King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #105 : 12 Grudnia 2014, 17:07:12 » |
|
Cóż muszę przyznać że kawał dobrej roboty zrobiłeś, po samych screenach widać że troszkę czasu spędziłeś na tym aby zamierzone efekty zagrały razem. Zaobserwować możemy też Zieleńca, przypominającego kształtem wilka dendroida (czyli jak Hells nazywa enty żeby uniknąć praw autorskich JRRT) wykreowanego do niszczenia fortyfikacji przeciwnika... lub też deptania małych murloków. Drzewiec, nazwa ta akuratnie pasuje do tego a poza tym nie tylko Rojel tego używa bo wtedy wszystkie gry łącznie z Warcraftem płaciły by haracza za magiczne słowo Ent. Skille jak dla mnie są niczego sobie, kojarzą się z miejsca z Hearthstone i skillami rasowymi Druida, tutaj mają bardzo fajny opis i zastosowanie. Czyżby Gwiezdny Ogień to była ulepszona wersja Starfalla kapłanki Elune?
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #106 : 12 Grudnia 2014, 19:13:10 » |
|
Drzewiec, nazwa ta akuratnie pasuje do tego a poza tym nie tylko Rojel tego używa bo wtedy wszystkie gry łącznie z Warcraftem płaciły by haracza za magiczne słowo Ent. Otóż nie. W angielskiej nomenklaturze większość "ruchomych drzew" nazywa się "treant", właśnie dlatego, że nazwa "ent" jest własnością intelektualną spadkobierców Tolkiena/oficyny wydawniczej która posiada prawa do publikacji magnum opus heroic fantasy. Podobnie ma się sprawa z beholderem, który należy do WotC. Po prostu wielkie firmy obracające setkami dolarów nie będę się przejmowały jakimś małym postkomunistycznym kraikiem, gdzie ktoś w CDP w 1999 roku przetłumaczył w HoMM3 dendroid soldiera na enta. Czyżby Gwiezdny Ogień to była ulepszona wersja Starfalla kapłanki Elune? Może nie tyle ulepszona co "skoncentrowana". "Starfire" spuszcza na łeb wskazanego wroga gwiazdę, która zadaje 10xInteligencja rzucającego obrażeń.
CZEMPION WYSOKIEGO RODU Trolle chciały ztrollować elfa... zakończenie tej historii na dole postu!Wielu dygnitarzy w społeczeństwie słonecznych elfów może poszczycić się tytułem "generała", "lorda dowódcy" czy choćby "wielebnego", jednakże tytułem czempiona Wysokiego Rodu naznaczeni zostają tylko najwybitniejsi z nich. Pochodzić mogą z arystokracji Elatorillu, z szanowanych możnych rodów, a czasem nawet z brudnych ulic jednego z miast czerwonych elfów na Éire. Osobiście prowadzą swych żołnierzy do bitwy, a wrogów zwyciężają dzięki taktyce i militarnemu kunsztowi, nie brutalnej sile. Podstawowym atrybutem Czempiona Wysokiego Rodu jest Siła. Jego Zwinność również jest zadowalająca, przez co umożliwia szybkie ataki i zmniejszenie obrażeń. Podstawową formą ataku tego bohatera są cięcia potężnym dwuręcznym mieczem. OKRZYK BOJOWY Pierwsza zdolność Czempiona Wysokiego Rodu to Okrzyk Bojowy - słyszalne w najdalszych zakątkach pola bitwy zawołanie, którego zadaniem jest wesprzeć w walce sojuszników. Kilka krótkich, popartych wielką charyzmą słów potrafi przypomnieć elfom wspomnienia chwały sprzed schizm, co wzmacnia ich zdolność do walki jako jeden zdyscyplinowany oddział, zadając więcej obrażeń, a także szybciej odzyskując kondycję. ODWET Druga zdolność Czempiona Wysokiego Rodu odzwierciedla jego kunszt bitewny i maestrię w mieczu. Walcząc wręcz, potrafi on błyskawicznie kontrować ciosy wrogów, zadając im dotkliwe rany. AURA ODDANIA Trzecia zdolność Czempiona Wysokiego Rodu nosi nazwę Aury Oddania. Prezentuje ona umiejętność tego bohatera do formowania swych żołnierzy w zwarte formacje, tym samym zapewniając im premię do efektywnego pancerza. ANAR'ALAH INWE! Ostateczna zdolność Czempiona Wysokiego Rodu manifestuje się jako uderzenie mieczem w ziemię, poprzedzone wyskokiem w powietrze. Zaklęte ostrze elfickiego dowódcy w połączeniu w jego wielką siłą powoduje wstrząsy i roztrzaskuje ziemię, ogłuszając okolicznych wrogów i zadając im druzgoczące rany. Nazwa tej zdolności oznacza "Na światło Inwe!" i jest najwyższą formą hołdu, którą można oddać bogini na polu bitwy. Czampion Wysokiego Rodu spełnia jednocześnie dwie funkcje - bohatera wsparcia oraz pierwszoliniowego obrońcy. Posiada tylko dwie zdolności aktywowane, przez co niemal nigdy nie ma problemów z maną i w zasadzie jest limitowany jedynie czasami odnowienia. Okrzyk Bojowy trwa wystarczająco długo, by zdobyć przewagę nawet w największych bitwach. Kiedy Czempion musi skupić na sobie uwagę wroga, jego wysoki pancerz pozwala mu mitygować znaczną część obrażeń i ranić większość przeciwników dzięki Odwetowi. Wreszcie, Anar'alah Inwe! ogłusza wrogów na kilka bezcennych sekund. W następnym odcinku Prezentacji Bohaterów... "Uzbrojony" w autorski system specjalizacji bohater, który niezależnie od objętej ścieżki jest śmiertelnie podstępnym i niebezpiecznym przeciwnikiem walczącym z dystansu... Tropiciel! ... Ah, no i te biedne trolle. Here it is:
|
|
|
|
Lupus Hellsus
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 182
|
|
« Odpowiedz #107 : 12 Grudnia 2014, 21:33:14 » |
|
Widziałem te modele. Są gucci. Czempion do masówek, Hierfont na only hero/mała armia misje. Dawaj tropiciela. Skont masz taki fajny HUD?
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #108 : 13 Grudnia 2014, 18:47:44 » |
|
Czempion do masówek, Hierfont na only hero/mała armia misje. Pierwszy statement jak najbardziej, co do drugiego bym się kłócił. Owszem, Hierofant w walce 1v1 spierze większość istot, które nie są odporne na magię (tons of damage z Gwiezdnego Ognia + zdjęcie debuffów + morf w bobołaka i spuszczanie wpierdzielu), zwłaszcza jak teraz jest bug nad którym muszę popracować, niemniej na grupowe uzdrowienie i rozdaje niewidzialność połączoną z regeneracją many i życia. Skont masz taki fajny HUD? Z Internetów. Ściągnałem skądś programik relatywnie mały (10 MB), który pozwala na wybór ekranu menu głównego (do wyboru są animowane ekrany z kampanii oraz kilka innych) czy właśnie zmianę interfejsu wybranej rasy na wybrany UI. Dawaj tropiciela. Jup.
TROPICIEL - WŁADCA BESTII We got the band back togetherŻyjące na Éire słoneczne elfy często określa się czerwonymi elfami, gdyż posiadają ciemniejszą karnację niż ich pobratymcy, a także czczą Aspekt Ognia Surtura niczym bóstwo, naturalnie obok Inwe. Nie ma wśród nich powiązanych ze sobą krwią i paktami możnych rodów ani arystokratycznych dynastii, nie przykłada się tak wielkiej wagi do magicznych sztuk ani do eldarińskich tradycji. Éire jest również o wiele bardziej "dzika" niż pozostałe wyspy Elatorillu - gęste, wypełnione niebezpiecznymi stworzeniami lasy pokrywające jej powierzchnię to idealne miejsce rozwoju dla traperów, łuczników i suwiwalistów... a także tych, którzy łączą w sobie wszystkie cechy łowcy i wykorzystują je militarnie... tropicieli. Władca Bestii to taki Tropiciel, który specjalizuje się przyzywaniu i kontrolowaniu różnorodnych bestii w celu pokonania przeważających sił wroga. Podstawowym atrybutem Władcy Bestii jest Zwinność. W porównaniu do innych Tropicieli, jego cechy są najbardziej zbalansowane. Wysoka Siła nie jest priorytetem, gdyż to towarzysze łowcy będą przyjmować na siebie ciosy. Podstawową formą ataku tego bohatera jest ostrzał za pomocą długiego łuku. ŚMIERĆ Z POWIETRZA Pierwsza zdolność Władcy Bestii to Śmierć z Powietrza. Za pomocą gwizdka, gestu czy innego sygnału, Tropiciel wskazuje cel dla krążącej wysoko nad ziemią latającej bestii, która po chwili obniża lot i przypuszcza atak na niespodziewającego się niczego wroga. Taki atak jest nagły i niszczycielski, ale nie trwa długo, by nie ryzykować obrażeń powietrznego towarzysza. ZWIERZĘCY TOWARZYSZ Druga zdolność (a zarazem jedyna dostępna na 1 poziomie bohatera) Władcy Bestii to przywołanie Zwierzęcego Towarzysza. Większość Tropicieli wiąże się z zuliańskimi tygrysami - największym żyjącym podgatunkiem tych drapieżników. Te stworzenia, gdy zdobędzie się ich szacunek i posłuszeństwo, są niezwykle niebezpieczne, atakując kłami i pazurami nawet najniebezpieczniejszych wrogów. Potrafią poruszać się cicho i niepostrzeżenie, a także zadawać krytyczne rany. ZATRUTE GROTY Trzecia i zarazem jedyna pasywna zdolność Władcy Bestii to Zatrute Groty. Spędzający większość czasu w dziczy Tropiciele mają doskonale opanowaną sztukę przetrwania, a także wiedzą bardzo wiele o przeróżnych zwierzętach. Potrafią dzięki temu wytwarzać rozmaite antytoksyny, zaś "odpadkami" takiego procesu pokrywają groty strzał, które przeznaczone są dla "niejadalnej zwierzyny". A'TUIN WIELKI I WSPANIAŁY Ostateczna zdolność Władcy Bestii to przywołanie wielkiego żółwia A'Tuina, czy raczej jego awatara lub pomniejszego krewnego. Tao gigantycznych rozmiarów stworzenie góruje nad większością elfickich budynków, co dopiero nad ich przeciwnikami. Kolczasta skorupa jest twarda niczym zamkowy mur, a potężne szczęki są w stanie złamać kręgosłup dorosłego tyranozaura jednym kłapnięciem. Na całe szczęście (dla wrogów), stworzenia te nie pochwalają przemocy i przychodzą na pomoc elfom tylko na krótki czas. Władca Bestii najlepiej sprawdza się w ofensywie. Choć sam w sobie nie jest groźniejszy od 3-4 liniowych jednostek dystansowych, to... cóż, zazwyczaj nie jest sam. Jego główny, tygrysi towarzysz, również najlepiej sprawdza się w silnych, wyniszczających atakach, potrafi jednak znieść wiele silnych ciosów. Zatrute strzały nie tylko powodują dodatkowe obrażenia, ale też spowalniają ofiarę, dzięki czemu Tropiciel może sprawnie uciec lub ścigać swych nieprzyjaciół. Potężny żółw, choć obecny w walce tylko kilkadziesiąt sekund, potrafi wytrzymać ataki całej wrogiej armii i "zagryźć" najgrubiej opancerzone jednostki czy budynki. W następnym odcinku Prezentacji Bohaterów wystąpi inny przedstawiciel Tropiciela - nigdy nie chybiający dowódca łuczników zwany Strzelcem Wyborowym lub nieustępliwy i nieuchwytny sabotażysta - Prześladowca! ... A tak, zastanawiacie się pewnie, jak wygląda "powietrzna bestia". Cóż, mogą być to różne zwierzęta, a czasami nawet... Zresztą sami zobaczcie:
|
|
|
|
Lupus Hellsus
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 182
|
|
« Odpowiedz #109 : 13 Grudnia 2014, 22:46:07 » |
|
Mamy i cieniasa ze summonami. Czy jak nasz tropiciel zginie to summonki też? Bo ten żółw to brzmi OP troche
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #110 : 13 Grudnia 2014, 23:11:09 » |
|
No to w końcu postanowiłem się odezwać Przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem pracy zarówno przy modzie od strony majstrowania przy grze jak i prezentacji owoców swoich działań. Twój tekst czyta się lepiej niż prezentacje postaci w wielu całkiem dobrych grach. Do tego dochodzą screeny i ikonki (bardzo ładne, jak je wykonałeś?). Co zaś się tyczy treści to bardzo fajnie dla mnie wygląda druid ze względu na swoją wszechstronność. Zwłaszcza umiejętności bobołak (nie jakiś typowy wilkołak a coś rzadkiego) i ta jego zdolność ostateczna, która musi robić wrażenie. Drugi elf jest fajny ze względu na bonusy do oddziałów, przez co jego wartość jest nieoceniona na polu walki jako wsparcie dla wosjka. Ten ostatni, Tropiciel choć z 3 podoba mi się najmniej to nadal jest fajny. Zwłaszcza ciekawa jest zdolność ostateczna, bo wiele rzeczy mogłem oczekiwać, że będzie przywoływał ale nie żółwia Generalnie bardzo fajnie to się prezentuje, czekam na Murloki
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #111 : 13 Grudnia 2014, 23:54:21 » |
|
Mamy i cieniasa ze summonami. Czy jak nasz tropiciel zginie to summonki też? Na chwilę obecną tak się nie dzieje, ale da się to oskryptować. Bo ten żółw to brzmi OP trochę Cóż, żółw zadaje 136-159 obrażeń chaosu, atakuje co 1.35 sekundy, ma 3k HP i 10 pkt bohaterskiego pancerza... ale żyje tylko 20/40/60 sekund! No i z powodu takiego monstrualnego rozmiaru, kiedy musi zaatakować mała jednostkę typu łuczniczka czy jakiś wilk pierwszego poziomu, to potrafi odwalić manianę z wyszukiwaniem ścieżek i zacząć kręcić się w kółko. Przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem pracy zarówno przy modzie od strony majstrowania przy grze jak i prezentacji owoców swoich działań. Twój tekst czyta się lepiej niż prezentacje postaci w wielu całkiem dobrych grach. Hellsik masterrace Do tego dochodzą screeny i ikonki (bardzo ładne, jak je wykonałeś?) Pragnąc zachować, hmm, ciągłość stylistyki, większość ikon ukradłem z WoWa. Ma przy tym program, który przy pomocy kilku przycisków pozwala tworzyć ikony do gry poprzez reskalowanie, tworzenie ramek i przerabianie na wymagany format blp a.k.a. "Blizzard jest tak zajebiaszczy że musi mieć własny format plików ( BLizzard Game Picture). :] zdolność ostateczna, która musi robić wrażenie Ja też jestem z niej zadowolony, wizualnie i technicznie. Screenów jednak nie będzie, bo trudno ją dobrze "złapać". Wizualnie prezentuje się to jako spadająca na łeb wroga gwiazda, która wybucha multikolorowym światłem w kontakcie z ziemią. ciekawa jest zdolność ostateczna, bo wiele rzeczy mogłem oczekiwać, że będzie przywoływał ale nie żółwia Pierwotny plan zakładał inną zdolność, jednak na chwilę obecną wyzwalacze mnie pokonały. Może do tego wrócę - w tym bohaterze albo innym. czekam na Murloki Soon.
|
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #112 : 14 Grudnia 2014, 11:49:51 » |
|
Dobrze. Jako że mam trochę doświadczenia z tą grą, podam swoje opinie. Sprawdzałem tę mapę wczoraj i mam kilka wątpliwości. Po pierwsze jest ona trochę niezbalansowana tj. występuje błędne ułożenie ścieżek między górami koło pozycji startowych, co sprawia, że jeden gracz ma szybszy dostęp do neutral campów, o około 5 sekund.
Po drugie, zobacz rozłożenie mercenary campów i wywnioskuj, co jest nie tak.
Do tego sama jakość mapy jest co najmniej średnia. To znaczy, że jest mało urozmaicona. Ale to można zrozumieć, w końcu nie każdy umie robić wspaniałe mapy.
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #113 : 14 Grudnia 2014, 18:20:52 » |
|
Sprawdzałem tę mapę wczoraj i mam kilka wątpliwości. x] Po pierwsze jest ona trochę niezbalansowana tj. występuje błędne ułożenie ścieżek między górami koło pozycji startowych, co sprawia, że jeden gracz ma szybszy dostęp do neutral campów, o około 5 sekund. Zatopione Ruiny a Sylek widzi góry, oj niedobrze niedobrze. x]
TROPICIEL - STRZELEC WYBOROWY Mam murloka na celowniku! Strzelec Wyborowy to taki Tropiciel, którego siła leży w ogromnej ilości obrażeń, które może potencjalnie zadać. Wyposażony w Aurę Celności i Znak Łowcy Strzelec Wyborowy jest bezcennym dodatkiem armii nastawionej na ataki z dystansu. Podstawowym atrybutem Strzelca Wyborowego jest Zwinność. W porównaniu do innych Tropicieli ma on ją na najwyższym poziomie, kosztem pozostałych cech. Podstawową formą ataku tego bohatera jest ostrzał za pomocą długiego łuku. ZNAK ŁOWCY Pierwsza zdolność Strzelca Wyborowego to Znak Łowcy. Za jej pomocą Tropiciel jest w stanie wskazać wrażliwe punkty celu swym sojusznikom, a także uniemożliwia wrogowi zniknięcie z pola widzenia strzelca. Powszechnie wiadomo, że ten, kto znajdzie się jednocześnie w zasięgu wzroku i łuku czerwonego elfa, znajdzie też swój koniec. ZABÓJCZY RYTM Druga zdolność Strzelca Wyborowego to Zabójczy Rytm. Gdy pościg dobiega końca i nadchodzi czas ustrzelenia celu, to właśnie dzięki tej umiejętności Tropiciele otrzymują wymagany zastrzyk adrenaliny by oddawać strzał za strzałem, celując w najwrażliwsze punkty witalne, tym samym zadając druzgoczące obrażenia krytyczne. AURA CELNOŚCI Trzecią zdolnością Strzelca Wyborowego jest Aura Celności, pasywna umiejętność prezentująca nie tylko poziom mistrzostwa w łuku, ale także umiejętność wywierania wpływu na innych. Najsławniejsi i najzdolniejsi Tropiciele sama swoją obecnością wspierają sojusznicze oddziały wałczące na dystans, które mogą brać przykład ze swego dowódcy. Tym samym wszyscy zadają zwiększone obrażenia. WYBUCHOWY STRZAŁ Ostateczną zdolnością Strzelca Wyborowego jest Wybuchowy Strzał. Czy to za sprawą magii czy zwyczajnego materiału wybuchowego, są w życiu łowcy takie momenty, kiedy trzeba porzucić finezję i wysadzić kawałek głuszy w powietrze - albo chociaż odejść z hukiem. Przeznaczona specjalnie w tym celu przygotowana strzała "z niespodzianką" doskonale nadaje się do doszczętnego zniszczenia wrogiej formacji lub do wywołania dywersji. Strzelec Wyborowy najlepiej sprawdza się w ofensywie. "Sam w sobie" jest niezwykle groźny i po zdobyciu wysokiego poziomu doświadczenia potrafi w 2-3 ciosach zniszczyć większość jednostek piechoty. Jego Aura Celność znacznie zwiększa obrażenia zadawane nie tylko przez łuczników, ale też czarodziei i inne jednostki dystansowe, zaś Znak Łowcy sprawi, że przeciwnicy nie będą mogli się schować niezależnie od tego ile sił włożą w próbę ucieczki. Wreszcie, dzięki Wybuchowemu Strzałowi, Strzelec Wyborowy posiada najlepsze ze wszystkich Tropicieli narzędzie do zadawania obrażeń obszarowych. W następnym odcinku Prezentacji Bohaterów grasować będzie nieprzystępny samotny wilk, nieuchwytny sabotażysta i cichy zabójca... Prześladowca!
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2014, 18:27:23 wysłane przez Hellscream »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 196
Без счастья жизнь это мука
|
|
« Odpowiedz #114 : 14 Grudnia 2014, 21:26:14 » |
|
Hells kusi J'Bergo, żeby zainstalował Warcrafta, hym, hym.. Czokro, to stare i dobre. Dokładniej poczytam później.
|
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da
|
|
|
Lupus Hellsus
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 182
|
|
« Odpowiedz #115 : 16 Grudnia 2014, 19:57:59 » |
|
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁAS. Dzie mój angaż. Nie za to mi płaciłeś. Daj komuś jakiegoś mocnego AOE disabla, takiego uber. Chce zobaczyć coś fajnego. I daj jakieś e-egi, soś śmiesznego jak lew w majtkach.
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #116 : 20 Grudnia 2014, 22:44:22 » |
|
Pobierz Wyspy Azzinothu 0.48 z sendspacePobierz Wyspy Azzinothu 0.48 ze speedyshareDzisiaj następuje premiera wersji 0.48 Azzinoth Isles! Dostępne i działającej w niej są: grywalna rasa "Przymierze Elfów" włącznie z 4 bohaterami oraz działająca mapa do walki wręcz, której rozmiar pozwala na zahostowanie na Battle Necie. W kolejnych wersjach dopracuję zestaw informacji o mapie za pomocą questów, zamieszczą właściwą i kompletną listę płac i podziękowań, wykonam pozostałe rasy, superbohaterów, eventy, naprawę bugów... Lista znanych bugów: 1. Po przemianie w bobołaka Hierofant czasami nie traci zaklęć z normalnej postaci (zaburzenie balansu) 2. Mechanika "ukrytej księgi zaklęć" nie działa (wizualne) Proszę o zgłaszanie wszelkich błędów i niedoróbek. Z ocenami i rzucaniem mięsem proszę wziąć pod uwagę, jaka to wersja releasu. Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #117 : 23 Grudnia 2014, 08:58:42 » |
|
Nadszedł czas na odrodzenie najlepszej gry komputerowej(oprócz Heroes)- Warcrafta. Trailer moda do Starcrafta 2: http://www.youtube.com/watch?v=YcioVsilAdwZapraszam zainteresowanych do dyskusji.
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2014, 09:15:44 wysłane przez Mcichosz16 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #118 : 09 Lutego 2015, 16:43:56 » |
|
Witajcie! Powracam, niczym Myrmidom na przełomie fali, z nową, udoskonaloną wersją Wysp Azzinothu. Nie jest to jeszcze finalna wersja (oj, daleko jej...) ani nawet nie mogę Wam w niej zaprezentować nowej frakcji (niemniej jest ona wykonana już mnie więcej w 60%), jednakże naprawiłem wszelkie dotyczące skryptów bolączki, które mogły dręczyć tą niewielka grupkę osób, która grała w poprzednią wersję. W trzeciej części tego postu znajdziecie skromny changelog i link do pobrania aktualnej mapy. Natomiast w drugiej, która zaraz nastąpi, opiszę Wam szybko (niestety nie tak obszernie jak poprzednich bohaterów) ostatnich dwóch czempionów Przymierza Elfów - Prześladowcę i Archonta.
TROPICIEL - PRZEŚLADOWCA Prześladowca to taki Tropiciel, który skupia się na dywersyjnych działaniach za linią wroga, eliminacji najpotężniejszych przeciwników czy zajmowaniu swą osobą części wrogich sił. Unieszkodliwienie uporczywie trzymającego się życia Prześladowcy wymaga od wroga niemałych zdolności i sporego nakładu pracy. Podstawowym atrybutem Prześladowcy jest Zwinność. Chociaż ten współczynnik jest u niego najniższy z całej trójki Tropicieli, rekompensuje to najwyższym poziomem Siły. Podstawową formą ataku tego bohatera jest ostrzał za pomocą długiego łuku. TOMAHAWK Pierwsza zdolność Prześladowcy to Tomahawk. Symbolizuje ona wszechstronność i mnogość broni pozostającej na wyposażeniu tego herosa. Za jej pomocą Tropiciel może rzucić w pobliskiego wroga poręcznym toporkiem, "zajmując" swój cel na kilka cennych sekund, które powinien on poświęcić na znalezienie lepszej pozycji do ataku lub na przeprowadzenie "taktycznego odwrotu". BIEG PRZEZ GĘSTWINĘ Druga zdolność Prześladowcy to Bieg przez Gęstwinę. Symbolizuje ona niezrównaną kondycję i znajomość terenu. Za jej pomocą Tropiciel może drastycznie zwiększyć swoją szybkość ruchu, a także stać się niemalże nietykalnym. W szaleńczym sprincie jest on w stanie uniknąć każdego wrogiego pocisku czy miecza, należy jednak pamiętać, że nie uchroni go to przed wrażą magią! JEDNOŚĆ Z DZICZĄ Trzecią zdolnością Prześladowcy jest Jedność z Dziczą, pasywna umiejętność reprezentująca jego mistrzostwo w sztuce przetrwania, a także ogromny kunszt łowiecki. Jedność z Dziczą nie tylko pozwala Tropicielowi atakować i poruszać się ze zwiększona szybkością, ale także obdarza go niewidzialnością na kilka sekund za każdym razem, gdy użyje jednej ze swoich zdolności. W połączeniu z Biegem przez Gęstwinę pozwala to uzyskać efekt zbliżony do legendarnego artefaktu znanego jako "Karta wyjścia z Więzienia" z owianej tajemnicą ludzkiej gry planszowej Monopoly. ZABÓJCZY STRZAŁ Ostateczną zdolnością Prześladowcy jest Zabójczy Strzał. Prezentuje ona pragmatyzm i łowiecki kunszt Tropiciela, który nie znajduje przyjemności w przedłużaniu agonii swej ofiary. Gdy tylko zauważy, że stoi ona jedną nogą w grobie, może posłać potężną strzałę, która zadaje sporą ilość obrażeń lub w jednej chwili uśmierca cel jeśli znajduje się on poniżej pewnego progu puli punktów życia. ARCHONT Archont to elficki mag i arystokrata zarazem. Bardzo trudno wskazać, w czym NIE przoduje - pochodzi z jednej z odnóg Wysokiego Rodu, budzi respekt innych solarnych elfów, w walce korzysta z zaklętego, rodowego pancerza i miecza, a przede wszystkim panuje nad niemal wszelkimi arkanami magii. Archonci nie ograniczają się takimi frazesami jak "magia powietrza" czy "magia umysłu" - to dla nich zaledwie etykiety, dla wygody przypisywane sztuce magicznej przez jej poślednich praktyków. Podstawowym atrybutem Archonta jest Inteligencja. Inni herosi Przymierza Elfów nie mogą nawet marzyć o dorównaniu mu w tej kwestii. Podstawową formą ataku tego bohatera jest walka w zwarciu za pomocą długiego miecza. Tam gdzie "zwyczajny" bohater zdobywają jedną zdolność, tam Archont wchodzi w posiadanie trzech potężnych zaklęć - Tajemnego Wybuchu, Mroźnego Płomienia i Świetlistego Porażenia. Zaklęcia te, odpowiednio: wywołują eksplozję okolicznej energii magicznej w celu zranienia i otumanienia wrogów; uderzają wroga sferą koegzystującego lodu i ognia, wreszcie wypełniają cel świetlistą energią, lecząc sojuszników i raniąc wrogów. NIESTABILNY PORTAL Druga zdolność Archonta to Niestabilny Portal. Symbolizuje ona dumny - i momentami lekceważący - stosunek tych elfów do antycznego podziału magii na Białą (naturalną i "dobrą") oraz Czarną (nienaturalną i "złą"). Przywoływanie i przywiązywanie do swej woli pozaplanarnych bytów takich jak żywiołaki czy magiczne duszki stanowi jednakże nieodłączny element sztuki magicznej. Za każdym razem, gdy Archont rzuca zaklęcie, otwiera on drogę pewnemu magicznemu sojusznikowi - uzdrawiającemu duchowi światła, żywiołakowi ognia czy tajemniczemu sferowcowi - który przez krótki czas wspomoże go w walce. UMYSŁ CZARODZIEJA Trzecią zdolnością Archonta jest Umysł Czarodzieja, pasywna umiejętność reprezentująca jego nadzwyczajny intelekt i kontrolę nad energią magiczną. Dzięki latom praktyki w sztuce, ten heros może nie tylko regenerować manę o wiele szybciej niż inni magowie, ale także posiada ogólnie większą pulę mocy magicznej. GNIEW NIEBIOS Ostateczną zdolnością Archonta jest Gniew Niebios. Elfy gorliwie wierzą, że zostały stworzone przez boginię Inwe jako światło gwiazd, obleczone w humanoidalny kształt. Tak jak nieboskłon i gwiazdy są wieczne, tak wieczni byli eldarinowie przed Schizmą. Do dziś wielu elfickich czarodziei z zapałem praktykuje magię związaną z błyskawicami i światłem, zaś jej mistrzowie, tacy jak Archonci, są w stanie ciskać gromami z jasnego nieba na głowy swych wrogów. Pobierz Wyspy Azzinothu 0.5Changelog: 0.48: 0.5Błędy: - Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem opisu zdolności Archonta "Niestabilny Portal"
- Naprawiono błędnie działający skrypt zdolności Archonta "Niestabilny Portal"
- Naprawiono błąd związany z zadawaniem obrażeń sojusznikom przez zdolność Czempiona Wysokiego Rodu "Anar'alah Inwe!"
- Naprawiono błąd związany ze zmiana dostępności zaklęć podczas korzystania ze zdolności Hierofant "Postać Bobołaka"
Zmiany: - Niestabilny Portal: od teraz Żywiołak Ognia przywoływany jest obok celu Mroźnego Płomienia
- Piroklazm: zdolność zmieniono na "Gniew Niebios" - dane i specyfika zdolności bez zmian, inne efekty wizualne, ikony i opisy
- Postać Bobołaka: w wersji 0.48 Hierofant w formie bobołaka zyskiwał 10/20/30/40 bonusowych punktów obrażeń i szybkości ruchu, 10/15/20/25% szybkości ataku i 100/200/300/400 punktó życia. W wersji 0.5 zyskuje 10/15/20/25 punktów obrażeń i szybkości ruchu, 50/100/150/200 punktów życia i 1/2/3/4 punkty pancerza, ponadto jego Inteligencja jest zmniejszana o połowę, a odjęta wartość rozdzielana jest równo pomiędzy Siłę i Zwinność
- Zwierzęcy Towarzysz: przywoływany towarzysz został zmieniony na wilka. Jest to zmiana tymczasowa i wkrótce zostanie on zastąpiony innym stworzeniem, nie będzie to jednak zuliański tygrys. Wartości mechaniczne i dane gry bez zmian
- Dodano nową mechanikę obronną Przymierza Elfów: Barierę Ochronną. Od teraz wszystkie budynki elfów posiadają pewną pulę many, a po opracowaniu odpowiedniego ulepszenia mogą skorzystać z bariery, któa pochłania otrzymywane obrażenia kosztem many
- Zmieniono ikony wielu zdolności, m. in.: Zewu Dziczy, Tajemnego Podmuchu czy Uzdrowienia
- "Przekrojowo" wzmocniono bohaterów poprzez podniesienie wartości ich atrybutów początkowych
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2015, 18:33:25 wysłane przez Hellscream »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #119 : 09 Lutego 2015, 22:40:49 » |
|
Kojarzy mi się z bohaterami z LoLa. Tym niemniej Hellzu, nie rozumiem, co Ty tutaj wstawiasz za Archonta. Czekam na poważne postacie, w stylu Pandofasta czy Fenio-badgera. Technicznie ładnie. Powiem więcej: ,, Jest git, pisz dalej". Ile zadaje szczała? Pytam, bo pewnie jest oP.
|
|
|
|
|