Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Zares
Strony: [1] 2
1  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 15 Lipca 2013, 12:33:16
Jak wszyscy wiemy, na steam jest letnia wyprzedaż w tym Heroes VI i wszystkie DLC.

Ja kupiłem HVI kolekcjonerkę w dniu premiery, a jak wiadomo sprzedaży na STEAM-ie jeszcze nie było.

Mam w związku z powyższym kilka pytań:
  • Czy da się jakoś dodać kolekcjonerkę do STEAM-a? Z tego, co mi się udało dowiedzieć, to można poprzez opcję Dodaj grę spoza STEAM - ale pewnie na Achivementy nie mam co liczyć, co?
  • A co z kupnem DLC w przypadku, gdy mam kolekcjonerkę spoza STEAM? Uda mi się w ogóle ją kupić/aktywować? Prosiłbym o instrukcje
  • Najprawdopodobniej kupię z DLC tylko Shades of Darkness, jest to dodatek samodzielny - czy w związku z tym można dokupić później pozostałe DLC do Cieni Mroku?
  • Co z bonusami z kolekcjonerki w przypadku zakupu SoD? Jak to wszystko pogodzić, bym miał bonusy z kolekcjonerki (Save'y już jestem w stanie odpuścić) na SoD i w miarę możliwości (nie zależy mi tak bardzo) dokupić pozostałe DLC?
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rasy w HVI - pytania, dyskusja : 27 Stycznia 2012, 17:39:51
Każda frakcja powinna mieć porównywalne budynki unikalne, a nie tak, że tylko 2 frakcje mają wskrzeszanie, a reszta jakieś bonusy, których często nawet nie używam, bo szkoda mi kryształów na budowę.

@up,
Jak magia ognia ma być hackiem na Necropolis? Przecież każda frakcja tak samo zbiera obrażenia od wszystkich typów magii, racja? Czy jest tak, że X magia jest bardziej efektywna na Y frakcję?

@2 up,
J/w. Prawda, leczeniem można atakować, ale czy to się opłaca? Lepiej chyba jest leczyć własne jednostki i atakować czarami, które są silniejsze, niż tradycyjne leczenie, prawda?
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rasy w HVI - pytania, dyskusja : 27 Stycznia 2012, 00:05:26
Od lat lubię frakcję truposzy, ale czy w VI nie jest ona przesadzona? Albo inaczej - jakie są słabe strony Necropolis? Jaką taktykę należy zastosować, by ich pokonać?

Za co oni dostają punkty do umiejętności frakcji? Chyba jedyną taktyką na nich to nie dopuszczać do zapełnienia umiej. frakcji, bo to bez sensu męczyć się, by zabić daną jednostkę, którą on sobie potem wskrzesi.

Dobrze, że wysysanie życia mocno osłabili, choć sam lubiłem ten czar.

Może usuwać pozytywne efekty z ich jednostek? Np. Masowa puryfikacja? Dzięki temu jedyną metodą leczenia będzie ich umiejętność frakcji. No, ale to też się tak nie da cały czas, bo jak wiadomo puryfikacji jest tylko 1 ładunek.

Wkurza mnie to trochę, bo nie dość, że mają silne jednostki (Licz w większej ilości jest lepszy niż czempioni), 3 leczenia, a w tym wskrzeszanie i w dodatku można kupować poległe jednostki w unikalnym budynku. To wskrzeszanie z poziomu miasta powinno być, a raczej budynek, powinien być drogi i w dodatku dopiero po wykupieniu Kapitolu (4 poziom miasta). W ogóle przegięcie, po co taki budynek? Inne frakcje, prócz ludzi, nie mają takich fajnych unikalnych budynków.
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 20 Grudnia 2011, 23:46:51
A Wy dalej o te ekrany miast. Co jest ważniejsze - mechanika, czy grafika? Będzie się oko cieszyło, a umysł wkurzał. Bardzo dobrze, że poprawiają bugi. W końcu działa szczęście :)

Grafika jest nieważna, dla mnie mogą zostać takie ekrany, jakie są. Długo patrzycie na ekran miasta? Tylko przez ułamek sekundy, by coś wybudować. A ile trwają bitwy, manewry po mapie? Minuty, godziny. Wolę przez ułamek sekundy patrzeć na ubogie ekrany miast, niż godzinami wkurzać się z powodu bugów.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co wam się najbardziej podoba w H6? : 08 Grudnia 2011, 09:40:26
A mnie porwała i to bardzo. Zarwane noce do 5 nad ranem - bezcenne.

Mnie wszystko się podoba, co napisali poprzednicy. Dodam jeszcze, że bardzo podobają mi się scenariusze w kampanii. Nie dość, że długie, to zróżnicowane! A szczególnie ostatnie misje, gdzie zawsze jest jakiś smaczek, coś innego. Nie ma prostego schematu: Demony - najazd - koniec.

Nie ma jednostek śmieci, tylko jednak szkoda, że jest ich tak mało. Albo twórcy mogli przynajmniej zwiększyć koszty budynków, bądź zmniejszyć ilość kopalni/zasobów na mapie. Bo tak to szybko można wybudować wszystkie siedliska (prócz czempionów) i potem ma się wrażenie, że tych jednostek za mało, bo tak łatwo je zdobyć.

Z niecierpliwością czekam na patche, jak i na nowe kampanie i frakcje! Już dawno się tak dobrze nie bawiłem przy Heroes.

Mnie z kolei nie porwała zupełnie V. Odrzucała mnie wręcz. Animacje, kolorowa grafika, szukanie zasobów pod drzewami/krzakami. Jestem lojalnym fanem od Heroes I, ale niestety V u mnie przegrała.
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 29 Listopada 2011, 12:49:25
Cytuj
(...) poza tym zauważyłem, że jego chmurne ślady zostają tylko na jedną turę, a wejście w nie je usuwa.
Przecież tak było od bardzo dawna.
Wie ktoś coś więcej o tym patchu, co zmienił?
7  Heroes VI / Kampania Twierdzy / Odp: Kampania Twierdzy : 17 Listopada 2011, 11:34:08
Słyszał ktoś o bugu z zakończeniem ostatniej misji przed czasem? Coś trzeba mieć ponad 100, ale nie więcej niż 200 kryształu. Ale co dalej robić, to nie wiem.
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 16 Listopada 2011, 10:44:49
A ja właśnie bym chciał, by był wybór jednostek tak jak w HIV :)
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 06 Listopada 2011, 16:07:16
Proszę Was.. piszcie [SPOILER]

Co do braku dodatkowych scenariuszy, to się zgadzam. Szkoda, ale skoro jest taka opcja do wyboru, to zapewne dostaniemy je w dodatku(ach)
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Listopada 2011, 22:28:58
(...)
Aha, gram na standardowym poziomie trudności, bo jakoś nie jestem przekonany do "hardcore'owych" klimatów... Ot, casual ze mnie i nie lubię przegrywać :)
A widzisz, ja grywam na trudnym (prócz 1 misji Inferno, która jest przesadzona), stąd moje zdziwienie.

Filmiki nie działają, wrzucisz na YT?
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 30 Października 2011, 21:48:02
1) przywołujemy Żywiołaki Ś.
2) bronimy się biednym Kappą
3) Żywiołaki Ś. robią przeciwnikom "pruszkowski krawat w gwiazdkę"
4) thank you, come again! :)
Mówisz poważnie? I tak przeszedłeś większość misji Świątyni? Przecież im dalej w misji się zajdzie, tym jest więcej neutralnych jednostek, jak i komputera. Po za tym nie przywołuje jakichś astronomicznych liczb tych żywiołaków. Chyba trochę przesadziłeś.

Cytuj
A w H6 nie ma balist, wozów z amunicją, namiotów medyka, drabin, wież oblężniczych, kotłów z gorącą smołą, podkopów pod murem...
O tak.. brakuje mi tego, bardzo! Do IV-ki wiele razy wracałem przez te wszystkie smaczki i grało mi się o wiele przyjemniej, niż w III.
12  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 28 Października 2011, 10:33:29
Cytuj
A bronie rodowe nie są dostępne czasem tylko w trybie online?
Nie, klikasz na bohatera, a potem 2 zakładka (chyba ikonka skarbu), po prawej masz bronie rodowe, możesz przeciągnąć na rękę.

  • Szczęście - nie daje krytyków, baaardzo rzadko mi się zdarzały, jest tylko podkówka i specjalna animacja, taki sam dmg, jak bez szczęścia
  • Umiejętność, która dodaje 3% obrażeń po każdym strzale - cały czas ten sam dmg
  • Moc Magiczna II, III - nie wiem dokładnie która, ale nie podwyższa siły czarów
  • Atak I, Obrona I - tak miało być, że Rycerz dostaje tylko +1 do obrony, ataku w przypadku wybrania tej umiejętności? O ile dobrze pamiętam, to Mag dostaje +2.. :rolleyes:
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 22 Października 2011, 10:31:43
@amanis,
Jaki komp - spełnia minimalne wymagania? Jaki system? Ja nie doświadczyłem tyle błędów, co Ty.
14  Heroes VI / Kampania Twierdzy / Odp: Kampania Twierdzy : 21 Października 2011, 18:09:50
Myślałem, że mnie szlag trafi przy tym błędzie.. No i co ja mam teraz robić? Czekać na patcha (o ile w ogóle to naprawią)? Przechodzić od nowa mi się niezbyt chce.. :rolleyes:
15  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: HoMM6 - Kampanie i Scenariusze - Ogólna Dyskusja : 17 Października 2011, 19:43:23
Jak to jest z przechodzeniem artefaktów do następnych scenariuszy? Przeszedłem 1 misję dla Nekropolis i została mi tylko część artefaktów. Mogę je sobie jakoś wybrać przed ostatnią bitwą?
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry