Wy tu pitu pitu o Lochu a ja mam lepszy news:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38132 . Oczywiście bardziej podniecający dla aktywnych graczy, takich jak ja, niż dla uśpionych fanów serii, którzy niewiele mają wspólnego z ostrą grą <drapie pod brodą>
.
Streszczając:
- wszystkie budynki tanieją i to mocno. (największa zmiana)
- z wyjątkiem portali, które drożeją.
- przebudowa rozbudowanego miasta jest bardzo droga.
- mniejsze przychody do przyrostów z siedlisk, do tego bardzo wyrównane.
- strzelcy wyborowi nie zabijają już swoich jednostek.
- ajglaje mają rozpraszania magii jako umiejętność aktywowaną z cooldownem. Jednostki wracające po ataku nie muszę już wracać (umiejętność aktywowana).
- ul. Majarze mają oba czary - ten z wersji ulepszonej i podstawowej. (o tak! Twierdza potrzebowała jakichś sensowniejszych casterów!)
- Inferno z osłabionym szczęściem
- Inferno ze zwiększonym przyrostem Reproduktorów i zwiększonym ruchem Anihilatorów
- droższe i mniej liczne Kiriny.
- przegięci Strzelcy Wyborowi z absurdalnie potężnym atakiem miotącym wszystko jak leci. (dobrze, że osłabiono wszystko inne w Przystani poprzednim patchem
)
- pojedynki nie będą aż tak absurdalnie niezbalansowane.
- pomniejsze zmiany w czarach i efektach. (dla nie-ekspertów niemal niezauważalne)