z Was nie uważam, że Lisze potrzebują znaczącego osłabienia. Moim zdaniem to właśnie one powinny stanowić główną siłę rażenia Nekropolis. Natomiast wraz jak inne jednostki będą osłabiane nie osłabiałbym Lamasu, które do silnych nie należą, również ich rozmiar nie ułatwia wskrzeszania Nekromancją na poziomie 4.
Pozwolę sobie jeszcze zwrócić Waszą uwagę na jedną, najbardziej pokrzywdzoną jednostkę gry - Cerbery. Zastanawiałem się kiedyś co sprawia, że Cerbery są tak straszliwie do dupy. Doszedłem do wniosku, że wpływa na to ich rozmiar. Nie ma innej jednostki szeregowej 2x2. Oczywiście w sposób prosty przekłada się to na przeżywalność Cerberów. Ma to również niezauważalną zaletę - ich trójgłowy atak atakuje 4 a nie 3 pola, jakby to miało miejsce gdyby zajmowały 1 kwadrat. Moim zdaniem Cerberom należy zwiększyć odporność, przyrost (+1 lub +1 i dodatkowe +1 po ulepszeniu), inicjatywę (+5 lub +10) i koszt (przynajmniej o 25%). Inferno jest frakcją do której taka bysiorowata jednostka jaką jest (z wyglądu) Cerber najbardziej pasuje.
Ciekawe jak rozwiążą kwestię Matek Roju, których zdolność do rozrodu jest bez sensu, bo nikt ich nie atakuje i nie mają okazji się wykazać swoją większą liczebnością. Może atak w zwarciu z pełną mocą i rozszerzenie zasięgu do 100%?