Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Która część Heroesów jest the best?
2 - 6 (2%)
3 - 72 (24.2%)
4 - 18 (6%)
5 - 126 (42.3%)
6 - 30 (10.1%)
nie wiem - 5 (1.7%)
wszystkie są super - 40 (13.4%)
1 - 1 (0.3%)
Głosów w sumie: 334

Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 26    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Która część Heroesów jest najlepsza? (Czytany 132524 razy)
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #285 : 29 Lipca 2009, 09:56:10 »
yea yea, zróżnicowane. W lochu wyglądem są praktycznie dwie te same jednostki. U orków podobnie.

I co, sugerujesz, że u krasnoludów i wysokich elfów w H3 czegoś takiego nie było?

Dabu - no bo tak jest, żaden nie wymaga jakiejś dobrej taktyki(może przy wyborze alternatyw) i ogólnie schemat jest jaki podałem.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #286 : 29 Lipca 2009, 10:05:10 »
"Żaden nie wymaga dobrej taktyki"? @_@ Grałeś w tę grę na poziomie wyższym jak łatwy? Na hot seacie (nie z wyimaginowanym kuzynem) albo multi?


IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #287 : 29 Lipca 2009, 10:21:28 »
Bite yeah. Co najwyżej rozwój bohatera jest tu dobry.
Poza tym - NIE WYMAGA a nie NIE MA. ><


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #288 : 29 Lipca 2009, 10:59:58 »
Jak chcesz grać na heroicznym czy multi, gra WYMAGA byś miał taktykę swojego zamku w małym palcu. Inaczej polegniesz. ;']

Jasne, w kampanii na normalnym to możesz "na pałę" wszystko robić. Ale kampania jest najsłabszą stroną tej  gry. ;'d

PS. A czy HoMM III wymagał jakiejś taktyki...?


« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2009, 11:02:58 wysłane przez Dabu » IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #289 : 29 Lipca 2009, 12:32:25 »
Na wyższych poziomach kampanii na pałe robiłem i przeszedłem...
W H3 nie było idealnie, bo np zamek - najłatwiejsza nacja, czy wż - na pałę, bo i tak są przepakowani(choć z drugiej strony to niektórzy są cholernie drodzy)
Ale taka forteca/loch zmuszali do spokojnej rozbudowy przez wymagane budynki, co ci szło tylko na rękę.
I każdy zamek miał dwie specjalności:
Zamek - taniość i dobra piechota. Za to dwa strzelcy stosunkowo ciency, i mało wspomagaczy
Bastion - ekonomia i magia. Za to jednostki są stosunkowo cienkie(choć nie wszystkie)
Forteca - magia i strzelcy. W zamian jest cholernie droga.
Twierdza - atak i piechota. W zamian wymaga aż za dużo kryształów, a strzelcy są słabi.
Cytadela - obrona i piechota. Tu z kolei minusem za to jest szybkość.
Loch - magia i piechota. A tutaj mamy minus znowu w postaci tego, że jest drogi.
WŻ - przyrost i strzelcy. A tutaj? ZNOWU DROGI.
Nekropolia - ilość(nekromancja) i magia. A tutaj? Piechota stosunkowo cienka i jeden strzelec.
Inferno - magia i zdolności(chyba inferno ma najwięcej oryginalnych w tej części). A tutaj? Dość słabe jednostki(choć nie wszystkie).

Z kolei w 5 wezmę randomowy zamek
Forteca(chyba dobrze mówie? ten z krasnoludami) - runy+magia+IMBA zdolności. I gdzie tu minusy? Co najwyżej w szybkości, ale nie jest wcale tak źle.
Albo jeszcze inny
Loch - dobre zdolności, przepakowane jednostki. Co z tego, że drogi, skoro w tym przypadku na pierwszych poziomach trudności prawie każdy nie będzie mieć problemów z kasą.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #290 : 29 Lipca 2009, 12:43:14 »
Cytuj
na pierwszych poziomach trudności prawie każdy nie będzie mieć problemów z kasą
Na pierwszych poziomach żaden nie ma problemów z kasą.
Cytuj
IMBA zdolności
Czymże są te "IMBA zdolnośći"?
Cytuj
I gdzie tu minusy? Co najwyżej w szybkości, ale nie jest wcale tak źle.
Jest tragicznie. ;'d Bez grupowego przyspieszenia Forteca ssie.
Cytuj
przepakowane jednostki
Hm? A kto tu się wyróżnia ponad resztę poza Stalkerami i Krwawymi Furiami (którymi to notabene - z pomocą bohatera - można hulać przez pół gry)?

Forteca ma minusy - cierpi na niedobór kryształów w wyższych poziomach miasta co nie pozwala na dalszy rozwój (ale da się z tego wybrnąć). A loch? Jeśli masz odporność na magię to czarnoksięznik nic ci nie zrobi. ;'P

I btw. w piątce podczas turniejów nie banuje się żadnego miasta. W III tak - Wrota Żywiołów i czasem Nekropolię. O czymś to świadczy, prawda?


IP: Zapisane
Razenroth

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 84


Zobacz profil
« Odpowiedz #291 : 29 Lipca 2009, 13:26:44 »
Tak 3 jest bardzo zbalansowana... Lochy- 3 jednostki latające, 2 strzelające, najlepsza jednostka 5 poziomu i 7 poziomu. Tower- 3 jednostki strzelające, 2 jednostki latające Gigant który strzela i ma full życia...  No i porównaj sobie te Zamki np. z Bastionem, gdzie mamy jedną jednostkę strzelającą, 2 jednostki latające, a na dodatek Smok jest słabszy niż jego konkurent z Lochów. No i jest masa jednostek któe nic nie robią- Zombie, Demon, Kościany Smok... jednym z powodów, dla których przekonałem się do 5 jest fakt, że jeśli porównamy balans miedzy Zamkami w 3 i 5, to 3 można o kant d*** potłuc. Jako dowód mogę podać, iż zawsze kiedy gramy w 3 wszyscy kłucą się o grę Lochami albo Towerem... W 5 każdy ma swoje ulubione miasto i do tej pory nie widziałem tylko tryjumfu Necropolis nad Inferno. W innych przypadkach jest pełna równowaga


IP: Zapisane
Nie gram by grać, gram by wygrywać
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #292 : 29 Lipca 2009, 14:14:36 »
Żałosne. W tym momencie sugerujesz, że gracze H3 to nooby, a H5 to są prawdziwi gracze. Bo tylko idioci rzucają się na (pozornie) najlepsze miasta. Forteca i Loch są strasznie drogie. Strzelcy? Looz. Meduzy są słabe, tylko beholdery się przydają. Gremliny to ciecie, choć jako jedyna jednostka 1lvl strzela, to mamy podobną sytuacje co kościany łucznik z 5 - po prostu ciota niewarta uwagi. Czarny smok nie jest najlepszy. Nie zbufujesz go, IMO jest równo tytanowi. A przynajmniej jest jakiś 7lvl który strzela, a nie wszyscy to IMBA tanki jak z piątki, które idą i miotą wszystkich po drodze. Bo w 3 mamy też arcydiabła - niby ciota, ale się przydaje dzięki teleport+powstrzymanie kontry.

Teraz Dabu <3
1. Mi chodziło o poziomy trudności ><
2. Skille tych olbrzymów, czary runicznych magów, cholernie duża obrona 1 leveli, i jeszcze to wszystko buffujesz runami i czarami...
3. Nie jest tragicznie. Mamy olbrzyma i niedźwiedzia. Ale cóż, jakiś idiota wymyślił inicjatywę, i tego w sumie nie wziąłem pod uwagę. Ale zawsze masz runy+magie.
4. Sam fakt, że na samym początku gry ownisz wszystko i wszystkich o czymś świadczy. Nvm, tam po prostu poza 6lvlem nie ma słabych jednostek. lvl 1/2 - przepakowane. Lvl 3 - mocny. Lvl 4 - bardzo dobry. Lvl5 - dość tankowaty(i co on robi w tym mieście...). Lvl6 - ciota. Lvl7 - jeden z lepszych.
5. Wiesz, my tu rozmawiamy o minusach które będą ci doskwierać do końca gry.
6. Bo organizatorzy turniejów H3 to zwykli *akcent* idioci */akcent*. Nie wiem, jak można banować nekropolie, skoro bez artefaktów do nekromancji wcale nie jest taka pakerska. WŻ też nie rozumiem - niby przyrost, ale nikt poza żywiołakiem magi i burzy nie zasługuje na uwagę tam.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #293 : 29 Lipca 2009, 14:22:52 »
1. Mnie też.
2. Pierwszy level w Fortecy jest cholernie nieprzydatny, Obrońcy (i ulepszenia) nie potrafią nic poza przyjmowaniem kontry. Drugi level na tylko 3 strzały (!) przez co ostrzelać też nie ma jak. Dopiero alternatywa Miśków pozwala na rozhulanie miasta - to dość późno, nie sądzisz? Orkowie już w tym momencie podbili połowę kopalni, a Krasnoludy dopiero zaczynają. Ale później będą silniejsze. I to jest balans.
3. Pamiętaj, że tę samą runę na jednej jednostce możesz wykorzystać tylko raz. Nie jest o AŻ taki buff jak się wszystkim zdaje.
4. Widzisz: "na początku". Ale potem już nie jest tak różowo.
5. Więc nie ma takich. Zawsze kiedyś się na prostą wychodzi (chyba że przegrasz zanim to nastąpi).
6. To samo mogę powiedzieć o Fortecy - wcale nie jest "IMBA". Jest dobra, w późniejszych etapach przewyższa trochę niektóre zamki, ale ludu - jakoś na turniejach Krasnoludy często padają.
Cytuj
Bo tylko idioci rzucają się na (pozornie) najlepsze miasta.
Jakby był balans, to nawet pozornie nie byłoby najlepszych miast. ;')


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #294 : 14 Grudnia 2009, 17:41:44 »
Cytuj
Drugi level na tylko 3 strzały (!) przez co ostrzelać też nie ma jak.
Kup sobie wózek to nie będzie trzech strzałów.


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Gotai 44

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #295 : 14 Grudnia 2009, 17:55:19 »
Mi najbardziej podoba się Dark Messiash bo najlepsza broń przy człowieku to sztylety a messiash jest dobry ponieważ można włazić do wody szybko chodzić i wyżej skakać.(A mój kolega myślał że nie wolno wchodzić messiashem do wody bo sądził że wtedy zginiesz)


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #296 : 14 Grudnia 2009, 20:49:53 »
Mi najbardziej podoba się Dark Messiash bo najlepsza broń przy człowieku to sztylety a messiash jest dobry ponieważ można włazić do wody szybko chodzić i wyżej skakać.(A mój kolega myślał że nie wolno wchodzić messiashem do wody bo sądził że wtedy zginiesz)

Chodzi o części Herosów, a nie o gry pokrewne...
Mi najbardziej się podoba V, bo ma ciekawą fabułę, dużo miast i jednostek(szkoda tylko, że niektóre to plagiat) i najfajniej się w to gra.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #297 : 13 Stycznia 2010, 23:02:08 »
Ja bym się najbardziej cieszył jakby w 6 bohater brał bezpośrednio udział w bitwie tak jak w czwórce :P

E: Ale i tak piątka narazie rządzi


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Wlazio68
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #298 : 04 Kwietnia 2010, 07:46:14 »
Heroes V rządzi, ma ciekawą fabułę, wciąga, itp.
I będzie rządzić do póki nie wyjdzie Heroes VI  ;D


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2010, 10:25:00 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Kreator Irhak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Skrzydlaty Anquietas

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #299 : 05 Kwietnia 2010, 22:33:01 »
Ze wszystkich części - 3!
Z granych - 3!!!
Za klimat, charakter, projekty fanowskie (czyt. WoG i jego "modyfikacje")


IP: Zapisane
Przez życie i śmierć, kołem istnienie się toczy. Czas dany jest, by go wykorzystać. Miejsce znane do działania...
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 26    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry