Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - rafradek
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Co można zrobić, aby Heroes 4 był jeszcze lepszy? : 13 Kwietnia 2011, 23:13:02
Co zmienić:
1. Tury dynamiczne w multi
2. Zwiększyć złoto z miast.
3. Zmienić wymagania budynków
4. Na poziomie średnio-zaawansowanym i nowicjusz usunąć mgłę wojny
5. Więcej map w multi
6. Generator map w multi
7. Statystyki zdrowia i obrażeń zmieniać w edytorze
8. Przyrostowo zwiększać zdrowie i obrażenia bohatera np. poziom 1-100 zdrowia 2-110 zdrowia 3-125 zdrowia
9. Więcej możliwości sterowania AI w edytorze
10. Dodatkowy skrypt do tworzenia jednostek.
11. Zwiększyć jakość jednostek (twórcy jak najbardziej chcieli zrobić pseudo 3D, co im nie do końca wyszło)
12. Unowocześnić interface
13. Zrobić grę w 3D
14. Usunąć liczne bugi
Gdyby udało się te wszystkie punkty zrealizować powstałby całkiem nowa część Heroes. Oparta na IV, a nie na III jak zwykle

To nie prawda że karawan w H4 nie można zrobić. Jest odpowiedni budynek.
2  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 03 Stycznia 2010, 17:08:33
Pokazałeś na zdjęciu że masz rozdzielczość 1280x800 a jeśli masz ekran nie panoramiczny to powinieneś wybrać rozdzielczość 1280x1024
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry