Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czy podoba ci się Heroes IV?
Tak! - 133 (60.7%)
Nie! - 65 (29.7%)
Nie mam zdania. - 21 (9.6%)
Głosów w sumie: 219

Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 18    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Czy podoba ci się Heroes IV? (Czytany 83170 razy)
Heror

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Potęga Tytanów

Zobacz profil
« Odpowiedz #150 : 28 Czerwca 2010, 10:48:03 »
Ja lubie Heroes IV , nie wiem czemu tą czesć tak mieszacie z błotem , może lubie ją z powodu że to moją pierwsza cześć zapoznania z serią Heroes . Ale gdy zainstalowałem III to czegoś mi brakowało ...  :(


IP: Zapisane
Akademia , Ład , Forteca
Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #151 : 28 Czerwca 2010, 11:02:52 »
Fabuły? Wyborów? Karawan?
IV miała rrzeczy, o której trójka tylko mogła pomarzyć.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #152 : 30 Czerwca 2010, 15:07:13 »
Ja to może nawet bym i pograł w HoMM IV, ale i tak dla mnie to jedna ze słabszych gier w serii. Na początek coś co zauważam w wielu strategiach-coraz mniej do myślenia. Ta "zaleta" 4 czyli walczący bohaterowie, mogący w pojedynkę niszczyć pół armii przerzucają ciężar z warstwy taktycznej na rozwijanie boha. Kolejna sprawa to grafika. Z jednej strony jest taka...nowa i dosyć ciekawa, ale z drugiej odrzuca naprawdę okropnymi jednostkami. Zamki to też słaba strona tej części i widać, że była robiona w pośpiechu. Brak ulepszeń to trochę fajne(ulepszenie 7 lvl nie jest najtańsze i w V czasami kończyłem zanim je zrobiłem), a trochę nie fajne(trzeba było odpowiednio rozdysponować surowce) rozwiązanie. Nie można jednak pominąć wielu plusów czwórki. Chociażby karawany-łańcuszki transportowe z III wyglądały co najmniej dziwnie, potwory morskie i piraci-jestem za wprowadzeniem tego do VI, bo to ciekawy pomysł i można się pokusić o stworzenie mapy na której poruszamy się głównie w statkach. Podsumowując HoMM IV to średnia gra, ale myślę, że fani Heroesów powinni ją mieć.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #153 : 30 Czerwca 2010, 15:32:13 »
Chwila... ;)
...Ta "zaleta" 4 czyli walczący bohaterowie, mogący w pojedynkę niszczyć pół armii przerzucają ciężar z warstwy taktycznej na rozwijanie boha...
Co ma odpowiedni rozwój boha do tego, jakie ulepszenie wybierzesz? :P


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #154 : 30 Czerwca 2010, 19:01:43 »
Warstwa taktyczna czyli odpowiednie dowodzenie. Pomyliło chyba ci się ze strategią ;).


IP: Zapisane
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #155 : 12 Lipca 2010, 14:17:00 »
Wady:

-Walczący bohater
-brak jego wyboru na  początku gry
-nie wielkie zmiany we wnętrzach pomiędzy zamkami
-brak ulepszeń
-dwie jednostki atakują się nawzajem w tym samym czasie (okropne)
- nie wyrównane zamki
- beznadziejna muzyka
zalety:

- przyrost dniowy
- dwie jednostki do wybrania
- dobra grafika
-fajne jednostki




IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #156 : 14 Lipca 2010, 09:54:30 »
Muzyka akurat jest najwiekszym atutem tej gry, co do wyboru bohatera, to po co, skoro każdy z nich różni się tylko portretem i historią. Żadnych bonusów od postaci nie mamy.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #157 : 14 Lipca 2010, 10:08:09 »
Niekoniecznie. W każdym mieście poza Twierdzą jest dwóch bohaterów - wojownik i mag. Z racji że magię "ciut" trudno dostać, a walkę bardzo łatwo, bohaterowie czarujący się moim zdaniem lepsi, ale nie można ich wybrać przed rozgrywką. Taki IMHO krok w tył - w dwójce też można było tylko wybrać stronnictwo, w trójce już konkretnego bohatera, a w czwórce znowu tylko stronnictwo...

A muzyka z HoMM IV posiada takie kawałki jak Grass Theme, Order Theme i Sea Theme, najbardziej heroesowe utwory w dziejach serii.

Mi się osobiście podobają niemal wszystkie rozwiązania z HoMM IV poza nieszczęsnym "kontratakiem", kiepskim designie niektórych jednostek (ork, kobieta czarownik, behemot), połączeniem Inferno i Nekropolii w jeden twór czy czasami niezbalansowanymi wyborami między jednostkami.

Największą wadą czwórki jak na ironię jest fakt, że nie spodobała się fanom i przez to 3DO i w konsekwencji też New World Computing zbankrutowały...


IP: Zapisane
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #158 : 14 Lipca 2010, 10:18:16 »
Mi się w ogóle nie podoba muzyka w Chaosie , katastrofalna jest...
A jeszcze jedną rzecz poruszę, co powiecie na temat Natury. Moim zdaniem wojowniczo ona jest najsłabsza z gry, a magią też nie góruje , popatrzmy na jednostki rusałka, wilk, czarodziejski  smok to na pewno najsłabsze jednostki z poziomu.


IP: Zapisane
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #159 : 14 Lipca 2010, 10:31:16 »
Zdecydowanie nie, Natura posiada również taki wynalazek jak portal istot dzięki któremu może rekrutować:
Leprakauny, satyry, żywiołaki, oraz modliszki

co wg. mnie czyni ją najsilniejszą frakcją... a przynajmniej jedną z mocniejszych
Żeby nie było offtopu, to mi się heroes IV bardzo podoba szczególnie w singlu... Świetna kampania, fabuła, zawalista muzyka, fajne jednostki oraz wyśmienity edytor... Niestety w multi brakuje ostatecznego szlifu oraz balansu, co nie oznacza że nie można sobie czasem z braciszkiem/kolegą/siostrzyczką pograć, poza tym czwórka to pierwszy heroes, z którym miałem styczność... Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia  ;)


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2010, 10:38:03 wysłane przez Erian » IP: Zapisane
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #160 : 14 Lipca 2010, 10:33:01 »
No tak to jest bardzo dobre, ale popatrzmy , że bez tego była by niczym.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #161 : 14 Lipca 2010, 10:47:46 »
Stary stary stary... :) Czemu przy naturze patrzysz na jednostki - popatrz na bohatera - kiedy ma całą magię natury na max i trochę podbity lvl. może przywoływać po 4jed./5lvl ; 11jed./4lvl ; 20jed./żywiołaki ; 30jed./3lvl. i co najmniej po stówce 1 i 2 lvl... :P zapomniałem o 25jed./ostetnice... ^_^
Ale samo przywoływanie to nie wszystko - może za pomocą 40 - heksowego czaru ruchome piaski zablokować dostęp pieszym jednostkom wroga i je ostrzeliwać... ^_^ a przy dodatkowym rozwinięciu na max łucznictwa rzucić na siebie smoczą siłę i zadawać po 700 dmg za strzał... jak nie więcej... :P To on właśnie rekompensuje jednostki... 8) Choć nawet czarodziejskiego smoka nie musi rekompensować, przy ilości 10 sztuk smoki zadają po 600 dmg od błyskawicy... :)


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2010, 10:49:53 wysłane przez Pablossd » IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #162 : 14 Lipca 2010, 11:07:21 »
Zgadza się zwracam honor . Przed chwilą pozwoliłem sobie zagrać chwilę w H4 naturą i muszę stwierdzić że jednak sie myliłem, nie są tacy źli, powiem więcej na prawdę są na poziomie innych zamków, a nawet lepsi.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #163 : 16 Lipca 2010, 18:54:40 »
Jeśli mamy oceniać miasta, to najsłabsze jest nekropolis. Jako jedyne miasto ma do wyboru tylko jednego strzelca. To bardzo słabo przy oblężeniu, kiedy jest się stroną broniącą miasta i na początku gry, gdy jest się atakującym.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #164 : 16 Lipca 2010, 19:06:58 »
Jeśli mamy oceniać miasta, to najsłabsze jest nekropolis. Jako jedyne miasto ma do wyboru tylko jednego strzelca. To bardzo słabo przy oblężeniu, kiedy jest się stroną broniącą miasta i na początku gry, gdy jest się atakującym.

w H IV jest Śmierć nie Nekropolis :p


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 18    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry