|
|
|
« Odpowiedz #61 : 14 Lipca 2009, 11:33:21 » |
|
Wskrzeszenie i Animator (dlaczego nie muszę mówić)
A może musisz?! Proszę się z nami podzielić, dlaczego te czary uważasz za najlepsze, a nie iść na łatwiznę, bo na przykład dla mnie te czary nie mają takiego znaczenia i może chciałbym się dowiedzieć co w nich takiego jest?
To proste, nawet po nazwie możesz wywnioskować, że wskrzeszają twoje oddziały. Jak masz ziemię mistrz to wygrywasz praktycznie bez strat, a jak walczysz z równym sobie (wojskiem oczywiście, nie czarami), a nawet lepszym to i tak masz duże szanse wygrać To co Mantykor, myślę, że już ci dogłębnie wyjaśniłem dlaczego uważam te czary za najlepsze, co?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #62 : 14 Lipca 2009, 13:34:30 » |
|
Wskrzeszenie i Animator (dlaczego nie muszę mówić)
A może musisz?! Proszę się z nami podzielić, dlaczego te czary uważasz za najlepsze, a nie iść na łatwiznę, bo na przykład dla mnie te czary nie mają takiego znaczenia i może chciałbym się dowiedzieć co w nich takiego jest?
To proste, nawet po nazwie możesz wywnioskować, że wskrzeszają twoje oddziały. Jak masz ziemię mistrz to wygrywasz praktycznie bez strat, a jak walczysz z równym sobie (wojskiem oczywiście, nie czarami), a nawet lepszym to i tak masz duże szanse wygrać To co Mantykor, myślę, że już ci dogłębnie wyjaśniłem dlaczego uważam te czary za najlepsze, co?
2 zdania to nie jest "dogłębne" wyjaśnienie 2 czarów, ale może być. Na przyszłość nie spamuj, proszę.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #63 : 14 Lipca 2009, 16:17:28 » |
|
W sumie to nie spamowałem, bo najpierw napisałem który żywioł jest według mnie najlepszy, a później na twoją prośbę wyjaśniłem dlaczego Animator i Wskrzeszenie są również dla mnie najlepsze Ale żeby nie odchodzić od tematu napiszę jeszcze, że na drugim miejscu postawiłbym Magię Powietrza ze względu na takie zaklęcia jak Przyśpieszenie, Łańcuch Piorunów, Lot, Wrota Wymiarów i choćby Ukrycie, które nieraz mi się przydało gdy chciałem zwiać przed silniejszą armią
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #64 : 15 Lipca 2009, 23:27:00 » |
|
Hmmm moim zdaniem najlepszy jest żywioł ziemi! Dlaczego? - implozja , portal , spowolnienie , deszcz meteorytów , żywiołak nawet wolny ale silny. Potem na 2 miejscu magia powietrza , już chyba nie muszę się tłumaczyć dlaczego Na 3 tak samo przydatna woda (błogosławieństwo , spacer , modlitwa i inne) Jedyna magia bez której moge się obejść to ogień , choć też się przydaje.
|
Największy koszmar smoków i jaszczurów wszelakiej maści
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #65 : 22 Lipca 2009, 14:41:56 » |
|
Mam problem z czwartą misją w kampanii oswobodzenie mianowicie "Tunele i troglodyci" Po prostu nie wiem co zrobić... Tak wiem jestem amatorem Gram w Heroesa od niedawna : ) Jeśli chodzi o te 2 artefakty które można wziąć jeśli się ma lunetę i teleskop, to mogę wziąć tylko tą tarczę Hełmu nie mogę wziąc... Czekam na wypowiedzi zawodowców
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #66 : 22 Lipca 2009, 18:03:28 » |
|
Ja ci chętnie pomogę... Słuchaj, ta misja to taka sieczka w podziemiach, na powierzchni praktycznie nic robić nie będziesz, chyba że pozwolisz sobie wejść na głowę i Nighon zaatakuje twoją bazę wypadową. Musisz jak najszybciej rozbudować się i zacząć przejmować miasta wroga, bo ma ich dużo, a to da mu szybko przewagę. Na powierzchni wyślij jednego czy dwóch bohaterów, do zbierania szczątków na morzu, bo to da ci spory zysk ostateczny. Najlepiej mi się grało na tej mapie magiem, Loinys się zwie. Rozwinęłam u niego wszystkie magie + inteligencja + talent magiczny + oczywiście mądrość. Z takim składem byłam dosłownie nie do uchwycenia, ze względu na wrota wymiarów, gdzie chciał mnie zaatakować, ja tam byłam. Zawsze jak gram preferuję jednego super wyczapistego herosa, z przyzwyczajenia. Jest on po prostu najsilniejszy ze wszystkich , i może nieźle namieszać. Walcząc z Nighonem, pamiętaj, że to ty im stawiasz warunki, a oni tobie. Jak ci będą chcieli wyjechać z boku, to musisz im od razu przeciąć drogę, albo już na nich czekać w atakowanym mieście za pomocą magicznego portalu. A co do tego hełmu, (tego mogę nie pamiętać, bo teraz gram w V ^^) to albo, musisz mieć wysoki poziom wojownikiem albo magiem, albo musisz mieć artefakt z innej misji. Może być jeszcze tak, że twój artefakt otworzy tylko jedną z dwóch bram strzeżacych artefaktu, i jest to pewnego rodzaju droga wyboru, co wolisz mieć.
Jakby co pytaj dalej^^
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #67 : 23 Lipca 2009, 15:51:17 » |
|
Spróbuję zrobić : ) Jakby mi coś się nie udało to będę pytać, chyba że ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły ?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #68 : 24 Lipca 2009, 09:32:44 » |
|
W pierwszych tygodniach oczywiste jak zawsze przejmuj kopalnie , odwiedzaj siedliska twoich stworzeń wybuduj Kapitol itp... następnie jak dobrze rozwinołes armie ( ok 2 tygodnie wystarcza ) schodź jak najszybciej na dol do podziemi i jak najszybciej zdobądź 2 pierwsze zamki nighonu i najważniejsze w tej całej kampanii zdobywaj siedliska wszystkich neutralnych stworzeń nighonu!! .Jest to niezwykle ważne gdyż przeciwnik bd miał OGROMNA armie ( startuje na fulla rozbudowanym jednym zamkiem ) . Wykup nowych 2 bohaterów którzy bd penetrować teren , zdobywać czyste kopalnie rywala itp... głównymi bohaterami się tym nie zajmuj chyba ze ci brakuje jakiegoś surowca. od tej pory została gra partyzancka... atakujesz pozostałe 2 zamki które wrogowi zostaly i dochodzimy do sytuacji ze masz 7 zamków ( 3 początkowe 1 castle 1 brakady i jeden avlee i 4 nighon ) a on ma 1 ostatni zamek na fulla rozbudowany i olbrzymia armie . Nie masz z nimi żadnych szans wiec musisz sobie wyrobić porządna armie a to zrobisz wykupując jednostki w zamkach swoich a zdobyte wszystkie siedliska bardzo zwiększają twoj przyrost ... gdyby główny bohater miał magic earth ( magie ziemi ) było by bardzo dobrze bo można ożyć miejskiego portalu . jak on zdobędzie jakiś zamek to idziesz zanim i jak odejdzie zdobywasz go. ale raczej bd chodził blisko stolicy ( zamek najbardziej na wschód wysunięty ) w końcu gdy uzbierasz duuuuuuza armie możesz zaatakować go nawet na auto walce bo bd o wiele szybciej a i tak wygrasz a normalnie jest radość z oglądania ale strasznie długo trwa twój wybór. Właśnie przeszliby ostania misje 4 kampanii congratulation ;d
|
Spieszmy się kochać botów nie grających heroesa , za szybko się nawracają...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #69 : 26 Lipca 2009, 16:01:01 » |
|
Dzięki wam za wszystko : )
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #70 : 30 Lipca 2009, 14:09:26 » |
|
Jeżeli chodzi o magię to mnie najbardziej podoba się ognia, ponieważ jest najbardziej "spektakularna" Szczególnie czar Inferno. Jeżeli chodzi o żywiołaki to mam tak: 1. Wody-fajny atak i zamienienie w kałużę 2. Ognia- ciekawie się poruszają 3. Ziemi- za wolne i za ciężkie... 4. Powietrza- ich wygląd do mnie nie przemawia, jakiś taki nieciekawy.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 14
|
|
« Odpowiedz #71 : 03 Września 2009, 18:24:16 » |
|
Zdecydowanie wody. Jako jedyne atakują na odległość. Do tego mają fajne czary
|
|
|
|
Tawerniana Diablica
Punkty uznania(?): 10
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 426
Posiadaczka Piekielnej Patelni
|
|
« Odpowiedz #72 : 03 Września 2009, 19:09:57 » |
|
Do tego mają fajne czary
Ochronę przed wodą żywiołaków lodu nazywasz fajnym czarem? Chyba pomyliłeś się z Heroes V. Mówimy o III
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #73 : 04 Września 2009, 15:54:55 » |
|
Ja uważam że ogień i woda są najlepsze Dlaczego: 1.Przyzwyczajiłem sie do ognia. 2.Fajny jest. A woda: 1.Fajna jest. 2.Fajnie sie porusza. 3.Mój kolega nazywał ich rybaci czy rybio-mordami xDD to tyle
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #74 : 04 Września 2009, 20:22:45 » |
|
zdecydowanie ziemia . Jej dwa atuty to: implozja i deszcz meteorytów - księga magi ziemi , ekspert tejże magi i ta kula ( zapomniałem jak się nazywa, daje 50% więcej obrażeń) i możemy nieźle kosić a drugi to portal miasta- na poziomie ekspert magi ziemi możesz w jedną turę odwiedzić trzy zamki które są oddalone od siebie o 4 tury
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
|