Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Dyskusje o Warcrafcie (Czytany 39112 razy)
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #90 : 20 Października 2011, 15:15:45 »
Grałem w warcraft III kilka lat temu i od tego czasu starałem się znaleźć ją w jakimś sklepie.Wszędzie był tylko WoW, ale stratega nie było :( ) Czekałem dłuugo, aż wreszcie eureka! Razem z fifą12 do mediamarkt przyjechała dostawa gier Blizzarda! Dopiero od niedawna ją mam więc siedzę jeszcze w kampani ludzi, a konkretnie w brzegi Northend czy jakoś tak? Jestem kiepski w zapamiętywaniu nazw :) Zanim rozpocznę tą misję, to może mnie ktoś uprzedzić jaką obrać taktykę, i z czym mi przyjdzie walczyć?


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Queen Fan nr.1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #91 : 22 Października 2011, 14:43:49 »
moim zdaniem w tej grze nekro jest za silne przecież z lodowymi żmijami nikt nie ma szans (oprócz niektórych neutralnych jednostek)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 23 Października 2011, 08:58:59 »
Ja zacząłem grać w Warcraft III i jestem mile zaskoczony, tak mnie wciągnęła, że zakończyłem ją na 5 misji kampanii "Plaga Lordearonu".


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #93 : 23 Października 2011, 09:07:19 »
moim zdaniem w tej grze nekro jest za silne przecież z lodowymi żmijami nikt nie ma szans (oprócz niektórych neutralnych jednostek)

Nie ma w tym żadnej prawdy. Jestem po kilku letniej grze w multi (które nawiasem mówiąc jest arcydziełem i razem z kampanią dla pojedynczego gracza tworzy coś niesamowitego) i uważam, że zbalansowanie ras jest prawie idealnie. Co z tego że lodowy żmij jest dobry? To mają dobre, co innego mają gorsze. Każda rasa jest NA TYLE UNIKALNA I ORYGINALNA(nawet pod względem zbierania surowców) że każda ma plusy/minusy ale każdą, każdą da się grać i pokonywać innych. Lodowy żmij zanim się wybuduję to trochę czasu mija a przez ten czas np. inną rasą można już zdziałać cuda. Poza tym Lodowy żmij może być zatrzymane przez wiele jednostek, potocznie w multi określanych jako "anti-air". Ta więc absolutnie to co powiedziałeś jest głupotą, wynikającą z tego, że zapewne nie poświęciłeś tej grze więcej niż chwila w "singlu". Battle.net dopiero pokazuję maksimum tej gry. ;)




IP: Zapisane

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 31 Października 2012, 14:36:01 »
Witam.
Celem tego tematu są różnego rodzaju rozmowy o warcrafcie, nie tylko o trzeciej części, ale również o reszcie uniwersum- w tym o WoW.

Pierwszym tematem, który chciałbym poruszyć, to najprawdopodobniejsza okoliczność wydania WC4. Według mnie jeśli w ogóle wyjdzie, to będzie to po dwóch kolejnych dodatkach do WoW, tak aby podnieść lvl do 95 a później do 99 lub 100. Fabuła mogłaby kontynuować WoW lub też być o przeszłości, tej jeszcze przed jedynką (w co wątpię). Fajnie byłoby jeszcze ze strony blizzarda stworzyć FILM opowiadający o przejściu z fabuły WoW do WarCraft4, ale to jest na 99% nie do przyjęcia dla Blizzarda, nawet jeśli takowy zrobią, to w formie 3-5 min. zwiastuna WarCraft 4.
Co Wy sądzicie o tym temacie? Proszę o wypowiedzi tematyczne, raczej dłuższe, nie spamowanie czymś w stylu:" A bo Illidan ma fajne miecze i roki i kopyta i skrzydła i jest zajebis*y"




« Ostatnia zmiana: 31 Października 2012, 15:17:31 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 31 Października 2012, 17:41:07 »
Ja pominę temat zarzucony przez Andre bo chciałby zasięgnąć języka a mianowicie:
http://www.gram.pl/sklep/inne/ksiazka-christie-golden-world-of-warcraft-wichry-wojny
Mamy tu książkę z uniwersum WoW'a i moje pytanie jest takie:
-Czy ktoś z was(Hellsu) ma zamiar kupić tą książkę? Bo Ja tak zastanawiam się i nie wiem czy opłacalne to będzie.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #96 : 31 Października 2012, 17:42:44 »
Na pewno kupię, choć na pewno nie teraz. ;) Muszę nadrobic zaległości z "Rise of the Horde" i tym podobnymi. :P


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #97 : 31 Października 2012, 17:51:04 »
Mhm czyli Ja też zapoluję na ten tytuł. Szkoda że więcej takowy nie jest przetłumaczonych już z samym tytułem WarCraft jak i Diablo. Może polskie wydawnictwa pomyślą bo książki np Knacka są jednymi z najlepszych odnośnie uniwersów Blizza.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #98 : 31 Października 2012, 17:52:46 »
Tak, Richard pisze najlepiej z nich wszystkich, ale to Christie Golden napisała "Władcę Klanów" i "Powstanie Hordy", wiec ma specjalne miejsce w moim zielonym sercu. :>


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #99 : 05 Stycznia 2013, 15:36:48 »
Nie wiem czy to podchodzi pod odkop (minęły 2 miesiące i kilka dni), czy nie podchodzi, ale mam pewne pytanie.

Jako, że ostatnio odświeżyłem tą epicką grę postanowiłem ją troszkę odmienić, chwilę pobawiłem się i z sukcesem dodałem nowego bohatera do tawerny i tu się zaczyna problem, zajmuje to trochę czasu, a ja jakoś nie mam ochoty na taką zabawę, więc czy ma ktoś jakiś ciekawy zestaw bohaterów do gry (może to być jakiś mod czy pojedyncza mapa)? Oczywiście muszą być odpowiednio zbalansowani, tak by byli na poziomie bohaterów podstawowych. No i dobrze byłoby gdyby całość była w języku polskim albo przynajmniej nie kolidowała z polską grą.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 06 Stycznia 2013, 10:04:04 »
Masz moje GG w profilu, napisz do mnie w wolnym czasie, mogę coś dla Ciebie wykombinować. :) Mam wprawę w tworzeniu bohaterów i pokaźny zasób ikon, tekstur i modeli, z czasów, zanim General "Frankster" Frank usunął swoje dzieła z HiveWorkshopu. :)


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 24 Stycznia 2013, 13:45:36 »
Panie i Panowie grający w wc3. Przygotujcie się na przełomową mapę, która odmieni wasze życie. Jeśli chociaż zetknęliście się z komiksami marvela i DC powinniście być zachwyceni.
Oto nadchodzi... Walka... Pomiędzy dwoma uniwersami...
Mam zaszczyt przedstawić wam Avengers vs Justice League.
Beta:


http://imageshack.us/a/img41/557/mvd2l.jpg

http://imageshack.us/a/img339/2461/screen2lr.jpg


Wiadomość doklejona: 05 Grudnia 2014, 10:28:05
Warcraft... jego kontynuacja- world of warcraft pod względem fabularnym nie zachwyciła wszystkich fanów. Ile projektów i map zostało stworzonych, by kontynuować jego fabułę? Na pewno dziesiątki. A teraz powstaje następny projekt. Pierwsza mapa jest już prawie gotowa, a jeśli zostanie ciepło przyjęta, powstanie cała kampania. Nazwa to Zemsta Gul'dana,a alternatywna fabuła rozpoczyna się tym, że Maiev przybywa do Northrend zaraz po walce Arthasa z Illidanem...


Niebawem screeny i link do pierwszej mapki do przetestowania. Stay tuned....


« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2014, 10:28:05 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 10 Grudnia 2014, 17:21:58 »
Król wraca na należny mu tron. 8)

Wypełniony pozytywną energią dzięki konkursowemu opowiadaniu Bubera postanowiłem odwiedzić jedna z moich starych miłości, ósmy cud świata znany jako WorldEditor do Warcrafta III.

Wziąłem się więc kilka dni temu za przekształcanie pewnej mapy pod moją wizję. Poza zwykłym skirmishem w zmodyfikowanych warunkach mapa oferuje też starcie z potężnym Prymarchą Murloków... jeżeli tylko go znajdziesz i nie umrzesz od Płetwy Przeznaczenia. W starciu z nim pomóc mogą tacy ikoniczni bohaterowie Tawerny jak niepasujący do settingu pokryty loczkami komandos z gatlingiem, sukkubus zamieniający wojowników w knury czy humanoidalny tygrysi szermierz zwiastujący przyjście Raju Utraconego.

Ale Ci, huehuehue, mwahahahaha, kto to zatwierdził, "bohaterowie", nie dadzą sobie rady bez pomocy unikalnych armii "zamieszkujących tą mapę".


(prawy guzik -> pokaż obrazek i byndzie wiunksze)

Na powyższym screenshocie możemy zaobserwować leniącą się i bez entuzjazmu pozującą do zdjęcia armię Przymierza Elfów. Miejsce Piechurów Przymierza Lordearon zajęli Harcownicy, zwinni wojownicy przymierza elfów, którzy nie używają tarcz do obrony, ale za to potrafią unikać ataków. Widzimy też Czerwonych Jeźdźców, czyli dosiadające wierzchowców czerwone elfy umiejące otoczyć się aurą płomieni. Z kadru niemal uciekła też księżycowa elfka, dosiadająca swego wiernego hipogryfa. Zaobserwować możemy też Zieleńca, przypominającego kształtem wilka dendroida (czyli jak Hells nazywa enty żeby uniknąć praw autorskich JRRT) wykreowanego do niszczenia fortyfikacji przeciwnika... lub też deptania małych murloków.

Wreszcie widzicie też przewodników tej bandy - skaczącego jak niezrównoważony Czempiona Wysokiego Rodu i jego kuzyna Hierofantę. Czempion w zasadzie używa swojej ostatecznej zdolności o enigmatycznej nazwie "Anar'alah Inwe!", która powinna druzgotać i ogłuszać okolicznych wrogów... ale takowych nie ma, widocznie przestraszyli się absolutnie czadowej boss-jednostki elfickiego przymierza (jej model zwiększa wagę mapy o 1 MB więc niech spróbuje nie być czadowa...).

No i oczywiście jest jeszcze Templariusz, skryty między drzewami. Premia z Aury Oddania psuje mu niestety kamuflaż...

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to proszę pisać sugestie albo wyzywać Metzena. Do zobaczenia wkrótce, bom rolluję przez edytor jak Snoop Dog-Lion blanta w piątkowy wieczór. 8)

Cheerio

Wiadomość doklejona: [time]11 Grudzień 2014, 12:59:37[/time]
HIEROFANT
Hierofant to lider jednego z druidycznych kręgów księżycowych elfów. Jako taki, posiada wielką mądrość i moc magiczną, skoncentrowaną wokół wykorzystywania mocy natury i żywiołów. Wie jednak, jak ważna jest równowaga, dlatego też potrafi poruszać się zwinnie i sprawnie w walce, a także wytrzymać ataki nieprzyjaciół.

Choć głównym atrybutem Hierofanta jest Inteligencja, to jednak jego wszystkie trzy cechy - Siła, Zwinność, Inteligencja - są zrównoważone: staruje on posiadając 17 punktów każdego z wymienionych i zyskuje 2 kolejne punkty za każdy zdobyty poziom. Jego podstawową formą ataku jest szmaragdowy pocisk magicznej energii.


ZNAK DZICZY
Pierwszą ze zdolności Hierofanta jest Znak Dziczy - potężne błogosławieństwo Matki Natury. Sojusznicza jednostka naznaczona przez Hierofanta zdobywa wytrwałość i przebiegłość dzikiego drapieżnika. Jej zdrowie oraz mana są przywracane co sekundę przez krótki okres czasu (3/6/9/12 sekund zależnie pod poziomu zdolności). Nie to jednak czyni Znak Dziczy zdolnością o potężnych możliwościach taktycznych - pobłogosławiona jednostka staje się również ukryta! Można ją dostrzec tylko wtedy, gdy atakuje, używa własnych zdolności, lub naturalnie Znak Dziczy wygaśnie.


ORZEŹWIENIE
Druga zdolność Hierofanta to Orzeźwienie. Dzięki niej, druid może "uderzyć" przyjazną jednostkę strumieniem pobudzającej, życiodajnej energii, która zasklepi rany celu i usunie dręczące go efekty negatywne, po czym przepłynie na innego pobliskiego sojusznika. Z każdym odbiciem (a tych może być kilka) uzdrawiająca moc Orzeźwienia słabnie.


POSTAĆ BOBOŁAKA
Jedną z najbardziej rozpoznawalnych zdolności druidów jest ich moc przemiany w dzikie zwierzęta. Hierofant, jako przewodnik kręgu, posiada zdolność do przybrania kształtu magicznej bestii, będącej amalgamatem wielu stworów - sowy, niedźwiedzia, jelenia... Stworzenie to, zwane bobołakiem, jest niezwykle groźnym przeciwnikiem. Trzecia zdolność Hierofanta pozwala mu na życzenie przyjmować formę bestii, w której nie posiada dystansowego ataku ani dostępu do innych zaklęć, jednakże porusza się i atakuje o wiele szybciej, zadaje dotkliwsze rany oraz może przyjąć znacznie więcej obrażeń. Najsilniejsze z bobołaków (wyższe poziomy zdolności są w stanie ogłuszyć opancerzonego wojownika jednym ciosem niedźwiedziej łapy, a także rozszarpywać kilku wrogów naraz zamaszystymi ciosami szponów drapieżnego ptaka.


GWIEZDNY OGIEŃ
Ostateczna zdolność Hierofanta pozwala mu na przywołanie słusznego gniewu lunarnego aspektu elfickiej bogini Inwe. Manifestuje się on jako palący snop księżycowego światła lub spadający z impetem, płonący fragment gwiazdy. Nieszczęśnik, którego druid obrał na cel, zostaje pierw oświetlony jaśniejący blaskiem, a następnie uderzony niewyobrażalnym gorące przybywającym z niebios. Ta moc jest szczególnie niebezpieczna, gdyż zadawane przezeń obrażenia są równe dziesięciokrotności Inteligencji Hierofanta.

Hierofant świetnie sprawuje się jako bohater wsparcia, obrońca czy niszczycielski mag. Posiada dwie potężne pomocnicze zdolności, które mogą znacznie zwiększyć żywotność wielu oddziałów, a także umożliwić przetrwanie najważniejszych istot poprzez ukrycie ich. W formie bobołaka jest w stanie odpierać ataki wielu przeciwników dzięki obszarowym atakom, zwiększonej puli punktów życia i znacznej szybkości. Wreszcie, krótki czas odnowienia jego zdolności ostatecznej oraz dość wysokie obrażenia i szybkość podstawowego ataku pozwalają mu zadawać znaczne obrażenia z długiego dystansu.

Hierofant jest cennym dodatkiem każdej armii. Na prezentowanym powyżej zdjęciu widzimy ich dwóch - jednego w formie księżycowego elfa, drugiego w formie bobołaka. Asystują im dwie druidki i zamaskowany czarodziej.

W następnym odcinku Prezentacji Bohaterów... Archetyp słonecznego elfa - przystojny, waleczny, pełen ogłady i szanujący gwiezdną boginię - odziany w najprzedniejszą zbroję i uzbrojony w zaklęta klingę, prowadzący natarcie z frontu wojownik... Czempion Wysokiego Rodu!

(A Ty Sojlu patrz jak się robi bohaterów do AoSa x])
[A Ty Menel się bój bo moja odpowiedź na Foolsy (jak mi Andre wklepie triggery) będzie interaktywna i przyćmi Twój oryginał :'>]



« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2014, 14:51:56 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 11 Grudnia 2014, 12:59:01 »
Hellosławo, przerabiasz widzę Tawernę na stronę o Warcrafcie? :>

Sorki za offtop ;P

Patrząc na Twoje posty w tym temacie, to odczuwam zachętę zapoznania się z tą grą :)


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : 11 Grudnia 2014, 13:01:26 »
Nom, na moje lepiej wydać pieniądze na Warcrafta III niż na Ubisoftowskie "odświeżone" HoMM 3, gdzie Ubi zrobił przekłamania jak brzydko gra wyglądała, podczas gdy wszyscy wiemy, jaką miała piękną na swe czasy szatę graficzną (bez sarkazmu).

Warcraft przynajmniej jak Ci się nie spodoba, to sobie w edytorze zrobisz inną grę. :P


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry