|
|
« Odpowiedz #150 : 28 Czerwca 2010, 10:48:03 » |
|
Ja lubie Heroes IV , nie wiem czemu tą czesć tak mieszacie z błotem , może lubie ją z powodu że to moją pierwsza cześć zapoznania z serią Heroes . Ale gdy zainstalowałem III to czegoś mi brakowało ...
|
Akademia , Ład , Forteca Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #151 : 28 Czerwca 2010, 11:02:52 » |
|
Fabuły? Wyborów? Karawan? IV miała rrzeczy, o której trójka tylko mogła pomarzyć.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #152 : 30 Czerwca 2010, 15:07:13 » |
|
Ja to może nawet bym i pograł w HoMM IV, ale i tak dla mnie to jedna ze słabszych gier w serii. Na początek coś co zauważam w wielu strategiach-coraz mniej do myślenia. Ta "zaleta" 4 czyli walczący bohaterowie, mogący w pojedynkę niszczyć pół armii przerzucają ciężar z warstwy taktycznej na rozwijanie boha. Kolejna sprawa to grafika. Z jednej strony jest taka...nowa i dosyć ciekawa, ale z drugiej odrzuca naprawdę okropnymi jednostkami. Zamki to też słaba strona tej części i widać, że była robiona w pośpiechu. Brak ulepszeń to trochę fajne(ulepszenie 7 lvl nie jest najtańsze i w V czasami kończyłem zanim je zrobiłem), a trochę nie fajne(trzeba było odpowiednio rozdysponować surowce) rozwiązanie. Nie można jednak pominąć wielu plusów czwórki. Chociażby karawany-łańcuszki transportowe z III wyglądały co najmniej dziwnie, potwory morskie i piraci-jestem za wprowadzeniem tego do VI, bo to ciekawy pomysł i można się pokusić o stworzenie mapy na której poruszamy się głównie w statkach. Podsumowując HoMM IV to średnia gra, ale myślę, że fani Heroesów powinni ją mieć.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #153 : 30 Czerwca 2010, 15:32:13 » |
|
Chwila... ...Ta "zaleta" 4 czyli walczący bohaterowie, mogący w pojedynkę niszczyć pół armii przerzucają ciężar z warstwy taktycznej na rozwijanie boha...
Co ma odpowiedni rozwój boha do tego, jakie ulepszenie wybierzesz?
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #154 : 30 Czerwca 2010, 19:01:43 » |
|
Warstwa taktyczna czyli odpowiednie dowodzenie. Pomyliło chyba ci się ze strategią .
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #155 : 12 Lipca 2010, 14:17:00 » |
|
Wady:
-Walczący bohater -brak jego wyboru na początku gry -nie wielkie zmiany we wnętrzach pomiędzy zamkami -brak ulepszeń -dwie jednostki atakują się nawzajem w tym samym czasie (okropne) - nie wyrównane zamki - beznadziejna muzyka zalety:
- przyrost dniowy - dwie jednostki do wybrania - dobra grafika -fajne jednostki
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #156 : 14 Lipca 2010, 09:54:30 » |
|
Muzyka akurat jest najwiekszym atutem tej gry, co do wyboru bohatera, to po co, skoro każdy z nich różni się tylko portretem i historią. Żadnych bonusów od postaci nie mamy.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #157 : 14 Lipca 2010, 10:08:09 » |
|
Niekoniecznie. W każdym mieście poza Twierdzą jest dwóch bohaterów - wojownik i mag. Z racji że magię "ciut" trudno dostać, a walkę bardzo łatwo, bohaterowie czarujący się moim zdaniem lepsi, ale nie można ich wybrać przed rozgrywką. Taki IMHO krok w tył - w dwójce też można było tylko wybrać stronnictwo, w trójce już konkretnego bohatera, a w czwórce znowu tylko stronnictwo...
A muzyka z HoMM IV posiada takie kawałki jak Grass Theme, Order Theme i Sea Theme, najbardziej heroesowe utwory w dziejach serii.
Mi się osobiście podobają niemal wszystkie rozwiązania z HoMM IV poza nieszczęsnym "kontratakiem", kiepskim designie niektórych jednostek (ork, kobieta czarownik, behemot), połączeniem Inferno i Nekropolii w jeden twór czy czasami niezbalansowanymi wyborami między jednostkami.
Największą wadą czwórki jak na ironię jest fakt, że nie spodobała się fanom i przez to 3DO i w konsekwencji też New World Computing zbankrutowały...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #158 : 14 Lipca 2010, 10:18:16 » |
|
Mi się w ogóle nie podoba muzyka w Chaosie , katastrofalna jest... A jeszcze jedną rzecz poruszę, co powiecie na temat Natury. Moim zdaniem wojowniczo ona jest najsłabsza z gry, a magią też nie góruje , popatrzmy na jednostki rusałka, wilk, czarodziejski smok to na pewno najsłabsze jednostki z poziomu.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Magic is most powerful weapon...
|
|
« Odpowiedz #159 : 14 Lipca 2010, 10:31:16 » |
|
Zdecydowanie nie, Natura posiada również taki wynalazek jak portal istot dzięki któremu może rekrutować: Leprakauny, satyry, żywiołaki, oraz modliszki co wg. mnie czyni ją najsilniejszą frakcją... a przynajmniej jedną z mocniejszych Żeby nie było offtopu, to mi się heroes IV bardzo podoba szczególnie w singlu... Świetna kampania, fabuła, zawalista muzyka, fajne jednostki oraz wyśmienity edytor... Niestety w multi brakuje ostatecznego szlifu oraz balansu, co nie oznacza że nie można sobie czasem z braciszkiem/kolegą/siostrzyczką pograć, poza tym czwórka to pierwszy heroes, z którym miałem styczność... Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2010, 10:38:03 wysłane przez Erian »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #160 : 14 Lipca 2010, 10:33:01 » |
|
No tak to jest bardzo dobre, ale popatrzmy , że bez tego była by niczym.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #161 : 14 Lipca 2010, 10:47:46 » |
|
Stary stary stary... Czemu przy naturze patrzysz na jednostki - popatrz na bohatera - kiedy ma całą magię natury na max i trochę podbity lvl. może przywoływać po 4jed./5lvl ; 11jed./4lvl ; 20jed./żywiołaki ; 30jed./3lvl. i co najmniej po stówce 1 i 2 lvl... zapomniałem o 25jed./ostetnice... Ale samo przywoływanie to nie wszystko - może za pomocą 40 - heksowego czaru ruchome piaski zablokować dostęp pieszym jednostkom wroga i je ostrzeliwać... a przy dodatkowym rozwinięciu na max łucznictwa rzucić na siebie smoczą siłę i zadawać po 700 dmg za strzał... jak nie więcej... To on właśnie rekompensuje jednostki... Choć nawet czarodziejskiego smoka nie musi rekompensować, przy ilości 10 sztuk smoki zadają po 600 dmg od błyskawicy...
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2010, 10:49:53 wysłane przez Pablossd »
|
IP:
Zapisane
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #162 : 14 Lipca 2010, 11:07:21 » |
|
Zgadza się zwracam honor . Przed chwilą pozwoliłem sobie zagrać chwilę w H4 naturą i muszę stwierdzić że jednak sie myliłem, nie są tacy źli, powiem więcej na prawdę są na poziomie innych zamków, a nawet lepsi.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #163 : 16 Lipca 2010, 18:54:40 » |
|
Jeśli mamy oceniać miasta, to najsłabsze jest nekropolis. Jako jedyne miasto ma do wyboru tylko jednego strzelca. To bardzo słabo przy oblężeniu, kiedy jest się stroną broniącą miasta i na początku gry, gdy jest się atakującym.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #164 : 16 Lipca 2010, 19:06:58 » |
|
Jeśli mamy oceniać miasta, to najsłabsze jest nekropolis. Jako jedyne miasto ma do wyboru tylko jednego strzelca. To bardzo słabo przy oblężeniu, kiedy jest się stroną broniącą miasta i na początku gry, gdy jest się atakującym.
w H IV jest Śmierć nie Nekropolis :p
|
|
|
|
|