Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - rtx
Strony: [1] 2 3 4 ... 28
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Września 2014, 22:22:31
Pewnie i tak zagłosują na loch. :P
2  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 24 Sierpnia 2014, 22:18:21
My name is Microsoft Sam and I am Windows default voice.
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 23 Sierpnia 2014, 01:35:33
Osobiście zdecydowanie wolę wydać te 200-250 [kolekcjonerka], potem 50, potem 50, potem 70, a potem znowu 70 niż czekać ponad rok po premierze, żeby kupić wersje gold/platinum/mizzium/dzikiwężum za 100-150. Dlaczego? Bo to gra, którą interesuję się bardzo od pierwszej chwili zapowiedzi i nie zamierzam czekać aż tyle, żeby w nią zagrać. A poza tym, uwielbiam edycje kolekcjonerskie. Mam tylko nadzieję, że tym razem nie spieprzą aż tak bardzo płyty z soundtrackiem [wiekszość utworów była źle nazwana, niektóre się powtarzały, a chyba 2 w ogóle nie było mimo nazwy utworu na liście], ani artbooka [w h6 był git, tylko że art Sylanny był na szorstkim papierze , a ostatni dział nazywał się 'Dargon Gods'].
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Rada Cieni : 15 Sierpnia 2014, 14:02:24
A to aby przypadkiem nie było w wywiadzie na HC?
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Sierpnia 2014, 22:43:26
Cabir na renderze ewidentnie robi 'feel my powah!'.
Podobają mi się golemy, zaś gargulce... mocno przesadzili ze złotem w ulepszeniu. No i mam wrażenie, że w studiu ktoś stwierdził 'słabo to wygląda, dajmy mu piersi, ludziom się spodoba'. :P
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 23:35:00
A właśnie - pojawiły się spekulacje na AC, że Ulrich von Jungingen będzie bohaterem inferno. :)
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 20:10:09
Moim zdaniem Inferno lub Sylvan powinien być pewny zamiast orków.
Ale już się stało inaczej. :(
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 20:00:41
Inferno ma jednak dużo większe szanse. Dużo.
No i teraz klapa - kolega, z którym często grałem w Heroesy lubi Krasnale. Koleżanka, z którą nie aż tak często, ale jednak grałem w Heroesy lubi Loch.
Chociaż akurat Dungeon ma jeszcze szansę, to sam nie zamierzam na niego chyba głosować.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 19:50:54
Moim zdaniem w takim razie zlamili z tymi frakcjami...Skoro już mieli gotowe koncepcje i chociaż część materiałów na wszystkie 8, to mogliby te przegrane wydać później jako dodatek... albo przynajmniej nie psuć fanom nadzieji!
No chyba, że jest jakoś specjalnie duża różnica między dodatkiem, a DLC.
10  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 17:31:25
A dlaczego od razu zakładasz, że 8 jednostek w zamku wyklucza 7 slotów?
Ja uważam [to po części nadzieja], że będziemy wybierać tylko przy zapełnianiu slotów w armii, nie zaś przy budowaniu siedlisk.
11  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 14:44:24
Jeden z nich to pewnie żelazo.
Mam szczerą nadzieję, że nie będzie stref kontroli...
12  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 14:23:58
SUROWCE! TAK! :D
Każdy, kto czytał to, co pisałem na Tawernie przed premierą H6 wie, że nienawidzę tego, co zrobili z surowcami. Tutaj... wait... Kryształy, coś czerwonego, metal, metal i złoto? Co to kuźwa jest? Hmm... Nieważne, grunt, że jest ich 7. :D
Tak poza tym, to:
-Widać, że niektóre ikonki to placeholdery, bo są w niskiej rozdzielczości.
-Bardzo ładny interfejs.
-Fajny styl graficzny, mniej bajkowy niż w H6.
-Bohaterowie i jednostki są zdecydowanie za duże. Mam nadzieję, że to zmniejszą.
-Nie widać żadnych stref kontroli i bardzo mi się to podoba!
13  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Rada Cieni : 13 Sierpnia 2014, 13:00:36
Gdyby było cokolwiek bagiennego to byłoby świetnie, ale...
Powiedzieli, że już nie będą robić nowych frackji. :(
14  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Rada Cieni : 13 Sierpnia 2014, 12:29:22
Byłaby heca, gdyby w drugim głosowaniu był Loch i frakcja, która odpadła 2 pierwszym. :P
Ciekawe, czy frakcje z drugiego będą zależały od wyniku pierwszego...
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 12:10:17
Czytanie marginesów się opłaca:
Cytuj
The Empire can also count on the support of mythical creatures, such as Angels and Griffins.
To znaczy, że jednostki są chyba miszmaszem księstwa Wilka i Gryfa, ale fabuła Ashanu mnie malo obchodzi.
Demony raczej nie będą grywalną frakcją, bo nie pasują do zaprezentowanej fabuły grywalnych frakcji - kto by wpuścił demona do rady?
Podsumowując, jednostk haven dla leniwych:
Crossbowman, Direwolf, nie wiadomo [sentinel, peasant albo priestess].
Horseman, Griffin [jest na marginesie], nie wiadomo [priest?]
Swordsbearer, Angel [na marginesie wspomniane].
Klimat górski, widać inspirację Heroes II.
Kiedy preorder i za ile kolekcjonerka? :)

Edit:
Akademia:
Cabir, Golem [info na marginesie], Gargulec/tancerka [concept arty, stawiam na tancerkę, bo było ich dużo w karciance z tego co wiem].
Djiin, Rakshasa [z artów, nie ma pewności], Mag [z artów, ale raczej powinien być].
Magic Bird, Colossus.
Przy okazji wiemy, że Cabir ulepsza się w jakże oryginalnie nazwanego Cabir Master, a wyższe formy Magic Birda i Colossusa to Arcane Bird [którego obrazek mi się nie ładuje >:(] oraz Titan.

Edit2:
Jednak są tylko 3 warfare units, co wyklucza możliwość specyficznych jednostek dla klasy i oznacza machiny wojenne. :(
Strony: [1] 2 3 4 ... 28




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry