Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 443 444 445 [446] 447 448 449 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036693 razy)
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6675 : 17 Maja 2012, 17:37:43 »
- Reduction of power for Necropolis units

- Increase of power for Inferno units

- Increase of power for Luck in general, by increasing creature luck values, especially for Inferno

TAK TAK TAK TAK TAK! Wreszcie! Wracam do gry! :D (od następnego patcha)


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #6676 : 19 Maja 2012, 11:34:55 »
Czemu osłabiają jednostki Nekropolii, przecież one wcale nie są jakoś specjalnie mocne :niepewny:.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #6677 : 19 Maja 2012, 12:28:49 »
Może i nie są ale mają najwięcej możliwości wskrzeszania i przez to ich liczebność wzrasta a co za tym idzie powinny być słabsze.

Mi się podoba zmiana obrony. Dotychczas wszystkie jednostki miały zbliżone wartości i tylko bohater definiował czy bardziej w fizyczną czy magiczną idziemy. Teraz jednostki będą się nadawały do walki z różnymi przeciwnikami.

Nie podoba mi się tylko osłabianie leczenia sióstr i bohatera. Te dwie umiejętności już są mało przydatne. Siostry u mnie częściej do boju idą niż leczą a leczenie wcale bardzo nie pomaga. Do zmian jeszcze by się nadało ograniczenie masowego wyssania do 1 użycia na walkę albo zwiększenia CD do jakichś 5-6 tur. Ten czar jest strasznie przekoksany. To samo się tyczy pułapki czasu. Ogólnie to mogliby zwiększyć moc zaklęć ale ograniczyć masówki do 1-2 rzutów na walkę a im mocniejszy czar tym dłuższy CD. Np. takie słabiaki jak sopel lodu 1-2 tury, zaś wszelkie pułapki czasu, wyssania itd 5-6 tur. To by dodało nieco więcej strategii gdyż trzeba by również myśleć przy rzucaniu czarów. Teraz wystarczy spamować wyssaniem i kilkoma innymi i to wystarczy.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6678 : 19 Maja 2012, 13:41:15 »
Dobrze, że inferno wzmocnią, ale szczerze przydałoby się to również twierdzy. Mimo to fajnie, że patch 1.5 zajmie się balansem, czyli że błędy zostały naprawione w większości. Nadal będę czekał na nowe ekrany miast, "nad którymi pracują". Nie podoba mi się ograniczenie leczenia i wskrzeszania. Często właśnie te zaklęcia ratowały siostry lub gryfy. Mam nadzieję, że to nie będzie drastyczne osłabienie, by balans nie poszedł w drugą stronę.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6679 : 19 Maja 2012, 17:34:12 »
Może zmiana developera wyjdzie hirołsom na dobre? Świeże spojrzenie, brak sentymentu, sami rozumiecie ;) ? Co do jednostek Nekropolis to wystarczą małe szlify, na pewno przyda się osłabienie:
Ghouli - tu osłabiłbym ich odporność bardziej niż obrażenia, mimo wszystko Nekropolis potrzebuje jakiegoś ofensywnego frontlinera.
Wampirów - najpotężniejsza jednostka w grze bez wątpienia. Nie wiem na ile tę sytuację zmieni osłabienie Masowego Wysysania Życia czy generalne poprawki osłabiające magiczny potencjał bohaterów Mocy (nie jestem pewien czy to też zapowiadali ale ja bym coś takiego spróbował wprowadzić). Na pewno jednak Wampiry + Arachne (nawet odbugowane) + bohater Mocy 1 lvl Krwi + Wysysanie życia + Nekromancja prowadzą do absurdalnej potęgi tej jednostki, która staje się delikatnie rzecz ujmując nie do zdarcia i to już w okolicy 5-6 tygodnia gry. Brrrr...
- Tkaczki Przeznaczenia. Ta dowolność formy jest naprawdę sporą zaletą. Dodatkowe dwie zdolności aktywowane i dwie pasywne powinny nieść za sobą mocne osłabienie głównych atrybutów jednostki jak atak/życie itd. Niestety tak się nie dzieje i mimo świetnych zdolności ma jeszcze świetne statystyki no i... strzela. Groza...

W przeciwieństwie do części z Was nie uważam, że Lisze potrzebują znaczącego osłabienia. Moim zdaniem to właśnie one powinny stanowić główną siłę rażenia Nekropolis. Natomiast wraz jak inne jednostki będą osłabiane nie osłabiałbym Lamasu, które do silnych nie należą, również ich rozmiar nie ułatwia wskrzeszania Nekromancją na poziomie 4.

Pozwolę sobie jeszcze zwrócić Waszą uwagę na jedną, najbardziej pokrzywdzoną jednostkę gry - Cerbery. Zastanawiałem się kiedyś co sprawia, że Cerbery są tak straszliwie do dupy. Doszedłem do wniosku, że wpływa na to ich rozmiar. Nie ma innej jednostki szeregowej 2x2. Oczywiście w sposób prosty przekłada się to na przeżywalność Cerberów. Ma to również niezauważalną zaletę - ich trójgłowy atak atakuje 4 a nie 3 pola, jakby to miało miejsce gdyby zajmowały 1 kwadrat. Moim zdaniem Cerberom należy zwiększyć odporność, przyrost (+1 lub +1 i dodatkowe +1 po ulepszeniu), inicjatywę (+5 lub +10) i koszt (przynajmniej o 25%). Inferno jest frakcją do której taka bysiorowata jednostka jaką jest (z wyglądu) Cerber najbardziej pasuje.

Ciekawe jak rozwiążą kwestię Matek Roju, których zdolność do rozrodu jest bez sensu, bo nikt ich nie atakuje i nie mają okazji się wykazać swoją większą liczebnością. Może atak w zwarciu z pełną mocą i rozszerzenie zasięgu do 100%? ;>


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Voymir
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Per Mortis Ad Gloria!

Zobacz profil
« Odpowiedz #6680 : 19 Maja 2012, 17:53:31 »
- Reduction of power for Necropolis units

- Increase of power for Inferno units

- Increase of power for Luck in general, by increasing creature luck values, especially for Inferno

TAK TAK TAK TAK TAK! Wreszcie! Wracam do gry! :D (od następnego patcha)

Do luftu z takimi zmianami, chcą osłabić moją ulubioną frakcję, nosz kurde...
Chociaż z tym szczęściem to ciekawy pomysł nawet, tylko martwi mnie, że zwłaszcza Inferno na tym skorzysta...


IP: Zapisane
Audaces Fortuna Iuvat!
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6681 : 19 Maja 2012, 19:23:58 »
Do luftu z takimi zmianami, chcą osłabić moją ulubioną frakcję, nosz kurde...
Chociaż z tym szczęściem to ciekawy pomysł nawet, tylko martwi mnie, że zwłaszcza Inferno na tym skorzysta...
To bardzo dobrze - nekropolia jest niezwykle potężną frakcją, przede wszystkim dzięki Nekromakcji, ale również dzięki nieproporcjonalnie dobrym jednostkom, np. Tkaczkom Przeznaczenia. A dobrze, że Inferno podnoszą szczęście, bo szczęście to klucz do Bramy, z której w "Szóstce" strasznie rzadko się korzysta, jeśli nie ma się Znaku Chaosu.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6682 : 19 Maja 2012, 19:48:13 »
Jak mogłem się nie odnieść do słów Mikera? :D

Popieram!

Przy czym ja bym pogłębił przepaść między magią bohaterów Mocy i magią bohaterów Magii. Przydałaby się również ZNACZNIE korzystniejsza progresja mocy czarów ofensywnych.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #6683 : 19 Maja 2012, 21:24:43 »
Może zmiana developera wyjdzie hirołsom na dobre? Świeże spojrzenie, brak sentymentu, sami rozumiecie ;)
Ja się bardziej boję, że zmiana nastawienia patchy z bugów na balans wynika z tego, że nowy team nie za bardzo wie, jak naprawiać kod gry...
Balans jest o tyle delikatną kwestią, że poza oczywistościami (boost inferno, stronghold, nerf necropolis, siła czarów ofensywnych itp.) każdy go widzi inaczej, a nie chciałbym, żeby zmiany z jednego patcha następny odkręcał. Także wolałbym, żeby najpierw naprawili to do czego wszyscy są zgodni - bugi.

No zobaczymy, wyszedł patch 1.4 (chociaż ciężko to nazwać patchem...), dostaliśmy kolejne obietnice i zapewnienia. Zobaczymy kiedy wyjdzie patch 1.5, kiedy i czy w ogóle dostaniemy ekrany miast i czy ogarną bugi i conflux przed wydaniem dodatku (na którego zapowiedź zapowiedzi wciąż czekamy ;D).


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #6684 : 22 Maja 2012, 21:33:24 »
Nie licz na patche ani dodatki w najbliższym czasie. Ubi zajmuje się teraz głównie assassins cread 3, duel of champions i riders czy jakoś tak więc jeszcze trochę poczekamy. Jak znam życie to nowa firma wydała ten patch tylko po to by udawać że coś już umieją zrobić z kodem gry bo w końcu wydali patch a tak naprawdę jeszcze gówno wiedzą (z góry przepraszam za określenie, mam nadzieje że nikogo nim nie urażę).


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #6685 : 05 Czerwca 2012, 09:34:57 »
Oto co umieścił Dark Dragon na Kwasowej:

http://www.acidcave.net/pyramid/fb_addon.jpg

Te targi, które mają się teraz odbyć będą chyba na prawdę ekscytujące... :D



IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Lolo197

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


Zobacz profil
« Odpowiedz #6686 : 05 Czerwca 2012, 10:02:47 »
Na konferencji Ubisoftu na e3 bylo tylko AC III, Far Cry 3, splinter cell: blcklist, Rayman Legends i jakies Watch Dogs. Mozna sie bylo spodziewac ze nic nie bedzie o Herosach.


IP: Zapisane
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6687 : 05 Czerwca 2012, 16:45:17 »
Na moje pytanie do "ubisoft polska" na facebooku, odnośnie premiery nowej frakcji do H6,  że nie przewidzieli tego na tych targach :(


IP: Zapisane
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6688 : 05 Czerwca 2012, 17:10:33 »
To prawda, szkoda, że nie opublikowali informacji o dodatku - może na Gamescomie je pokażą. W końcu na tych targach pojawiła się informacja o tym, że wyjdzie "Szóstka". Ja nie mam na co narzekać - opublikowano na E3 więcej informacji o dwóch najbardziej przeze mnie oczekiwanych grach - "Raymanie Legends" i "ACIII".


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #6689 : 07 Czerwca 2012, 13:22:08 »
Cytuj
    Hello Heroes,

    Heroic Corner community has asked us some questions about the next patch, partnership with Limbic, townscreens etc.
    We are glad to let you know that "This week we will communicate about the patch 1.5 (don’t miss this information on all of our official channels). As you’ll see, it’s a big one: it will bring balance changes, compatibility of on-line/off-line changes and more."

    Check out the full Q&A in English to learn even more here!

http://heroes.ag.ru/h6/qa/eng/


No zobaczymy co z tego wyjdzie ;D




IP: Zapisane
Strony: 1 ... 443 444 445 [446] 447 448 449 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.075 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry