Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177985 razy)
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #165 : 13 Marca 2013, 18:08:44 »
Rumakowi Świętego Mściciela dałbym na twoim miejscu 5-10% przezroczystość, teraz wygląda nieco groteskowo.

Trust me, I'm engineer.


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #166 : 13 Marca 2013, 18:19:48 »
popieram DWito, nie wiedziałem tylko ze istnieje narzędzie które mogło by to poprawić - to przejaskrawienie pewne
Dodatkowo możliwe ze owa przejrzystość doda efemeryczności temu rumakowi, jednocześnie sprawiając ze będzie realniej wyglądał. (e jak by to powiedzieć - będzie wyglądał fajniej ;p)


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #167 : 25 Marca 2013, 12:18:18 »
Nie no sorry ,ale Ku***!!! Jakżeś przeniósł parę części uzbrojenia z Heroesa VI. Nie wiem czy tam jakoś poczarowałeś obydwiema grami czy też jesteś tak utalentowany ,że przerobiłeś parę modeli tak cudownie *.*
Nie przeniosłem, przerobiłem parę modeli.. ;P Jednak staram się ogarnąć to w jaki sposób zostały dodane do gry nowe modele, np. te w ostatnim Sanktuarium i wiem, że potrzebuje do tego pewnego programu, jak go dostanę to jest spore prawdopodobieństwo, że w modzie pojawi się sporo nowych modeli...

@Lord Khorne  Ty nad tym sam pracujesz czy jest was więcej ?
Nad całym projektem, jak narazie pracują trzy osoby (na początku były dwie, lecz potem niestety jedna odeszła, bo teraz były by cztery. ;P), jednak nad modelami pracuję sam. x]

PS. Skąd wziąłeś piórko? Bo ja to bym chyba raczej z Dżina je ściągnął ;)
Chodzi Ci o to co ma Święty Mściciel? To z orka takiego jednego.. ;P

Rumakowi Świętego Mściciela dałbym na twoim miejscu 5-10% przezroczystość, teraz wygląda nieco groteskowo.

Trust me, I'm engineer.
Tekstura konia nie była jeszcze przerabiana, tylko jego pancerz i cały jeździec.

No niestety, nie pokażę dzisiaj kolejnych screenów, gdyż nie ukończyłem tego co chciałem, a pokazywać tylko jednego screenu nie będę.. ;P


IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #168 : 25 Marca 2013, 14:46:02 »
Cytuj
(...)Jednak staram się ogarnąć to w jaki sposób zostały dodane do gry nowe modele, np. te w ostatnim Sanktuarium i wiem, że potrzebuje do tego pewnego programu, jak go dostanę to jest spore prawdopodobieństwo, że w modzie pojawi się sporo nowych modeli...
Mam ten program. Chcesz?
W sumie, pasowałoby wstawić na główną poradnik jego obsługi. Jak znajdę wolną chwilę 8)



IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #169 : 08 Kwietnia 2013, 17:16:43 »
Przez ostatni czas mod trochę, ewoluował dlatego też postanowiłem ujawnić kilka informacji, dla większej klarowności podzielę je na trzy główne punkty:
   I. Trylogia. Jak już wcześniej wspominałem, na forum Tawerna.biz Chaos Theory podzielone zostanie na prawdopodobnie dwie lub nawet trzy części. Powód mojej decyzji, jest prosty - czas.. gdybym chciał wydać moda w całości czekali byście na niego naprawdę bardzo długo, a dzięki "cięciom" będziecie mogli zagrać w niego o wiele szybciej. Czego się spodziewać po pierwszej części? Na pewno czterech nowych ras, będą to Imperium, Chaos i.. właśnie, póki co kolejne dwie frakcje pozostaną tajemnicą, mogę jedynie powiedzieć , że nie będzie to Legion, jednak prace nad nim będą oczywiście kontynuowane. Ponadto kilka nowych artefaktów, nie będzie ich zbyt wiele ale coś nowego na pewno się pojawi. Nowe czary, tu szykuje się już pewna mała rewolucja, mianowicie zniknie magia Zniszczenia, a w jej miejsce pojawi się magia Żywiołów, magia Światła stanie się Białą magią, a magia Ciemności - Czarną magią, natomiast magia Przywołania stoi póki co pod znakiem zapytania... ;)
Pierwsza część będzie też, fundamentem fabularnym dla pozostałych części, zobaczycie początek historii upadku Ashanu, zwiedzicie kilka nowych map, usłyszycie nowy soundtrack i będziecie mieli szansę pokonać kilku bossów. czytaj więcej...


IP: Zapisane
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #170 : 12 Kwietnia 2013, 16:06:17 »
Ostatnią nowine wysłałeś 8 kwietnia w moje urodziny xd.Dobra,nie powinienem wychodzić po za temat więc kiedy będą nowe screeny?Co do Pretorianina wole v1 niż v2 niezbyt pasuje ten złoty mu ;p.Forge a Klany hmm...Wybieram Forge,nie lubię Klanów z Disciples 2 a nie wiele będzie wtedy zmienione raczej.Już widzę pół-czołg pół Nagę ...właściwie to nie widzę,jak ty i twój zespół chcecie to zrobić?Okey wyjawisz nam tajemnice 3 Frakcji i chociaż 2 screeny ich jednostek?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 12 Kwietnia 2013, 19:13:56 »
Ten akurat przykład, który podałeś, jest niezbyt trudny do zrealizowania, gdyż w H5 mamy już gotowy model czołgu :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #172 : 12 Kwietnia 2013, 20:26:12 »
@Hayven Poważnie?!D: Gdzie???Muszę go zobaczyć,tylko po co Ubi robiło czołg skoro nici z Forge...Ale Klany wygrywają,a ja w literaturach itd. nienawidzę krasnoludów więc rzzygam się jak to będą na poważnie wzorowane z Discyplesa 2 :c.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 12 Kwietnia 2013, 21:25:55 »
Tutaj masz czołg: http://img70.imageshack.us/img70/9548/h5game20061120215532ae0.jpg


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #174 : 12 Kwietnia 2013, 23:37:57 »
Supcio,ale zostało jeszcze coś...Naga musi być wystarczająco długa i dobrze umieszczona.Powiesz mi jak zrobić Bohaterowi taki wygląd?Pewnie w edytorze MAP ;p.Ciekawe jak ten czołg rzuca czary i atakuje...


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 13 Kwietnia 2013, 08:09:09 »
Otóż czołg można dokleić do Rakszasy, a przy doklejaniu zmniejszyć :P

(oczywiście, teoretyzuję, gdyż nie próbowałem tego w praktyce)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #176 : 13 Kwietnia 2013, 11:54:00 »
Raksasha nie wygląda jak naga przecież ;O.Lepiej nowy model,ale komu się by chciało?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 13 Kwietnia 2013, 12:20:52 »
O ile mi wiadomo, nowego modelu nie da się wprowadzić - a co do Rakszasy, to łeb też można spróbować podmienić, bo tu głównie o mnogie łapy idzie :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #178 : 13 Kwietnia 2013, 12:58:41 »
A ten Kensei z sanktuarium(MOD nie dokończony)?Nie widzę w jego twarzy Raksashy ;/.Jak o mnogie łapy to wole tego nigdy nie widzieć,co to za Naga co jest lwem a nie wężem?-|-

EDIT:O wiem!To Raksasho-Czołg!O__o


« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2013, 13:01:36 wysłane przez eska204 » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 13 Kwietnia 2013, 16:39:53 »
No to mówię Ci - te łapy są na bazie Rakszasy, łeb od orka (albo goblina, nie mam pewności), a ogon od Żywiołaka Ognia. Uwierz, stworzenie Naga Tanka byłoby z pewnością o wiele łatwiejsze, niż stworzenie Zombie z piłą łańcuchową czy też Jet Troopera.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry