Jedi Master
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 499
|
|
« Odpowiedz #25 : 23 Czerwca 2008, 09:59:58 » |
|
Ja w temacie. Na początek zgłaszajmy swoje rasy które chcieli byście umieścić w kampanii, ankieta potem.. (Niech wpisują tylko ci którzy naprawdę chcą to robić) Ja ze swoje strony zgłaszam pół-smoki (Dla elementów już zrobiliśmy z Egzeqiem)
Taki przykład. Powiedzcie czy taka forma wam odpowiada?
Stworzyłem z Kolczem kampanię dla Bractwa i Żywiołów. Kampania Bractwa: Ogniste Przestrogi Gramy bratem Javela, Theothem, byłym generałem obecnie dowódcą armii. Io nakazał kompletnie zniszczyć ziemię Władców Żywiołów pod pretekstem obrazy jego majestatu. Mamy za zadanie zdobycie stolicy Laesary i potężnej twierdzy, Szarej Studni a przy tym zadać wrogowi jak największe straty. Theoth jest ogólnie przeciwny temu wszystkiemu co się dzieje w Bractwie, ale nic nie może zrobić. Towarzyszy mu niejaki Weley, gość nadesłany przez Javela do "pilnowania" jego brata.
1 misja "Bitwy Przygraniczne" Pierwszym zadaniem Theotha jest zdobycie twierdzy Assar leżącej niedaleko granicy Imperium. Ta twierdza służy jako baza ostrzegająca żywiołaków przed atakami ze strony wschodniej, dlatego atak trzeba przeprowadzić szybko i mocno. Na wykonanie misji mamy tydzień, po tym czasie żywiołaki dowiedzą się o ataku. Towarzyszy nam Weley (w tej samej drużynie). Theoth przebija się przez przygraniczne posterunki i dociera do twierdzy. Dowódca zamku, potężny mag żywiołaków po przegranym oblężeniu wzywa trzęsienie ziemi i ucieka z pola bitwy. Theoth zostaje odcięty od większości armii, której duża część legła pod gruzami. Muszą jednak ruszać dalej...
2 misja "Czarny Księżyc" Theoth wędruje parę dni, po czym jego zwiadowcy informują go o wielkiej armii żywiołów patrolującej niedalekie tereny. Theoth wie że oni wiedzą, więc decyduje się przeprawić się przez podziemia, ponieważ żywiołaki boją się mroku. Zakładamy tam twierdzę i patrolujemy teren. Dowiadujemy się o jednym z mniejszych klanów mrocznych elfów- Czarnego Księżyca. Elfy te blokują drogę do wyjścia na powierzchnię, sam klan jest nieco prymitywny i agresywny. Rządzi nim 3 lordów, każdy ma 1 fortecę. Quest poboczny polega na przekonaniu 1 lorda do pomocy dla nas. Jest dosyć przekupny i wierzy że chcemy się tylko przeprawić. Zdobywamy dla niego Zestaw Ojca Smoków- artefakty te są porozrzucane po całej mapce. Dajemy mu zestaw, a on zostaje naszym sprzymierzeńcem. Misja kończy się pokonaniem przeciwników.
3 misja "Zasadzka" Lądujemy na powierzchni, wielkiej równinie gdzie jest aż 5 zamków żywiołaków. Weley proponuje ze zwabi główną armię wroga (która jest w tyle, a tam może napaść na Imperium) zaś Theoth przejmie zamki, zgromadzi armię i urządzą na nich zasadzkę. Mamy 2 miesiące na zgromadzenie dużej armii podległych nam żywiołaków i przejęcie 5 twierdz. Pierwsze 3 są zwykłymi fortami ze słabą obstawą. Do 4 trzeba się dostać przez podziemia, 5 zaś jest pilnowana przez wielkiego fenixa, Feomathon. Mówi nam o złej ścieżce jaką podążamy, o tym że możemy zmienić ludzi na lepsze. Po tym znika, zaś atakuje nas potężny bohater żywiołaków, Chatun. Po wygranej bitwie przejmujemy 5 zamek.Jest on kluczowy, bo w nim będziemy się bronić przed armią żywiołów. Zbieramy potrzebna armię i czekamy na Weleya. Ucieka on do naszego fortu, mówi zaś żebyśmy się spotkali z przeciwnikiem na otwartym polu. Mówi że to rozkaz i że oskarży nas o zdradę jak tego nie zrobimy. Zabijamy gościa (nazywa się Khalet) i misja ukończona.
4 misja "Batalia o Szarą Studnię" Idziemy dalej i lądujemy w górzystej kotlinie, zwanej Szarą Studnią. Zakładamy po 2 forty (Weley jest sojusznikiem)i mamy za pierwsze zadanie odnaleźć łzę Ashy (największy fort Szarej studni, Jackalben jest tak potężny że bez łzy nie dasz rady). Obeliski są porozrzucane po całej mapie. Przeciwnik ma też 2 mniejsze forty, które powinniśmy łatwo przejąć. Jackalben jest chronione przez potężny garnizon (na szczęście z którego nie da się wyciągnąć tych paru tysięcy stworzeń Wesoły. Quest poboczny: możemy przekonać grupę goblińskich dezerterów aby podkopali Studnię (zmniejszą garnizon i stopień zamku) w zamian za zestaw barbarzyńcy- dadzą go ich wodzowi w zamian za wybaczenie tchórzostwa i nie skończą jako karma dla cyklopów. Po długiej batalii zdobywamy studnię i kierujemy się w stronę stolicy- Laesary.
5 misja "Bój we mgle" Docierając do terenu niedaleko Laesary większość wojsk padła z wycieńczenia. Zakłada bazę na południu i musi jej bronić przez miesiąc, wtedy Weley wróci z posiłkami. Wraca z gotową armią i ruszamy na stolicę. Po drodze atakuje nas Talu... Toczymy z nim walkę, on się poddaje i przekonuje nas że źle robimy. Chcemy go oszczędzić, wtedy Weley się z tym nie zgadza, oskarża nas o zdradę i atakuje. Zabijamy go i rozmawiamy z Talu. Theoth wyrusza do Ziemii Niebiańskiej, zaś Talu zbiera siły do walki z Javelem...
Kampania Elementów: Pan ognia Talu po walce z Theothem zawiera z nim pakt. By ten nie miał problemów z podróżą na terenach Imperium i przygotowaniem rebelii uzgadnia że zywiołaki będą pozorować klęskę. W tym czasie jednak postanawia zbierać armię do ostatecznej bitwy z Javelem. By tego dokonać musi odwiedzić trzy krainy- Lodu/Wody, Ziemi i Powietrza...
Misja 1: Nie igraj z ogniem... Pierwszą krainą którą odwiedza jest Królestwo powietrza. Włada nią uzurpator – Rigl, który niegdyś obalił prawowitego króla i sam przejął władzę. Talu wie że niema co liczyć na jego pomoc dla tego też postanawia przywrócić prawdziwego władcę. W trakcie drogi widzi że kraina powietrza powoli umiera, dlatego jego chęć obalenia samozwańca jest jeszcze większa. Kiedy atakujemy ostatnią twierdzę Rigl tchórzliwie ucieka do podziemi. Tam staczamy ostateczną walkę i po zwycięstwie uwalniamy prawdziwego władcę. Po wysłuchaniu Talu, władca powietrza postanawia oddać mu swoją armię.
Misja 2: Sparzeni lodem Talu razem ze wsparciem armii powietrza wyrusza do krainy lodu. Pan ognia wie że będzie to trudniejsza wyprawa niż poprzednia głównie z tego powodu że królowa lodu go nienawidzi. Jest jednak pełen wiary w to że poprze rebelie. W trakcie drogi atakują go wszystkie pomniejsze stworzenia. Co prawda Talu nie ma z nimi problemu jednak nie chce tracić armii na niepotrzebne walki, dla tego też musi wybierać drogę na której jest najbezpieczniej, bo gdy straci 50% armii przegrywa. W końcu dociera do pałacu Lodu wdaje się w sprzeczkę z Yane, z której wynika że ta nienawidzi go za to że ją ignoruję. Talu przeprasza ją (choć tak naprawdę nie wie o co chodzi) a Yane zgadza się udzielić wojska pod warunkiem że... po powrocie ją poślubi.
Misja 3: Niepewny grunt Kraina ziemi już od jakiegoś czasu nie ma żadnego władcy. Dla Talu jest to nie lada problem, musi pokonać wszystkich pretendentów do tronu i samemu ogłoście się władcą. Po spotkani z pierwszym z przeciwników – Gilermo, zmienia jednak plany. Postanawia pomóc jemu wejść na tron wiedząc że mieszkańcy tego świata posłuchają raczej swojego rodaka. Gdy wspólnie pokonują pozostałych pretendentów. Gilermo przekazuje swoją armię Talu. Misja 4: Spotkanie Talu opuszcza tereny zamieszkane przez żywioły i wyrusza ku granicy z Imperium. Tam napotyka pierwszy opór. Jeden z Hydromantów zasypuję wąwóz i tym samym odcina jedyne naziemne przejście graniczne. Musimy zejść do podziemi, tam pokonujemy pomniejsze pomioty Javela. Po drodze spotykamy ponownie Theotha który wraca z armią, z niebiańskich ziem. Mówi on nam gdzie znajduje się kolejne przejście, niestety tamuje je zamknięta brama. Tym samym mamy 2 bohaterów. Zajmujemy miasta na południu i zachodzie. Znajdujemy tam dwie połówki Klucza i wyruszamy do bramy. Gdy ją otwieramy jesteśmy już na ziemiach imperium, musimy tylko jeszcze pokonać znajomego Hydromante i można zaczynać rebelię.
Misja 5: Rebelia Po wydarzeniach na granicy Theoth i Talu nie napotykają już na większy opór. Gdy jednak docierają w pobliże twierdzy Javela, orientują się że muszą pokonać ośmiu Kapłanów Io. Mapa podzielona jest na dwie części, tak że czterech pokonujemy Theothem, a pozostałych Talu. Gdy pokonamy już wszystkich, otwiera się przejście prowadzące do zamku Javela. Tam staczamy z nim bitwę (obydwoma bohaterami). Po pokonaniu najwyższego kapłana musimy wygrać jeszcze jeden pojedynek z eterycznymi istotami stworzonymi przez Io. Kiedy je pokonamy zostaje nam już tylko obejrzeć ostatnią scenę.
Epilog Po wydarzeniach przedstawionych w kampanii, Theoth zostaje nowym władcą imperium. Pokonuje niedobitki istot Io, całkowicie zrywając z jej kultem. Talu powraca do swojego kraju. Tam poślubia Yane i jednoczy wszystkie krainy pod jednym sztandarem.
Rasy biorące udział w Kampanii: -Pół-Smoki moje -Amazonki Egzeqa -Rezerwat Ptakuby -Draenei lub jakaś nowa Fehu -Wysokie elfy i Nocne potwory Nerimara
|