Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10
 61 
 : 10 Marca 2023, 12:43:48 
Zaczęty przez Woytachu - Ostatnia wiadomość wysłane przez Adig
Lepsza jest 7.

 62 
 : 22 Lutego 2023, 10:36:35 
Zaczęty przez Magnor - Ostatnia wiadomość wysłane przez Havola
Najlepiej to ogląda się takie streamy sprzed lat :) Jakichś retro gier typu The Sims 2 lub GTA 2 :)

_______________________________
https://grembox.pl/product-pol-4728-Karton-klapowy-300x200x190mm-3W-B-380g-m2-Szary-Orlen-Paczka-Mini-Paleta-1360-szt.html

 63 
 : 22 Lutego 2023, 10:31:44 
Zaczęty przez hendo - Ostatnia wiadomość wysłane przez Havola
Ja już się niestety nie pochwalę :( prawie 2 lata razem i koniec :(

_____________________________
https://mikomaxsmartoffice.com/pl/

 64 
 : 16 Lutego 2023, 11:02:15 
Zaczęty przez son85 - Ostatnia wiadomość wysłane przez Havola
Osobiście słyszałam, że jest jakiś tatuaż, którego symbol oznacza zgodę na oddanie narządów- w razie wypadku.

__________________________
https://fachowydentysta.pl/leczenie/protetyka/

 65 
 : 13 Lutego 2023, 22:30:13 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Chaos Imperial Space 4 Victory (dodatek do gry)
W grze są 3 rasy
Ludzie, Elfy i Waygrowie
Ale gra się tylko Elfami i Waygrami.
W grze atakować nas będą rownież Ludzie
ale ostatecznie to od naszego wyboru zależy
czy wygrają Elfy czy Waygrowie.
Zwycięzca zabriera Horusa do siebie i zabija Imperatora (boga)
Rozpoczynając czasy bezwładcy wśród ludzi.
Na koniec dowiadujemy się że bóg wraca jako Istota Kosmosu
i tworzy Federacje Kosmosu, tymczasem Pozostała grupa
tworzy tzw, Ashan.

Chaos Imeprial Space Online (sieciówka)
Tu wybieramy Waygrów lub Elfy i rozpoczynamy walkę o planetę Ashan.
Ten kto wygra pójdzie wraz z Ashanami na Kosmiczną Federację.
Koniec to jest Flota Ashan nad Ziemią i nagłe przybycie
Transformerów ratuje Ziemię.
Następnie ziemia godzi się na Konfederację Kosmosu
z innymi rasami. Pokój jednak dalej jest zabużony przez
piratów, zbuntowane światy, i samozwanczych imperatorów.
W radzie Konfederacji obok Istoty Kosmosu zasiadają
Waygr, Brashnard, Królowie Nazgule, Królowie elfów,
Władcy Bestii (w imię smoków), i Grupa Heretyków (w imię demonów),
oraz kilku Geniuszy (w imię żywiołaków), i kilka Istot światła (w imię ludzi).

Jeszcze będzie historia zdarzeń z przed fabuły Chaos Imperial Space

 66 
 : 04 Lutego 2023, 23:51:05 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Chaos Imperial Space 4 Final Time
1. Ludzie
1 sc. Pomagamy Magowi o rzelaznym kiju przejść otoczenie przez Smoki, naród magów odkrywa nową ziemie gdzie może żyć
bezpiecznie
2 sc. Do centrum Wszechimeprium przybywa Kreator, witamy go jak Boga i przyjmujemy jego świtę, naszym zadaniem jest,
obejść całą mapę i dokonać egzorcyzmów na świecie Kreatora, bedą nam przeszkadzać tajemniczy Plugawcy z antywymiaru.
Jak to zrobimy Kreator (Bóg) znów będzie człowiekiem
3 sc. Mamy rozbudować na maksa przygraniczne światy, gdyż wkrótce zacznie się wojna o cały wszechświat.
2. Elfy
1 sc. Brashnard mówi że przydaliby się mu Dinorianie i Smoki. Aby to zrobić musi odnaleść flakoniki smoczej krwi
na kilku światach. Nowe Smoko-elfy przekonują na swoją stronę Dinorian.
2 sc. Mamy uzbierać odpowiednią ilość elikiru niezniszczalnośći, musimy wyrobić się w czasie.
3 sc. Brashnard rozbija sfere mocy mówiąć że trzeba ukryć Silmarilie przed Sauronem inaczej wygra zło. Musimy zanieść je
do niedostępnych dzikich światów.
3. Waygrowie
1 sc. Waygr chcę przekonać do współpracy nieumarłych aby to zrobić, podarowuje im kadzidło, dzięki niemu mogą się
odżywiać, mamy je rozprowadzić po znaczącej części nieumarłych światów
2 sc. Wayg chcę przekonać do siebie demony, w tym celu tworzy pierścienie nazguli. Nazgul służy Sauronowi. Uczestniczymy
więc w przejęciu demonów na planecie mesalia. Wkróce reszte demonów też daje się przejąć po tajemniczym zniknięciu Saurona.
3 sc. Pulsarianie chcą przejąć część elfów, chodzi o mroczne elfy. W tym celu podają im breje która tamuje wysychanie
ciała i rozlatywanie się tych elfów, elfy mroczne w podzięce przyłaczają się do Waygrów. Ostantnie zadanie to konkurs
po którym wyjdzie to który elf pójdzie do armii komicznej waygrów.

C.d.n.
Będzie to ostatnia część Chaos Imperial Space.
Po za tym jeszcze opowieść o sieciówce, i historia tego co się działo wcześniej

 67 
 : 06 Stycznia 2023, 12:56:47 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
dodatek Chaos Imperial Space Only Primes

Elfy
1. Brashnard przypomniał sobie o elfach podziemnych. Więc rozpoczął pracę nad biblioteką cienia. Mamy ukończyć pracę by
skopiować ją po całych podziemiach. Tak przejmiemy podziemne elfy. Oczywiście przeszkadzają nam stwory z tamtych planet.
2. Musimy wychodować Drzewo Życia żeby przejąć rządy nad entami, florańskimi elfami i Floranami. Musimy zrobić to zanim
demony skapną się że drzewo przejmie roślinny.

Nieumarli
1. Część Nieumarłych została nie ewakuowana. Teraz musimy nimi się obronić, w tym celu musimy zawiązać sojusz z
Orkami Piratami.
2. Z pomocą Orków piratów dostajemy się do terenu Pulsarian. Część Wampirów woli jednak elfy. Musimy wybrać po której
stronie stanąć. Czy iść do elfów czy do Pulsarian. Z elfiej powstają tęczowe wampiry, a z pulsariańskiej drowy.

Energerzy
1. Energerzy po pokonaniu zła, nagle znikły. Pozostała jednak jedna ich grupa. Grupa ta zwana transformerami wraz z swoją
planetą pod przywódctwem Kreatora rozpoczyna podbój światów. Wraz z zniewolnonymi przez nich demonami.
2. Kreator znudzony grześ znika, dochodzi do starcia o władze między Upadłymi Transformerami a Primeami. Jeśłi
wybierzerz Upadłych to masz do dyspozycji demony, jeśli primeów to dołączamy do ludzi.

Dinorianie
1. Smoki rozpoczynają inwazję na wszelkie światy. Naszym zadaniem jest zdobycie 1/3 wszechświata.
2. Rasy ościenne zjednoczyły się przeciw smokom. Smoki muszą obronić Ashan. Wojna kończy się po odwrocie przywódcy magów
Orodretha.

Degry
1. Degry poszukują nowego świata poza wszechświatem. W tym celu musimy udać się na wszystkie granice wszechświata.
Wreszcie po kilku próbach udaje nam się przedrzeć.
2. Część Degrów udaje się do innego wszechświata. Tam napotyka opór Liriańskich cywilów wspieranych przez Euroasiatyckich
Obrońców. Po przebraniu się zanich odnajdujemy świat zwany ziemią. Tam okazuje się że jest mnóstwo jedzenia.
Opuszczają więc statki morfidy oraz xenomorpfy. I tworzymy osiedle na ziemi.
Ludzie
1. Musimy pokonać infekcje obcych degrów na ziemi po drugiej stronie galaktyki (poza rzeczywistością - poza adromedą).
2. Musimy pokonać zakon Jedi inaczaj ludzie przegrają z nieludźmi.

Waygrowie
1. Musimy zasymiliować smoka, żeby odzyskać światy utracone po wielkiej inwazji Imperium Draco. Tworzymy smokoludzi.
2. Po śmierci degrów na ziemi, degry u Waygrów zaczynają świrować atakują wszystkich. Więc musimy ich uspokoić.
W tym celu musimy wykraść Overminda z więzienia w Piekle.

c.d.n.
będzie to
Chaos Imperial Space 4 Final Time

 68 
 : 26 Grudnia 2022, 22:04:09 
Zaczęty przez Elijah - Ostatnia wiadomość wysłane przez Elijah
Według mnie

1.Orkowie
2.Lochy
3.Przystań
4.Sylvan
5.Forteca
6.Inferno
7.Akademia
8.Nekropolis

 69 
 : 14 Grudnia 2022, 22:31:42 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Chaos Imperial Space 3 Streght to Power
Elfy
1.sc Elfy w wyniku oddziaływania bóstwa chaosu slaneesha kompletnie upadli. Teraz pewien przywódca wśód nich mędrzec Brashnard
postanawia zjednoczyć ich wszystkich. Tworząc własną krainę elfów. W tym celu musi przekonać elfy z powierzchni aby się
połączyły w wspólny naród. Aby to zrobić musi zebrać sfery mocy składające się z kilku silimarionów.
2.sc Teraz kiedy mamy elfy z powierzchni trzeba przekonać jeszcze elfy z morza. W tym celu musimy zdobyć perłe mocy morza.
3 sc. Ostatnią grupą elfów są elfy śnieżne aby ich przekonać trzeba zdobyć miecz mrozu.
Nieumarli
1 sc. Po tym jak bogowie olimpijscy się rozeszli każdy w swoją stronę. Czas na żniwa śmierci w ich krainach. Wybierz najlepszych
nekromantów w rzeczywistości. Test kto zdobedzię najwięcej szkieletów.
2 sc. Nasz ulubiony bohater kieruje żniwami. Czas zebrać tyle nieumarłych ile tylko zdoła pamieć czaski berła nekromanty.
3 sc. Teraz trzba jakoś utrzymać armię do przepowiadanego starcia o cały wszechświat. W tym celu trzeba zaćmić słońca wszystkich
naszych światów.
Energerzy
1 sc. Rasa tajemniczych świateł od dawna chciała przybyć do naszego wszechświata. Wreszcie dzięki eskperymentom z bramami
wymiarów chochlików da się to zrobić. Wyląduj na świecie chochlików i załóż bazę.
2 sc. Najlepszym materiałem jest metal. Okryj Energerów metalem i przyszykuj się do inawazji na cały teren demonów.
3 sc. Podbijamy więszość światów demonów i przepędzamy degrów. W ten sposób bóstwo światła zadowolone mówi że wygraliśmy
z złem w tym wszechświecie.
Dinorianie
1 sc. Okazało się że Smoki bez magów wpadły w panikę co dalej. Wykorzystaj okazję i przejmij smoki do rasy Dinorian.
2 sc. Okazało się że Meduzy się zbuntowały w zamian za bycie Tytanicą przeszły na stronę tubylców.
Ukaraj meduzy wielkimi smokami.
3 sc. Czas na inwazję w kosmosie. Powiększ teren dinorian zakładając Imperium Draco. Nieoczekiwanie Smoki przejmują
dowodzenie. W walce musimy pokonać tubylców, ale również i Ludzi, elfy i energerów.
Degry
1 sc. Zostaliśmy przepedzęni przez energów. Teraz czas znaleść nowy dom na terenie dawnych heroidów. Naszym celem jest
przejąc jak najwięcej genomów fantastycznych istot.
2 sc. Slaneesh opowiada że elfy uwolniły się z pod jego wpływu. Teraz nie będzie łatwo. Więc musimy się upodobnić
do inteligentnych ras. Naszym zadaniem będzie zdobycie tyle zasobu many żeby uczynić degry humanoidami.
3 sc. Slaneesh odkrył że Pulsarinie są podobni do Degrów więc postanawia przenieść się na ich teren. Po drodzę trzeba
jednak wyniszczyć kilka światów
Ludzie
1 sc. Ludzie odkryli magię w światach dawnych heroidów. Aby ją opanować wysłali mędrców z rodzinny Sar.
Mamy odkryć wszystkie czary.
2 sc. Szaraki proszą o azyl w Imeprium. W zamian obiecują chodować zboże. Musimy zabezpieczyć ewakuację i ocalić jak najwiecej cywilów Szarackich.
3 sc. Anioły proponują dołączyć do Imperium. Aby to zrobić potrzeba dużo, miejsca Ludzie podbijają planety olbrzymy
zamieszkane przez Duchy Żywiołów. W celu stworzenie światyń dla aniołów.
Waygrowie
1 sc. Pewien Nekromanta zwany Waygr zgubił się na planecie Pulsarian. Wkrótce powiedział że przy takiej przewadzę
technologicznej Pulsarianie powini zdobyć cały wszechświat. Pulsaranie po zastanowieniu powstanawiają
zrobić to. Dochodzi do podbojów kilku światów.
2 sc. Waygr zachęca Nieumarłych żeby poparli Pulsarian. Dochodzi do ataku Pulsarian na światy gdzie są żniwa i
tym sposobem zakończenie żniw.
3 sc. Demony chcą przystąpić do Imperium Waygra. Dochodzi do kolejnych starć w celu dojścia do tych spalonych światów armii Waygrów.

c.d.n.
będzie dodatek Chaos Imperial Space 3 Only Primes

 70 
 : 13 Grudnia 2022, 19:44:58 
Zaczęty przez Kwapiszon of Might and Magic - Ostatnia wiadomość wysłane przez Adelor
Jestem fanem numer jeden, grałem we wszystkie części, więc mogę się ustosunkować do wszystkich:
1,2,3 - To dla mnie najlepsze części, zwłaszcza 3, która dla mnie pod każdym względem jest doskonała.
Potem ta wartość gier lekko się opuściła i nie powiem np. IV część była moim rozczarowaniem wielkim

Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry