Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177999 razy)
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #90 : 17 Września 2012, 13:27:55 »
Mam pytanie, Lordie: jest Arcylisz, tudzież Archanioł. A gdzie Lisz i Anioł, bez przedrostka?

PS. Nie będzie wampirków? :(
Wampiry będą.. jako jednostki neutralne. Lisz i Anioł też prawdopodobnie pojawią się jako jednostki neutralne.

Cóż jeżeli mogę się wypowiedzieć to powinniście wymienić szkielet z wilkołakiem, a może wilkołakiem i banshe. Banshe to kobieta która zwiastuje śmierć więc powinna dostać skila ktory pozwala zabić jedną jednostkę przynajmniej podczas ataku.
Przemyślałem to i faktycznie 2 lvl dla Banshee to trochę mało, dlatego też nieco pozmieniałem nazwy drugiego poziomu:
Duch -> Zjawa -> Upiór

Myślę też że fajnie by było jakby jeżeli wilkołak zabiję jednostkę po bitwie staje się ona wilkołakiem, z tym że jeżeli atakuje ulepszony to wskrzeszony będzie ulepszony a jeżeli atakuje alternatywny to wskrzeszony będzie alternatywny.
No cóż, teoretycznie to jest możliwe w pewnym stopniu..
Mianowicie można by zedytować zdolność nekromanty, tą która w czasie walki przywołuje duchy po śmierci jednostki przeciwnika tak by zamiast duchów przywoływane były Wilkołaki.

Dobrze by było gdyby siódmy poziom mógł strzelać (przywykłem do takiej strategii gry przez H6) ale tu nic nie wymagam.
No niestety wydaje mi się, że jednak nie dam im zdolności strzelania.

Następnie Demilisz, lisz jest fajny tylko na tym poziomie powinien być siniej zrobiony (no chyba że jeszcze jego zamienić z Wiczkiem to mi pasuje) do tego wolał bym by tym razem był jednostką Latającą (patrz tez taktyka gry z H6 bo brakuje lotnika na poziomach 4-6) podstawa taka jak jest, ulepszenie jak wolisz, natomiast demilisz to latająca główka z H3 (wstępnie była taka jednostka) bardzo by mi się podobała :). Drakolisz mi nie pasuje, może być neutralny, 8 albo coś ale nie na 5 poziomie bo to śmieszne.
Lisze będą latać, no w sumie to lewitować.. ;P Wygląd podstawki jeszcze się zmieni, dodam mu jakiś pancerz.. Demilisz mam trochę inny plan na jego wygląd, poza tym gdybym zrobił z niego lewitującą głowę byłby zbyt podobny do Obserwatorów z Lochy, które prawdopodobnie pojawią się w modzie. Co do Drakolisza, nie będzie to Smoczy Lisz - czyli taki smok mag, a będzie to raczej na odwrót, czyli mag władający magią nekrosmoków.

daj białemu magowi fajną śmierć np. żółtą implozje ;) (po wybuchu zostaje laska
seraf ma niebieskie skrzydła które nie pasują do czerwonej aureoli :(
Nie mówiłem jeszcze o tym ale wygląd Serafina nieco ulegnie zmianie.. otrzyma on nowe naramienniki, zmodyfikowany zostanie też hełm i prawdopodobnie otrzyma nową teksturę..

a jak zrobisz 8lvl

W teorii będzie to dodatkowa jednostka do kupienia w mieście (będzie dodatkowy slot)

popraw zywą swieta  :/
Powiedz co konkretnie Ci się w niej nie podoba, a zobaczymy co da się zrobić.. ;P

lepiej żeby wilkołak nie miał skowytu (masz sto atak i masz dwieście
Wybacz ale nie zrozumiałem o co Ci chodziło w tym zdaniu.. ;P

Czyli żywa święta w formie nie święta, używająca do walki maczugi, czyli zgaszonej pochodni z gwoździami.
A odpowie mi ktoś jak z moimi radami?
adipinkosz dobrze opisał jego wygląd w mitologi greckiej.. ja będę chciał go przedstawić inaczej, bardziej jak w D3 może D2.. bądź co bądź był bogiem więc mógł przybierać różne kształty. ;)
fandor trochę cierpliwości nie zaszkodzi.. ;P

A no.. i na koniec screen nowej jednostki, co prawda nie ma jeszcze efektów i trochę model muszę poprawić..




« Ostatnia zmiana: 17 Września 2012, 13:31:33 wysłane przez Lord Khorne » IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #91 : 17 Września 2012, 15:33:17 »
za mały korpus,
 kolce podrasuj ,
czerwień na złoto zmień

siewca fajny   :)

wilk ma zdolność skowyt gdy atakuje powstaje drugi identyczy oddział wilka

imperium ma trening czyli

w przystani :
\chłop->łucznik->zbrojny->kapłan->konny

a w imperium ?

kusznik->kapłanka->gwardzista->mag->paladyn


« Ostatnia zmiana: 17 Września 2012, 15:47:01 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 17 Września 2012, 15:41:49 »
Fajnie wygląda ten siewca jednak mam zastrzeżenia, te skrzydełka należało by usunąć. Jeżeli planujesz jeszcze wzorować jakieś jednostki na szóstkowych (ten wygląda jak niszczyciel) to tą zostaw jako inną a siewce zrób na wzór dręczyciela, chociaż to oczywiście wasz wybór, ja tylko sugeruję co by mi pasowało - co chciałbym ujrzeć, a i wielu moich znajomych bez konta ma podobny obraz niektórych jednostek.
Szkoda że nie wyjdzie z Demiliszem bo już nastawiłem się trochę na latającą czachę  ;D.
Nie pasuje mi że postanowiłeś podmienić nazwy, będzie mi brakować Banshee, zwłaszcza że lisz zostaje jako strzelająca, teraz moja strategia pójdzie się za przeproszeniem chędożyć, i znowu muszę wymyślić inną do gry nieumarlakami :(.


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #93 : 18 Września 2012, 12:54:43 »
wiem że da się zmienić wygląd miasto ale dodac !!!!!!!!!!!!!
nowy lvl jest ncf nowe ulepszenia ale to umie tylko producent gry

a co do taktyki najlepiej improwizować


« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 13:23:16 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 18 Września 2012, 14:47:07 »
Mcichosz, ogarnij się trochę. Posty piszemy z dużych liter, i nie ma powodu by w zdaniu powiększać jeden wyraz (mozna inaczej zaznaczyć, np.kolor).
Nie ma czegoś takiego jak New Town Framework, jest tylko New Creatures Framework.
Menelagowi udało się dodać jedno nowe miasto, ale jeszcze chyba nie wymyślił jak dodać więcej, ponadto jak dodać wciąż wie tylko Menelag i może jeszcze ktoś z ekipy Księgi.
Ten projekt ma za zadanie podmienić wszystkie miasta na inne więc może łaskawie dasz sobie spokój z krytyką, poza tym  chciałbyś ujrzeć dwa nekro i dwie przystanie które różnią się budynkami i jednostkami? Bo dla mnie to bez sensu.
PS: Mcichosz, nie szukaj kolejnych projektów które mają dodać nowe miasta żeby pisać pod nimi tą samą wiadomość bo to nie ma sensu, niektóre projekty są porzucone (znaczy są zakończone) i nikt do nich nie wróci po pierwsze a po drugie to wciąż tylko Menelag wie jak dodać miasto (podkreślam jedno).


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 18 Września 2012, 15:11:49 »
Chodziło o dodawanie 8 levela zapomniałem o przecinku. Są Ncf 'y ,nowe ulepszenia i to wszystko. 8 lvl dać może tylko producent gry.A co do miast źle interpretujesz posta.Nie będe już powiększać


« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 15:17:26 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #96 : 18 Września 2012, 15:21:33 »
@fandor

To nie jest żadna tajemnica, mogę dodawać tyle miast ile duszka zapragnie i ile miejsca starczy na jednostki NCF :)

I przepraszam za offtop, natomiast nie wiem, jak Lord wprowadzi ten 8 lvl


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #97 : 19 Września 2012, 13:40:16 »
imperium ma trening czyli

w przystani :
\chłop->łucznik->zbrojny->kapłan->konny

a w imperium ?

kusznik->kapłanka->gwardzista->mag->paladyn
no cóż.. przyznam się szczerze, że o tym nie pomyślałem.. :P dzięki za zawrócenie mi na to uwagi, coś się pomyśli w tym kierunku.

Fajnie wygląda ten siewca jednak mam zastrzeżenia, te skrzydełka należało by usunąć. Jeżeli planujesz jeszcze wzorować jakieś jednostki na szóstkowych (ten wygląda jak niszczyciel) to tą zostaw jako inną a siewce zrób na wzór dręczyciela,
W sumie to robiąc go wzorowałem się na czymś innym.. nie była brana pod uwagę żadna jednostka z heroes.

chciałbyś ujrzeć dwa nekro i dwie przystanie które różnią się budynkami i jednostkami? Bo dla mnie to bez sensu.
No dokładnie.. z ust mi to wyjąłeś. Nawet gdyby można było dodawać nowe miasta i tak pozmieniałbym stare.. :P

Natomiast jeśli chodzi o ósmy poziom to można powiedzieć, że jestem w połowie drogi dopiero, miałem o tym nie pisać wcześniej, bo jak jednak by to nie wyszło to lipa trochę, co nie? :P


Zapraszam do przeglądania nowych opisów bohaterów i artefaktów. :)

Bohaterowie
Artefakty





« Ostatnia zmiana: 19 Września 2012, 14:00:56 wysłane przez Lord Khorne » IP: Zapisane
Wonderweiss

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil
« Odpowiedz #98 : 19 Września 2012, 16:09:47 »
Całkiem niezłe te opisy, a i siewca niczego sobie. Mnie to on przypomina Balroga z LOTR'a.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #99 : 20 Września 2012, 21:47:19 »
Cytuj
p.s.oprócz disciples możesz się trochę wzorować na heroes przeciesz

Primo, prosiłbym o uszanowanie języka polskiego - zarówno poprzez ortografię ("przeciesz"?) jak i pisanie wielkich liter tam, gdzie być powinny.
A samych wzorowań zrobiłem dużo (przypomnę, że to ja jestem odpowiedzialny za większość opisów). Imperium jest po części wzorowane na Rzymie czy Bizancjum, więc czasem używam łacińskich sentencji czy makaronizmów - także nazwy 4 poziomu istot są w tymże języku. Jako że jednak same istoty wzorowane są na Imperium z Disciplesa, starałem się zachować także klimat tychże wojsk.
Jednakowoż, kilka razy odniosłem się do Heroesów. Przykładami są:
Wojenne Okowy (bądź też "Kajdany ostatniego żywego", zależy od tłumaczeń) które zawierają odniesienie do Heroesa 3 a konkretniej do misji Ostrza Armaggedonu rozgrywanych Xeronem (tam dostał on właśnie ów Okowy).
Peleryna Cienia Śmierci mająca odniesienia do samego H5 jak i gry Clash of Heroes.
Oraz trochę jeszcze nie opublikowanych opisów mających pewne odniesienia chociażby do Imperium Gryfów jak i Cesarstwa Sokołów.

Jednak umieściłem także kilka cytatów nie dotyczących bezpośrednio klimatów wieków ciemnych oraz niepochodzących z tego okresu:

Cytuj
Cherubini nigdy nie upadają; diabli zaś w swych upadkach nigdy, ale to nigdy nie powstają. Świętym wyznaczonym Cherubinom przez Elratha zadaniem jest więc strzec, aby człowiek - po każdym ze swych upadków - powstał raz kolejny.

Cytat z opisu Cherubina nawiązujący do słów Fiodora Dostojewskiego:

Cytuj
Anioł nigdy nie upada. Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podniesie. Człowiek upada i powstaje.

A z kolei Biali Czarodzieje mają to w opisie (jeszcze chyba nie został opublikowany ich opis, ale chyba nic się nie stanie, jeśli skopiuję jego fragment)

Cytuj
W niebiańskich sferach Elratha krew męczennika i atrament uczonego mają tę samą, wysoką wartość[...]

Nawiązuje do Koranu (dokładny cytat: "Atrament uczonego i krew męczennika mają w niebie tę samą wartość.")

A jak już jesteśmy przy temacie nawiązań do poszczególnych dzieł, to chyba nie muszę mówić, od jakiego filozofa wyszły słowa użyte w opisie Obrońców Wiary? ;)

Cytuj
Czasem zdarza się, iż wiara w Elratha słabnie. Pewien filozof rzekł nawet „Bóg jest martwy! Bóg dalej jest martwy! I to myśmy go zabili! [...]” określając tymi słowami upadek wiary w wartości religijne. Obrońcy Wiary to kolejna z wielu rot imperialnych, lecz ich celem nie jest walczyć z przyziemnymi przeciwnikami ku chwale Imperium. Ich celem jest niszczyć wrogów wiary – zarówno tych materialnych, jak i duchowych – służebników Urgasha czy innych czarcich pomiotów. Niewzruszona wiara Obrońców Wiary wznosi ich rangę do niezwyciężonej kawalerii oraz nadaje niewrażliwość na wszelakie klątwy, osłabienia. Wyczyny tych legendarnych wojowników przynoszą po raz kolejny Elrathowi glorię, zaś maluczkim niewierzącym odnawia ich wygasłą wiarę w boga.


Wiadomość doklejona: [time]20 Wrzesień 2012, 21:46:25[/time]
Kolejna notka ode mnie; aby trochę umilić oczekiwanie na nowości ze strony tego moda, postanowiłem porobić trochę artykułów oraz udostępnić parę opisów. Dlatego też, w każdym tygodniu pojawi się opis wraz z kilkoma dopiskami ode mnie odnośnie jednostki, artefaktu i bohatera.
Dlatego też, w każdy poniedziałek od następnego tygodnia będzie artykuł opisujący albo jednostkę neutralną albo cały set jednego poziomu w danym mieście. Jak na razie będą to jednostki Imperium. Każdy artykuł, poza ujawnieniem biografii ów jednostki/jednostek zawierać będzie wzmianki np. o tym, jaka jest ich dokładna rola w Imperium.

W środę ukazane będzie coś zgoła innego - prosty opis danego artefaktu, który już w grze jest. Nie będzie to nic skomplikowanego, choć niektóre artefakty (jak np. już ujawnione Wojenne Okowy) zawierają w swoim opisie drobne smaczki.
 
A z kolei pod koniec tygodnia, w piątek bądź sobotę, ujawniony będzie opis danego bohatera - jak na razie będą to biografie bohaterów do scenariuszy i to tylko tych bohaterów pochodzących właśnie z frakcji Imperium, jednak szybko ulegnie to zmianie. Poza samą biografią, będzie kilka informacji o danym bohaterze (w przypadku bohaterów kampanijnych krótkie wyjaśnienie ich roli w kampanii)  + ich specjalizacja.

Jednocześnie, w przypadku jakiejś okazji przygotowywać będę dłuższy artykuł będący np. zaprezentowaniem frakcji, fabuły czy jakiejś nowości, jaką mod ma wprowadzić.

Na koniec zwracam się z małą prośbą do wszystkich posiadaczy Facebooka. Cała treść została wklejona na stronę główną modyfikacji (http://www.megapocalypse.npx.pl/news.php) i byłbym ogromnie wdzięczny dla tych, którzy by udzielili opisanego w newsie wsparcia.



IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 20 Września 2012, 22:11:31 »
@Kyoshiro
Proszę i pozdrów kuzynkę :)

Co do moda...Jestem pewien ,że klany wygrają :D
Co do Siewcy przypomina mi Balroga :) .
Khorne nie wiem czy moje pytanie będzie tycim spoilerem ,ale czy Chaos będzie wzorowany na frakcji wyznawców Khorna z Warhammera? Czy w wojsku będą Maruderzy, Piekielni Rycerze itp.?


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2012, 17:23:39 wysłane przez WMS » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 24 Września 2012, 23:13:57 »
Trochę późno, ale cóż - lepiej późno niż wcale (na stronie pojawi się jednak za jakiś czas - jak na razie sam króciutki art, być może później wspomożony grafikami.

Logika wskazywałaby, iż pierwszy artykuł będzie o jednostkach pierwszego poziomu Imperium - ja jednak zacznę od drugiego.

ZAPLECZE LECZNICZE IMPERIUM

KAPŁANKA/HIEROFANTKA/PROROKINI

Wojna jest brutalna, nic więc dziwnego, iż zawsze znajdą się jej ofiary. Pola bitewne wręcz usłane są rannymi. Aby wspomóc towarzyszy, zreformowano Kościół Elratha by ten wspomógł wojsko zastępami duchownych leczącymi żołdaków imperialnych. Choć we wczesnych latach istnienia Cesarstwa Sokoła istniały zakony wspierające rannych wojowników (jak np. ten powołany przez Westę Sokół), sztuka ta została zapomniana a przywrócenie jej po wielu wiekach stało się wręcz niemożliwością. Zadania tego podjął się Eugen Emiliusz, młodszy brat słynnego Mamersa z rodu Emiliuszów.

Gdy więc powołano pierwszą rotę Kapłanek, szybko zaczęto zastanawiać się, jak osiągać lepsze efekty. Z pomocą przyszła wpływowa grupa religijna zwana Hierofantami. Obiecali oni Imperatorowi co jakiś czas prowadzić rekrutację uczennic w każdym księstwie, by uczyć je swego kunsztu. Tak powstały Hierofantki, leczące znacznie skuteczniej niż ich siostry Kapłanki - a przy tym posiadające nawet umiejętność wskrzeszania (wprawdzie nie tak potężną jak mistyczni Hierofanci, ale zawsze jakąś).

Jednak to nie odpowiadało w zupełności wymogom armijnym. Kapłanki leczyły skutecznie, Hierofantki także dobrze uzupełniały. Jednak dobra armia musi być przygotowana na wszystko - co gdy wróg wolał atakować słabiej, ale więcej oddziałów? By i temu zaradzić, powołano Prorokinie - poprzez kolejną modernizację Eugena Emiliusza. Te leczą słabiej niźli Hierofantki i na podobnym poziomie co Kapłanki (przy większych kosztach szkolenia), jednak mogą one leczyć kilka oddziałów na raz.

Tak oto kolejny raz Imperium przygotowało się na wszechogarniający zamęt.

Artykuł pisany tak na małą rozgrzewkę, późniejsze poziomy (4-8) będą znacznie ciekawsze ;). Ale wypadałoby opisać też jednostki poziomów 1-3, a u nich ciężko się rozpisać.
Na koniec dodam garść ciekawostek i zapowiedzi:
-Jak już się można domyśleć, w dwóch następnych poniedziałkach opiszę poziom pierwszy i trzeci.
-Eugen Emiliusz, tak jak Mamers Emiliusz, będzie scenariuszowym bohaterem (posiadającym specjalizację właśnie do istot 2. poziomu). To jedyni członkowie rodu Emiliuszów mających konkretną tożsamość, choć możliwe, iż na potrzeby kampanii będzie ich więcej - nie będą jednak mieli własnego avatara.
-Ilość bohaterów scenariuszowych zostanie rozszerzona z 8 do 16.
-Każdy bohater Imperium będzie posiadał zarówno imię jak i nazwisko. Część będzie pochodziła z rodów Emiliuszów bądź Patyreuszów, jednak postaram się unikać częstego powtarzania nazwisk.
-Wyróżniające się pod względem imion hrabstwa będą miały po kilku swoich "charakterystycznych" bohaterów. Już teraz zapowiem cesarskiego kata Jeana Chastierre z Księstwa Charta. Będzie też kilku "słowiańskich" bohaterów z Księstwa Gryfa.
-Także (i nie tylko w Imperium) kilku bohaterów będzie odnosiło się do tych z poprzednich części Heroesa - i nie tylko. Kolejnym zapowiedzianym bohaterem scenariuszowym będzie Cedryk Carlyle, potomek Hrabiego Carlyle'a z Clash of Heroes.

I na koniec opisy Kapłanek, Hierofantek i Prorokiń: (mogą ulec zmianie)

Cytuj
U schyłku panowania Cesarza Liama Sokoła mag Kaspar odkrył sposób, jak leczyć bez konieczności korzystania z magii. To przeogromne odkrycie nie wzbudziło jednak większego entuzjazmu, bowiem tradycyjnie korzystano z modłów do Elratha – i de facto ten sposób okazał się mimo wszystko efektywniejszy. Współczesne Kapłanki w Imperium używają nowego sposobu uzdrawiania w celu leczenia ran odniesionych przez współtowarzyszy boju.

Cytuj
Hierofantki udoskonalają kunszt leczenia używany przez Kapłanki skupiając się na jak najszybszym uzdrowieniu żołnierza. Potęga używana przez te służki Światłości jest tak wielka, iż po leczeniu w wykonaniu Hierofantki do wojaczki mógłby wrócić kulejący, do sił strzeleckich wrócić mógłby ślepy, a nawet - do żywych powrócić mógłby martwy.

Cytuj
Siły Chaosu słyną z tego, iż szukają wszelkich sposobów do zwycięstwa. Gdy demoniczni słudzy ujrzeli, iż - miast atakować pojedynczych wrogów - uderzenia obszarowych kul ognia są lepsze, gdyż Hierofantki nie zdążą wyleczyć wszystkich rannych nim kolejna kula będzie gotowa. Z tego powodu powołano kolejne formacje zastępów leczniczych - Prorokinie. Skupiając się na leczeniu obszarowym, odniosły sukces, mając kolejny sposób by skontrować fale uderzeń demonicznych zastępów.

I ostatnia ciekawostka. Zwrócono uwagę, iż żeńska jednostka może zaburzyć cykl "Treningów" w dawnej Przystani. Wymyśliłem więc alternatywny sposób by w miarę logiczny sposób zmienić procedurę Treningów by wytłumaczyć istnienie Kapłanek. Możliwe więc będzie, iż właśnie takie rozwiązanie zostanie zastosowane, jednak Lord Khorne próbuje też sprawdzić, czy da się "zamienić" zdolności rasowe dwóch miast tak, aby pasowało to do Kapłanek. Jeśli to się jednak nie powiedzie, pozostanie mój alternatywny koncept dla Szkoleń. Jaki? To ujawnię w swoim czasie ;)


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 25 Września 2012, 12:55:07 »
Wiem jak zrobić 8 lvl, w postaci ulepszenia w forcie na wzgórzu NCF

tak jak tu http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,8262.0.html

a jak miasto zmieniacie budynki

P.S. archanioł to najwyższy chór anielski, więc anioł powinien być podstawką , a nie archanioł .


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2012, 12:57:46 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 25 Września 2012, 15:08:44 »
Cytuj
P.S. archanioł to najwyższy chór anielski, więc anioł powinien być podstawką , a nie archanioł .

W przypadku Chaos Theory (jak na razie nie rozmawiałem z Khorne'm na ten temat, ale na obecną chwilę jest tak w opisach istot 7. poziomu; choć może się to zmienić) jest tak, że teraz Aniołowie to zwyczajni mieszkańcy Niebios. Archaniołowie to już elitarna grupa wysłana przez Elratha do Ashanu, a Cherubini i Serafini to Archaniołowie ukierunkowani pod jakimś względem (u Cherubinów jest to ochrona ludzi, u Serafinów mordowanie ich wrogów).


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #104 : 25 Września 2012, 15:35:50 »
Khorne nie wiem czy moje pytanie będzie tycim spoilerem ,ale czy Chaos będzie wzorowany na frakcji wyznawców Khorna z Warhammera? Czy w wojsku będą Maruderzy, Piekielni rycerze Khorna itp.?
No w sumie nie chciałbym tego ujawniać tak wcześnie ale... powiedzmy, że dobrze myślisz. Nie będzie to jednak frakcja oddająca cześć temu bogu.. właściwie to nic o nim nie będzie.


Wiem jak zrobić 8 lvl, w postaci ulepszenia w forcie na wzgórzu NCF
Nie.. zdecydowanie nie będzie to tak wyglądać. :)

a jak miasto zmieniacie budynki
Takie są plany.. po jednostkach i bohaterach przyjdzie czas na budowle.

P.S. archanioł to najwyższy chór anielski, więc anioł powinien być podstawką , a nie archanioł .
Masz:
http://www.angdae.republika.pl/niebo.htm
Poczytaj sobie to zobaczysz gdzie znajdują się Archaniołowie w hierarchii.. :)


ok.. teraz może pokażę wam nową wersję Białego czarodzieja:


Starą wersję możecie pobrać tu: Biały Czarodziej v1
Sory, że na chomiku, ale mam drobny problem z kontem na 4shared.

I na koniec mały konkursik....

Zachęcam wszystkich do udziału w nim.. :)



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.062 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry