Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Nadzieja to słabość, strach to potęga.
|
|
« Odpowiedz #120 : 14 Czerwca 2009, 12:45:45 » |
|
- Lord of the rings - Star Wars - 300 - Piraci z Karaibów - Harry Potter
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #121 : 14 Czerwca 2009, 13:02:46 » |
|
-Star Wars -Życie Jest Piękne -Śniadanie U Tiffaniego -Toy Story (co prawda powinnam wyrosnąć z takich głupot, ale nadal lubię tą bajkę) -Help -Shrek (ale tylko pierwsza część) -My Fair Lady -Wizyta Starszej Pani (to co prawda z teatru telewizji, ale naprawdę bardzo mi się podobało) -Killer -Dzień Świra
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 6
Zwycięsca jest tylko jeden
|
|
« Odpowiedz #122 : 02 Sierpnia 2009, 15:21:49 » |
|
Harry Potter Zakon Feniksa i Książe Półkrwi Trylogia Władcy Pierścieni
|
Niech natura rządzi światem:)
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #123 : 02 Sierpnia 2009, 16:17:04 » |
|
,,Harry Potter"; ,,Piraci z Karaibów"; ,,podróż do wnętrza ziemi" i oczywiście ,,ice age1-2-3"
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 107
Dziesiąty z Nazguli
|
|
« Odpowiedz #124 : 02 Sierpnia 2009, 16:20:36 » |
|
1. Władca Pierścieni, 2. Gwiezdne Wojny, 3. Przygody Merlina, 4. Piraci z Karaibów, 5. Harry Potter, 6. Wyspa Skarbów, 7. Opowieści z Narni, 8. Król Artur. Coś malutko .
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Lipca 2010, 11:12:18 wysłane przez Markal2000 »
|
IP:
Zapisane
|
Ash Nazg durbatulûk, Ash Nazg gimbatul, Ash Nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #125 : 04 Sierpnia 2009, 14:47:44 » |
|
Władca Pierścieni (trylogia) Predator (1,2) Piraci z Karaibów (wszystko) Grim Reaper (cudo horror) Matrix
i duzo filmów gdzie jest rzeź,akcja i masakra
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #126 : 04 Sierpnia 2009, 15:53:20 » |
|
dam jeszcze Jumpera i Skarb narodów
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #127 : 04 Sierpnia 2009, 17:26:22 » |
|
Skoryguję powszechny błąd - Władca Pierścieni (jako książka) NIE JEST trylogią. TO jest pięcioksiąg (sześcioksiąg?), wydany w trzech tomach. Ulubione filmy były już mówione. Moje serce od tego czasu nic nie podbiło, jednak z powinności dodam pominiętego w poprzednim zestawieniu Ostatniego Samuraja - najlepsza kreacja Toma Cruise'a jaką widziałem. I film miodny i świetny i w ogóle obejrzyjcie. Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #128 : 05 Sierpnia 2009, 10:35:03 » |
|
Władca Pierścieni, wszystkie części-super film, mam i bardzo często oglądam. Star Wars-stare dobre star wars, kto tego nie lubi? Bad Boys 1 i 2- po prostu podoba mi się Piraci z Karaibów, wszystkie części- dobry film i świetny klimat Predator 1 i 2 -fajny po prostu Jeszcze: Król Artur, Braveheart, 300, to tyle Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #129 : 05 Sierpnia 2009, 18:38:40 » |
|
Hmmm????Zastanówmy się? Bardzo przepadam za ekranizacjami komiksów Marvela, m.in.: - Spiderman (1-3); - Fantastyczna Czwórka + F4 : Powrót Srebrnego Surfera; - Hulk - Jeszcze było parę, ale zapomniałem Komputerówki są również fajne : - Madagaskar (I & II); - Skok przez Płot; - Film o Przczołach; - Epoka Lodowcowa (I - III); - Wiele, wiele innych; Komedii peeełno więc nie będę wymieniał (nie chce mi się ) The beściakowe horrory (ok. 1356 ) i kryminały (z 1084 ) ale fantasy najwięcej (aż 50326 )
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #130 : 05 Sierpnia 2009, 21:00:54 » |
|
Ja lubię animowane np. Epoka lodowcowa. Reszty nie jestem w stanie wymienić.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 38
Långa bollar på bengt...
|
|
« Odpowiedz #131 : 06 Sierpnia 2009, 09:12:10 » |
|
1- Film który kocham ( jeśli można to tak powiedzieć) to Alien 2- Władzio pierścieni 3- Star Wars
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #132 : 10 Sierpnia 2009, 10:36:42 » |
|
Ja mam typowe upodobania w kierunku filmowym, więc nie oczekujcie Ameryki!
To moje Ulubione filmy: 1.Władca Pierścieni 2.Gwiezdne Wojny 3.Asterix i Obelix Misia Kleopatra (zabójcze teksty) 4.Powrót Do Przyszłości 4.Szarry Porttwel
|
|
« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2009, 10:50:11 wysłane przez Michu Hunter »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #133 : 16 Listopada 2009, 17:05:08 » |
|
Moim zdaniem harry potter wszystkie części harry potter i kamień filozoficzny , harry potter i komnata tajemnic , harry potter i więzień azkabanu , harry potter i czara ognia , harry potter i zakon feniksa , harry potter i książe pólkrwi ,ale też fajny jest władca pierścieni .
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 141
We dance like marionettes swaying to the Symphony
|
|
« Odpowiedz #134 : 19 Stycznia 2010, 19:47:57 » |
|
A więc i ja zabiorę głos. Moje ulubione: -Gladiator -Szeregowiec Ryan -Helikopter W Ogniu -Star Wars ("stare") -Pluton -Władca Pierścieni -Wróg U Bram -Matrix (tylko pierwsza część) -Shrek (tylko pierwsza część - rozwalające teksty) -Tenacious D - Kostka Przeznaczenia -Milczenie Owiec -Dzień Świra
|
|
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2010, 16:51:09 wysłane przez Gwynbleidd »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|