Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Lazor
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 66
16  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 28 Lipca 2009, 23:31:31
Yhym. Mogę się z czasem zgodzić co do alternatyw. Co nie zmienia faktu że krasnale z runami+mocną księgą czarów=przegięcie, a 1lvl'owe jednostki mają więcej hp niż 3, a z kolei niektóre drugie są prawie gorsze od 1lvl'owców. Sam sobie dopasuj co gdzie i jak. W Heroes 3 każdy zamek był w czymś dobry, a w czymś lamerski. W piątce natomiast większość jest pr0, tylko ekonomia są różne(i zazwyczaj jedna jednostka z zamku jest cholernie lamerska)
17  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 28 Lipca 2009, 22:03:54
Mantykor, przez te skille nie ma kompletnie żadnego balansu >< kto weźmie podwójny strzał, skoro druga alternatywa ma ciągle prostą, i przechodzącą pancerz(jak coś pomyliłem to mówcie)? no właśnie. Przegięcie. Poza tym, w H3 każda jednostka(prawie) ma swój własny zestaw umiejętności, ilość tutaj nie gra roli ludziu.
18  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 28 Lipca 2009, 20:28:08
Matko święta.

-nom.
-Mhm, wolę to, niż elf-z-ostrzami obok elf-z-łukiem a dalej elf-druid. Mamy krasnoludy, którzy byli ich sojusznikami(wolę to, niż robienie overpowered rasy), centaury(i też dobre, a nie jakieś demono-cosie aka pseudo orki jak w piątce). Smok na last lvl - dopasowany do klimatu miasta. Jednorożec pasuje. Drzewiec też. A pegaz to też elf go ujeżdża...
-Hm...bo armia ludzi to głównie magowie, którzy natworzyli tych istot/robotów? Nie mów, że chcesz kolejne rozdziabianie ludzi na kilka żołnierzy(jak w Zamku) tylko dlatego, że to wszystko zrobili magowie. Za grosz gustu, byle by się przyczepić.
-Hmm...może dlatego, że bagna to zbiorowisko dziwadeł, i ludzie/zwierzo-cosie się ograniczyli do bohaterów?
-Hm...jak to możliwe, że chcesz kopie zamku? A w 5 też nie było tam ludzi. Ba, orki to były jakieś pseudo dziwadła aka kolejna debilna innowacja w piątce.
-Nie, loch to istoty z podziemi, które się zjednoczyły. Istoty ludzkie są ich bohaterami. A mroczne elfy może i dobre, ale co tam do cholery robi hydra, a minotaur czemu jest popychadłem, skoro w 1-2 był potężny(tzn był na wyższym lvlu xD)? A to, że tardzisz mroczne elfy widać chociaż po sygnie. KAŻDA część herosów nie rozdziabiała bezsensownie rasy na dwie. Ale oczywiście piątka.
-Ta.
-WTF? Wszystkie te istoty są z piekła/czegokolwiek tam, czepiasz się na siłę
-Tutaj się zgodzę, ten zamek to kicha.

Ta. Kultura. Gołe baby na kamieniach. Zabijanie się nawzajem. Idiotyczne runy, sprawiające że rasa jest overpowered. Sam sobie dopasuj.
Ty chyba nie rozumiesz różnicy. W 1-4 zamki to były NACJE. Wystarczy się chwile przyjrzeć. Nie schroniska dla istot tej samej rasy różnych rodzajów.
19  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 28 Lipca 2009, 15:07:20
Może i tak, ale widać, że troglodyci to niewolnicy, a takie minotaury to generały.
I tak wolę to, niż mroczne elfy. W KAŻDEJ GRZE MUSZĄ TĄ RASĘ ROZDZIABYWAĆ NA 2 NO JA ^$#^#$&#$
20  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 28 Lipca 2009, 14:37:28
Bah! Kolejny/a...Loch w 3 miał swój własny klimat, jakiś gościu dawno temu sobie ubzudrał że tu nawalone jednostek jak wlezie...ludzie, przecież są ze sobą powiązane - żyją w podziemiach. Na prawdę wolicie coś vide 5 - zamek orków, 5(6?) jednostek to orki, a potem wiwerna i cyklop(i znowu powrót do korzeni. Nie jest źle, ale mogli się postarać, 3 jest widocznie najoryginalniejsza...)
21  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 27 Lipca 2009, 17:50:04
Nie, dobrze było. Tylko przestano wykorzystywać cytadele. A szkoda, no bo mówię, była klimatyczna i na swój sposób oryginalna. Schemat inferno, nekropolis , ludzie, elfy, loch, orki nie jest zły, ale się robi nudny(ale tak było od zawsze, więc się nie czepiam). DLATEGO właśnie szkoda, że cytadela okazała się jednym strzałem na trójke. WŻ zresztą też.
22  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes IV vs Heroes III : 27 Lipca 2009, 16:08:46
Dabu, co prawda cytadela była jednostrzałowcem, ale była zaiście klimatyczna. Szkoda mi było, jak się dowiedziałem, że ludziska zaczęli powracać do schematów zamków z 1-2(w czwórce też, z tą różnicą że tam napchali parę ras do jednej)
23  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 27 Lipca 2009, 14:03:54
Ireth - muszę cię zawieść, ale to, ile jednostka zabije 3 levelowców nie musi znaczyć o jego wartości.

Mohikanin - a wytłumaczysz mi w czym są lepsze średnie 1lvl'owce od nawet najgorszych łuczników?
24  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 27 Lipca 2009, 13:07:48
Ofc Dabu=połowa graczy. Po co brać średniego wojownika(robicie z niego niewiadomo co bo ma 20% odporności na magie) skoro drugie ulepszenie strzela a szkieletów jest dużo.

I co mnie przyrost? Bycie żywotniejszym od jednostki 3lvl'a to przegięcie.
25  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 26 Lipca 2009, 19:50:43
@Dabu
Ignorancja i prowokacja w jednym - jak zwykle. :*

@Nightin
A właśnie. Uroki HV. Nie dość, że zerwano z światem might and magic, to jeszcze z wszelkimi innymi standardami. Orki jako demono cosie...litości.

@Hellscream
Wiem, że lubisz Warcrafta, ale nie da się zaprzeczyć istnieniu w niektórych uniwersach mrocznych elfów/drowów. Face it.
26  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Yu-Gi-Oh. Czyli dyskusje o kartach... : 25 Lipca 2009, 12:21:43
Hells - Gnolle - oryginalne, nie ma OPów, twórcze - cały ty.
Ferg - dobry pomysł, nie ma OPów, ciekawe efekty. Dokończ to xd

A oto moja beta talii orków. A czemu beta? No bo w końcu talię mają 40 kart, nie 20.
http://www.mediafire.com/download.php?3mkikntjtdw
27  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 25 Lipca 2009, 12:01:35
Piszę tak, bo mało kto tu się na mandze zna. Na takiej wikipedii twierdzą, że manga to tylko oczy na 3/4 głowy, słodkość i tym podobne...Więc powiem tak - przesłodzone, z takimi failami jak plastikowa hydra, gruby rycerz itd
28  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 25 Lipca 2009, 11:46:25
+ pseudo - efekciarskie czary ._. To że jedna/dwie elfki w Disciplesie są półnagie nic nie znaczy, nie ma tam tego crapa
29  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 25 Lipca 2009, 11:30:44
Cytuj
Sama pani z okładki:

Ale disciples nie jest cukierkowy(to jest 3 pewnie będzie, ale tak to się kończy oddawanie gier komu innemu).

Cytuj
Dodam, iż ty również nie wskazałeś mi jeszcze mangowych elementów w Heroes V. Odwracasz kota ogonem, Lazurze.

Jak to nie? Ignorowanie postów mode on...

Cytuj
Bo Herosy to nie strategie?

Strategia to ogólnopojęty rodzaj gier(no dobra...w tym przypadku). Każda (chyba) ma swój tam własny klimat itd...Heros miał swój, który najlepiej był zaznaczony 1-3. Takich rzeczy się nie zmienia...(mówie to i o Disciples 3 i o HoMM 5)

Cytuj
Ale ofc. każdy głupi fan poprzednich Heroes zobaczy grafikę bardziej kolorową od poprzedników = gra ssie?

Bah! Grafika to jedna z niewielu rzeczy której się czepiam w tej części i dzięki nim gra ssie.
30  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 25 Lipca 2009, 11:10:29
*serial facepalming*
Nie, to są strategię. Ale nie jako Herosy. Ale ofc, każde dziecko które zobaczy grafike razy 40x lepszą(niby) od poprzedników = gra pr0. Na co mi cukierkowata grafika w strategi?

Co do disciplesa. Nie było, a jak były to mnie uświadom.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 66




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry