Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Z którym dodatkiem gra jest lepsza?
z Gathering Storm
z Winds of War
z żadnym, lepsza bez nich

Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Który dodatek lepszy? (Czytany 2437 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« : 27 Kwietnia 2010, 16:38:17 »
Jest to pytanie głównie skierowane do osób, które grały w Heroes of Might and Magic IV i mogą konkretnie uzasadnić swój wybór. Moim skromnym zdaniem lepszy jest z Wichrami Wojny, ponieważ daje ciekawą kampanie, ukazującą wojnę z wielu perspektyw (niestety zapomnieli o obrońcach- ludziach z Channon). Daje mozliwość posiadania w swej armii jednostek dodanych w poprzednim dodatku, nawet nie posiadając dyplomacji, czy Uroków.

Wadami tej gry jednak są:
-Nie rozwiązuje wielu błędów, jakie zostawili na podstawce twórcy gry
-Nie wnosi nic nowego, poza paroma jednostkami, z których jedna tylko w kampanii automatycznie się rekrutuje

W Gathering Storm ma kilka zalet jak i wad, ale to jemu zawdzięczamy nowe budynki (Konserwatoria), nowych bohaterów (to samo w WoW, więc niezbyt to ważne), większośc jednostek z 4-poziomu neutralnych. Jednakże ma cienką kampanię- nudnawą, też nie wnosi  nowego miasta.

Jeśli chodzi o Equlibris nie dałem go w opcji, ponieważ to nie oficjalny mod, a nie dodatek, chociaż wiele wnosi, m. in. budynek rekrutacyjny demosmoka, statuy, itp. parę jednostek i poprawia błędy twórców.

Mądrze wybierajcie.




IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 27 Kwietnia 2010, 20:51:35 »
Tak jak powiedziałeś, oba dodatki mają swoje wady i zalety... mając złotą edycję nieszczególnie je rozróżniam, ale jeśli miałbym wybierać... chyba lepszy The Winds of War - Kampania jest bardzo ciekawa, i ta ostatnia misja...  :P
Poza tym można też rekrutować Dzikich Rębaczy czy Gargantuan - chyba najlepsze jednostki  ^_^


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 27 Kwietnia 2010, 21:48:17 »
nie zapomnij też o Demosmoku i złych wiedźmach, oni też są świetni.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 27 Kwietnia 2010, 23:20:50 »
No... demosmoki może i są dobre, ale tyko po naszej stronie... A jak już przychodzi do walki...  :/  A czarownice są średnie  :P


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 28 Kwietnia 2010, 17:16:01 »
Z potężną armią mozna dać sobie radę. Co do złych wiedźm, to nie dośc, że implozją są w stanie wybić silne i kluczowe jednostki, nieodporne na magię, oraz nie można je zaatakować żadnym czarem, by potem od niego nie dostać. wystarczy je inna jednostką zasłonić, by nie ucierpiały.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry