Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 470 471 472 [473] 474 475 476 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036618 razy)
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #7080 : 13 Lipca 2012, 22:50:52 »
wrociłem po miesiacach do hmm 6 i pytam czy którys patch pozwolił wreszcie na reset profilu, tak by kampanie móc zaczac na "świeżo"?


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« Odpowiedz #7081 : 13 Lipca 2012, 22:56:57 »
Haha, ale jajca  ;D. Na heroes community przybywa coraz więcej nowych bugów po patchu 1.5. Nie dość, że zrąbali savy ( co prawda je naprawili ale takie cos nie powinno miec miejsca) to teraz mamy nowe bugi. To się nazywają "programiści". Każdy nowy patch to nowe bugi. Gratuluję całemu Ubisoftowi za zrąbanie tak pięknej serii. Boje się myśleć co będzie gdy ta gra będzie chulała na patchu 1.7 ^^. Dla przykładu - zaklęcie rozpacz teraz zamiast odbierac morale to je zwiększa. Mieli tyle czasu a jeszcze bardziej zrąbali sprawe. Profesjonaliści :).

Gdyby ktoś chciał się pośmiać to proszę bardzo - http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37804&pagenumber=1


Samego dodatku piraci z dzikiego morza ( nazwa iście HIROŁSOWA :D ) nie zamierzam kupić. Nie wydam 40 zł na dodatek który ma 2 mapy, pare duperelków a ptakiem gromu jest zmieniony model feniksa. Przecież Ubisoft wie jak bardzo to lubimy i po mizu kami i ajglaji zafundowali nam nastepny taki sam model.

Zapłaciłem za produkt, który 9 miesięcy po premierze nie jest jeszcze dopracowany do perfekcji, śmiech na sali.

Życzę całemu Ubisoftowi i tym śmiesznym ludziom żeby jak najszybciej zbankrutowali a seria Heries została oddana wreszcie w jakieś odpowiedzialne ręce.


IP: Zapisane
Idarion

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 126


Amicus stultorum similis efficietur

Zobacz profil
« Odpowiedz #7082 : 14 Lipca 2012, 00:11:18 »
Haha, ale jajca  ;D. Na heroes community przybywa coraz więcej nowych bugów po patchu 1.5. Nie dość, że zrąbali savy ( co prawda je naprawili ale takie cos nie powinno miec miejsca) to teraz mamy nowe bugi. To się nazywają "programiści". Każdy nowy patch to nowe bugi. Gratuluję całemu Ubisoftowi za zrąbanie tak pięknej serii. Boje się myśleć co będzie gdy ta gra będzie chulała na patchu 1.7 ^^. Dla przykładu - zaklęcie rozpacz teraz zamiast odbierac morale to je zwiększa. Mieli tyle czasu a jeszcze bardziej zrąbali sprawe. Profesjonaliści :).

Gdyby ktoś chciał się pośmiać to proszę bardzo - http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37804&pagenumber=1


Samego dodatku piraci z dzikiego morza ( nazwa iście HIROŁSOWA :D ) nie zamierzam kupić. Nie wydam 40 zł na dodatek który ma 2 mapy, pare duperelków a ptakiem gromu jest zmieniony model feniksa. Przecież Ubisoft wie jak bardzo to lubimy i po mizu kami i ajglaji zafundowali nam nastepny taki sam model.

Zapłaciłem za produkt, który 9 miesięcy po premierze nie jest jeszcze dopracowany do perfekcji, śmiech na sali.

Życzę całemu Ubisoftowi i tym śmiesznym ludziom żeby jak najszybciej zbankrutowali a seria Heries została oddana wreszcie w jakieś odpowiedzialne ręce.

Jeden Heroes nie sprawi, że Ubisoft zbankrutuje. To nie jest żadna z ich głównych marek. Zresztą, sprzedaż Heroes'a była wysoka. W Polsce też (topka sprzedaży w empiku w pierwszych miesiącach), więc tak czy siak nie zbankrutują.
Co do błędów - nie da się zrobić czegoś nowego, by nie popsuć starego. Pewnie zrobią kolejne "poprawki do patcha" i będzie żyło się dalej...

Samego dodatku jeszcze nie kupiłem, z prostej przyczyny - wciąż męczę kampanię podstawki. :P Z początku myślałem, że sam dodatek będzie nic nie warty, ale z tego co widzę, został przyjęty z entuzjazmem.


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7083 : 14 Lipca 2012, 01:39:15 »
Jestem po kampanii z AP i przyznam, jestem dość średnio zadowolony. Owszem sam gameplay nie został zmieniony i grało się fajnie. Ekrany miast wprowadzone razem z patchem są fajne o tyle czas jaki poświęciłem na zaliczenie obu misji mnie powalił. W moim przypadku czas ten wyniósł bagatela 4 godziny... Dodam tylko dla uspokojenia - łatwy, włączona auto walka. ;) Historia nawet ciekawa, ale nie porywa, akurat intrygi z podstawki o wiele bardziej mnie porwały. :) Jakby nie patrzeć dla mnie, nie warto było wydać 33,99zł na ten dodatek:
- Na płycie dostałem masę rzeczy z których nie skorzystam(mimo tego że uwielbiam soundtracki, to niezbyt mam czas je ostatnio słuchać)
- Kod do Duel of Champions(jak to się piszę poprawnie to ja nie wiem) nie skorzystam raczej, bo niezbyt lubię karcianki i nie spodziewam się cudu po tej.
Jakby nie patrzeć Ubi dużo naobiecywało, a wyszło jak zwykle. Szkoda, bo liczyłem że dostaniemy coś ciekawego, a tak to pozostaje nam liczyć że wyjdzie jakiś pełnoprawny dodatek, który naprawdę wniesie coś fajnego do gry, a nie tak jak jest obecnie. Wspomnę tylko, że VARN jeszcze przede mną, może więc się miło zaskoczę, w każdym razie - to ostatnia linia obrony, żeby poczuł że warto było wydać niecałe 40zł na to. No i miłym gestem jest nowe menu główne. Dzięki pstryczkowi na dole ekranu możemy wybrać pomiędzy starym menu, a nowym z Crag Hackiem, które uważam za o wiele lepsze. Czegoś takiego mi brakuje w HOMM III i HOMM IV, aczkolwiek ta opcja nie zmienia mojego poglądu na to DLC. ;)


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #7084 : 14 Lipca 2012, 02:03:29 »
Kuźwa, czyli, mam rozumieć, że to są TYLKO dwie misje? Dwie!? Jestem negatywnie zdziwiony, sądziłem, że skoro to jest dodatek oparty na kampanii, to będzie miała co najmniej cztery - jak inne kampanie - misje, a najlepiej to jakby była z dwa razy dłuższa.

Teraz już mogę oficjalnie uznać: H6 upadło. Jak wychodziło, to jeszcze miałem nadzieję, że jakoś się to naprawi, zresztą, przez pierwsze tygodnie byłem tak podekscytowany że grałem w to większość dnia. Przez większość czasu broniłem hirków, teraz ze smutkiem przyznać muszę rację tym, którzy negatywnie go oceniali. Już sam brak nowej frakcji mnie zasmucił, ale nie to było najgorsze; bardziej mnie zdenerwowała jakość wykonania. Na przykład to, że chyba jedynym stworzonym całkowicie modelem jest... głowa Craga Hacka. I na tym kończy się nasza liczba nowości - wszystko inne już mieliśmy, a boss to zmieniony Feniks. Już nawet nie chciało im się zrobić reszty zbroi Craga, tylko wkleili ciało barbarzyńcy. A ekrany miast to także kiepsko zrobione dziwne coś co ciężko nazwać miastem. Ehh, jak sobie porównam to z H5, które de facto jest także dziełem Ubisoftu... Porównajmy chociażby Kuźnię z Piratami:
Kuźnia oferowała 3 kampanie po 5 misji, 7 (dobrze liczę, siedmiu?) nowych bohaterów, ok 8 scenariuszy, nowe artefakty, nową frakcję i kilka jednostek neutralnych.
Piraci oferują 1 kampanię dwumisjową, jeden scenariusz i ok 8 bohaterów. No i boss, który jest przerobionym feniksem.

A patrząc na to, iż gra jej non stop łatana a na każde poprawione błędy wkraczają następne, zaś Piraci prawie nic nam nie oferują, z żalem pozostaje mi powrócić do H5, które powstało w czasach, gdy Ubisoft jeszcze nie przyjął tej durnej polityki.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7085 : 14 Lipca 2012, 02:18:36 »
Porównajmy chociażby Kuźnię z Piratami:
Kuźnia oferowała 3 kampanie po 5 misji, 7 (dobrze liczę, siedmiu?) nowych bohaterów, ok 8 scenariuszy, nowe artefakty, nową frakcję i kilka jednostek neutralnych.
Piraci oferują 1 kampanię dwumisjową, jeden scenariusz i ok 8 bohaterów. No i boss, który jest przerobionym feniksem.
Trzeba pamiętać, że Piraci to dodatek DLC i kosztuje mniej niż pełnoprawny dodatek jakim była Kuźnia. Druga sprawa - u krasnali były 3 kampanie po 5 misji, a wszystkie totalnie nudne i beznadziejne. Kampania Craga to ciekawa, luźna przygoda z barwnymi postaciami - taki niedzielny film przygodowy, nie udaje czegoś czym nie jest.

Nie wiem czy słyszałeś, ale pełnoprawny dodatek też jest tworzony i powinniśmy usłyszeć o nim już niebawem - wprowadzi on Loch. Być może zobaczymy jeszcze kolejne rozszerzenie z nowym zamkiem, ale to zależy od sprzedaży tego z Lochem - słowa Erwana, "imperatora" tej marki.

Tutaj znajdziesz kompletną listę atrakcji, które wprowadza dodatek - http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_485_ogolne-informacje-o-pirates-of-the-savage-sea---dodatku-do-heroes-vi.html

TTTr96---> Dzięki za info, bardzo fajne to pirackie menu.


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2012, 02:23:47 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #7086 : 14 Lipca 2012, 08:19:17 »
Cytuj
Druga sprawa - u krasnali były 3 kampanie po 5 misji, a wszystkie totalnie nudne i beznadziejne.

Jak kto woli - mnie się podobały.

A co do ceny - z tego co wiem Kuźnia koło 6 dych kosztowała, oferując znacznie więcej niż kilku nowych bohaterów i dwumisjową kampanię.
Nie wspominając, iż przez sporą część gry czułem się, jakby chcieli wyżydzić jak najwięcej za jak najmniej. Jak już mówiłem, JEDYNYM chyba nowym modelem jest głowa Craga Hacka, a skoro już w H5 widzieliśmy wiele rozmaitych modeli, to mogliby stworzyć co najmniej pełną zbroję Craga, a najlepiej - stroje dla wszystkich bohaterów (byśmy nie musieli grać magiem w stroju szamana).
Nawet pirackie menu, choć nawet ładne, to świadczy o lenistwie twórców - zamiast stworzyć coś nowego, wsadzili kilka modeli i dali je pod jakimś ujęciem.

A tak btw, skąd OFICJALNE info o tym, iż pierwszym miastem ma być Loch? Czy uśmiech Erwana znaczy w środowisku graczy: "Nową frakcją będzie loch"?


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7087 : 14 Lipca 2012, 08:37:01 »
mi sie podoba bohater cyklop, szkoda, że do kupienia dopiero na platynowym, ale od czego jest edytor :D conflux (ten do żywiołaków) za bardzo sie świeci. nie wiem po co ludzie sie tyle czepiają. możliwe, iż do monitoru przykuwa mnie głównie obecność sanktuarium (kultura i architektura feudalnej japonii), ale jak dla mnie na poprawe czekają już tylko:
-nowe bronie rodowe na ołtarzu życzeń.
-nowe zwierzaki rodowe.
-i żeby wyżej wymienione latały koło bohatera, a nie końskiego zada.
-lekka poprawa ekranów miast przystani (wieża ajglaj jest krzywa), inferno (spływająca lawa jest statyczna, sale tortur są centralnie za domem wariatów czyli za nisko) i sanktuarium (przy zaznaczaniu targowiska podświetla sie krąg na skale wyżej, ratusz powinien wyglądać tak jak od zewnątrz, budynek do kenshi i kenseiów wygląda jak siedlisko 1 poziomu czyli jest za mało okazały i za mało duży)
-dodanie brakujących zasobów.
hmmm... może troche za dużo narzekam, ale to ostatnie zepsuło gre. T^T


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #7088 : 14 Lipca 2012, 10:44:17 »
Dla tych co się przerazili po zobaczeniu jaka zawartość jest tego "dodatku". Jakiś czas temu ja i ktoś jeszcze pisaliśmy, że to nie będzie zwykły dodatek a jedynie rozszerzenie, tak o żeby coś się działo przed dodatkiem z Lochem. To jest tylko kilka map (a dokładnie 3), Zwierzaczek rodowy, Broń rodowa, set, kilak umiejętności i osiągnięcia. Tak jak to ktoś napisał, jest to zwykle rozszerzenie w stylu Ikea dla The Sims 2 (nazwa Adventure Pack mówi sama za siebie). Cenowo również są do siebie zbliżone.

Nie mam pojęcia co będzie ale dodatek z Lochem będzie pewnie kosztował około 70-80 zł i będzie większa zawartość ale również cudów bym się nie spodziewał. Zapewne dostaniemy kampanię Lochu i to wszystko, jeśli chodzi o mapy.

Cytuj
-dodanie brakujących zasobów.
To, żeś palnął. Dostaliśmy kryształy smoczej krwi, które wyjaśniono fabularnie. Jeszcze z diamentów, siarki, rtęci i zwykłych kryształów nikt nie korzysta gdyż w zupełności wystarczają magiczne właściwości tychże Smoczych kryształów. Oczekujesz, że tak o wprowadzą sobie nagle stare zasoby? Poza tym nie rozumiem tego czepiania się o zasoby. Znacznie utrudnia to grę gdyż dużo ciężej jest teraz takowe zdobyć. Praktycznie wszystko poza podstawowymi budynkami wymaga kryształów i to w nie małej ilości.

Ja oczekuję większego balansu pomiędzy broniami oraz rozbudowania systemu petów.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #7089 : 14 Lipca 2012, 11:17:48 »
Ja mam nadzieję że w dodatku dostaniemy możliwość zdobycia wielu nowych broni i zwierzaczków rodowych, ponieważ to najciekawszy element Heroes VI - zdobywanie im kolejnych poziomów (zwierzaczkom też poziomy by się przydały). Najlepiej jak po dodaniu nowych miast (jeżeli dojdą) zaczną edytować stare misje i bohaterów (np. przyjaciela Craga z szamana w maga). Fajnie by było jak by dodali możliwość by większe zwierzęta mogły mieć własny atak lub stawały się "pojazdami" bohaterów (np. bohater nag dosiadający Hai-Ryu).


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7090 : 14 Lipca 2012, 13:25:54 »
A tak btw, skąd OFICJALNE info o tym, iż pierwszym miastem ma być Loch? Czy uśmiech Erwana znaczy w środowisku graczy: "Nową frakcją będzie loch"?

Powiedział to paru osobom rozmawiając z nimi w cztery oczy - w tym redaktorom serwisu gry-online.pl, a to nie jedyne wskazówki, zaglądaj na stronę główną - http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_358_loch-w-dodatku-do-heroes-vi.html, tu masz zebrane wszystkie informacje.


IP: Zapisane
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« Odpowiedz #7091 : 14 Lipca 2012, 13:49:30 »
Niech oni najpierw błędy naprawią a nie biorą się za tworzenie dodatku z nową frakcją. Loch wyjdzie pewnie po premierze patcha 1.7.


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7092 : 14 Lipca 2012, 14:01:11 »
co do zasobów, h2 było jedną z pierwszych gier w jakie grałem, więc przyzwyczaiłem sie do tego i w nowe hirołsy po prostu lamię. a fabularnie możesz to wytłumaczyć rewolucją przemysłową spowodowaną wyczerpaniem sie smoczych kryształów (smoki raczej za dużo nie krwawią) i odnalezieniem zastosowań pozostałych surowców. to byłoby świetne, ale raczej w dużym dodatku, w sensie, że w menu masz taki guzik do tego i jak go wciśniesz to sie wyświetla wybór trybu gry (hotseat, potyczka itd. kampania z tym byłaby beznadziejna) i wybór mapy, oczywiście mapy byłyby do tego inne.
wiem że za dużo wymagam, ale teraz gra już niemal nie jest strategią.
a w poprzedniej liście narzekań zapomniałem dopisać, żeby komputer nie cheatował.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #7093 : 14 Lipca 2012, 14:08:36 »
Ale jak wy macie się tak żalić to po co piszecie na tym forum? Rozumiem, raz a porządnie skomentować problem ale to powoli jest już zaśmiecanie wątku. Poza tym czego wy oczekiwaliście? Mi w Diablo III po premierze patcha 1.03 zjadło filmiki (nie jest to być może wielki problem ale jednak nie po to kupiłem grę by móc je podziwiać jedynie na youtube) i owszem byłem bardzo niezadowolny ale nie pisałem co drugiego postu o tym samym wylewając swe lamenty, tylko cierpliwie czekałem i szukałem rozwiązania problemu. On zaś już w dużej mierze jest już rozwiązany. Ja zaś nie zamierzam narzekać na Blizza bo to chyba oczywiste, że błędy podczas dodawania patchy były i będą, więc takie darcie się jest z deka śmieszne. Do tego żale o to, że savy nie działają lub wcieło... a jak było niby w H5? Tam również mogłeś zapisy z poprzedniej części co najwyżej przewinąć i pokasować, a jakoś nie było jęczenia. Ludzie opanujcie się, ten temat nie jest od wywalania żali tylko od dyskusji.
Mam tu na myśli między innymi Virgo i Damiana7777


IP: Zapisane
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« Odpowiedz #7094 : 14 Lipca 2012, 14:48:32 »
Gdyby ktoś chciał to tu macie petycje do Ubisoftu i Limbic w której możecie napisać co chcecie żeby zostało poprawione w następnych patchach. Petycja zostanie wysłana 17.

http://forums.ubi.com/showthread.php/688236-Petition-to-Ubisoft-and-Limbic

A tak z innej beczki to temat odnośnie bugów na oficjalnym forum Heroesów dobija właśnie do 200 stron  ;)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 470 471 472 [473] 474 475 476 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.125 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry