|
|
« Odpowiedz #285 : 29 Lipca 2009, 09:56:10 » |
|
yea yea, zróżnicowane. W lochu wyglądem są praktycznie dwie te same jednostki. U orków podobnie.
I co, sugerujesz, że u krasnoludów i wysokich elfów w H3 czegoś takiego nie było?
Dabu - no bo tak jest, żaden nie wymaga jakiejś dobrej taktyki(może przy wyborze alternatyw) i ogólnie schemat jest jaki podałem.
|
Grupa buntownicza<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie? <pepe9donkey> zaprawdę,można ~Otaku
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #286 : 29 Lipca 2009, 10:05:10 » |
|
"Żaden nie wymaga dobrej taktyki"? @_@ Grałeś w tę grę na poziomie wyższym jak łatwy? Na hot seacie (nie z wyimaginowanym kuzynem) albo multi?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #287 : 29 Lipca 2009, 10:21:28 » |
|
Bite yeah. Co najwyżej rozwój bohatera jest tu dobry. Poza tym - NIE WYMAGA a nie NIE MA. ><
|
Grupa buntownicza<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie? <pepe9donkey> zaprawdę,można ~Otaku
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #288 : 29 Lipca 2009, 10:59:58 » |
|
Jak chcesz grać na heroicznym czy multi, gra WYMAGA byś miał taktykę swojego zamku w małym palcu. Inaczej polegniesz. ;']
Jasne, w kampanii na normalnym to możesz "na pałę" wszystko robić. Ale kampania jest najsłabszą stroną tej gry. ;'d
PS. A czy HoMM III wymagał jakiejś taktyki...?
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2009, 11:02:58 wysłane przez Dabu »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #289 : 29 Lipca 2009, 12:32:25 » |
|
Na wyższych poziomach kampanii na pałe robiłem i przeszedłem... W H3 nie było idealnie, bo np zamek - najłatwiejsza nacja, czy wż - na pałę, bo i tak są przepakowani(choć z drugiej strony to niektórzy są cholernie drodzy) Ale taka forteca/loch zmuszali do spokojnej rozbudowy przez wymagane budynki, co ci szło tylko na rękę. I każdy zamek miał dwie specjalności: Zamek - taniość i dobra piechota. Za to dwa strzelcy stosunkowo ciency, i mało wspomagaczy Bastion - ekonomia i magia. Za to jednostki są stosunkowo cienkie(choć nie wszystkie) Forteca - magia i strzelcy. W zamian jest cholernie droga. Twierdza - atak i piechota. W zamian wymaga aż za dużo kryształów, a strzelcy są słabi. Cytadela - obrona i piechota. Tu z kolei minusem za to jest szybkość. Loch - magia i piechota. A tutaj mamy minus znowu w postaci tego, że jest drogi. WŻ - przyrost i strzelcy. A tutaj? ZNOWU DROGI. Nekropolia - ilość(nekromancja) i magia. A tutaj? Piechota stosunkowo cienka i jeden strzelec. Inferno - magia i zdolności(chyba inferno ma najwięcej oryginalnych w tej części). A tutaj? Dość słabe jednostki(choć nie wszystkie).
Z kolei w 5 wezmę randomowy zamek Forteca(chyba dobrze mówie? ten z krasnoludami) - runy+magia+IMBA zdolności. I gdzie tu minusy? Co najwyżej w szybkości, ale nie jest wcale tak źle. Albo jeszcze inny Loch - dobre zdolności, przepakowane jednostki. Co z tego, że drogi, skoro w tym przypadku na pierwszych poziomach trudności prawie każdy nie będzie mieć problemów z kasą.
|
Grupa buntownicza<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie? <pepe9donkey> zaprawdę,można ~Otaku
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #290 : 29 Lipca 2009, 12:43:14 » |
|
na pierwszych poziomach trudności prawie każdy nie będzie mieć problemów z kasą Na pierwszych poziomach żaden nie ma problemów z kasą. IMBA zdolności Czymże są te "IMBA zdolnośći"? I gdzie tu minusy? Co najwyżej w szybkości, ale nie jest wcale tak źle. Jest tragicznie. ;'d Bez grupowego przyspieszenia Forteca ssie. przepakowane jednostki Hm? A kto tu się wyróżnia ponad resztę poza Stalkerami i Krwawymi Furiami (którymi to notabene - z pomocą bohatera - można hulać przez pół gry)? Forteca ma minusy - cierpi na niedobór kryształów w wyższych poziomach miasta co nie pozwala na dalszy rozwój (ale da się z tego wybrnąć). A loch? Jeśli masz odporność na magię to czarnoksięznik nic ci nie zrobi. ;'P I btw. w piątce podczas turniejów nie banuje się żadnego miasta. W III tak - Wrota Żywiołów i czasem Nekropolię. O czymś to świadczy, prawda?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #291 : 29 Lipca 2009, 13:26:44 » |
|
Tak 3 jest bardzo zbalansowana... Lochy- 3 jednostki latające, 2 strzelające, najlepsza jednostka 5 poziomu i 7 poziomu. Tower- 3 jednostki strzelające, 2 jednostki latające Gigant który strzela i ma full życia... No i porównaj sobie te Zamki np. z Bastionem, gdzie mamy jedną jednostkę strzelającą, 2 jednostki latające, a na dodatek Smok jest słabszy niż jego konkurent z Lochów. No i jest masa jednostek któe nic nie robią- Zombie, Demon, Kościany Smok... jednym z powodów, dla których przekonałem się do 5 jest fakt, że jeśli porównamy balans miedzy Zamkami w 3 i 5, to 3 można o kant d*** potłuc. Jako dowód mogę podać, iż zawsze kiedy gramy w 3 wszyscy kłucą się o grę Lochami albo Towerem... W 5 każdy ma swoje ulubione miasto i do tej pory nie widziałem tylko tryjumfu Necropolis nad Inferno. W innych przypadkach jest pełna równowaga
|
Nie gram by grać, gram by wygrywać
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #292 : 29 Lipca 2009, 14:14:36 » |
|
Żałosne. W tym momencie sugerujesz, że gracze H3 to nooby, a H5 to są prawdziwi gracze. Bo tylko idioci rzucają się na (pozornie) najlepsze miasta. Forteca i Loch są strasznie drogie. Strzelcy? Looz. Meduzy są słabe, tylko beholdery się przydają. Gremliny to ciecie, choć jako jedyna jednostka 1lvl strzela, to mamy podobną sytuacje co kościany łucznik z 5 - po prostu ciota niewarta uwagi. Czarny smok nie jest najlepszy. Nie zbufujesz go, IMO jest równo tytanowi. A przynajmniej jest jakiś 7lvl który strzela, a nie wszyscy to IMBA tanki jak z piątki, które idą i miotą wszystkich po drodze. Bo w 3 mamy też arcydiabła - niby ciota, ale się przydaje dzięki teleport+powstrzymanie kontry.
Teraz Dabu <3 1. Mi chodziło o poziomy trudności >< 2. Skille tych olbrzymów, czary runicznych magów, cholernie duża obrona 1 leveli, i jeszcze to wszystko buffujesz runami i czarami... 3. Nie jest tragicznie. Mamy olbrzyma i niedźwiedzia. Ale cóż, jakiś idiota wymyślił inicjatywę, i tego w sumie nie wziąłem pod uwagę. Ale zawsze masz runy+magie. 4. Sam fakt, że na samym początku gry ownisz wszystko i wszystkich o czymś świadczy. Nvm, tam po prostu poza 6lvlem nie ma słabych jednostek. lvl 1/2 - przepakowane. Lvl 3 - mocny. Lvl 4 - bardzo dobry. Lvl5 - dość tankowaty(i co on robi w tym mieście...). Lvl6 - ciota. Lvl7 - jeden z lepszych. 5. Wiesz, my tu rozmawiamy o minusach które będą ci doskwierać do końca gry. 6. Bo organizatorzy turniejów H3 to zwykli *akcent* idioci */akcent*. Nie wiem, jak można banować nekropolie, skoro bez artefaktów do nekromancji wcale nie jest taka pakerska. WŻ też nie rozumiem - niby przyrost, ale nikt poza żywiołakiem magi i burzy nie zasługuje na uwagę tam.
|
Grupa buntownicza<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie? <pepe9donkey> zaprawdę,można ~Otaku
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #293 : 29 Lipca 2009, 14:22:52 » |
|
1. Mnie też. 2. Pierwszy level w Fortecy jest cholernie nieprzydatny, Obrońcy (i ulepszenia) nie potrafią nic poza przyjmowaniem kontry. Drugi level na tylko 3 strzały (!) przez co ostrzelać też nie ma jak. Dopiero alternatywa Miśków pozwala na rozhulanie miasta - to dość późno, nie sądzisz? Orkowie już w tym momencie podbili połowę kopalni, a Krasnoludy dopiero zaczynają. Ale później będą silniejsze. I to jest balans. 3. Pamiętaj, że tę samą runę na jednej jednostce możesz wykorzystać tylko raz. Nie jest o AŻ taki buff jak się wszystkim zdaje. 4. Widzisz: "na początku". Ale potem już nie jest tak różowo. 5. Więc nie ma takich. Zawsze kiedyś się na prostą wychodzi (chyba że przegrasz zanim to nastąpi). 6. To samo mogę powiedzieć o Fortecy - wcale nie jest "IMBA". Jest dobra, w późniejszych etapach przewyższa trochę niektóre zamki, ale ludu - jakoś na turniejach Krasnoludy często padają. Bo tylko idioci rzucają się na (pozornie) najlepsze miasta. Jakby był balans, to nawet pozornie nie byłoby najlepszych miast. ;')
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 123
Pastafarianin
|
|
« Odpowiedz #294 : 14 Grudnia 2009, 17:41:44 » |
|
Drugi level na tylko 3 strzały (!) przez co ostrzelać też nie ma jak. Kup sobie wózek to nie będzie trzech strzałów.
|
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 14
|
|
« Odpowiedz #295 : 14 Grudnia 2009, 17:55:19 » |
|
Mi najbardziej podoba się Dark Messiash bo najlepsza broń przy człowieku to sztylety a messiash jest dobry ponieważ można włazić do wody szybko chodzić i wyżej skakać.(A mój kolega myślał że nie wolno wchodzić messiashem do wody bo sądził że wtedy zginiesz)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #296 : 14 Grudnia 2009, 20:49:53 » |
|
Mi najbardziej podoba się Dark Messiash bo najlepsza broń przy człowieku to sztylety a messiash jest dobry ponieważ można włazić do wody szybko chodzić i wyżej skakać.(A mój kolega myślał że nie wolno wchodzić messiashem do wody bo sądził że wtedy zginiesz)
Chodzi o części Herosów, a nie o gry pokrewne... Mi najbardziej się podoba V, bo ma ciekawą fabułę, dużo miast i jednostek(szkoda tylko, że niektóre to plagiat) i najfajniej się w to gra.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #297 : 13 Stycznia 2010, 23:02:08 » |
|
Ja bym się najbardziej cieszył jakby w 6 bohater brał bezpośrednio udział w bitwie tak jak w czwórce E: Ale i tak piątka narazie rządzi
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #298 : 04 Kwietnia 2010, 07:46:14 » |
|
Heroes V rządzi, ma ciekawą fabułę, wciąga, itp. I będzie rządzić do póki nie wyjdzie Heroes VI
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2010, 10:25:00 wysłane przez Cepek »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Skrzydlaty Anquietas
|
|
« Odpowiedz #299 : 05 Kwietnia 2010, 22:33:01 » |
|
Ze wszystkich części - 3! Z granych - 3!!! Za klimat, charakter, projekty fanowskie (czyt. WoG i jego "modyfikacje")
|
Przez życie i śmierć, kołem istnienie się toczy. Czas dany jest, by go wykorzystać. Miejsce znane do działania...
|
|
|
|