|
|
« : 15 Marca 2007, 17:37:35 » |
|
W tym temacie pokazuje szablon Herosa Idealnego Nekromanta Lub Druid Magia śmierci plus Magia Natury robi demologa (+50% do przyzywania demonów) Jeśli dodamy do tego taktykę,zwiad i walkę otrzymamy bohatera Idealnego A gdy opanujemy magię śmierci na Arcymistrz Heros idealny bedzie przywoływał diabły a one przyzywają Lodowe demony a my ciągle przyzywamy diabły a one dają znowu Lodowe demony i tak w kółko...a my wygrywamy:] jeżeli macie inne szablony "Herosa idealnego" piszcie"
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 19 Marca 2007, 21:27:13 » |
|
Wracając do tematu - w Heroes IV grałem już dość dawno temu... Ale dla mnie idealny bohater to przede wszystkim mający arcymistrza wszystkie umiejętności z zakresu "Walka" - w walce wręcz 2 uderzenia, do tego odporność na magię na maxa, do tego porządna taktyka. W IV magia jest ogólnie mało efektywna, chyba, że się ma zaklęcie Boskiej Interwencji. Dzięki temu wygrałem ostatnia misję The Gathering Storm
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 12 Sierpnia 2007, 10:53:03 » |
|
ideał to magia śmierci + natury + CHAOSU + ładu i życia
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2007, 10:53:57 wysłane przez kacpermit »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 06 Lutego 2009, 22:04:15 » |
|
Najlepszy bohater to magia śmierci i natury, poza tym nauka walki. To byłby idealny bohater. Można go jeszcze z ładu podszkolić, by choćby tworzenie iluzji mieć czy hipnozy. Wtedy bohater jest niepokonany.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 : 06 Lutego 2009, 22:16:39 » |
|
Ideał? Magia Śmierci+Magia Natury+Magia Ładu+Walka+Taktyka
|
|
|
|
Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #5 : 06 Lutego 2009, 22:33:13 » |
|
Walka - żeby nie ginął łatwo i żeby radził sobie w bezpośrednim starciu i mógł strzelać Magia chaosu - dezintegracja ftw. Magia życia - leczyć. Zwiad - exp z przekradania się, dalszy ruch i możliwość klasy łowcy, żeby lepiej strzelać Z pozostałym slotem różnie, zwykle jakaś magia.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 06 Lutego 2009, 23:54:19 » |
|
Magia Śmierci+Magia Natury(najlepiej by być demonologiem)+Walka na experta i Demonariusz. Wtedy kto ci poskoczy. Czasem też zwiad, taktykę lub szlachectwo.
|
|
|
|
Rysownik
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 248
Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>
|
|
« Odpowiedz #7 : 07 Lutego 2009, 18:04:56 » |
|
Pierwszorzędne: Magia Ładu - mącenie przeciwnikowi w głowie, np: Zapomnienie, szał...
Magia Życia - wspomaganie i leczenie
Walka - zawsze to się przyda dobrze walczący mag.
Drugorzędne: Zwiad - czyż nie lepiej mieć szybkiego heroesa, który łatwo dogoni swoich przeciwników aby potem przegonić ich ze swoich terenów?
Szalchectwo - przydaje się, żeby nie mieć "dziury" w budżecie królestwa.
|
Banan wszyscy!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #8 : 27 Lutego 2009, 20:33:51 » |
|
,,Idealny Bohater"? Trudno określić gdyż wiele kombinacji jest dobrych ale chyba tak: magia natury, chaosu, życia + ukrywanie się + walka = moja ulubiona kombinacja
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #9 : 07 Marca 2009, 12:31:22 » |
|
Moim skromnym zdaniem nie powinno być bohatera idealnego, gdyż wtedy coś nie tak jest z balansem... Bohater idealny? Otóż" - Szlachectwo i powiązane na arcymistrzowskim - Walka i powiązane na arcymistrzowskim - Atak i powiązane na arcymistrzowskim - Zwiad i powiązane na arcymistrzowskim - Magia Chaosu i powiązane na arcymistrzowskim I nikt nie podskoczy. Takim to Dogwooglem (czy jak mu na chrzcie dali) przechodziłem jego kampanię w GS. TYLKO nim. Nie ma to jak wstukać kilka kodów i dla zabawy oczyścić całą mapę jednym barbarzyńcą...Choć jeśli pierwszy raz przechodzicie kampanię, to tego nie róbcie, ponieważ nie dostaniecie punktów.
|
|
|
|
Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #10 : 07 Marca 2009, 12:42:52 » |
|
Bohater idealny nie istnieje zawszę zabraknie mu czegoś który ma inny bo nie istnieje wystarczająco okienek w umiejętnościach i mag nigdy nie będzie miał tyle ataku o barbarzyńca a barbarzyńca tyle mocy co mag.
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
Drugi Andrzej
Punkty uznania(?): 13
Offline
Płeć:
Wiadomości: 659
Swego czasu Last Pączek Standing
|
|
« Odpowiedz #11 : 15 Marca 2009, 21:14:45 » |
|
Bohater idealny co ? ... Dla mnie to podejście indywidualne ... tzn. że każdy ma ideał do swojego typu grania . Jak dla mnie był to arcymag , mógł mieć łucznictwo , koniecznie przywołanie , a i jeszcze demonologia na arcymistrzowskim dawała niezłego kopa [tak , tak fikajcie a ja przywołam diabły , one przywołają lodowe demony ... itp.]
|
|
|
|
Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #12 : 15 Marca 2009, 21:29:56 » |
|
Hm, połączenie walki i magii chaosu to rzeczywiście potęga. Nikt nie podskoczy. Możesz robić sobie z wrogiem co chcesz, pod warunkiem, że będzie to szybkie i bolesne
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #13 : 23 Czerwca 2009, 23:30:25 » |
|
Według mnie tak zwany "Bohater Idealny" może zastępować 75% armii, a dwaj tacy to mogąwyć dwuosobową armią. Mamy ich i mikstury nieśmiertelności - jedziemy po mapie! Albo: Mamy zamek, a przeciwnik zamek obok. Atakjemy dwójką bohaterów, i kasujemy sporo armii (jeśli opp ma bardzo dużą armię), uciekamy, znów maszerujemy, itp. Dzięki temu przeciwnik traci fortunę na dwójkę bohaterów. I jakich robić? Takich: 1.Arc. Zwiad, Ukrywanie Się, Znajdowanie Drogi, Magia Chaosu. Zyskujemy bohatera, co jest niemal niewidzialny, i [rzy okazji rozwala sporo armii magią chaosu. +Mikstury Nieśmiertelności i Przywrócenia (czy jak się nazywała ta, co ładuje manę?) 2. (tylko dla posiadaczy zamków Mocy) Arc. Walka, Walka Wręcz, Łucznictwo i Szlachectwo. Budujemy w mieście zagrodę, zyskujemy ogrom armii (5 Ptaków Gromu i 10 Ogrów na tydzień), a sam bohater będzie maszynką do zabijania. Bohater rozwala większość zamków, a na finał jedziemy armią nawet 50 Ptaków Gromu, 120 Ogrów! To recepta na bohatera (i przy okazji armię) doskonalego. 3. Arc. Magia Natury i Demonologia. Tworzymy ogromne ilości Diabłów, Pomiotów, Cerberów itp., jednocześnie dbając Diabłami o dostawę Demonów.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 13
|
|
« Odpowiedz #14 : 03 Lipca 2009, 22:02:32 » |
|
Dla mnie bohater idealny powinien mieć walkę. Bardzo lubię też taktykę, bo przydaje się w dowodzeniu wojskiem. Do tego jakaś dobra magia do zdobywania zamków, najlepiej Ładu (wysiedlenie i te sprawy). Więc są już 3 umiejętności. Przydałaby się również Magia Życia do błogosławienie i Śmierci do przeklinania.
Dałem tu przykład bohatera z armią, bez armii wyglądałby inaczej.
|
|
|
|
|