Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 445 446 447 [448] 449 450 451 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036613 razy)
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #6705 : 08 Czerwca 2012, 18:56:55 »
Nie liczyłbym na nowe zamki w bliższym czasie. Limbic Entertainment to chyba za małe studio aby mogło stworzyć porządny dodatek do HVI, nawet jeśli jakieś podwaliny do niego uczyniło jeszcze Black Hole. Zostali oni na szybko zatrudnieni głównie po to by usprawnić grę. Myślę, że Ubi poszuka jakiejś większej firmy i gdy sytuacja się ustabilizuje, zaczną tworzyć dodatki. Narazie czekamy na ekrany, na 1.5. Dajmy trochę czasu producentom, bo i tak pewnie przed 2013 nie wydadzą rozszerzenia.


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #6706 : 08 Czerwca 2012, 19:24:10 »
Wygląda na to że w najbliższym czasie naprawdę mogą być wydane ekrany miast. Cieszy mnie to bardzo jednak mam żal że nie będzie to dodatek.


IP: Zapisane
Lolo197

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


Zobacz profil
« Odpowiedz #6707 : 08 Czerwca 2012, 20:14:51 »
Dobrze, że ekrany są coś a'la w trójce bo w V były okropne.


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6708 : 08 Czerwca 2012, 21:11:02 »
Dobrze, że ekrany są coś a'la w trójce bo w V były okropne.
Z tym to się zgodzę, ale nie są one tak potrzebne jak np. dodatkowe postacie, mapy stwory w grze, by była bardziej urozmaicona


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #6709 : 08 Czerwca 2012, 21:43:55 »
Najpierw niech doprowadzą podstawkę do jak najlepszego stanu a dopiero później niech myślą o dodatkach. Oczywiście zależy mi na nowych zamkach, jednostkach, mapach, itp., ale zdaję sobie sprawę z tego jak wygląda na dzień dzisiejszy sytuacja i boję się, że jeśli dodatek wyjdzie za szybko, to może być po prostu poniżej naszych oczekiwań.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #6710 : 08 Czerwca 2012, 21:50:44 »
Dobrze, że ekrany są coś a'la w trójce bo w V były okropne.
:haha: Nazywasz ruchome obiekty, pełne szczegółów i detali, bardzo klimatyczne słabymi. Do dziwnych, nudnych i ze słabą muzyką, ekranów z 3? Ten hejting na prawdę mnie dobija..

Wrócę jednak do tematu. Ekran miasta dobry, no ale to nie to samo co w H5. Ale chętnie sam zobaczę je w grze ^_^




IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6711 : 08 Czerwca 2012, 22:55:14 »
Ekran miasta dobry, no ale to nie to samo co w H5.
Zobaczyłeś tylko 1/5 szkicu ekranu miasta jednej frakcji. Radzę jeszcze trochę poczekać na wysuwanie tak odważnych wniosków.

Pierwszy dodatek do H5 wyszedł w odstępie 6 miesięcy od premiery podstawki. Mamy jakieś 7 miesięcy po premierze H6, a tym czasem Ubi, dla zwykłych graczy, dalej nie podało żadnych szczegółów odnośnie rozszerzenia.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #6712 : 09 Czerwca 2012, 00:22:19 »
Mi się jednak bardziej podobał ekran miasta z V niż ten VI-owy. Brakuje mi tej opcji oglądania detali miasta... A co do wydania dodatku to bym też tak nie szkalował Ubi bo generalnie teraz mają tyle gier na przygotowaniu, że pomimo masy zespołów mają pełne ręce roboty (śmiem tak twierdzić...).


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6713 : 09 Czerwca 2012, 09:39:30 »
Przez ilość grafiki bezsensownej w Heroes 5 w miastach nie skupili się na ważnych animacjach i ich różnorodności. Bo po co jednostka w oczekiwaniu na ruch ma np. podnosić miecz i skakać, mogła by coś więcej robić (to tylko przykład).


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6714 : 09 Czerwca 2012, 10:22:01 »
Cytuj
Przez ilość grafiki bezsensownej w Heroes 5 w miastach nie skupili się na ważnych animacjach i ich różnorodności. Bo po co jednostka w oczekiwaniu na ruch ma np. podnosić miecz i skakać, mogła by coś więcej robić (to tylko przykład).

No właśnie, po co. Od razu przeogromna różnica, jeśli by podniósł miecz. Ale nie, zamiast tego skupili się na bezsensownych grafikach w miastach. Mogliśmy przecież klasycznie wrócić do statycznych widoków z trójki zamiast prezentować uniwersalne graficznie, dynamiczne wyglądy. Przez to w boju jakiś rycerzyk nie pomacha sobie mieczem i nie poskacze, bo przecież walka na tym właśnie wygląda, że czekamy i patrzymy jak się jednostki ruszają.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6715 : 09 Czerwca 2012, 10:52:08 »
Ale same animacje dodawały realistyczności, a w miastach nikt nie zwracał uwagi na detale budynków i nikt się nie bawił 3D, tylko korzystał ze skrótów.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #6716 : 09 Czerwca 2012, 11:48:44 »
Ale same animacje dodawały realistyczności, a w miastach nikt nie zwracał uwagi na detale budynków i nikt się nie bawił 3D, tylko korzystał ze skrótów.

Czy ja wiem? Z całego H3 jedyną animacją, jaką kojarzę (tego typu oczywiście) to Gnoll, co wznosił głowę do góry i otwierał pysk.
Poza tym, o ile wiem pola bitew są od tego, aby tam się naparzać, więc do pierdółek nie ma co się doczepiać. Z kolei ekrany miast właśnie są po to, by ładnie wyglądały. Ty zaś sądzisz, że w miastach nikt nie zwraca uwagi na detale. Nie kumam takiej logiki. To jak uznać, że auto to może być najprostsze jakie się da, bo na detale wizualne nikt uwagi nie zwróci, za to silnik koniecznie powinien być przyozdobiony.
Jeśli nie chcesz się bawić w detale i korzystać ze skrótów, to proponuję obecne ekrany miast H6 ;). Tam też nikt w detale się nie bawił, i wszystko jest tam ukazane skrótowo.

Btw. kolejny fragment puzzli jest na acidcavie, w dziale jednostek Sanktuarium.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #6717 : 09 Czerwca 2012, 13:17:48 »
Detale w mieście jak najbardziej na tak ale żeby nie było powtórki z piątki czyli ładowania się parę minut ekranu. W trójce można sobie podziwiać miasto (mimo iż w 2D to nadal nieźle się prezentowały), szybko wejść i wyjść jeśli nie zależy nam na widokach a na czasie. W piątce trzeba było wyłączyć animację kamery latającej po mieście, czekać aż wszystko się załaduje (nie raz 3 minuty miasto maiłem bez obiektów i tekstur co bardziej psuło efekt niż 2D) ale przyznam, że czasem jak już się rozbuduję to obracam sobie kamerką i podziwiam jednak to się zdarza rzadko. Przeważnie nawet na miasto uwagi nie zwracam tylko wchodzę jednostki kupić.

Powiem tylko tak, żadne efekty, wodotryski nie są ważniejsze od siebie gdyż wszystko ot tylko efekty. Najważniejsza jest płynność gry. Jak mam czekać aż się miasto załaduje żeby tylko jednostki kupić to dziękuję za takie miasta bo więcej mnie to irytować będzie jak sprawiać przyjemność. Dlatego ja z tego co już w układance zobaczyłem widzę, że miasta mi się podobać będą. Jak komuś będzie jeszcze mało to niech wróci do piątki i będzie po sprawie.

A co do układanki to ma ktoś wszystkie puzzle odnalezione? Ja znalazłem z 8 i nie mam zbytnio czasu na szukanie dalej a chętnie bym zobaczył co dotychczas widać.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6718 : 09 Czerwca 2012, 13:56:35 »
Detale w mieście jak najbardziej na tak ale żeby nie było powtórki z piątki czyli ładowania się parę minut ekranu.

Ludzie... to jest tylko 1/5 szkicu z którego praktycznie nic nie wynika. To jedynie ogólny zarys ekranu miasta. W praktyce kolory będą się prezentować inaczej, będą efekty typu: jakiegoś blasku zza/w budynku, ruszającej się jakieś części budynku itp. - tak jak np. w H4.

Gadanie o tym, czy są ładne, czy nie, jest w tym momencie po prostu śmieszne.

http://postimage.org/image/uh6j1ozkj/ - tu masz układankę.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6719 : 09 Czerwca 2012, 14:41:03 »
Detale w mieście jak najbardziej na tak ale żeby nie było powtórki z piątki czyli ładowania się parę minut ekranu. W trójce można sobie podziwiać miasto (mimo iż w 2D to nadal nieźle się prezentowały), szybko wejść i wyjść jeśli nie zależy nam na widokach a na czasie. W piątce trzeba było wyłączyć animację kamery latającej po mieście, czekać aż wszystko się załaduje (nie raz 3 minuty miasto maiłem bez obiektów i tekstur co bardziej psuło efekt niż 2D) ale przyznam, że czasem jak już się rozbuduję to obracam sobie kamerką i podziwiam jednak to się zdarza rzadko. Przeważnie nawet na miasto uwagi nie zwracam tylko wchodzę jednostki kupić.
Wiesz, ja nie mam nie wiadomo jakiego komputera, a ładowanie się ekranu miasta w piątce zajmuje pare sekund. Więc być może czas skończyć się żalić na gre i przejść w końcu na lepszy sprzęt?

Co do ekranów w H6 to wyobrażałem sobie, że będą takie jak w 5, a nawet lepsze ale takie w 2d też mi się podobają. Jedyny powód by nie patrzyć na nie przychylnym okiem wynika z faktu, że jest to bardziej fakt pójścia na łatwiznę Ubisoftu, który w końcu pod naciskiem graczy się ugiął niż pomysłu by powrócić do starych bo może wywrze to pozytywne wrażenia na graczu.

Cytuj
Ludzie... to jest tylko 1/5 szkicu z którego praktycznie nic nie wynika. To jedynie ogólny zarys ekranu miasta. W praktyce kolory będą się prezentować inaczej, będą efekty typu: jakiegoś blasku zza/w budynku, ruszającej się jakieś części budynku itp. - tak jak np. w H4.

Gadanie o tym, czy są ładne, czy nie, jest w tym momencie po prostu śmieszne.
Tu akurat popieram Grownocka, bo cała prawda jak się prezentują ekrany miast wyjdzie w praktyce, gdzie będą juz ze wszystkimi efektami na ekranach naszych monitorów.


« Ostatnia zmiana: 09 Czerwca 2012, 14:51:13 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 445 446 447 [448] 449 450 451 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry