Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431390 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1545 : 15 Sierpnia 2015, 17:45:54 »
@Loczek

1.Czy jest szansa na pojawienie się w przyszłości, tj. przyszłych częściach gry, bądź też dodatkach, nowych frakcji, których jeszcze nie spotkaliśmy w swojej przygodzie z serią Heroes (chodzi tutaj o zupełnie nowe jednostki i miasto)?

2. Czy Forge zostanie chociaż wspomniane w przyszłości? Może chociaż jakieś odniesienia, czy Easter Egg... :'(


IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1546 : 15 Sierpnia 2015, 18:10:43 »
Pytanie 1
Czy w Heroes VII bęndą dodatki zawierające frakcje Inferno,Krasnoludy i Świątynie ?
Pytanie 2
Czy są plany na dodanie nowych frakcji do Heroes VII ?


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1547 : 15 Sierpnia 2015, 22:00:14 »
No i pokazano cały panel lochu, mogę się tutaj wypowiedzieć teraz odnośnie całokształtu, a więc zaczynamy! :P

Asasyn (??? naprawdę nie można było dać INNEGO polskiego przetłumaczenia od słowa assassin...?) prezentuje się spoko, chociaż można było wyciągnąć więcej z jego ataku, w końcu to ma być zabójca :P Cień już lepiej wygląda. 7/10

Troglodyta jest piękny, na swój sposób ofc. Nie mam tutaj zbytnio czemu się przyczepić. Chthonianin jeszcze lepszy, bardzo dobra animacja ataku. 9/10

Prześladowca miodzio, bardzo fajny obrót, chociaż nie wiem, po co jej druga kusza, gdy zapewne będzie używać jednej. Powinna mieć jedną, a tropiciel dwie. Tropiciel jest absolutnie super, zakochałem się... Peleryna jest cudna! 10/10

Animacja ataku minotaura wydaje się być... wolna. Trochę jakby potrzebował masy sił by zadać porządny cios przeciwnikowi. Mogło być lepiej z nim. Ulepszenie natomiast robi to już lepiej. Ogółem, jest dobrze. 7/10

Wędrowiec... Intryguje mnie ta jednostka. Model jest bardzo unikatowy, przez co podoba mi się, ale ta animacja ataku jest zaprzeczeniem trochę ich opisu. Skoro są słabe w walce fizycznej, dlaczego nie mogą używać ataków magicznych? Chyba że w grze będzie robić niewiele obrażeń, ale to się zobaczy. Ulepszenie ma lepszy wygląd, ale animacja wciąż mnie nie przekonuje. Na obecny moment 6/10 za model.

Największe rozczarowanie... Tak, to meduza. Spodobał mi się art, mimo iż niemalże kopia kapłanki z H6, aczkolwiek pamiętajmy, że meduzy to właśnie byłe takowe kapłanki, więc nie powinny się wielce różnić, oprócz większej ilości tatuaży/znamion/blizn itp. Twarz była świetnie zrobiona na arcie, natomiast na modelu... Potworne rozczarowanie :/ To ma być złowieszcza istota siejąca w sercach strach na sam jej widok, nie jakaś kapłanka, która wskoczyła do kubła z czerwoną farbą i zmieniająca swą nazwę na "meduza". Nie tylko ja jestem myślę tego zdania, ludzie są kompletnie zniesmaczeni jej modelem. Animacja ataku także nie powala w żadnym wypadku, jest co najwyżej średnia. 2/10 to max jaki mogę dać. W głębi serca liczę na rework, chociaż znając życie, to są tylko próżne nadzieje...

Hydra jest genialna, co zresztą już pisałem wcześniej. Ulepszenie jest tylko wisienką na torcie. Animacja ataku także super. Na równi obecnie z tropicielką, która zaskoczyła mnie swoim modelem. 10/10

Smok poprawił się modelem w stosunku do artu, ale nie za dużo. Szkoda, że nie ma tego oddechu pokazanego, wtedy byłoby lepsze wrażenie, a tak wygląda jakby po prostu kogoś chciał ugryźć. 6/10

Ogółem mówiąc, loch wypadł dobrze, aczkolwiek są i niestety słabe albo średnie jednostki tutaj, jak np meduza, smok i wędrowiec (dwoje ostatnich muszę ujrzeć na becie by lepiej ocenić ich animacje i być może poprawi się ocena).

Jeszcze muzyka i ekran miasta. Muzyka jest naprawdę dobra, zachwyciła mnie. Momentami tajemniczość i magia podziemnego mroku, serce samego lochu, aż do momentów grozy z tegoż miejsca. Bardzo dobrze połączone zostało to wszystko. Fragment od 0:38 do 1:00 jest właśnie niczym meduza szepcząca, zapraszająca do głębi podziemi, a zarazem po tym następuje coś okrutnego. Magia, istna magia. Dobra odmiana od części 5. 9/10, odjąłem jeden punkt gdyż 10 pkt muzyce daję tylko wtedy, gdy naprawdę na to zasługuje i porwie mnie doszczętnie w inny świat, jak właśnie np. sylvan theme z H5 lub ocean theme z H4. Ekran miasta wyszedł także świetnie, aczkolwiek najlepszy efekt wiszącego miasta byłby w 3D, jak to było w H5, gdzie wyszło to epicko. 8/10


« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2015, 22:10:20 wysłane przez Karti » IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #1548 : 16 Sierpnia 2015, 01:46:52 »
No, no :D Loch całkiem ładnie wypadł ^^ Jednostki dobrze wyglądają, temat muzyczny też do mnie przemawia - taki mroczny, tajemniczy. Tylko trochę mi nie pasują umiejętności smoka. Jego ulepszona wersja ma "niewrażliwość na magię ciemności" oraz "niewrażliwość na magię". Obecność tej drugiej niewrażliwości czyni tę pierwszą chyba nieco bezużyteczną. Bohaterowie mroczniaków są dość mili dla oka. Ale ekran miasta nie zachwyca. Jest przeciętny i powtarza znany już motyw.

@Karti
W opisie wędrowca chodzi o to, że to bezimienni są słabi fizycznie i dlatego stworzyli wędrowców - jako siłę fizyczną, golemy takaje. No, chyba że J'Bergo czegoś nie skumał.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2015, 01:53:10 wysłane przez J'Bergo » IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1549 : 16 Sierpnia 2015, 10:41:40 »
Chodzi o to stary lisie, że to Smok Cienia ma niewrażliwość na magię mroku a dopiero po ulepszeniu w Czarnego Smoka staje się całkowicie odporny na magię. Tak samo jak w Heroes III Czerwony Smok miał odporność na magię tylko do któregoś poziomu czarów a Czarny Smok był odporny na wszystko.
Co do muzyki i ekranu miasta, to według mnie są one najlepsze ze wszystkich w Heroes VII. Temat muzyczny jest po prostu świetny. Ma wszystko czego wymagam od muzyki w Heroesach - jest prosty, wpada w ucho i ma specyficzny klimat dobrany do frakcji.
Ekran nie jest już fioletową plamą a nawet jest tam całkiem sporo innych kolorów i tym razem układ budowli jest wyjątkowo dobrze pomyślany.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2015, 12:23:04 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1550 : 16 Sierpnia 2015, 10:56:29 »
Drugie pytanie:
Czy planują państwo w przyszłości powrót Cytadeli?


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #1551 : 16 Sierpnia 2015, 15:05:40 »
Hex, wiem jak to działa. I o to mi chodzi - ulepszonemu smokowi jest więc zbędna umiejętność niewrażliwości na magię mroku, skoro dostaje całkowitą niewrażliwość na magię. Dla przykładu: smok zielonych elfów ma 3 różne zdolności, które się nie pokrywają. A ulepszony smok mrocznych ma dwie niewrażliwości na magię, przy czym ta odziedziczona po podstawce staje się całkiem niepotrzebna, gdyż po awansie dostaje on wersję, która obejmuje całość - a więc magię mroku też.
@Hex: To nie problem, tylko taka mała rzecz, która wpadła mi w oko ;)


« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2015, 01:38:44 wysłane przez J'Bergo » IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1552 : 16 Sierpnia 2015, 18:44:42 »
Prawdopodobnie jest to tylko kwestia oficjalnej strony, że u ulepszenia nie znika niewrażliwość na magię mroku. W samej grze po ulepszeniu Smoka Cienia w Czarnego Smoka ta zdolność najpewniej zniknie i pozostanie mu już tylko całkowita odporność na magię. Naprawdę nie widzę w czym problem. ;)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1553 : 17 Sierpnia 2015, 18:36:57 »
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/dungeon-s-hall-of-heroes

Bohaterowie Lochu i ich biografie.

Malasso ratuj biednego Sinitara bo ktoś wyraźnie nie wiedział jak zinterpretować tę maskę XD

Pierwszy portret spoko, drugi ujdzie... trzeci jest z h6 :P
No i Sinitar... nie wiem czmu oszpecili mu twarz. Naprawdę. Nie miał tego w h5, magia leczenia? :D


IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1554 : 17 Sierpnia 2015, 20:08:51 »
A mnie bardzo ciekawi co Marzhin wspomina o "tajnym projekcie", nad którym obecnie pracuje.
Ciekawe co to morze być?
Macie jakieś swoje pomysły na ten temat ?


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1555 : 17 Sierpnia 2015, 22:40:43 »
Jak tak czytam niektóre komentarze radujące się i wręcz chwalące twórców za skopiowanie połowy jednostek lochu z poprzedniej części to zaczynam się zastanawiać czy to rzeczywiście wina Ubisoftu, ze dostajemy kolejne części coraz gorszej jakości. Heroes 5 było świetne. Moim zdaniem gra do której można wracać po latach jak do trójki. Wtedy doszła szóstka. Wszystko było ok do czasu kiedy zostawili grę z bugami (np. mnie trafił sie w kampanii bug który sprawił, że czary kosztują po 200-300 many zamiast 50-60 :)). Ale to jeszcze można przetrawić bo w końcu robią nam siódemeczkę. A tu co? Żądają 150 zł za półprodukt. Nie dość, że dwie frakcje to praktycznie recykling tego co już było czyli (zerowe koszty) to jeszcze tłumaczą się ciągłym brakiem finansów. Może i bym w to uwierzył ale widziałem już gry robione przez niszowe studia, które może i wychodziły zbugowane ale każdy element był dopieszczany w najmniejszych szczegółach.
Jeśli o mnie chodzi i z tego co widziałem sporą część fanów (szkoda, że nie wszystkich) tej gry nie kupię. No chyba, że pojawi się w jakiejś mega promocji za co najwyżej 50 zł. Więcej za taką fuszerkę bym nie zapłacił. I kupowanie takiego czegoś to nie jest wspieranie serii bo jej duch zdechł już dawno temu. Teraz wspieracie moi drodzy tylko i wyłącznie chęć wyciśnięcia ostatniego grosza z tytułu. No ale widzę takie zagrywki działają na "fanów" skoro podnieceni chwalą wepchanie nam kolejny raz motylko-smoka czy innych kolorowanek i żądania za to kasy naprawdę sporo musiał, wziąć pracownik który skopiował i wkleił te jednostki.

Powyższy komentarz nie odnosi się do nikogo szczególnego z tej stronki a jedynie jest moją osobista obserwacją na temat tego co sie dzieje na forach od pokazania nam "nowego" lochu :)

A ten tajny projekt to nie jest czasem związany z jego zabawami w edytorze? Coś tam pisał w artykule, że ma w planach jakąś mini kampanię?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1556 : 18 Sierpnia 2015, 01:53:31 »
@up
Nic dodać, nic ując....

V była świetna, była godną następczynią III. Te bogactwo ras, jednostek, dobra muzyka, ciekawe koło umiejętności itd. sprawiają że ciągle powracam do tej gry, i muszę przyznac że dalej mimo tylu lat od premiery tytuł ten dalej bawi, ma w sobie to coś. Niestety jednak po świetnych dodatkach przyszła pora na częśc VI, byłoby jednak lepiej gdyby wcale nie powstała. VI to nic innego jak okrojona V, po za grafiką tytuł ten imo nic sobą nie prezentuje. Jedynym plusem dla nie było miasto nag, ale to tyle. Niepotrzebne usunięcie surowców, dziwne drzewko umiejętności, powrót do dwuwymiarowego ekranu miasta, niezbyt ciekawa ścieżka dźwiękowa i brak nowości sprawiły, że tytuł ten jest dla mnie szmirą, żerowaniem na marce i bezczelnym skokiem na kasę.

No i teraz mamy H7, ale nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony do tego tytułu. Niestety, ale znając politykę Ubi to wydadzą grę pełną bugów, bo wg nich im szybciej premiera tym lepiej. Nie wiem jak wy, ale dla mnie ta gra idzie po linii najmniejszego oporu, byle szybko, byle hajs się zgadzał. Cóż, obawiam się że po tym tytule śwat M&M odejdzie w zapomnienie :(   


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1557 : 18 Sierpnia 2015, 01:54:39 »
(...)Wracając do aktualizacji Lochu, to nowe modele dla jednostek wcale nie są tak drogie jak twierdzi Ubi. Kilka nowych modeli to kilkanaście edycji kolekcjonerskich gry.
Nieprawdą jest też, że Heroes VI słabo się sprzedało - samo Ubi twierdziło, że sprzedało się dość dobrze. W innym wypadku nie robili by DLC oraz Cieni Mroku. Dziwie się więc, że wielu fanów serii tak łatwo zgadza się na bylejakość.
Nie znam dokładnych kosztorysów nowych modeli czy też dopasowania starych do nowej gry, dla mnie cokolwiek związanego z grafiką to zawsze była czarna magia. Jednak, gra powstaje na UE3, a nie UE4. O tyle, o ile UE4 Epic Games udostępniło za darmo (w przypadku komercyjnych projektów płaci się określony procent z zarobków gry), o tyle na UE3 nadal trzeba wykupić licencję. Oczywiście, przy zyskach na jakie tabelki UbiSoftu wskazują bardziej opłacalną opcją może być zakup licencji na UE3, niż danina dla Epica i korzystanie z UE4. Podsumowując jednak ten krótki wywód, Black Hole tworząc Heroesa VI miało swój własny silnik, nikomu nic płacić nie musieli, dopasowali devkity do gry i zaczęli tworzyć. Limbic nie miał takiej swobody, cały czas pracują na cudzych silnikach, więc muszą bulić, a podejrzewam, że UbiSoft mocno zaciska im pasa.
Czy to że powstały DLC i dodatek do Heroesa VI świadczy, że się dobrze sprzedał? Moim zdaniem tak nie do końca. UbiSoft może po prostu podjął politykę próby wyłudzenia kasy od osób, które w ślepo to czy tamto zakupią do tej gry (macha rączką), bo każdy kto grał w te DLC raczej wie, że do najbardziej dopracowanych one nie należały. Dodatek natomiast, mimo tego, że był bardziej dopracowany niż podstawka kiedykolwiek (chociaż też ze swoimi grzechami). Z perspektywy budżetu jaki UbiSoft przeznaczył na Heroesa VI i dodatki, to cóż, z pewnością gra się zwróciła, jednak z perspektywy analityków, jeśli chociaż nie podwoiła kasy, którą w nią wpakowano, to raczej nie był to opłacalny interes. Przez ten cały czas Black Hole czy Limbic mogliby pracować nad czymś, co wygeneruje dla UbiSoftu większe zyski.
Czy przypadkiem przed premierą szóstki nie mówiło się o nawet 4 nowych miastach w DLC/dodatkach?

@Miker
Tu nie chodzi o to, że ja jestem za tym, żeby Limbic szedł na łatwiznę i brał w ślepo modele z poprzedniej części, tylko że czasami trzeba zrozumieć, że UbiSoft nie widzi potencjału dla takiej marki jak Might & Magic.
Sam gram obecnie w Heroesa V i przepraszam bardzo, ale Kuźnia Przeznaczenia jest masakrycznie zabugowana. Nie wiem czy to wina Windowsa 10 (na Win7 nie pamiętam czy miałem problemy, a na Win8.1 nie odpalałem Heroesa V), ale znikające tekstury czy brak istotnych usprawnień, które pojawiły się w podstawce, a brak ich w Kuźni... Dla mnie dziwna sprawa, ale podejrzewam, że pisząc 'wracać do piątki', masz na myśli Dzikie Hordy, które składowo mają wszystkie zalety podstawki i Kuźni, a nawet więcej, a do tego dużo mniej bugów.
Gry indie, często bywają bardzo ambitne i robione po kosztach, to prawda, jednak, do mnie cała idea indyków nie trafia. Dla wielu developerów indie, samo tworzenie gry, to nie jest jedyne zajęcie. Często jest to gra robiona przez jakieś małe studia, gdzie ludzie często pracują gdzieś indziej, żeby utrzymać rodzinę, a grę robią, żeby spróbować wbić się w rynek. Tak samo, nie poganiają ich terminy, a kasa którą np. zbierają na Kickstarterze jest głównie na to, żeby móc wziąć parę dni/tygodni bezpłatnego urlopu i przez ten czas mieć co do gara włożyć. Dla nich zysk zaczyna się dopiero kiedy gra trafi do sprzedaży i jeśli na Steamie szybko zbierze dużo negatywnych opinii, to są już straceni.
Grając w betę Heroesa VII byłem zaskoczony, że data premiery jest planowana jeszcze w tym roku. Nawet bym się zdziwił, gdyby napisali, że premiera w marcu 2016. Beta, którą dostali gracze, to w najlepszym przypadku późna alpha, bez jakiejś większej optymalizacji. Uruchamia się, pewne funkcje można wypróbować, ale cudów nie ma. Pod tym kątem, beta Heroesa VI to był cud. Nie mam wątpliwości, że Heroes VII w wydaniu day1 to będzie po prostu beta przeprowadzana na graczach, którzy zakupili pre-order.
Co do zakupu gry, to całkiem niedawno był błąd na UbiShopie, przy okazji którego pre-order na Heroesa VII można było nabyć za 50zł, a za 60zł Deluxe'a, tak więc, mogłeś już spełnić swoje '50zł' i narzekać od premiery.
Na koniec dodam tylko tyle, że dla mnie recykling modeli ma sens. Dodaje to do gry ducha serii, ja widząc jednostkę wiem, że to jest ta sama seria, że wydarzenia dzieją się blisko siebie. Oczywiście, jednostki też mogą ewoluować, jakaś armia może zastępować inną. Być może nie jest to najtrafniejsze porównanie, ale czy ktokolwiek chciałby, że w swojej ulubionej serii jakaś postać nagle dostała całkowicie nowy model i nowego voice-actora? Przecież to całkowicie zabija filing, bo jak to, mamy postać X o konkretnym modelu i konkretnym głosie, a parę lat później ta sama postać X wygląda całkowicie inaczej (operacje plastyczne?) i ma całkiem inny głos. Jasne, ten przykład nie do końca pasuje do Heroesa, bo tutaj nie mówimy o konkretnych postaciach, a cały armiach, ale czy sposób szkolenia w Ashanie magicznie się zmienia co 2 dni? Co 2 dni ktoś wpada na nowe fenomenalne wojsko, które powinno śmiało zastąpić inne, sprawdzone? Recykling nie powinien być całkowity i całkowity wcale nie jest w Heroesie VII, dla mnie dodaje to ducha. Podobalo mi się to w M&MX: Legacy, że już na sam widok wiedziałem z jaką jednostką mam styczność i tak samo jestem zadowolony z tego w Heroesie VII.


« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2015, 10:54:56 wysłane przez TTTr96 » IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1558 : 18 Sierpnia 2015, 09:21:38 »
Szkoda, że "fani" piątej części nie wspomną o ilości bugów, jakie miała ta część, a miała ich po prostu multum. Blokowanie się skryptów, które zatrzymywały misje, całkowicie popieprzone SI, które w najważniejszych misjach potrafiło sobie ucieć lub atakować z ręki, chociaż że miało zaklęcia. Patch 1.6 jest to chyba najgorszy patch w historii branży gier. Wersja 1.0 jest bardziej stabilna niż maksymalnie spatchowana. Można jeszcze wspomnieć o tym, że na wielu egzemplarzach nie da się korzystać z garnizonów i sankuariów, bo gra się zwiesza.

Proszę przyjąć choć trochę obiektywizmu. Co do "skopiowania" jednostek, nie widzę aż tak dużego problemu. W wielu przypadkach jednostki muszą być zgodne z ogólnie przyjętą wizją Ashan i nie mogą się tak po prostu zmieniać w każdej części.


« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2015, 09:27:06 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1559 : 18 Sierpnia 2015, 11:02:12 »
W podobnej sytuacji jak teraz Heroes VII było Heroes V. Na miesiąc przed premierą nie wyglądało zbyt dobrze, więc powstały petycje żeby przesunąć datę premiery gry i porządnie ją jeszcze dopracować. Z początku Ubi nie zwróciło nawet na to uwagi, ale potem dołączyły się największe serwisy fanowskie serii, które zaprzestały publikowania jakichkolwiek newsów dotyczących gry i dopiero wtedy Ubi zareagowało przesunięciem premiery, nie pamiętam już o ile.

Co do jednostek, owszem muszą one być zgodne z kanonami Ashanu przyjętymi w Heroes VI, mimo że Ashan mamy już od piątki. Jest tak za sprawą widzimisię Erwana le B(r)etona, który wymyślił sobie, żeby ten świat jeszcze bardziej usystematyzować, choć ja bym raczej powiedział ograniczyć go jakimiś idiotycznymi, przesadnymi ramami, np. w nowym Ashanie Lisze nie mogły mieć całkowicie szkieletowego ciała, chyba że były bardzo stare. De facto mamy tu wpływ rzeczonych "kanonów" na wygląd samych jednostek a krępowanie wizji artystycznej twórcy w taki sposób jest dla mnie zbrodnią. Oczywiście nie mówię, że Lisz w nieskrępowanej niczym wizji twórcy mógłby wyglądać jak latająca różowa świnia, której z tyłka wylatuje tęcza, bo jakieś ogólnie przyjęte ramy dla wyglądu określonych jednostek powinno się jednak zachować.
I tu dochodzimy do ponownego wykorzystywania modeli z HVI w HVII. Przecież to jasne, że nikt nie zmieniłby, np. modelu Meduzy w ognistego ptaka, tylko nadal byłaby to pół kobieta pół wąż, z wężami zamiast włosów. Problemem jest tu sam model, który jest wykonany na gorszym silniku, przez co posiada słabsze tekstury (w przypadku Meduzy i tak są to nowe tekstury) i sam model nie pasuje do tych, które są wykonane na nowym silniku (patrz Lamasu lub Duch). Podałem przykład Meduzy ponieważ jej model wygląda po prostu strasznie. Jej włosy nie wyglądają jak węże, tylko jak makaron zrobiony z ciastoliny. Jest chuda i drętwa, a jej twarz to po prostu śmiech na sali. Wystarczy spojrzeć na jej artwork żeby wyobrazić sobie, jak mogłaby wyglądać gdyby dostała całkowicie nowy model.
Narzekanie na wysokie koszty nowych modeli, co jest oczywistą bzdurą i żądanie za tę grę ceny jak za grę z segmentu AAA jest dla mnie zwykłą bezczelnością. Jeśli nie chce się wyłożyć odpowiednich środków na stworzenie dobrej gry, to jak można spodziewać się porządnego zysku.
I z tego co pamiętam Black Hole skorzystało przy Heroes VI z gotowego silnika wykorzystywanego już w innych grach a nie autorskiego silnika dla Heroes VI.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.038 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry