Taktyka Neadera ze spamowaniem sukkubusów sprawdza się
także dla Rakszas i względnie szybko można się dostać do posterunku
Neader radzi omijać surowce tyle że np kopalni rudy nie widziałem
w pobliżu tego miasta które mamy rozwinąć
Siarkę i klejnoty można wziąć z magazynu zasobów
Grając istotami inferno będzie stosunkowo mały przyrost istot
no i z ulepszaniem jednostek z posterunku trzeba będzie
biegać do fortu
Sprawdzał ktoś porady Neadera
Spamowanie łowczych i druidów z widmowych zastępów w walce
z Gilraenem niewiele daje bo zaraz w nie trafia
Miałem jednostki tylko z Firiosa i było ich trochę za mało
bo trochę mało było surowców
Spróbuje podobnej taktyki tyle że z wykorzystaniem strzelców
z Wenlan
Ciekawe czy realizując pomysły Neadera nie mieliście
problemów z surowcami
daje bo w te widma
Co do porad to nie podaliście jakie bonusy wybrać
przez co musiałem powtarzać poprzedni scenariusz
Ogólnie w tym poradniku jest niewiele porad
Neader przedstawił chociaż taktykę
Jak rozwijać Agraela ?
Jeżeli będziemy grać jednostkami Sylvanu to brama
chyba nie będzie potrzebna
Malwina Kalinowska w swym poradniku
proponuje odwiedzić namiot klucznika (tego od posterunku)
i grać jednostkami inferno
Sposób z graniem jednostkami Sylvan podaje jako alternatywę i nie rozwija go
Gram na 1.0 i na początku tam jest tylko
mam 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
i tylko 15 sukkubów
Zajmij zamek [4]
Problem w tym że przy nim siedzi Gilraen
a gdy odchodzi na południe to przy okazji może zająć
nieco rozbudowany zamek [5]
Przydałby się nieco bardziej rozbudowany poradnik np
tydzień 1 dzień 1 robimy to i to
Podobno da się wygrać grając tylko jednostkami Inferno
(jednostki Sylvan mieliby wtedy tylko wynajęci bohaterowie)
Czy warto wynajmować bohaterów do obrony zdobytych zamków Sylvan ?
Co do bohatera na pożarcie to trzeba go trochę podexpić
ale wątpię aby to był dobry pomysł
Te koszmary w polskiej wersji przetłumaczyli jako zmory
tylko co dadzą te cztery zmory ?
Bardziej przydatny był czar widmowe zastępy w poprzedniego scenariusza
nie jest to taka ciezka misja jak sie wydaje.
moja strategia - okazala sie skuteczna (rush) :
- na poczatku wybieramy pit lord jako bonus
- w zamku inferno budujemy tylko marketplace, town hall, resource silo (zauwazylem ze przyda sie kazda ilosc surowcow)
- idzimy po impy (budyneczek zaraz na prawo)
- atakujemy Gilraen'a pilnujacego wyjscia (w 2. dniu) - nie uzywamy przy tym pit lordow, bo nam je rozwali - a nie o to nam chodzi:))
- przejmujemy zamek na dole (praktyycznie bez strat)
- zamek rozbudowujemy tak, aby uzyskac wszystkie 6 leveli jednostek (bez smokow) oraz kapitol, gdyby braklo surowcow, mozna nadwyzke zamienic (w stosunku 15!!!)
- przejmujemy kopalnie dookola dolnego zamku - przy pomocy PL i Succubow nie bedzie to takie trudne (ja bez strat przejalem rowniez te kopalnie ktore byly bronione przez magow i priest'ow) (straty minimalne - 1-2 jednostki)
- powoli posuwamy sie w gore od lewej strony az dojdziemy do feniksow (przejmujemy kopalnie, ktorej bronia dark ridery)
- NIE atakujemy feniksow bo nie damy rady
- powinien nam po drodze wskoczyc 2. tydzien, wiec kupujemy jednostki drugim kupionym bohaterem i przerzucamy je do Angreal'a
- nad feniksami (w gore) jest przejscie, ktorego bronia zywiolaki powietrza (ziemi?-nie pamietam:) w ilosci ok 50-60. atakujemy ich ! powinny sie podzielic na 2 grupy, a ze maja bardzo niska inicjatywe to zdazymy ich rozwalic zanim do nas dojda (skuteczne czary bramy (gateling) )
- idziemy szybko w lewo, az dochodzimy do kolejnego zamku elfow
- oczywiscie atakujemy go, wygrywajac walke
- rozbudowujemy zgodnie z poprzednim schematem (jednostki)
- w tym momencie powinien sie pojawic zielony gracz na koniu
- atakujemy go, gdyz nie ma jakiejs super armii
- Angreal'em idziemy natomiast w prawo i odbijamy w gore (tam skad przyszedl nasz zielony kolega - w kiedynku sporej ilosci blade dancerow-chyba(ponizej gryfow))
- z poczatkiem 3. tygodnia kupujemy wszystkie dostepne jednostki (2 zamki po 6 poziomow jednostek), kupujemy po 1 bohaterze, aby zminimalizowac czas potrzebny na przerzucenie ich.
- idziemy dalej az natkniemy sie na wode. (koniec 3.poczatek 4. tygodnia)
- tu radze zapisac gre
- za woda znajduje sie ostatni 3 zamek, a przed nim czeka nasz 'kolega' Gilraen.
- nie zdazylem przerzucic juz jednostek z 4 tygodnia, bo Gilraen, razem z innym bohaterem ruszyl w moja strone, ale mozna poczekac, ale NIE DLUZEJ niz do konca tygodnia! jezeli nie zdaza dojsc posilki - to trudno - grac trzeba dalej
- atakujemy Gilrean'a (on atakuje nas) i tu zaczyna sie zabawa
- moja armia : 2 Pit lord, 8 succub, 17 sprite, 9 unicorn, 2 treant, ok25 hunters, 29 blade dancers
armia wroga : 3 treant, 89 sprite, 8 siver unicorn, 30 hunters, 48 blade dancers(war?), 10 druids
Taktyka polega na tym zeby oslaniac HUNTERow i uzywac czaru Raise Dead (na treanty, lub pit lordy) po kilku saveload udalo mi sie wyjsc zwyciezka reka z bitwy. nie mialem ammo cart (radze kupic) wiec skonczyly mi sie strzaly i ostatnich (1 huntera i 1 druida) musialem zabic RECZNIE przy pomocy 10 hunterow ). skonczyla sie rowniez mana (60), co w ostatniej kolejce nie pozwolilo mi na wskrzeszenie treantow, jednak heros i balista poradzily sobie z pozostalymi 3 treantami wroga, podczas gdy 20 hunterow szlo w strone pozostalych 2 jednostek
jednym slowem udalo sie pokonac Gilrean'a
- po pokonaniu go przejmujemy ostatni zamek.
- reszta chyba nie wymaga komentarza.
dodam ze zakonczylem gre na etapie przejecia ostatniego zamku. reszte skoncze jutro
pozdrawiam.
Na pewnym forum znalazłem taką strategię
jednak wydaje mi się ona skuteczna tylko dla gry na patchach
Ja gram na 1.0 gdzie jest mniej surowców i mniej jednostek
więc wątpię czy to zadziała
Zarówno w poradniku z gry online jak i któryś z was wspominał
że w tej misji ważny jest czas jednak żaden z was nie podał ile
można zwlekać z zaatakowaniem Gilraena
(Neader wspominał tylko o kilkunastu entach i jednorożcach)
W zacytowanej strategii napisał że zaatakował w 4. tygodniu
Wydaje mi się to możliwe jedynie na patchach
Dodałem komentarz do pororadnika kampanii i czeka na
administratora
1. Co w danym tygodniu zrobić
2. Jaką taktykę stosować na Gilraena
3. Jak rozwijać Agraela - grając elfami brama się raczej nie przyda
Zakładamy że na start mamy 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
oraz 50 chowańców 20 ogarów 15 sukkubów
możemy też wziąć 32 impy i 15 rogatych demonów
reszta początkowych jednostek zależy od bonusu jaki wybraliśmy
W zamku inferno jak również w S zamku elfów nie możemy
wybudować nawet cytadeli
Patch ułatwia rozgrywkę
Heroic na patchu zbliżony jest do normala na 1.0