|
|
« Odpowiedz #150 : 12 Lipca 2010, 15:24:32 » |
|
mega filmy według mnie to : -Trylogia władcy pierścieni rozszerzona -Trylogia Star Wars -Tenacious D the pick of destiny komedia muzyczna wszechczasów -wszystkie sezony 24 godziny -Wejście smoka i krwawy sport ogólnie filmy o Kung fu -sezon FlashForward -Biali nie potrafią skakać,Above the rim,he got game,droga do sławy,space jam z dzieciństwa i ogólnie filmy o koszu
Wiadomość doklejona: 12 Lipca 2010, 15:26:21 Fantastyka The Best
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #151 : 18 Lipca 2010, 15:59:32 » |
|
Dla wszystkich co lubią Władcy Pierścieni mam dobrą wiadomość, otóż Peter Jeckson (reżyser WP) ogłosił, że nakręci "Hobbita". Zła wiadomość to taka, że film będzie w dwóch częściach które wyjdą w 2012 i 2013 ;/
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #152 : 23 Lipca 2010, 09:15:29 » |
|
Czy to tak źle, to bym nie powiedział-może więcej z książki będzie wzięte. Ja głównie preferuje filmy fantasy i s-f, ale głównie jako alternatywnej historii, oraz biografie bohaterów historycznych.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #153 : 27 Września 2010, 00:25:08 » |
|
Moje ulubione filmy to: "Matrix", "Gwiezdne wojny", "Władca Pierścieni", "Braveheart", "Przyczajony tygrys, ukryty smok", "Dom latających sztyletów", "Hero", "Misja", "Omen", "Brudny Harry", "Różowa Pantera kontratakuje", "Miś", "Seksmisja", "Rozmowy kontrolowane", "Chłopaki nie płaczą".
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #154 : 27 Września 2010, 08:05:36 » |
|
Bardzo mi się spodobał ostatni film s-f "Kroniki Riddicka", leciało to w sobotę na dwójce o 22.00 ktoś to oglądał?
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #155 : 29 Grudnia 2010, 20:40:04 » |
|
Szczerze no to tak: 1. Władca Pierścieni wszystkie części, dla mnie pod każdym względem to najlepsze filmy jakie kiedykolwiek zrobiono 2. Hellboy 2: Złota Armia 3. Nostalgie Anioła-film o niesamowitym przesłaniu 4. Braveheart: Waleczne serce 5. Batman 2: Mroczny rycerz/Matrix pierwsza część bo późniejsze o wiele gorsze 6. Van Helsing 7. Najnowszy Sherlock Holmes 8. Liga Niezwykłych Dżentelmenów 9. Oceans 11,12,13/wszystkie części Borna To na tyle choć pewno mógłbym jeszcze wiele wypisywać
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2010, 20:53:34 wysłane przez Michal787 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #156 : 29 Grudnia 2010, 23:04:59 » |
|
Nie oglądam dużo filmów pełnometrażowych, więc też niewiele jest tych, które mi się podobały. Przypadły mi do gustu pierwsze 3 części Shreka, bo 4 nie widziałem. Nawet podobał mi się Avatar i horror Dead Silence. Tyle.
|
|
|
|
Lupus Hellsus
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 182
|
|
« Odpowiedz #157 : 03 Kwietnia 2011, 12:59:53 » |
|
Moje to: 1.Trylogia Władcy Pierścienia 2.Robin Hood ten nowy 3.Poznaj moich spartan 4.Król Artur 5.RRRRRR 6.Gwiezdne Wojny 7.Harry Poter 8.Opowieści z Narni 9.But Manitu
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #158 : 24 Kwietnia 2011, 16:17:55 » |
|
Zapewne już się tutaj wypowiadałem, ale od tamtego czasu się zmieniło Kolejność losowa. -Władca Pierścieni trylogia -Labirynt Fauna (rozwalające, jak dla mnie) -Dystrykt 9 -Wszelkie produkcje studia Marvel(fantastyczna 4, xmeni, spidermany, ironmany, hulk) -300 spartan -Wzgórza mają oczy -Piraci z Karaibów (all) Jak sobie coś przypomne, to dodam
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2011, 16:21:02 wysłane przez andre94nt »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #159 : 07 Listopada 2011, 18:06:07 » |
|
Ja lubię te filmy: Parszywa dwunastka cz. 1 i 2 Shrek Gwiezdne Wojny wszystkie części Gladiator Agent XXL cz. 1 i 2 Małolaty u taty
|
|
|
|
(Armiwart)
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 38
Зачем я...
|
|
« Odpowiedz #160 : 07 Lutego 2012, 21:23:47 » |
|
1. Wszystkie części Władcy Pierścieni 2. Piraci z Karaibów:Na krańcu świata 3. Indiana Jones:Ostatnia krucjata 4. Eragon(mimo potwornej niezgodności z książką) Wiem, żyję w świecie fantazji
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #161 : 07 Lutego 2012, 21:51:40 » |
|
Jak już odświeżono temat to też się wypowiem moimi ulubionymi filmami są : BRAVEHEART ( nie pamiętam jak się pisze) POZNAJ MOICH SPARTAN WIELKIE KINO (i inne komedie parodiujące inne filmy ) PIRACI Z KARAIBÓW (wszystkie części ) Trylogia WŁADCY PIERŚCIENI (jak chyba wszystkich) WIEDŹMIN (mimo okropności jakiej mu zrobili) i inne adaptacje (ale niech reżyser ERAGONA zginie ).
|
|
|
|
Fan Iriny
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 197
Wszystko płynie...
|
|
« Odpowiedz #162 : 13 Lutego 2012, 19:48:26 » |
|
Ja ostatnio oglądałem "Lektora". Wzruszający... A mój ulubiony film to "Śniadanie u Tiffany'ego" z Audrey Hepburn.
|
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #163 : 19 Grudnia 2012, 15:24:31 » |
|
Gwiezdne Wojny na pierwszym miejscu.Lubię wszystkie filmy z tej sagi ale najbardziej podobała mi się Zemsta Sithów.Dużo pojedynków i fajna muzyka.Po za tym uwielbiam wszystko co jest związane z mieczem świetlnym.
Poza tym lubię jeszcze Władcę Pierścieni(drugie miejsce)
Na trzecim miejscu egzekwo Transformers i Harry Potter
To są moje ulubione ale poza tym lubię wszystkie filmy fantasy i s-f
|
Forum internetowe powinno łączyć,nie dzielić
|
|
|
Człowiek - Szparag
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 751
Dragons, dragons everywhere
|
|
« Odpowiedz #164 : 19 Grudnia 2012, 15:54:07 » |
|
1.Władca Pierścieni 2. Jak wytresować smoka? 3. Merida Waleczna 4. Gladiator 5. Kubuś Puchatek
|
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość
|
|
|
|