Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177989 razy)
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #300 : 13 Sierpnia 2014, 18:54:06 »
Nekross, jako moder powiem Ci coś - przestań ciągle mówić o zamarciu moda :P To Khorne jest tutaj szefem więc tylko on wie, czy mod jest tworzony, czy chwilowo robi sobie przerwę, a każde Twoje doniesienie o upadku modyfikacji może go mocno drażnić :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #301 : 13 Sierpnia 2014, 19:17:39 »
Nekross, jako moder powiem Ci coś - przestań ciągle mówić o zamarciu moda :P To Khorne jest tutaj szefem więc tylko on wie, czy mod jest tworzony, czy chwilowo robi sobie przerwę, a każde Twoje doniesienie o upadku modyfikacji może go mocno drażnić :D
ahaha święte słowa Hayven..  ;D
Nekross słuchaj kolegi. ;P Tak czy siak, pisałeś już niewiem ile postów o tym, że mod "upadł".. zaczyna mnie to, nie to żeby wkurzać ale na pewno trochę irytować... także pragnę Cię uprzedzić iż każdy następny twój post o rzekomym upadku moda będzie usuwany. ;)

Jeśli chodzi o newsy to sprawa wygląda tak, że teraz robię drugi poradnik odnośnie eksportu/importu modeli do gry, jednocześnie zajmuje się tworzeniem dłuuugo zapowiadanego już patcha do Sanktuarium jak tylko go skończę prawdopodobnie nie będę już zajmował się Sanktuarium i będę mógł dalej robić Chaos Theory. ;)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #302 : 14 Sierpnia 2014, 09:45:16 »
Przygotowujesz poradnik o eksporcie/imporcie? Świetnie! :D Sam średnio to ogarniam, a mogłoby się straszliwie przydać. Mam nadzieję tylko, że przygotowujesz wersję "uniwersalną", dla tych, którzy mają inne programy niż 3DsMax? ;P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #303 : 14 Sierpnia 2014, 10:05:45 »
Poradniki już skończone można je zobaczyć na stronie głównej Megapocalypse. Dział Modding po lewej, szukaj Archanioła i MET, zresztą napisałem o tym też i tutaj. ;)

Mam nadzieję tylko, że przygotowujesz wersję "uniwersalną", dla tych, którzy mają inne programy niż 3DsMax? ;P
Wiesz do dodania modelu do gry wymagany jest jeden konkretny program, jednak same modele możesz sobie robić w czym Ci się tam podoba ważne tylko abyś na koniec wyeksportował je do .obj ;)

Tak czy siak, starczy offtopu jeśli chcesz coś więcej podyskutować na ten temat zapraszam tutaj.


« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 10:08:55 wysłane przez Lord Khorne » IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #304 : 26 Października 2014, 17:20:56 »
Nie to, żebym spamił.. ALE! Czy jest coś nowego? Minęły bodaj 2 miesiące od ostatniego postu.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #305 : 26 Października 2014, 17:27:10 »
Dokładnie 2 miesiące i 12 dni C:


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #306 : 26 Października 2014, 17:43:10 »
Nekross... znowu?

Oczywiście rozumiem o co Ci chodzi, ja także czekam na ten mod z niecierpliwością, ale dajże spokój...
Khorne może i jest świetnym moderem, ale niestety, czasem życie odbiera nam czas na takie drobne przyjemności jak nasze hobby, czy inne zainteresowania.

Daj Khornowi czas, zwłaszcza, że stworzenie takiego modelu nie jest proste (chyba) i wymaga sporej ilości czasu i wytrwałości (chyba, nie krzyczcie na mnie, nie znam się na tym :l ).


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #307 : 15 Listopada 2014, 19:22:45 »
W porządku, Hadras. Ale zrozum mnie - dwa miesiące czekania to też nie mało. Czekam od dawna na jakąkolwiek robotę związaną z fabułą do CT. I na razie nic.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #308 : 15 Listopada 2014, 19:40:45 »
Khorne jak widać ma ostatnio niewiele czasu. Wiesz, on też od czasu do czasu grywa w real life :P

Może później będzie miał więcej wolnego, to wtedy zbierze wszystko i opublikuje. Ja tam czekam na MET, ale nie ma pośpiechu - przecież się nie pali :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #309 : 15 Grudnia 2014, 10:13:52 »
Ma ktoś do Khorne'a kontakt? Zaczyna się nam powoli sypać stronka, tzn. tracimy zainteresowanie. A to mi się naprawdę przestaje podobać.


Po prostu jedno pytanie: "Gdzie jest Lord?". Jeśli on nie może tego porąbanego CT skończyć, bo "Kompendium" ważniejsze, to niech się zbierze, wyda w końcu patcha i robimy dalej! Bo to doprawdy zaczyna pomału przekraczać granice.  >:(


Zapewne nie tylko ja czekam; reszta zespołu zresztą też.


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #310 : 23 Grudnia 2014, 11:56:19 »
Niestety z powodu powolnych prac nad patchem do Sanktuarium straciłem sporo czasu, a modyfikacja przez ten cały czas praktycznie stała w miejscu za co wszystkich przeprasza ale.. to już przeszłość, modyfikacja wbrew wszystkim plotkom nie umarła i ciągle nad nią pracujemy, a już za jakiś czas pokażę wam nowe screeny..
The apocalypse has begun!




IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #311 : 23 Grudnia 2014, 12:07:29 »
WOW! Screen robi wrażenie! Jeśli chodzi o muzykę, to tuż po Nowym Roku prześlę swoje propozycje odnośnie ścieżki dźwiękowej ;) wiem doskonale, co znaczy brak czasu (zwłaszcza, gdy się ciągnie więcej niż jeden projekt).

Co do scenek dialogowych (o ile takie będą) możecie liczyć na pomoc Menelca :P


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #312 : 23 Grudnia 2014, 13:50:58 »
Bardzo dobry obrazek. Poniżej moje refleksje.
1.Mamy już wskazówkę co do architektury demonów - czarne budowle inspirowane Warhamerem.
2.Scena walki anioła z demonem jest cudowna.
3.Ludzie mają modele wysokiej jakości i pełne dodatków(co prawda tekstura anioła jest rozmazana i wymaga poprawy), z kolei demony to proste, na szybko wykonane, jednokolorowe bryły.
4.Kim są magowie na szczycie góry? To mag bitewny i elementalista, czy nowe jednostki np. czarownik chaosu?
5.Nasuwa się pytanie: Jakie jednostki będą należały do chaosu?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #313 : 23 Grudnia 2014, 14:20:46 »
Cytuj
1.Mamy już wskazówkę co do architektury demonów - czarne budowle inspirowane Warhamerem.

To było raczej wiadome już po pokazaniu Księcia Demonów i Pomiota Chaosu (nazwy na 99,99% ulegną zmianie, ale na razie jednostki te zostały pokazane pod takimi właśnie nazwami)

Cytuj
3.Ludzie mają modele wysokiej jakości i pełne dodatków(co prawda tekstura anioła jest rozmazana i wymaga poprawy), z kolei demony to proste, na szybko wykonane, jednokolorowe bryły.

Tylko ten na pierwszym planie taki jest, i domyślam się, że zostanie poprawiony, patrząc na to, że w tej modyfikacji kierujemy się zasadą "Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre"
http://s935.photobucket.com/user/Lord_Khorne/media/Beznazwy_zpsd6d17784.png.html
http://s935.photobucket.com/user/Lord_Khorne/media/Beznazwy2_zps602f5cfe.png.html
Tym ślicznym stworzonkom daleko do prostych, wykonanych na szybko, jednokolorowych brył :P

Cytuj
5.Nasuwa się pytanie: Jakie jednostki będą należały do chaosu?

Mod został ostatnio wznowiony i jego prace idą dość szybko; myślę, że niedługo się dowiesz :P




IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #314 : 23 Grudnia 2014, 14:43:07 »
Wowowowowowo! Jaram się :p
W końcu jakieś info! Ilustracja jest wręcz cudowna! Treściwa batalia z porządnie wykonanymi istotami. Nie mogę się doczekać aż poznamy resztę jednostek i strasznie mi się podoba fakt, że stawiacie na jakość (y)
Jeżeli chodzi o dubbing to też można na mnie liczyć.
P.S.Była kiedyś mowa, że planujesz zrobić coś na wzór "forge". Pamiętam też, że kiedyś wrzuciłeś kryształową balistę obsługiwaną przez 2 krasnale... Czyżby to miałby być ten styl forgeowy? Jeżeli tak to jestem bardzo szczęśliwy, że zastosowałeś magiczno-renesansowy styl(armata też jakaś tam była chyba) i nie poleciałeś w nanotechnologię atomową, która nie pasuje do świata MAGII. :)


« Ostatnia zmiana: 23 Grudnia 2014, 15:38:57 wysłane przez WMS » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry