Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 100 101 102 [103] 104 105 106 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431378 razy)
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1530 : 11 Sierpnia 2015, 08:59:50 »
Hydry - bezczelna kopia z heroes II. Teraz już trochę przesadzili  :/ :/


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1531 : 11 Sierpnia 2015, 09:16:44 »
Hydry - bezczelna kopia z heroes II. Teraz już trochę przesadzili  :/ :/

Nie wiem czy kopia tych pikseli jest aż taka duża ;P

No ale poważnie... czego oni NIE kopiują? W końcu to nie jest tak, że przenieśli model, bo takowego nie było. Troglodyta też jest w pewnym sensie podobny i uważam, że jest odpowiednia zmiana w wyglądzie obu jednostek, aby nazwać je... hmm... w miarę oryginalnymi ale trzymającymi się kanonu? :P


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1532 : 11 Sierpnia 2015, 17:45:20 »
Mi się bardzo podoba smok, cieszę się, że idą we wpisaną w założenia świata mistyczność tych istot, a tutaj jest to chyba najgodniejszy przykład. Wręcz powiedziałbym, że pewne skojarzenie z ćmą czy innymi dziwactwami jest zupełnie na miejscu przy bestii mroku. Zdecydowanie mi też odpowiada, że bawią się barwami - czarny to najnudniejszy możliwy kolor i dlatego najbardziej podobała mi się wersja z H3, gdzie mieliśmy trochę zabarwienia złotego oraz purpurowego, co dawało świetny efekt i tu jest do tego pewne nawiązanie.

Szanuję smoka.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1533 : 11 Sierpnia 2015, 21:04:00 »
Jednostki jednostkami, smoki smokami, ale myśmy dostali dzisiaj umiejętność Lochu. Całun Malassy

http://www.heroes7.acidcave.net/umiejetnosci_calun_malassy.html

 :P


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1534 : 11 Sierpnia 2015, 21:40:48 »
Ekhem... Ktoś ostatnio mi powiedział, że polecanie Acidcave.net jest nieetyczne.  :P Kto to był?  ;D
Całun Malassy - Nędza. Lepiej było w H6.

PS. Nie traktuj mnie na poważnie Asderuki.  ^_^

Wiadomość doklejona: [time]12 Sierpień 2015, 15:53:42[/time]
https://www.youtube.com/watch?v=M7iKqdbgmoc
Loch 3D. Perłowa kapłanka meduza też tam jest.

EDIT: Loch na mmh7 z modelami 3D już jest.


« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2015, 16:33:00 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1535 : 13 Sierpnia 2015, 09:06:14 »
Tak czytam co tu piszecie i trochę mi się smutno robi. :(
Nie chodzi o to, że czegoś co jest złe nie powinno się krytykować, tylko stricte o budżet jakim zapewne dysponuje Limbic. Widzę tu czy tam trochę głosów niezadowolenia, że developerzy tną koszty, biorą modele z poprzednich części, ale ciężko, żeby tego nie robili. Nival zrobił dobrą grę, która w miarę się sprzedała, mieli też dosyć optymalny budżet, no i ich gra musiała być na tyle opłacalna, że UbiSoft zlecił do niej aż dwa pełnoprawne dodatki.
Ten optymistyczny akcent pozytywnie również musiał wpłynąć na Heroes VI, którego już nam serwowało Black Hole. Węgierskie studio niestety nie podołało zadaniu na tyle, na ile oczekiwaliby inwestorzy UbiSoftu, a przede wszystkim - fani, a to znowuż oznacza, że sprzedaż szóstki poszła na łeb. Kiedy UbiSoft już wiedział, że Black Hole nic dobrego z tą pozycją nie zrobi, to przekazali pałeczkę komuś innemu i w taki sposób, oba DLC i dodatek robili już Niemcy z Limbicu (nie jestem pewny co do DLC, ale wydaje mi się, że też oni za nie odpowiadają).
W tym wszystkim, zaczyna się moim zdaniem wzrost jakości gry. Limbic zrobił co mógł, żeby wyprowadzić tę grę na prostą, ale czy realnie dało się to zrobić nie robiąc jej od zera? Pewnie tak, ale to i tak bardzo dużo roboty. Dodajmy do tego fakt, że Black Hole pracowało wtedy na własnym silniku.
Między szóstką a siódemką dostaliśmy też Might & Magic X: Legacy. Moim zdaniem bardzo porządny tytuł, tylko cierpiący na to, że praktycznie wszystkie tekstury to był recykling. Do tego optymalizacja pozostawiała wiele do życzenia. Wiele rzeczy ciągle nie działa tak, jak można by oczekiwać. UbiSoft badał rynek, gra się nie sprzedała, w efekcie zdobycie w niej np. kompletu osiągnięć graniczy z cudem.
Tutaj dochodzimy więc do Heroesa VII, po Heroesie VI i Might & Magic X: Legacy, UbiSoft z pewnością nie dał nadmiernie dużego budżetu. Z tego też powodu, kiedy widzę, że jakaś jednostka jest po prostu wzięta żywcem z poprzedniej gry z tego świata czy też jest to opcja lekko przekolorowana, to po prostu przymykam oczy i mam nadzieję, że sama gra będzie na tyle dobra, że nie będzie to przeszkadzać. Jasne, jeśli Limbic był świadom, że dostaną mały budżet na tę grę, to mogli po prostu szukać innej roboty, ale jednocześnie, jeśli podołają temu projektowi, gra będzie dobra, a gracze ją kupią, to kto wie, może zostaną ojcami współczesnego Might & Magic przez co będą dostawać lepsze budżety, a co za tym idzie - serwować nam lepsze gry z serii.


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2015, 09:08:33 wysłane przez TTTr96 » IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1536 : 13 Sierpnia 2015, 09:25:48 »
Mi w ogóle nie przeszkadza recykling jednostek. Po co narzekać, skoro model jest dobry?
Z resztą dają stare modele, by dać grze coś więcej, bo budżet na Heroes jest ograniczony. Kto wie? Może, gdyby wszystko miało nowe modele, w grze byłyby tylko 5 frakcji? Twórcy się postarali i dając stare modele, umożliwili wielce rozszerzony modding, który jest na tyle elastyczny,by wprowadzić kolejne frakcje, lub podmienić stare, na nowe modele (bo do gry będzie można wprowadzać całkiem nowe modele). Więc poco narzekania, narzekanie, narzekania i krytyka. Ja popieram w tej spawie Ubisoft. Ile razy można tworzyć nowego (np) minotaura.
A o Lochu:
Asasyni - super, tylko wolę waszą fioletową plamę z h6.  :P
Troglodyta -  :ok:
Prześladowca - Mówiliście, że super jednostka, bo ma najlepiej wykonany art. No sorry, ale w grze mi nie pasuje. MODDING!
Minotaur - 100/10  :yahoo: Tak! To ten z 6.
Meduza - Ok. Recykling. Ale czy wygląda źle? Mi pasuje model Kapłanki z poprzedniej części. Ale lepiej było kobiecie w makijażu.   ;D
Bezduszny - Polecam 4/10
Smok - 10/10 TO NIE  MOTYLE SKRZYDŁA!
Hydra - 10/10, choć na arcie wyglądała lepiej.


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2015, 09:36:15 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1537 : 13 Sierpnia 2015, 10:44:07 »
@TTTr96

Nie powiedziałbym, że to mi przeszkadza, bo to ma sporo sensu żeby w grze która dzieje się niedługo przed HVI jednostki były podobne, albo nawet te same. Po prostu wyrażam swoją opinię, że niemal od początku serii Heroes, nawet jeżeli w każdej następnej grze ukazywała się ta sama jednostka to jej wygląd był zmieniany, kreowany od początku i polegało to na czymś więcej od przekolorowania. :P
I tak, wiem od niewielkim budżecie studia, dlatego też nie nienawidzę żadnej jednostki, po prostu w niektórych wypadkach spodziewałem się czegoś innego, czegoś więcej. :)

I tak na dodatek, te komentarze mnie zniszczyły. Zwłaszcza część o Ultornie. ;D



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1538 : 15 Sierpnia 2015, 13:23:02 »
Sprawdźcie swój e-mail. Niektórzy fani zgłaszają, że dostało od Ubi kod do bety, nie kupując gry.  :P



« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2015, 13:25:48 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1539 : 15 Sierpnia 2015, 14:43:04 »
Nic w tym dziwnego. Przecież jest lista oczkujących na udział w becie na oficjalnym blogu, nawet jeśli ktoś nie zamówił pre-ordera.
Wracając do aktualizacji Lochu, to nowe modele dla jednostek wcale nie są tak drogie jak twierdzi Ubi. Kilka nowych modeli to kilkanaście edycji kolekcjonerskich gry.
Nieprawdą jest też, że Heroes VI słabo się sprzedało - samo Ubi twierdziło, że sprzedało się dość dobrze. W innym wypadku nie robili by DLC oraz Cieni Mroku. Dziwie się więc, że wielu fanów serii tak łatwo zgadza się na bylejakość.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1540 : 15 Sierpnia 2015, 14:58:05 »
Wszystko spoko, też mam kod do BETY XD

Modele Lochu bardzo dobre, chociaż ten Loch z V był dla mnie lepszy. Hydra za to ładnie wyszła. Swoją drogą ten kto wymyślał zabawne animacje to jednak jajcarz (patrz Minotaur)


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1541 : 15 Sierpnia 2015, 15:08:39 »
@flapdzak

Mam pytanie. Czemu preferujesz fioletową plamę zamiast większego zróżnicowania? Ostatnio zauważyłem, że strasznie jarasz się tym fioletem i błagasz Malassę o pomalowanie fioletową farbą wszystkiego co się rusza  ;D. Przecież to nawet śmiesznie wygląda. Rzygać mi się chcę jak widzę ulepszone jednostki Lochu z H6.
Ale same modele z poprzedniej gry faktycznie były dosyć dobre, muszę się z tobą zgodzić.

Asasyn - Cygański zbir i tyle :D. Ogólnie jako tako mi się podoba, ale mógłby mieć szaro-czarne barwy jak prawdziwy zabójca, nie jak bogaty mafioso.

Stalker - Mi się ta jednostka niezmiernie podoba, gdyż kocham zarówno Zwiadowców z H5 jak i Demon Huntera z Diablo 3, do którego Prześladowca jest bardzo podobny. Tak w ogóle - ignorowanie całego pancerza wroga to nie jest przegięcie, zwłaszcza u jednostki z podstawy?

Troglodyta - Od początku mi się podobał, ale miałem mieszane uczucia co do ulepszenia. Zmieniły się one w całkowitą miłość, kiedy zobaczyłem Chthonianina w akcji <3. Tylko gdzie ten "burrowing movement"?

Meduza - Trochę się zawiodłem, bo model Koralowej Kapłanki nie pasuje do elity. no i liczyłem na łuk zamiast kostura. Nie jest tak źle, ale chyba jedno z największych rozczarowań Lochu.

Wędrowiec - Dziwna jednostka. Z jednej strony trochę mi nie pasuje do Lochu z H7, a z drugiej jest to bardzo ciekawa jednostka. Oryginalna i przerażająca. Jej poruszanie się przypomina mi bardzo drewniane ruchy jednostek w H4, więc patrzę na nie z pewnym sentymentem i uśmiechem na twarzy. nie jestem tylko pewien, co robi podczas ataku. Rzuca czymś? W ogóle nawet nie próbuje dotknąć przeciwnika i wygląda to dosyć dziwnie :P.

Minotaur - Jeden z najjaśniejszych punktów zarówno Lochu z H6 jak i H7. No i nie jest fioletową plamą :D. Tak Minotaur wyglądać powinien i jestem z niego w pełni zadowolony.

Hydra - Najjaśniejszy punk Lochu. Na arcie piękna, w modelu także. Obawiałem się, że wyjdzie gorzej, ale na szczęście się nie sprawdziły. Wygląda świetnie i potężnie. Od zawsze lubiłem Hydry. W tej części będą posiadać drenaż życia, z czego jestem niezmiernie kontent :D. Czas odpalić wielogłową machinę wojenną  ^_^

Smok - Patrzę na tego smoka i czuję się jakbym oglądał Fairy Tail. Wygląd tego gada zupełnie nie pasuje. Smok z H5 wyglądał bardzo fajnie i klimatycznie, nie można było zrobić czegoś na jego wzór? Czy jeden nowy model tak wiele kosztuje? Mogli chociaż pokusić się o zrobienie jakichś fajnych tekstur, albo przerobienie modelu. NIE. Szkoda, ale w zasadzie tego się spodziewałem, więc rozczarowania nie ma. Zawsze jest Hydra do wyboru :D.

A soundtrack Lochu jest GENIALNY! Przypomina mi jakoś o starych Heroesach i jest chyba najlepszy od części 3, więc propsy :D.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1542 : 15 Sierpnia 2015, 15:42:01 »
Koledzy i koleżanki mam dla was pytanie; Gdybyście mieli opcje zadać pytanie/a Developerom to jaka była by ich treść? Każdy tj. pojedyncza osoba może wysłać w tym temacie bądź zadać dwa pytania na które czekam do końca bieżącego miesiąca.
Każde pytanie zostanie zostanie rozpatrzone, najciekawsze mogą zostać zadane Devom z Ubilim.

Przyjmuję pytania w naszym języku narodowym a jeśli ktoś ma ochotę to może napisać je w języku Szekspira :)


« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2015, 15:44:07 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1543 : 15 Sierpnia 2015, 16:39:52 »
@Matikun
Dlaczego lubię fiolet? Po prostu strasznie podobały mi się jednostki z Heroes 6. Loch fioletowy był świetny. Także ten...  ;D
@Loczek
W języku Szekspira, tak?
1.Czyże dostąpimy zaszczytu jakim jest dzierżenie w owej grze frakcji, która rozwija swoje przekonania i czci obiekt kultu ponad głębi, lecz pod powierzchnią, jaką jest nagińska Świątynia?
2. Psychosomatyczna reakcja metafizycznej egzochromatycznej materializacji umysłu wystąpi w grze?  ;D
A na serio:
Loch jako dodatek podali już w podstawowej wersji jeśli się nie mylę. Był moment z Realagiem. Więc może:
1. Czy planują państwo dodatek zawierający Sanktuarium? Albo czy mogą w całości eksportować Sanktuarium z  H6 do H7 jako taki dodatek do pobrania.
2. Pomyślę. Nie skreślaj mnie jeszcze  ;D.

A ja na żadną listę oczekujących się nie zapisywałem.


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1544 : 15 Sierpnia 2015, 17:25:05 »
Na pytanie :P :
"Czy będzie możliwość, tworzenia własnych kół talentów dla własnych frakcji, włącznie z tworzeniem nowych umiejętności frakcji i tworzenia nowych talentów zupełnie nie podobnych do tych co już są w grze? To pytanie tyczy się również umiejętności jednostek, szkół magii i zaklęć. Jak bardzo narzędzia do tego będą rozwinięte?"


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 100 101 102 [103] 104 105 106 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry