Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Co można zrobić, aby Heroes 4 był jeszcze lepszy? (Czytany 29609 razy)
Maxus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 20 Sierpnia 2009, 14:53:14 »
Moim zdaniem ogólnie jest OK, jednak wprowadziłbym możliwość przekształcania i niszczenia budynków oraz wyrzuciłbym z gry niektóre artefakty (te, które są prawie niepotrzebne) i mikstury (na ogół nie używane).


IP: Zapisane
Dark One
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 09 Stycznia 2010, 18:35:56 »
1. Usunąć modernizacje jak przyrost codzienny
2. Zrobić możliwość posiadania wszystkich jednostek a nie tylko z wyboru jednej z dwóch.


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 09 Stycznia 2010, 19:26:33 »
 Hmmm, nic.
H4 jest fajny bo jest fajny. a mianowicie nudne jest granie ciagle w H3, a potem w H5 co jest praktycznie protoplasta trójki zmodernizowana graficznie i zdolnościami.
 Bohaterowie a zwłaszcza klasy przy awansie np. Krzyzowiec, Łowca... jest ciekawe. Wygląd jednostek tez ciekawy. Na grafikę nie narzekam, przynajmniej nie tnie się jak w H5. Mgła wojny jest ciekawa. Zaskoczenie jest gdy nagle wróg się zbliża. W H5 zapowiadali że tez bedzie mgła a nie ma ;D Ktos napisał ze zero taktyki. Jak zero, trzeba się niexle nagłowic gdzie kogo trzasnąć zwłaszcza ze jest kontraatak przy strzelaniu i wręcz bezposredni. Wybór jednostek w zamkach tez dobry. Nie wiem czy zauwarzyliście ale w H5 przy 1 bohaterze i full armią zostaje jedno wolne miejsce więc mozna spokojnie inna jednostkę dopiąć. Z całej serii to w H4 nazwa ,,Heroes,, ma znaczenie bo mozna sterowac samym bohaterem, który naprawde może byc herosem. Mikstury tez dobre zwłaszcza niesmiertelność. Inne tez sie przydają jak mana, siła, regeneracja, demoniczny ogień czy chmura zamentu. I tu mozemy w kampaniach faktycznie wdrązyć się w fabułe, duzo opisów, ciekawych historii. Niektórzy dziwia się czemu jednostki sa w takich zamkach a nie w innych. Wystarczy przejść wszystkie kampanie a jest opisane np. czemu centaury odłaczyły sie od elfów, demony sa z diabłami......
 I śmieszą mnie czasem teksty o nadchodzacym H6. Wszyscy chca zmian, duzo nowaości. Taaa zrobia nowośc i bedzie nazekanie jak w przypadku H4 :P


IP: Zapisane

Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 09 Stycznia 2010, 19:54:30 »
W HIV przede wszystkim przydałaby się zmiana wyglądu jednostek i ataku (u niektórych). Taki Obserwator z tęczą to jakieś nieporozumienie. Po drugie dodać jeden poziom potworów. Doceniam, że można sobie je wybierać, mimo wszystko pięć rodzajów jednostek w armii to trochę mało. Po trzecie-zmienić nieco bohaterów. Mnie zawsze drażniła babka zdejmująca sobie perukę. I tupiący druid.


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 09 Stycznia 2010, 22:54:12 »
 Heh no tak z tą peruką ;D Zapomniałem o animacjach. Mnie kiedyś rozsmieszyło ze wyszło że satyr kopnał jednorozca w poslady :D Ale to akurat cenie że sie jednostki nie odwracaja jeżeli nie kontraatakują. No mogi by jednak przy bochaterach ataki pozmieniać bo podczas gdy bohater strzela walczy tylko kuszą, łukiem a topory i miecze w nie pamiec odchodzą. Jedynie rycerze i magiczni bez zarzutu bo tego tak nie widać. No i cios bohatera łucznika. Wuprostowanie ręki z łukiem hahaha. A co do obserwatorów to mi sie nawet to podoba. Takie oko Saurona ;D


IP: Zapisane

Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 10 Stycznia 2010, 17:21:26 »
Wg mnie aby H4 był lepszy powinno się wprowadzić do gry ulepszenia jednostek.Ale również przydałby się Kapitol bo Ratusz nie wystarcza oraz Magazyn Zasobów.
Bohaterowie niech walczą ale niech walczą tak jak w H5 że im nic nie można zrobić.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 24 Kwietnia 2010, 10:20:03 »
Szczerze ta gra ma jedna wadę- jednostki. Raz jest ich za mało, dwa trzeba wybierac, trzy co mozna zrobić z pustymi slotami, jesli poza miastowe generatory innych stworzeń sa za daleko, do regularnego pobierania. Moim skromnym zdaniem, powinni zrobic jednostki 5 i 6poziomu, lub wykorzystac te z 4-ego, pozamiastowe, jako miastowe wyższych poziomów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Pogromca Orkowych Bestii

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 04 Kwietnia 2011, 21:26:25 »
Aby zmienić heroes 4 na lepsze należy zmienić:
Po pierwsze zmienić grafike na tą z heroes 6 albo 5
Po drugi zrobić zmiany w systemie rekrutowania jednostek tak aby dało się wszystkie zrekrutować w jednym zamku.
Po trzecie dodać jeszcze z dwie nacje.
Po czwarte wzmocnić jeszcze bohaterów aby byli mocniejsi.
Po piąte dodać mnie do tej gry :D




IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #68 : 04 Kwietnia 2011, 21:46:22 »
1. Grafika w Heroes V jest bardzo niedopracowana. Jeśli się przyjrzysz tancerzowi wojny, gdy chcesz go zrekrutować, to zauważysz, że on wygląda, jakby się unosił. Stopy mu latają, choć stoi na ziemi.
2. Lepiej, żeby dodali karawany, jak w Dzikich Hordach.
3. Po ch** tyle nacji. I co byś wymyślił na jednostki? Nowej nacji raczej nie dodasz, bo niema czym go wypakować. Nawet, jeśli znajdziesz jednostki, to nie będą pasować do innych miast, gdyż w miastach Heroesa IV wszystko było ogólne. Nie było 5 rodzajów krasnoludów, a jedynie ogólnie jednostka, zwana krasnoludy.
4. Bohaterowie są wystarczająco mocni. Na wyższym lv. możesz chodzić bez armii. Tylko na 1 lv. nic bohaterem nie zrobisz.
5. Tia... bez komentarza.

Moje zmiany:

- Wywalić mgłę wojny.
- Dodać kapitol, bo strasznie mało jest tam złota jak na ten kosz wybudowania budynków 4 poziomu.
- W ogóle budynek rekrutujący stwory 4 poziomu potrzebują strasznie dużo złota. Za dużo, jak na 1000 złota dochodu na maksymalnym rozwoju ratusza.
- Gdyby pogrupować wszystkie 8 jednostek na kolejne poziomy od 1 do 8, to byłoby ciekawie

Ale Heroes IV, tak jak powiedział Marbas, pozwala bardziej rozwinąć naszego bohatera. W III, czy V bohater stoi sobie tylko z boku, i od czasu o czasu zaatakuje. Za to w "czwórce" może się ruszać (SZOK!) na inne pole, korzystać z mikstur (Bądź, co bądź mikstury są nieodzownym elementem świata fantasy) i nie musi koniecznie mieć armii. Wpisałem sobie kiedyś kod na lvl (Dobiłem 70 lv dla jajec) i wtedy była zabawa, bo wystarczył mi armagedon, i każda armia leżała (Wyjątek: Czarne Smoki, które są odporne na magie. Wtedy można użyć jakieś buffy, albo coś).

Chyba tyle. Możecie komentować.


IP: Zapisane
rafradek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 13 Kwietnia 2011, 23:13:02 »
Co zmienić:
1. Tury dynamiczne w multi
2. Zwiększyć złoto z miast.
3. Zmienić wymagania budynków
4. Na poziomie średnio-zaawansowanym i nowicjusz usunąć mgłę wojny
5. Więcej map w multi
6. Generator map w multi
7. Statystyki zdrowia i obrażeń zmieniać w edytorze
8. Przyrostowo zwiększać zdrowie i obrażenia bohatera np. poziom 1-100 zdrowia 2-110 zdrowia 3-125 zdrowia
9. Więcej możliwości sterowania AI w edytorze
10. Dodatkowy skrypt do tworzenia jednostek.
11. Zwiększyć jakość jednostek (twórcy jak najbardziej chcieli zrobić pseudo 3D, co im nie do końca wyszło)
12. Unowocześnić interface
13. Zrobić grę w 3D
14. Usunąć liczne bugi
Gdyby udało się te wszystkie punkty zrealizować powstałby całkiem nowa część Heroes. Oparta na IV, a nie na III jak zwykle

To nie prawda że karawan w H4 nie można zrobić. Jest odpowiedni budynek.


« Ostatnia zmiana: 14 Kwietnia 2011, 08:38:27 wysłane przez rafradek » IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.053 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry