Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 227 228 229 [230] 231 232 233 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2034552 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3435 : 02 Lutego 2011, 18:59:21 »
No to może ja się wypowiem jako iż długo tu nie zabierałem głosu. Po pierwsze jeśli chodzi o Inferno, to wychodzi pozytywniej niż wcześniej, a przynajmniej takie jest moje zdanie. Fajnie wygląda bohater na tej jak to trafnie nazwał Nekro_L zmorze, jest tak samo interesująca (w pozytywnym znaczeniu tego słowa) jak koń Nekro ale o tym za chwilę. Jeśli chodzi o katapultę to jest dla mnie średnia. Nie powala z zachwytu lecz też nie jest jakaś tragiczna, choć mogli zdecydowanie wymyślić coś lepszego ,bo bardzo przypomina tą z Nekropolii. choć z drugiej strony jak się przyjżałem to jednak zmieniam zdanie, nie jest podobna, a na dodatek wygląda fajnie ;D Same zaś jednostki wyglądają dobrze, bardzo podoba mi się sukkub, o wiele lepiej prezentujący się niż w H5, reszta też całkiem dobrze poza niektórymi wyjątkami. Zaś jeśli chodzi o Nekro to przede wszystkim też jestem przy zdaniu iż jest rasą prezentującą się znakomicie. Wyróżnić tu trzeba ducha, Lamasu :D (w końcu pokazali tą jednostkę), boahater wyglądający świetnie na tym interesującym (powtórze to jeszcze raz, bo to trafne określenie dla niego) koniu, on sam też idealnie dopasowany do reszty zamku, czuć od niego ten mrok, no i jeszczę wspomnę wojownika szkieletów. Ghul czy jak mu tam jest średni, lisz zresztą też tylko patrząc na tego z 5 to ocena idzie od razu bardzo w dół. Bo tamten naprawdę fajnie się prezentował, a ten tu no...porażka. Katapulta taka sobie, może być, choć mogli trochę baardziej pokombinować, jednak nie zmienia to faktu iż jest poprawnie. Przejdę teraz do Przystani, cóż mimo zdania innych mi się katapulta całkowicie podoba, przypomina te trebeusze z AoE2, do tego kolorystycznie dopasowana. Pierwsza forma kusznika i obrońcy wygląda tak przeciętnie, druga zaś znacznie lep0iej, a kusznicy nie wydają się już tacy idiotyczni. Gryfy rzeczywiście takie wychudzone, wcześniej tego nie zauważałem ale teraz to się rzuca w oczy przy dokładniejszym przyjżeniu. Jednak tego drugiego poprawia zbroja. Jeździec wbrew zdaniu innych podoba mi się, zwłaszcza to bijące od niego światło choć chwilami to przeszkadza. Kończąc na orkach, jak zwykle genialnych pod praktycznie każdym względem, cieszę się z miejsca tej rasy w podstawce. Trzeba dodać, że katapulta wyszła najbardziej oryginalnie i najfajniej ze wszystkich. Ciekawy jestem tylko dokładnego wyglądu miasta z bliska podczas oblężenia, bo wtedy widać najwięcej szczegółów ^_^


IP: Zapisane
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #3436 : 02 Lutego 2011, 19:13:00 »
Podobnie jak wy uważam, że katapulty Orków i Przystani są świetne, Inferna też dość fajna, a w Nekropolis oczywiście pajęcza, co w tym przypadku nie wyszło na dobre.
Nie pamiętam, czy twórcy mówili coś o balistach, ale jeśli będą, to spodziewam się bardzo dużo :D


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3437 : 02 Lutego 2011, 19:13:23 »
Ja jestem baaardzo miło zaskoczony! No poza artem oblężenia Inferno(te kraty wyglądają watalnie o.O). Katapulta wygląda wręcz "filmowo". A i co do tych katapult... Przecież ich sie nie kupuje, więc jak grasz przystanią a nająłeś necrosa to poprostu katapultą jest ten pająk. ;P A z resztą twórcy mogą jeszcze nas zaskoczyć. ;P Na forum przeczytałem, że jednostki będą mogły sie wspiąć na wieżę... Skąd takie info? ;>
Jak zobaczyłem screena z zimą to tak zatęskniłem za krasnalami i magmowymi smokami... Jak ich mi nie dadzą w dodatkach... xD


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #3438 : 02 Lutego 2011, 19:18:46 »
E,mugłby dać ktoś link na obl.orkow,bo gadacie oo rzucającym cyklopie,a nie widziałem.Jak w jakis link chce wejs to sie borsuk pokazuje:/
Eh,na serio mogli by sobie z nagami odpuscic.
Przecież jest tyle fajnych innych pomyslow...
Eh...
Noo nie wiem,mam nadzieje ze pozytywnie mnie zaskocza...


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3439 : 02 Lutego 2011, 19:24:21 »
Nagi na 99,9 % ;)
A i nie wiem, czy ktos wspomniał, ale na screenie z balistą necro jest bohater mocy. ;]


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 256


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3440 : 02 Lutego 2011, 19:28:53 »
E,mugłby dać ktoś link na obl.orkow,bo gadacie oo rzucającym cyklopie,a nie widziałem.Jak w jakis link chce wejs to sie borsuk pokazuje:/

Bo nie tylko klikać w linki należy.


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3441 : 02 Lutego 2011, 19:44:51 »
Hmm tak co do "katapulty" Twierdzy :P i tam czyjegoś komentarza skąd będzie brał głazy ...
             .. jakos mi sie wydaje że bedzie sobie je łańcuchem przyciągać :P

rzuci  i przyciągnie ;D  to tylko moja hopoteza ;p

Nagi na 99,9 % ;)
A i nie wiem, czy ktos wspomniał, ale na screenie z balistą necro jest bohater mocy. ;]

Magmowy wiem po czym wnioskujesz i chyba skądinąd trafnie, ale nie jestem tego 100% pewien :P (tylko 99,8%)


« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2011, 19:47:48 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3442 : 02 Lutego 2011, 21:15:12 »
Ech pomocy ludu! Nigdzie nie mogę znaleźć tego screena z cyklopem, co o nim tak gadacie, ani linku znaleźć.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3443 : 02 Lutego 2011, 21:20:05 »


http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_screen_Stronghold_attack.jpg


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3444 : 02 Lutego 2011, 21:23:09 »
Oh jak fajnie dziękuję. Imponujący ten cyklop. A wy co się tam czepiacie skąd on będzie brał kamienie, jak zawsze Z ZIEMI ^^


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3445 : 02 Lutego 2011, 21:42:40 »
No wiesz, jak widać są to trzy kamienie połączone łańcuchami, więc wątpię aby cyklop wsadzał łapy do ziemi i wyciągał takie trzy kamienie już łańcuchami skute, więc jedyną opcją - niezbyt dobrą - byłoby, że pojawia się nagle przed nim kilka kamieni połączonych łańcuchem. Już mógłby mieć obok siebie kupę kamieni, a w rękach trzymać jeden głaz.

A tak swoją drogą, zauważyłem pewną rzecz - porównajcie sobie z daleka wygląd Wojownika Jaguara i Centaura. Obydwaj są w szerokości mniej więcej tacy sami, a dodatkowo Wojak Jaguara jest znacznie większy i masywniejszy, a mimo to to Centaury zajmują 2x2 pól, a Jaguar 1x1.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #3446 : 02 Lutego 2011, 21:45:57 »
Już ten temat poruszałem. Też dla mnie to dziwne. Jednak wydaje mi się, że prędzej 2x2 będzie Harpia zajmować niż Wojownik Jaguara, o ile tak będzie.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3447 : 02 Lutego 2011, 22:00:16 »
No wiesz, jak widać są to trzy kamienie połączone łańcuchami, więc wątpię aby cyklop wsadzał łapy do ziemi i wyciągał takie trzy kamienie już łańcuchami skute, więc jedyną opcją - niezbyt dobrą - byłoby, że pojawia się nagle przed nim kilka kamieni połączonych łańcuchem. Już mógłby mieć obok siebie kupę kamieni, a w rękach trzymać jeden głaz.


Wydaja mi się, że te dwa kamienie na łańcuchach, to nie są połączone do pierwszego ale do cyklopa by nie ruszał się z miejsca. W końcu było by to bardziej logiczne niż rzucanie trzema kamieniami na raz. Ma się nie ruszać przecież.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3448 : 02 Lutego 2011, 22:01:08 »
Screeny są  naprawdę boskie, aż tyle ich wyciekło czyli to oznacza, że przez resztę tego tygodnia bedziemy marudzić, że nic nowego nie dali.

Mimo to ta:
Biały cyklop jest niezły, jak dla mnie jest tu jeszacze dziwniej-  bowiem te dwa kamulce na łańcuchach raczej służą do tego by "katapulta" nie uciekła (jak zakotwiczenie w "robaku" inferna). Czyli cyklop bedzie rzucał kamulcem, a potem wygrzebywał z iemi kolejny głaz?

Screenshot na chiński nowy rok jest oryginalny- wreszcie śnieżny teren. Króliczek słodki, widać róznicę między herosami (ws koniach głównie). Ciekawe czy to Krall i Sandor. Jeśli tak, to m oże oznaczać, że jak w erpegach bohater najpierw lezie na piechotę a po awansowaniu dostaje wierzchowca.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #3449 : 02 Lutego 2011, 23:41:42 »
Wy myśleliście, że cyklop weźmie kamienia połączonego łańcuchem z nim samym i drugim kamieniem, a potem wykona epicki rzut? :P Pewnie poleciałby razem z rzuconym kamieniem.
Pomysł na to, żeby każda frakcja miała inny wygląd katapulty bardzo mi się podoba.

EDIT: Nowy screen (http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_screen_Chinese_New_Year.jpg) po prostu cudowny. Niestety zasmucił mnie fakt, że ludzie w komentarzach na głównej stronie tawerny zastanawiają się co to są "te skrzynki"... czy oni kiedykolwiek grali w HoMM?

Aaa, wiem o jakie skrzynki im chodzi - Arki Przymierza nie potrafią rozpoznać. Martwię się o dzisiejszą młodzież...


« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2011, 00:29:09 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 227 228 229 [230] 231 232 233 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry